abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108680241
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 22:18 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Hij heeft het toen wel in de hoorcolleges aangehaald maar ik heb het tentamen pas voor het eerst in augustus gemaakt en toen zat hij er niet in, maar in het jaar ervoor wel :P

Verder gaat het met de scriptie zijn gangetje, hoofdstuk 1 en 2 zijn ingeleverd, nagekeken, aangepast en goedgekeurd :P Nu bezig/beginnen met hoofdstuk 3, en daarna nog 1 hoofdstuk en een conclusie..

Begeleidster is echt heel fijn en denkt goed mee, alhoewel ze niet teveel zegt en je er vooral zelf achter moet komen, maar dat is eik alleen maar goed omdat ik natuurlijk degene ben die het moet schrijven, maar soms is dat wel frustrerend.. Zo was het de basis voor hoofdstuk 2 goed maar moest het wat pittiger, nou dat heeft een hoop frustratie gekost. Want echt duidelijk commentaar is dat niet :P Kom ik daar afgelopen woensdag om het te bespreken en zegt ze dat ze het nu helemaal goed en helder en duidelijk vond enzo _O_ terwijl ik daar al helemaal zo zat van ja en als ze het niet goed vind moet ze maar duidelijk zeggen wat ze dan wel wilt :') Niet nodig geweest dus :P

Verder gaf ze me ook een mooi compliment, blijkbaar vraagt een tijdschrift altijd om scripties die omgebouwd kunnen worden tot een artikel van max 5000 a 7000 woorden en ze zei dus iedere keer van niet om op de zaken vooruit te lopen maar dat mijn scriptie en vooral mijn onderwerp daar wel voor in aanmerking zouden kunnen komen. Het onderwerp was sowieso heel interessant daarvoor omdat er niet veel over geschreven wordt maar het wel heel actueel is :) en ze had het over dat we dan alleen moesten kijken hoe we het tekstueel gingen aanpakken, dus op wat voor een manier je het op gaat schrijven, maar daar waren wel richtlijnen voor enzo.. Ze ging er dus best wel diep op in. Maar ik zat daar met een halfziek hoofd dus ben de verdere details een beetje vergeten en vraag me nu ook af hoe goed ik het me nog herinner :P
Dus ben benieuwd of dat iets gaat worden, lijkt me wel erg tof namelijk :D weet alleen niet hoe serieus ik het nu moet nemen maar dat zien we op het einde van de rit wel :)

Sowieso krijg ik iedere keer complimenten over een heldere en duidelijke schrijfstijl dus dat is wel erg fijn.. Want ik vind het echt een hel af en toe :P

En jouw scriptie? :)
Wauw, dat klinkt goed, zeg! Hartstikke fijn dat het zo goed gaat.

Hel op aarde. :') Nou, wellicht is dat een beetje overdreven, maar ik vind het absoluut niet leuk. Eerst gedoe met het onderwerp. Toen moest ik van haar een eerste hoofdstuk schrijven en dan zouden we het verder gaan bespreken. Uiteindelijk is daar veel tijd overheen gegaan en hebben we afgesproken dat onderwerp maar te doen omdat we al zoveel tijd kwijt waren. :') Het is geen geweldig onderwerp, maar ik denk ook niet dat ik een echt moeilijk/origineel onderwerp aan zou kunnen. Ben nu bezig met de laatste dingen van hoofdstuk 2. Ik vermoed dat het geen geweldig cijfer gaat worden, maar het zij zo. Zij zei over mijn schrijfstijl dat ik te algemeen schrijf en te veel hulpwerkwoorden gebruik. Dat van die hulpwerkwoorden heb ik even gegoogled en blijkbaar wordt er de voorkeur aan gegeven zoveel mogelijk zinnen in de bedrijvende vorm te schrijven ipv de passieve. En de passieve vorm kenmerkt zich door het gebruik van veel hulpwerkwoorden. Nooit geweten. :')
Ik heb overigens een beetje het idee dat ze me niet graag begeleidt. En ik voel me ook niet echt bij haar op m'n gemak. :') Maar ik kom er wel. :7
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_108680701
Hmm dat is wel balen.. Naja ik heb ook zoiets van al is het maar een 6 dan ben ik er tenminste vanaf, alhoewel ze me wel het idee geeft dat het beter is, dus dan zou ik wel teleurgesteld zijn als het ineens een laag cijfer zou zijn.. Vind dat sowieso een beetje raar, ze begeleiden je tot verbeteringen, maar zo'n hoofdstuk zal dan natuurlijk nog steeds geen 10 waard zijn, maar ergens is dat krom want ze halen er uit wat niet goed is :P

Maar hel op aarde zo zou ik het inderdaad ook af en toe kunnen omschrijven :P

Toen ik helemaal enthousiast na dat compliment tegen mijn vriend zei van misschien ga ik wel promoveren ofzo, kaatste hij ook keihard terug; ECHT NIET ik ga dit niet nog een keer met jou doormaken :') Dus dan kan je ook wel een beetje nagaan hoe het scriptieproces er hier aan toegaat :P

Maar wel balen van begeleidster, alhoewel ik wel hoor dat ze het allemaal ontzettend druk hebben qua scripties en andere taken. Ik vraag me ook af of mijn begeleidster het pas voor het eerst doet omdat ze soms spreekt van ja ik hoor dat de andere begeleiders het zo doen en dan wil ze dat met mij ineens ook doen (we spraken iedere keer vaste inleverdata af omdat dat voor mij gewoon beter werkt en andere docenten zeggen blijkbaar gewoon van lever het maar een keer in, en nu wilde ze voor hoofdstuk 3 ook ineens zeggen van lever maar in wanneer je kan, maar uiteindelijk heeft ze zelf toch een voorlopige datum in dr agenda gezet :') )

Maar ze verteld ook verhalen over mensen die ze al heel lang begeleidt dus zal toch wel niet..
Maar ik heb gelukkig wel een klik met mijn begeleidster, al was het niet de begeleidster van eerste keus maar ze stelt me gewoon heel erg op mijn gemak en vind mij volgens mij wel leuk dus dat scheelt al een hele hoop..

Wat wel apart is dat ik int begin een onderwerp had gekozen (wat nu ook het uiteindelijke onderwerp is) maar misschien wilde switchen, en toen zei ze dat dat andere onderwerp te moeilijk zou zijn.. En nu zit ze iedere keer dat ik zo'n moeilijk onderwerp heb en dat ze het zo knap vind enzo :') Denk nou zo moeilijk vind ik het tot nu toe nog niet hoor :') maar af en toe heb ik ook geen flauw idee waar ik mee bezig ben, maar zolang zij het goed vind, zal het wel goed zijn en vind ik het ook prima :P

Hoofdstuk 3 wordt echt een juridisch hoofdstuk met veel jurisprudentie enzo dus ik ben benieuwd :') en in hoofdstuk 4 zal ik veel moeten gaan improviseren en dat haat ik :P

En dit is weer een wall of tekst geworden :')
pi_108681245
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 22:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmm dat is wel balen.. Naja ik heb ook zoiets van al is het maar een 6 dan ben ik er tenminste vanaf, alhoewel ze me wel het idee geeft dat het beter is, dus dan zou ik wel teleurgesteld zijn als het ineens een laag cijfer zou zijn.. Vind dat sowieso een beetje raar, ze begeleiden je tot verbeteringen, maar zo'n hoofdstuk zal dan natuurlijk nog steeds geen 10 waard zijn, maar ergens is dat krom want ze halen er uit wat niet goed is :P

Maar hel op aarde zo zou ik het inderdaad ook af en toe kunnen omschrijven :P

Toen ik helemaal enthousiast na dat compliment tegen mijn vriend zei van misschien ga ik wel promoveren ofzo, kaatste hij ook keihard terug; ECHT NIET ik ga dit niet nog een keer met jou doormaken :') Dus dan kan je ook wel een beetje nagaan hoe het scriptieproces er hier aan toegaat :P

Maar wel balen van begeleidster, alhoewel ik wel hoor dat ze het allemaal ontzettend druk hebben qua scripties en andere taken. Ik vraag me ook af of mijn begeleidster het pas voor het eerst doet omdat ze soms spreekt van ja ik hoor dat de andere begeleiders het zo doen en dan wil ze dat met mij ineens ook doen (we spraken iedere keer vaste inleverdata af omdat dat voor mij gewoon beter werkt en andere docenten zeggen blijkbaar gewoon van lever het maar een keer in, en nu wilde ze voor hoofdstuk 3 ook ineens zeggen van lever maar in wanneer je kan, maar uiteindelijk heeft ze zelf toch een voorlopige datum in dr agenda gezet :') )

Maar ze verteld ook verhalen over mensen die ze al heel lang begeleidt dus zal toch wel niet..
Maar ik heb gelukkig wel een klik met mijn begeleidster, al was het niet de begeleidster van eerste keus maar ze stelt me gewoon heel erg op mijn gemak en vind mij volgens mij wel leuk dus dat scheelt al een hele hoop..

Wat wel apart is dat ik int begin een onderwerp had gekozen (wat nu ook het uiteindelijke onderwerp is) maar misschien wilde switchen, en toen zei ze dat dat andere onderwerp te moeilijk zou zijn.. En nu zit ze iedere keer dat ik zo'n moeilijk onderwerp heb en dat ze het zo knap vind enzo :') Denk nou zo moeilijk vind ik het tot nu toe nog niet hoor :') maar af en toe heb ik ook geen flauw idee waar ik mee bezig ben, maar zolang zij het goed vind, zal het wel goed zijn en vind ik het ook prima :P

Hoofdstuk 3 wordt echt een juridisch hoofdstuk met veel jurisprudentie enzo dus ik ben benieuwd :') en in hoofdstuk 4 zal ik veel moeten gaan improviseren en dat haat ik :P

En dit is weer een wall of tekst geworden :')
Jeetje, wat kun jij typen, zeg. _O-

Oh, wij hebben afgesproken wel met inleverdata te werken, want anders wordt het niet wat met mij. :') Ze liet mij daar overigens over beslissen.

Ja, volgens mij heeft die van mij het ook behoorlijk druk. Ze had blijkbaar een prijs gewonnen voor iets en daarvoor moet ze naar het buitenland. Ze was ook een tijd afwezig, wat ik overigens niet wist. Ik stuurde haar onlangs een mail en daar heeft ze volgens mij nog niet op gereageerd.

Haha, wat een lieve vrouw is het toch. O+

Oh, m'n scriptiebegeleidster zei ook nog dat ze hoopte dat ik wat enthousiaster erover zou worden. :@! Fat chance. :') Ik voel me ook een beetje een idioot vergeleken met haar. :')

Hmm, ja, improvisatie, dan moet je alles ook echt goed snappen. :X! Bij mij is het gelukkig niet heel veel improvisatie. Is meer een jurisprudentie-onderzoek.
pi_108681587
Scriptie maakt gewoon een hoop in mij los dan moeten al die emoties eruit getypt worden :')

En ik ben al het hele weekend alleen thuis dus mijn behoefte om te kletsen uit ik nu blijkbaar hier :')

Het komt heus wel allemaal goed met ons!!

Ik werk btw ook gewoon met inleverdata, maar ze wilde het nu ineens ff niet doen en toen toch weer wel.. Als ik geen datum heb lever ik het ook niet in uit mezelf :') lekker schools :')
pi_108682135
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 23:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Scriptie maakt gewoon een hoop in mij los dan moeten al die emoties eruit getypt worden :')

En ik ben al het hele weekend alleen thuis dus mijn behoefte om te kletsen uit ik nu blijkbaar hier :')

Het komt heus wel allemaal goed met ons!!

Ik werk btw ook gewoon met inleverdata, maar ze wilde het nu ineens ff niet doen en toen toch weer wel.. Als ik geen datum heb lever ik het ook niet in uit mezelf :') lekker schools :')
:D!

Laatste loodjes wegen het zwaarst. O+

Ja precies, wat kinderlijk van ons eigenlijk wel. :{!
pi_108692588
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 20:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Geeft de Belg Professor Wellens dan geen Internationaal recht meer? Ik kom even niet meer op zijn naam :o
Nee.. ik weet niet eens de naam van onze prof nu :') faal, maar dit is iig zijn 1e jaar.

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 20:55 schreef H-D het volgende:

[..]

Nollkaemper...bah.
Privaatrecht is wel leuk toch? :D Vond Staats-en bestuursrecht echt een grafvak. Sowieso Bots :') . Bovend'Eert was wel ok. En Straf(proces)recht is echt niet mijn ding. Hoewel Sackers wel goeie prof is :)
Privaat is wel ok ja. Helaas nu een andere werkgroep docent, maar kan ermee leven. Staats- en Bestuurs was idd bagger. Bots moet echt wat aan haar stem laten doen, gaat door merg en been. Bovend'Eert kon ik vaak ook geen touw aan vast knopen, maar was wel een aardige man. Sackers is wel een held, en strafrecht vind ik ook wel leuk tot nu toe (maar heb het pas 5 weken ofzo).
pi_108693347
quote:
99s.gif Op zondag 4 maart 2012 12:53 schreef emzor1994 het volgende:

[..]

Nee.. ik weet niet eens de naam van onze prof nu :') faal, maar dit is iig zijn 1e jaar.

[..]

Privaat is wel ok ja. Helaas nu een andere werkgroep docent, maar kan ermee leven. Staats- en Bestuurs was idd bagger. Bots moet echt wat aan haar stem laten doen, gaat door merg en been. Bovend'Eert kon ik vaak ook geen touw aan vast knopen, maar was wel een aardige man. Sackers is wel een held, en strafrecht vind ik ook wel leuk tot nu toe (maar heb het pas 5 weken ofzo).
Al vond ik wel dat de colleges van Sackers niet het meest productief waren qua informatieoverdracht zegmaar. Het was meer gewoon leuk om te volgen en achtergrondinfo enzo. Maar bij straf haalde je gewoon de meeste relevante tentamenzaken uit de WG's.
pi_108693426
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 13:18 schreef H-D het volgende:

[..]

Al vond ik wel dat de colleges van Sackers niet het meest productief waren qua informatieoverdracht zegmaar. Het was meer gewoon leuk om te volgen en achtergrondinfo enzo. Maar bij straf haalde je gewoon de meeste relevante tentamenzaken uit de WG's.
Ja, hetzelfde met Buruma. Kon hartstikke leuke verhalen vertellen, maar relevant voor het tentamen was het allerminst. :')
pi_108693500
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 13:21 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ja, hetzelfde met Buruma. Kon hartstikke leuke verhalen vertellen, maar relevant voor het tentamen was het allerminst. :')
Ik heb nooit echt college van hem gehad ( Notarieel) maar heb weleens lezing van hem bijgwoond maar ik vind het echt een arrogante kwal :{
pi_108696004
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 13:21 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ik noemde het ook altijd de memoires van Buruma ipv hoorcollege strafrecht :P
pi_108696163
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 13:23 schreef H-D het volgende:

[..]

Ik heb nooit echt college van hem gehad ( Notarieel) maar heb weleens lezing van hem bijgwoond maar ik vind het echt een arrogante kwal :{
Vind ik wel meevallen eigenlijk. :P

quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 14:37 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Ik noemde het ook altijd de memoires van Buruma ipv hoorcollege strafrecht :P
Haha, treffende benaming.
pi_108696410
quote:
14s.gif Op zondag 4 maart 2012 14:42 schreef Fascination het volgende:

[..]

Vind ik wel meevallen eigenlijk. :P

[..]

Haha, treffende benaming.
Ja het is ook persoonlijk natuurlijk. Die man had gewoon iets wat me altijd een beetje tegenstond :P
pi_108714078
Bestuursrecht :r
pi_108714147
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 20:28 schreef Donnis het volgende:
Eens.
  zondag 4 maart 2012 @ 20:30:25 #165
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_108714221
quote:
Ben ik at the moment mee bezig, maar ik vind het tot nu toe wel meevallen.
pi_108714607
quote:
Bestuursrecht. _O_

Alleen Arbeidsrecht vind ik leuker.
pi_108716974
quote:
Eens.
  zondag 4 maart 2012 @ 21:19:56 #168
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_108717614
quote:
16s.gif Op zondag 4 maart 2012 20:36 schreef TvhN het volgende:

[..]

Bestuursrecht. _O_
Eens
Lo que no se ve es lo que cuenta.
pi_108718629
Wat vinden jullie dan een afgrijselijk rechtsgebied? :P
  maandag 5 maart 2012 @ 08:42:02 #170
165633 eriksd
The grand facade...
pi_108731756
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 21:32 schreef H-D het volgende:
Strafrecht.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_108731837
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 08:42 schreef eriksd het volgende:

[..]

Strafrecht.
Ja ook eens.
pi_108732838
Alles wat niet privaat is ;(
Geen referral hier.
  maandag 5 maart 2012 @ 09:51:40 #173
258802 Yreal
henk..!
pi_108732905
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 21:32 schreef H-D het volgende:
contractenrecht.

`ja ik zei dat ik dit wide, maar dat wilde ik eigenlijk helemaal niet`

:r
pi_108732943
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 09:51 schreef Yreal het volgende:

[..]

contractenrecht.

`ja ik zei dat ik dit wide, maar dat wilde ik eigenlijk helemaal niet`

:r
Contractenrecht is juist leuk :D
  maandag 5 maart 2012 @ 09:55:23 #175
258802 Yreal
henk..!
pi_108732987
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 09:52 schreef H-D het volgende:

[..]

Contractenrecht is juist leuk :D
het valt ook wel mee, maar evenals arbeidsrecht draait het dan altijd weer uit op de manier waarop iemand iets gezegd heeft, daar word ik zo moe van.

heb rechtszaken bijgewoond dat ze 2 uur aan het hakken waren over de smsjes van de ene partij aan zijn moeder :') . Hopeloos was dat. De rechter zat ook een beetje met een kop van :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')