welke bedoel je?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:21 schreef 100% Tukker het volgende:
Hoe is het dan met je vriendje, Hen?
Homo.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:24 schreef Daywalk3r het volgende:
Maar Hen, je moet je liefde wel tonen als je van de kaart bent.
Anders snap ik niet wat je in David ziet
quote:
Denk iets van beidequote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:28 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik zie nu pas die OP. Heb 'm maanden terug al uitgedunt. Is dan de verkeerde weer teruggezet ofzo? Of heb ik die met me domme kop nooit geupload.
Dat zou ook kunnen.quote:
Die ene gast die 's morgens jou een ontbijtje op bed serveert, met je knuffelt en al je verhalen aanhoort...quote:
Muzikanten hč... they get all the chicks...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:24 schreef Daywalk3r het volgende:
Anders snap ik niet wat je in David ziet
ja gaat goedquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:30 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Die ene gast die 's morgens jou een ontbijtje op bed serveert, met je knuffelt en al je verhalen aanhoort...
Haar knuffelbeer?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:30 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Die ene gast die 's morgens jou een ontbijtje op bed serveert, met je knuffelt en al je verhalen aanhoort...
ja zo noem ik 'm stiekem hihi, matcht goed bij zn naam ookquote:
Het was ook geen random woordquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:34 schreef norich het volgende:
[..]
ja zo noem ik 'm stiekem hihi, matcht goed bij zn naam ook
Kabouter van 1.95. Heersch.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:35 schreef Redbaron het volgende:
Hoezo, het is toch David de kabouter en geen knuffelbeer?
Wat een wijfquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:30 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ontbijtje serveren is gewoon lief, knuffelen heerlijk..quote:
Puur door dat laatste jaquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:38 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ontbijtje serveren is gewoon lief, knuffelen heerlijk..
Verhalen maakt t idd ongeloofwaardig
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kan heel goed naar verhalen luisteren hoor
Zolang ik maar verder kan op de Xbox
Ja, als het echt serieus is wil ik graag luisteren. Maar gezeik over van alles en nog wat? No thanks.quote:
Daar zijn we toch ook kerels voor?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, als het echt serieus is wil ik wel luisteren. Maar gezeik over van alles en nog wat? No thanks.
Hier ga je niet mee scoren, David.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, als het echt serieus is wil ik wel luisteren. Maar gezeik over van alles en nog wat? No thanks.
Dat hoor ik vaker.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whehequote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hier ga je niet mee scoren, David.
Zo, en je kan je post ook mooi niet meer editten.![]()
Wij komen met oplossingenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:43 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Daar zijn we toch ook kerels voor?
En in Nederland?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:45 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Sex is altijd de beste oplossing
Nee, maar sex is niks in Nederlandquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:47 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Heb jij alleen nog maar gezeik gehad in t buitenland ofzo?
Mijn ding is het ook niet hoor. En met mij 99% van de mannen denk ik.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Whehe
Nee maar elke man heeft dat toch? Als er echt wat aan de hand is, ga je gang en doe je verhaal.. maar als het echt nergens om gaat?
hmm waar is t dan wel wat?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, maar sex is niks in Nederland
Ik kan volgens mij wel goed luisteren hoor, maar wat ik al zei; liever alleen bij echt zinnige dingenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:48 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Mijn ding is het ook niet hoor. En met mij 99% van de mannen denk ik.
Maar ja, soms moet je wel...
Uiteraard. Anders wordt het zo'n typisch inhoudsloos man-vrouw gesprek:quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik kan volgens mij wel goed luisteren hoor, maar wat ik al zei; liever alleen bij echt zinnige dingen
Whehehequote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:52 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Uiteraard. Anders wordt het zo'n typisch inhoudsloos man-vrouw gesprek:
- uh-huh
- ja
- hmmm-huh
- zeker
Je ene oor focust (met tegenzin) op de vrouw, de andere op Voetbal International... typisch geval van system overload...
Sex/Seks whatevah.. zolang je lul maar in dat soppige grotje verdwijntquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Engeland, VS...
Seks is 't hier
Ik wou dat ik dat ook kon, maar die van mij is wegquote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:00 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik ga langs m'n kassameisje. Dag dag!
quote:
Ik ook niet.quote:
Ik krijg nooit kaartjes van leuke jongedamesquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Maar waarom moet dat perse vandaag?
Valentijn
Wel van leuke jongemannen?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:04 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik krijg nooit kaartjes van leuke jongedames![]()
Padoem tsjjquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wel van leuke jongemannen?
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
van AP nog welquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
Vorig jaar kreeg ik via PM een kaart van AP.De meest gehate user op FOK! maar ik vond het wel lief.
Het was de enige kaart in welke vorm dan ook die ik ooit heb gekregen.
ZELFS dat nietquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee zelfs dat niet.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
van AP nog wel
was je de enige?
JUIST! De enige medecarnavaller!quote:
Carnavalquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:07 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
JUIST! De enige medecarnavaller!
Jij nog in Oldenzaal te vinden dit weekend?
Dat is wat ik dit weekend ziequote:
Ik kende m nietquote:
enige?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:07 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
JUIST! De enige medecarnavaller!
Jij nog in Oldenzaal te vinden dit weekend?
zekerquote:
Fris en fruitig is volgens mij wat andersquote:
Noar buut'n!quote:Op woensdag 15 februari 2012 10:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mehhh, m'n temperatuur weer gestegen
Neej dat liever niet.quote:
Nice.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Morgen de spacebox bekijken waarin ik kom te wonen
quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:25 schreef Under_Score het volgende:
dumpshop, paar broeken kopen en kijken of ze nog ander leuk spul hebben.
Geen idee, lig in bedquote:Op woensdag 15 februari 2012 11:29 schreef Under_Score het volgende:
komt vast goedtis toch kloteweer.
Vergeet het ijs niet daar bij de brug. (MIts hij los is)quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:29 schreef Under_Score het volgende:
komt vast goedtis toch kloteweer.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:38 schreef Under_Score het volgende:
mag geen ijs hebben helaas![]()
![]()
zo eerst even een filmpje uploaden. demo van een nieuw liedje waar ik mee bezig ben.
en even uitzoeken hoe ik hem op facebook zet.
quote:
jij hebt er zin in vandaagquote:
Thunderdome 8quote:
Ik had Pennywise in gedachtenquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:10 schreef Redbaron het volgende:
Morgen toch weer een ritje doen![]()
Starten in leeuwarden dus paspoort mee
quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:10 schreef Redbaron het volgende:
Morgen toch weer een ritje doen![]()
Starten in leeuwarden dus paspoort mee
Leeuwarden en dan regio Groningen paar adresjes.quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waar gaat de reis eigenlijk heen Bas?
Yesquote:Op woensdag 15 februari 2012 13:29 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Al wezen kijken naar je nieuwe woonruimte?
Sowieso beter dan nietsquote:Op woensdag 15 februari 2012 13:31 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Leeuwarden en dan regio Groningen paar adresjes.
Gewoon dagritje..maar beter dan niets
Get a lifequote:Op woensdag 15 februari 2012 13:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Over 15 posts heb ik er 50.000
Somsquote:
(8)quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:54 schreef Daywalk3r het volgende:
Money for nothing and the chicks for free!
;iquote:
Newbquote:Op woensdag 15 februari 2012 13:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Over 15 posts heb ik er 50.000
Ouwequote:
Want a bigger penis?quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:18 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja met zulke spam komt het wel vol hier
Is lang geledenquote:Op woensdag 15 februari 2012 14:18 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja met zulke spam komt het wel vol hier
Idd, laat je kontje zien en zie me groeien!quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Want a bigger penis?
www.justin.nl
En het was blijkbaar geen grap toen je je geregistreerd hebtquote:Op woensdag 15 februari 2012 14:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
aantal posts: 50000 (gemiddeld 18 per dag)
Mooie datum idd hequote:Op woensdag 15 februari 2012 14:38 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
En het was blijkbaar geen grap toen je je geregistreerd hebt![]()
Vuile spamgeit!quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
aantal posts: 50000 (gemiddeld 18 per dag)
;iquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:06 schreef Redbaron het volgende:
[..]
David?
aantal posts: 60224 (gemiddeld 27 per dag)
Wat he'j doan!?quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:29 schreef norich het volgende:
Duuuuuuus
Bel ging net hier he, dus ik nam die intercomdinges op he, ik zo: hallo? Nou niks geen geluid. Ik dacht: dan niet. Even later ging die weer, loop ik naar beneden, doe de deur open, staat daar meneer agent
quote:
Toen moest je soppen omdat uniform?quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:29 schreef norich het volgende:
Duuuuuuus
Bel ging net hier he, dus ik nam die intercomdinges op he, ik zo: hallo? Nou niks geen geluid. Ik dacht: dan niet. Even later ging die weer, loop ik naar beneden, doe de deur open, staat daar meneer agent
Neequote:Op woensdag 15 februari 2012 15:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Toen moest je soppen omdat uniform?
Veters worden toch gewoon bij kisten geleverd?quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:38 schreef Under_Score het volgende:
zo, en weer terug. 3 broeken gekocht, wat munitiekistjes en sokken. alleen veters vergeten. nu moet ik weer van die brakke sportschoen veters in mn kisten doen. met 2 weken weer nieuwe kopen
Neequote:Op woensdag 15 februari 2012 15:39 schreef Redbaron het volgende:
Waarom hebben we nu deze waardeloze schijt TT, die we hadden was veul genialer!
ja, maar heb er door de jaren heen al meerdere versleten. heb geen nieuwe kisten gekocht.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:41 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Veters worden toch gewoon bij kisten geleverd?
Aha, das dan niezo handig hequote:Op woensdag 15 februari 2012 15:43 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ja, maar heb er door de jaren heen al meerdere versleten. heb geen nieuwe kisten gekocht.
Mooie witte veters in de kisten! Ook ff de kop kaal dan.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:38 schreef Under_Score het volgende:
zo, en weer terug. 3 broeken gekocht, wat munitiekistjes en sokken. alleen veters vergeten. nu moet ik weer van die brakke sportschoen veters in mn kisten doen. met 2 weken weer nieuwe kopen
Bomberjack d'r bie an met'n Ruffneck-patch achterop en een Hollandsch vlaggetje op de rechtermouwquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:50 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Mooie witte veters in de kisten! Ook ff de kop kaal dan.![]()
Holland Hardcore.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bomberjack d'r bie an met'n Ruffneck-patch achterop en een Hollandsch vlaggetje op de rechtermouw
Heyheyhey. Niks tegen Ruffneck!quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bomberjack d'r bie an met'n Ruffneck-patch achterop en een Hollandsch vlaggetje op de rechtermouw
Nee dat vind ik ook wel ok nog. Maar had het zelf nietquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:50 schreef Under_Score het volgende:
NL vlaggetje vind ik juist gewoon kunnen. ik mag toch laten zien waar ik weg kom! heeft niks met rechts of links te maken.
En toch is het verbodenquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:50 schreef Under_Score het volgende:
NL vlaggetje vind ik juist gewoon kunnen. ik mag toch laten zien waar ik weg kom! heeft niks met rechts of links te maken.
Volgens mij mag je een vlag alleen voeren op officiële feestdagen enzo.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:59 schreef Under_Score het volgende:
hoezo is het verboden? je mag toch gewoon zon vlag op je mauw maken? of op je borstzak?
Weet het ook niet helemaal zeker hoor.quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:11 schreef Under_Score het volgende:
kan iemand daar iets over vinden? ik heb wel gezocht maar kan alleen dingen vinden over hele vlaggen en dus niet over vlaggen op uniformen, jassen ED.
Wilde het net plaatsenquote:Op woensdag 15 februari 2012 17:23 schreef rulerofdeath het volgende:
Vrouw overleden na aanrijding in Maastricht
ik schrok al
een vlag in een vlaggemast. en dat geld voor overheidsinstellingen. niet voor particulieren.quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Volgens mij mag je een vlag alleen voeren op officiële feestdagen enzo.
Waarom koop jij die spullen?quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:38 schreef Under_Score het volgende:
Dat ben jij al, degene die in zo'n pakkie rondwandeltquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:19 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Waarom koop jij die spullen?
Ben jij zo'n foute gast die met zijn camobroek en kisten over straat loopt?
Ja, dat is mijn beroep. En daarbij, ik heb wel correct tenue.. Dus ook camo bovenlaag.quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat ben jij al, degene die in zo'n pakkie rondwandelt
Was een grapje JONGUH. En ik snap wel dat dat voor een militair ergerlijk is, heeft m'n broertje ook last vanquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:55 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ja, dat is mijn beroep. En daarbij, ik heb wel correct tenue.. Dus ook camo bovenlaag.
Ik erger me KAPOT aan al die klapmongolen burgers die kisten en camokleding dragen.
Dan is het goed! Kusje op je Perineum!quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Was een grapje JONGUH. En ik snap wel dat dat voor een militair ergerlijk is, heeft m'n broertje ook last van
Lolquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:13 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Dan is het goed! Kusje op je Perineum!![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:13 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Dan is het goed! Kusje op je Perineum!![]()
Oh, sorry als ik als een gefrustreerde motherfucker overkwam, maar ik kan me daar dus echt aan ergeren en ik had nog niet gegeten!quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Lol
Trouwens, kisten lopen wel fijn altijd
eens, die vind ik ook heul tofquote:
Nee, het had betrekking op m'n huisquote:Op woensdag 15 februari 2012 17:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zeg Hen, gingen de vragen van die agent om dit verhaal?
Dode bij schietpartij in Limburg
niet vanwege mijn studie hč, maar ik vind de kleurencombinatie ook gewoon mooiquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:53 schreef norich het volgende:
[..]
niet vanwege mijn studie hč, maar ik vind de kleurencombinatie ook gewoon mooi
Oranje-blanje-bleuquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:39 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Deze is nóg mooier:
[ afbeelding ]
En dan doel ik op de republiek, niet op de NSB.![]()
dudequote:Op woensdag 15 februari 2012 20:04 schreef Redbaron het volgende:
[ afbeelding ]
Heel veel mooie vlaggen
why?quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:05 schreef 100% Tukker het volgende:
Bas kan beter nog even snel nieuwe sloten kopen bij de Praxis...
Wat ga jij hier de fout in zegquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:04 schreef Redbaron het volgende:
[ afbeelding ]
Heel veel mooie vlaggen
Omdat ik hem vannacht in z'n slaap kapot ga slaan!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We bear gifts...quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat ga jij hier de fout in zeg
Why?quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat ga jij hier de fout in zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Bas?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doet maar wat..
Is dat mijn imago hier?quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
U zei beer?
[ afbeelding ]
Fire from sky!quote:
Everyone OK back there?quote:
Kunj dr goed mee poetsen??quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bas, is dit geen vlag voor jou?
[ afbeelding ]
Don't care, don't like thatquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jonge, 't is de vlag van South Park
Nog steeds een waardeloze vlagquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar hij is aangepast:
[ afbeelding ]
Wil je me dood hebben ofwa?quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Bij de Kuip, gewoon ff de fanstore inlopen en ernaar vragen
Nee man, ajax wordt de homoclub van Nederlandquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:39 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Gewoon snoeihard "joehoe" roepen naar de F-side!
Wat is de F-side?quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:39 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Gewoon snoeihard "joehoe" roepen naar de F-side!
Ok danquote:
Uhuquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:55 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ja, dat is mijn beroep. En daarbij, ik heb wel correct tenue.. Dus ook camo bovenlaag.
Ik erger me KAPOT aan al die klapmongolen burgers die kisten en camokleding dragen.
Ik weet niet waar je woont maar kun je niet makkelijker naar Veenstra in Varsseveld gaan dan naar Ommen?quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:25 schreef Under_Score het volgende:
dumpshop, paar broeken kopen en kijken of ze nog ander leuk spul hebben.
Hoiquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:16 schreef Magnificat het volgende:
Goedeavond allemaal
[..]
Ik weet niet waar je woont maar kun je niet makkelijker naar Veenstra in Varsseveld gaan dan naar Ommen?
Hoiquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:16 schreef Magnificat het volgende:
Goedeavond allemaal
[..]
Ik weet niet waar je woont maar kun je niet makkelijker naar Veenstra in Varsseveld gaan dan naar Ommen?
Gast, in de oorlog hadden we beiden niet meerquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Soldaten zonder tanks. Tis net een Nederlander zonder fiets
of een jood zonder goudquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Soldaten zonder tanks. Tis net een Nederlander zonder fiets
Wel toen er nog geknokt werd, al was het prul uit de de eerste wereldoorlogquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gast, in de oorlog hadden we beiden niet meer
Of een nazi zonder rechterarm. Sta je daar...quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Of een nazi zonder rechterarm. Sta je daar...
Je moet eens op DM's reageren jijquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:25 schreef Magnificat het volgende:
Komt er nog wat leuks op tv? Ik verveel me
Gelijk weer chicks aan het ronselen op fok?quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je moet eens op DM's reageren jij
quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:28 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Gelijk weer chicks aan het ronselen op fok?
Ac Milan vs Arsenalquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:25 schreef Magnificat het volgende:
Komt er nog wat leuks op tv? Ik verveel me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |