;iquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:06 schreef Redbaron het volgende:
[..]
David?
aantal posts: 60224 (gemiddeld 27 per dag)
Wat he'j doan!?quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:29 schreef norich het volgende:
Duuuuuuus
Bel ging net hier he, dus ik nam die intercomdinges op he, ik zo: hallo? Nou niks geen geluid. Ik dacht: dan niet. Even later ging die weer, loop ik naar beneden, doe de deur open, staat daar meneer agent
quote:
Toen moest je soppen omdat uniform?quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:29 schreef norich het volgende:
Duuuuuuus
Bel ging net hier he, dus ik nam die intercomdinges op he, ik zo: hallo? Nou niks geen geluid. Ik dacht: dan niet. Even later ging die weer, loop ik naar beneden, doe de deur open, staat daar meneer agent
Neequote:Op woensdag 15 februari 2012 15:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Toen moest je soppen omdat uniform?
Veters worden toch gewoon bij kisten geleverd?quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:38 schreef Under_Score het volgende:
zo, en weer terug. 3 broeken gekocht, wat munitiekistjes en sokken. alleen veters vergeten. nu moet ik weer van die brakke sportschoen veters in mn kisten doen. met 2 weken weer nieuwe kopen
Neequote:Op woensdag 15 februari 2012 15:39 schreef Redbaron het volgende:
Waarom hebben we nu deze waardeloze schijt TT, die we hadden was veul genialer!
ja, maar heb er door de jaren heen al meerdere versleten. heb geen nieuwe kisten gekocht.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:41 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Veters worden toch gewoon bij kisten geleverd?
Aha, das dan niezo handig hequote:Op woensdag 15 februari 2012 15:43 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ja, maar heb er door de jaren heen al meerdere versleten. heb geen nieuwe kisten gekocht.
Mooie witte veters in de kisten! Ook ff de kop kaal dan.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:38 schreef Under_Score het volgende:
zo, en weer terug. 3 broeken gekocht, wat munitiekistjes en sokken. alleen veters vergeten. nu moet ik weer van die brakke sportschoen veters in mn kisten doen. met 2 weken weer nieuwe kopen
Bomberjack d'r bie an met'n Ruffneck-patch achterop en een Hollandsch vlaggetje op de rechtermouwquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:50 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Mooie witte veters in de kisten! Ook ff de kop kaal dan.![]()
Holland Hardcore.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bomberjack d'r bie an met'n Ruffneck-patch achterop en een Hollandsch vlaggetje op de rechtermouw
Heyheyhey. Niks tegen Ruffneck!quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bomberjack d'r bie an met'n Ruffneck-patch achterop en een Hollandsch vlaggetje op de rechtermouw
Nee dat vind ik ook wel ok nog. Maar had het zelf nietquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:50 schreef Under_Score het volgende:
NL vlaggetje vind ik juist gewoon kunnen. ik mag toch laten zien waar ik weg kom! heeft niks met rechts of links te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |