SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Bas?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doet maar wat..
Is dat mijn imago hier?quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
U zei beer?
[ afbeelding ]
Fire from sky!quote:
Everyone OK back there?quote:
Kunj dr goed mee poetsen??quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bas, is dit geen vlag voor jou?
[ afbeelding ]
Don't care, don't like thatquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jonge, 't is de vlag van South Park
Nog steeds een waardeloze vlagquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar hij is aangepast:
[ afbeelding ]
Wil je me dood hebben ofwa?quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Bij de Kuip, gewoon ff de fanstore inlopen en ernaar vragen
Nee man, ajax wordt de homoclub van Nederlandquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:39 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Gewoon snoeihard "joehoe" roepen naar de F-side!
Wat is de F-side?quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:39 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Gewoon snoeihard "joehoe" roepen naar de F-side!
Ok danquote:
Uhuquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:55 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ja, dat is mijn beroep. En daarbij, ik heb wel correct tenue.. Dus ook camo bovenlaag.
Ik erger me KAPOT aan al die klapmongolen burgers die kisten en camokleding dragen.
Ik weet niet waar je woont maar kun je niet makkelijker naar Veenstra in Varsseveld gaan dan naar Ommen?quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:25 schreef Under_Score het volgende:
dumpshop, paar broeken kopen en kijken of ze nog ander leuk spul hebben.
Hoiquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:16 schreef Magnificat het volgende:
Goedeavond allemaal
[..]
Ik weet niet waar je woont maar kun je niet makkelijker naar Veenstra in Varsseveld gaan dan naar Ommen?
Hoiquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:16 schreef Magnificat het volgende:
Goedeavond allemaal
[..]
Ik weet niet waar je woont maar kun je niet makkelijker naar Veenstra in Varsseveld gaan dan naar Ommen?
Gast, in de oorlog hadden we beiden niet meerquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Soldaten zonder tanks. Tis net een Nederlander zonder fiets
of een jood zonder goudquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Soldaten zonder tanks. Tis net een Nederlander zonder fiets
Wel toen er nog geknokt werd, al was het prul uit de de eerste wereldoorlogquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gast, in de oorlog hadden we beiden niet meer
Of een nazi zonder rechterarm. Sta je daar...quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Of een nazi zonder rechterarm. Sta je daar...
Je moet eens op DM's reageren jijquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:25 schreef Magnificat het volgende:
Komt er nog wat leuks op tv? Ik verveel me
Gelijk weer chicks aan het ronselen op fok?quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je moet eens op DM's reageren jij
quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:28 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Gelijk weer chicks aan het ronselen op fok?
Ac Milan vs Arsenalquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:25 schreef Magnificat het volgende:
Komt er nog wat leuks op tv? Ik verveel me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |