En toch is het verbodenquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:50 schreef Under_Score het volgende:
NL vlaggetje vind ik juist gewoon kunnen. ik mag toch laten zien waar ik weg kom! heeft niks met rechts of links te maken.
Volgens mij mag je een vlag alleen voeren op officiële feestdagen enzo.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:59 schreef Under_Score het volgende:
hoezo is het verboden? je mag toch gewoon zon vlag op je mauw maken? of op je borstzak?
Weet het ook niet helemaal zeker hoor.quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:11 schreef Under_Score het volgende:
kan iemand daar iets over vinden? ik heb wel gezocht maar kan alleen dingen vinden over hele vlaggen en dus niet over vlaggen op uniformen, jassen ED.
Wilde het net plaatsenquote:Op woensdag 15 februari 2012 17:23 schreef rulerofdeath het volgende:
Vrouw overleden na aanrijding in Maastricht
ik schrok al
een vlag in een vlaggemast. en dat geld voor overheidsinstellingen. niet voor particulieren.quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Volgens mij mag je een vlag alleen voeren op officiële feestdagen enzo.
Waarom koop jij die spullen?quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:38 schreef Under_Score het volgende:
zo, en weer terug. 3 broeken gekocht, wat munitiekistjes en sokken. alleen veters vergeten. nu moet ik weer van die brakke sportschoen veters in mn kisten doen. met 2 weken weer nieuwe kopen
Dat ben jij al, degene die in zo'n pakkie rondwandeltquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:19 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Waarom koop jij die spullen?
Ben jij zo'n foute gast die met zijn camobroek en kisten over straat loopt?
Ja, dat is mijn beroep. En daarbij, ik heb wel correct tenue.. Dus ook camo bovenlaag.quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat ben jij al, degene die in zo'n pakkie rondwandelt
Was een grapje JONGUH. En ik snap wel dat dat voor een militair ergerlijk is, heeft m'n broertje ook last vanquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:55 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ja, dat is mijn beroep. En daarbij, ik heb wel correct tenue.. Dus ook camo bovenlaag.
Ik erger me KAPOT aan al die klapmongolen burgers die kisten en camokleding dragen.
Dan is het goed! Kusje op je Perineum!quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Was een grapje JONGUH. En ik snap wel dat dat voor een militair ergerlijk is, heeft m'n broertje ook last van
Lolquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:13 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Dan is het goed! Kusje op je Perineum!![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:13 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Dan is het goed! Kusje op je Perineum!![]()
Oh, sorry als ik als een gefrustreerde motherfucker overkwam, maar ik kan me daar dus echt aan ergeren en ik had nog niet gegeten!quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Lol
Trouwens, kisten lopen wel fijn altijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |