Ben ziet er goed uitquote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:11 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ben Affleck met Seraphina
[ afbeelding ]
Ja, je hebt gelijk! Waarschijnlijk stond er een tekst over Georgia en heb ik dan de naam overgenomen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:29 schreef CherryLips het volgende:
Trouwens, dat is Rebecca GH met d'r eerste kindje toch? Billie?
Op deze foto's zie je zijn koppie wat beterquote:Op donderdag 16 februari 2012 09:46 schreef hexje het volgende:
Doutzen en Phyllon
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Knap ventje zeg! Maaruh... het is net of mams 3 jaar ouder is dan zoonlief...quote:Op maandag 20 februari 2012 02:21 schreef juultje84 het volgende:
Kendra en Hank
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij is Jezebel wel toe aan een fietszitje achteropquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:47 schreef juultje84 het volgende:
Van John Heitinga z'n twitter pagina:
Zijn vrouw Charlotte-Sophie en Jezebel
[ afbeelding ]
Hoezo dan? Ik snap het nietquote:Op maandag 20 februari 2012 12:18 schreef Starlie het volgende:
[..]
Knap ventje zeg! Maaruh... het is net of mams 3 jaar ouder is dan zoonlief...
Ik denk dat het om deze foto gaat en dan vooral om de lengte van Kendra tov die van Hank, Kendra heeft hier nogal een 'kinderlengte'quote:
Ah, ik zie het, iddquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:03 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik denk dat het om deze foto gaat en dan vooral om de lengte van Kendra tov die van Hank, Kendra heeft hier nogal een 'kinderlengte'
[ afbeelding ]
Ja inderdaad, ik dacht eerst dat het zijn "Play-date" was ofzo... Ze lijkt een beetje op Skipper, het jongere zusje van Barbiequote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:03 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik denk dat het om deze foto gaat en dan vooral om de lengte van Kendra tov die van Hank, Kendra heeft hier nogal een 'kinderlengte'
[ afbeelding ]
Whehequote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:09 schreef Starlie het volgende:
Ze lijkt een beetje op Skipper, het jongere zusje van Barbie
Hahaquote:
Ik weet niet waarom, maar telkens verbaas ik me over de kleding van Halle; die moccassins, zo'n sjaal, opgerolde broekspijpen, en een petje... Ik verwacht kennelijk niet dat ze zoiets zou dragenquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:48 schreef hexje het volgende:
Halle Berry & Nahla
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou idd, ik wist trouwens niet dat ze alweer zo groot wasquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:12 schreef oh-oh het volgende:
Oh Lennox is wel leuk zeg, Jezebel ook, maar echt die naam, daar wen je toch nooit aan?
die kende ik ook ja, maar daar zou ik minder snel naar refererenquote:
Het is voor mij gewoon een soort Isabel + J erbij, maar ik zou er zelf niet voor kiezen neequote:Op woensdag 22 februari 2012 17:12 schreef oh-oh het volgende:
Oh Lennox is wel leuk zeg, Jezebel ook, maar echt die naam, daar wen je toch nooit aan?
Ja de uitspraak klinkt zo gek nog niet en zeker niet in Engelandquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:52 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik vind het eigenlijk best een leuke naam. Terwijl het niet bij mijn normale smaak past. Ik vind de klank wel leuk, uitgesproken als "Djezzebel".
Dat staat toch ook nergens?quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik denk niet dat ze ht zouden uitspreken als jizz-abel
quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is voor mij gewoon een soort Isabel + J erbij, maar ik zou er zelf niet voor kiezen nee
Jep:quote:
Gewoon een variant op Isabel (en de Engelse Izzy) met een J, niks vreemds dus. Een soort dusquote:een soort
Een soort van staat er niet het is Isabel + j ervoor.quote:
Ah dankquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:09 schreef hexje het volgende:
[..]
Een soort van staat er niet het is Isabel + j ervoor.
klopt ja, het was een hoerquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:11 schreef SacreCoeur het volgende:
ah ja ik zie het al'Jezebel Prostitute of Babylon'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |