Lees je zelf wel hoe egoïstisch dat klinkt? Hier in het westen hebben we het 'recht' om goed 65 te worden, maar in Afrika mag je blij zijn met 47 jaar? Maakt mij verder niet uit, maar het valt op dat je blijkbaar zo denkt.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:04 schreef Leandra het volgende:
Waarom moet de 3de wereld er ineens bijgehaald worden als ik vind dat iemand in NL (waar de levensverwachting ongeveer 80 is) wel op een menswaardige manier 65 mag worden.
Als de levensverwachting in Afrika 54 is dan mag men daar ook best menswaardig 47 worden, daarmee komt de wereld niet ineens in de problemen.
Maar waarom het gekoppeld zou moeten worden aan Afrikanen die daardoor ineens allemaal 65 zouden worden is me niet duidelijk.
Als dat het primaire probleem was zou je per direct moeten ophouden met het behandelen van HIV-positieven, maar dat zou weer onfatsoenlijk zijn, want met de Afrikanen benadeel je daarmee ook gelijk een hele voorraad rijke westerlingen.
Ja serieus? maar hoe meot ik dat zien dan? je doet je ding, bent onderweg... en dan onthoud je zo'n poster? of zoek je het gelijk op, op je iPhone ofso?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:03 schreef Natalie het volgende:
[..]
Nav die posters ben ik wel gaan lezen over die ziekte. Dus in dat opzicht is het ze bij mij wel gelukt om wat kennis over te brengen.
En laten we niet over roken beginnen. Dan zijn we volgend jaar nog niet klaar
Die poster blijft wel hangen, zeker omdat ze momenteel overal te zien zijn en er behoorlijk wat aandacht op TV voor is.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja serieus? maar hoe meot ik dat zien dan? je doet je ding, bent onderweg... en dan onthoud je zo'n poster? of zoek je het gelijk op, op je iPhone ofso?
Dat roken was ook een voorbeeld.
De meesten zullen zich er pas in verdiepen als het dicht bij ze staat.
dit dus. Je kijkt ernaar en na 5 min ben je het al vergeten. En morgen ben je dan alweer bezig met iets anders.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja serieus? maar hoe meot ik dat zien dan? je doet je ding, bent onderweg... en dan onthoud je zo'n poster? of zoek je het gelijk op, op je iPhone ofso?
De meesten zullen zich er pas in verdiepen als het dicht bij ze staat.
Je hoeft er niet naar te kijken.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:09 schreef Beeertjee het volgende:
Aii, die man staart mij elke ochtend aan als ik op de trein wacht. Goed dat ze er wat meer aandacht voor willen vragen maar zo voel ik me gedwongen
Als jij wegloopt staart hij je na en kijkt ie naar je bips.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:09 schreef Beeertjee het volgende:
Aii, die man staart mij elke ochtend aan als ik op de trein wacht. Goed dat ze er wat meer aandacht voor willen vragen maar zo voel ik me gedwongen
Dit dus.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:04 schreef Zweetteef het volgende:
Onterechte klacht, Ts is een kortzichtige sukkel
Nee, toen ik thuis was. Was nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat de interessespan van de meeste mensen verder reikt dan wat dicht bij hun eigen bed staat. Bij mij iig wel.quote:De meesten zullen zich er pas in verdiepen als het dicht bij ze staat.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:07 schreef schommelstoel het volgende:
En nu opeens is de waarheid te hard voor een FOK!er?
Sorry hoor, maar deze reclame is gewoon puur realiteit.
Sorry dat ik het zeg, maar ik vermoedt dat personen zoals jij in de minderheid zijn.quote:Op woensdag 15 februari 2012 07:29 schreef Natalie het volgende:
[..]
Nee, toen ik thuis was. Was nieuwsgierig.
Heb geen smartphone.
[..]
Ik hoop eigenlijk dat de interessespan van de meeste mensen verder reikt dan wat dicht bij hun eigen bed staat. Bij mij iig wel.
Precies. En de reden dat ze deze reclames maken is omdat er "te weinig" mensen zijn die eraan lijden om het interessant te maken voor de medicatieindustrie daarin te onderzoeken en investeren.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:07 schreef Bassen het volgende:
Wat zitter hier toch weer vreemde en onderbouwde reacties tussen. Iedereen die deel neemt aan deze campagnes hebben dit naar goede overweging gedaan en zeker ook in overleg met zijn/haar na bestaande. Deze worden er natuurlijk me geconfronteerd maar dit hebben ze geaccepteerd. Het is nu zo dat buitenstaanders klagen over dat iets confronterend is.
Ik zou zeggen schaam je, dit is nu een campagne die je tot denken zet, deze mensen wisten op het moment dat ze akkoord gingen met deze actie dat ze de resultaten ervan nooit zouden mee maken en hebben dit dat ook alleen gedaan voor de generaties na hun dit is alleen maar bewonderenswaardig.
Komt door de ziekte. Overigens is die man hockyspeler geweest in het Nederlands team heb ik begrepen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:11 schreef CSSO het volgende:
Die vent ziet er trouwens als een lijk uit op die foto, dus die ondertitel was niet nodig geweest.
Ja dat hoorde ik ook in het filmpje uit dwdd. Neemt niet weg dat ie er als een lijk uitziet.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Komt door de ziekte. Overigens is die man hockyspeler geweest in het Nederlands team heb ik begrepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |