SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
Ik ben niet áltijd naakt... Gewoon vaakquote:Op maandag 13 februari 2012 23:58 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Vraag furdi voor nadere uitleg.
klopt 14-02-12=0quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Het is gewoon dinsdag hoor.
jmrquote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:04 schreef Omdatappel het volgende:
Omg, ik ben Furdi's valentijn, jongens.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:04 schreef Omdatappel het volgende:
Lekker voor jequote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:04 schreef Omdatappel het volgende:
Je mag best even jaloers zijn hoor, je bent zeker niet de enige.quote:
Jij en ik, schatjequote:
Morgen op de damquote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je mag best even jaloers zijn hoor, je bent zeker niet de enige.
[..]
Jij en ik, schatje
Gaan we elkaar het ja-woord geven?quote:
Neuquote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:07 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Pikkedief, je wilde hem zeker voor jezelf, hè.
[..]
Hihi.
Ik mag niks verklappen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:11 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gaan we elkaar het ja-woord geven?Ik moet m'n jurk nog bij de stomerij ophalen. STRESS STRESS!!
Mghiihhihihiquote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En jij een struikschaap hihihi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |