Nee, er zal niet gejankt wordenquote:
Nee, zo moet het juist niet gaan. Een no-ex meet en alleen maar leuk doenquote:Op maandag 13 februari 2012 20:45 schreef muhahaha het volgende:
Oke oke volg het getier zo van
Mijn ex was echt een klootzak
Nee mijn ex was pas een eckte bitch
Echt niet de mijne was het ergst
DAN KEN JE DE MIJNE NIET
etc
Het helpt je misschien tegen het overromantiseren, je hebt dan iets om er tegenin te brengen. Maar uiteindelijk moet je, das in ieder geval mijn mening, alle gevoelens richting een ex kunnen loslaten. Dus ook boosheid etcquote:Op maandag 13 februari 2012 20:54 schreef Skv het volgende:
Boosheid helpt natuurlijk wel met verwerken..! Heb het zelf helaas niet dit keer.
Heb je helemaal gelijk in! Doet me denken aan de quote: 'If you love or hate me, both are in my favour'.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:56 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Het helpt je misschien tegen het overromantiseren, je hebt dan iets om er tegenin te brengen. Maar uiteindelijk moet je, das in ieder geval mijn mening, alle gevoelens richting een ex kunnen loslaten. Dus ook boosheid etc
Yepquote:Op maandag 13 februari 2012 20:59 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in! Doet me denken aan de quote: 'If you love or hate me, both are in my favour'.
quote:Op maandag 13 februari 2012 21:03 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Yep
Liefde en haat zijn geen tegenovergestelden maar staan vlak naast elkaar. Sterker nog: haat = gekwetste liefde
Eens. Zolang het gevoel nog speelt zit je er nog in.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:08 schreef ovoxo het volgende:
[..]als je gewoon terug kunt denken aan je ex zonder sterke gevoelens (of het nou haat of liefde is), dan ben je al een heel eind gekomen.
Jep. M'n ex zei 'Ik haat je te veel om hierna nog één keer aan je te denken', wat een ongelofelijke anticlimax is en hij dusdanig nog aan me denkt. 3 weken nadat hij dit tegen me zei had hij onze foto als omslagfoto gedaan op Facebookquote:Op maandag 13 februari 2012 21:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eens. Zolang het gevoel nog speelt zit je er nog in.
Een van z'n vele spelletjes. Voelde me er in het begin héél kut over en kon alleen maar huilen, maar ik begin nu in te zien dat hij gewoon m'n gevoelens voor hem misbruikt en dat maakt hem kinderachtig en zieligquote:Op maandag 13 februari 2012 21:23 schreef muhahaha het volgende:
Dat zei ie alleen maar om te stangen. Dwaas
Ben ook blij, maar ergens doet het nog pijn dat dit de jongen was die altijd zo lief voor me was en me altijd gelukkig maakte en nu ineens mij haat en me geen geluk toe wenst. Achja.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:29 schreef muhahaha het volgende:
Ik ben blij dat je je dat realiseert
Zijn gebrek aan karakter, niet dat van jou.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:33 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ben ook blij, maar ergens doet het nog pijn dat dit de jongen was die altijd zo lief voor me was en me altijd gelukkig maakte en nu ineens mij haat en me geen geluk toe wenst. Achja.
Zegt natuurlijk ook wat over hem, maar ik gun hem wel al het geluk en ik zie wel wat de toekomst brengtquote:Op maandag 13 februari 2012 21:34 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Zijn gebrek aan karakter, niet dat van jou.
Een heleboel liefde.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:37 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Zegt natuurlijk ook wat over hem, maar ik gun hem wel al het geluk en ik zie wel wat de toekomst brengt
Waarschijnlijk weet hij zich ook geen raad met zijn gevoelens en zet hij het daarom maar om in woede. Klinkt als pure frustratie..quote:Op maandag 13 februari 2012 21:33 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ben ook blij, maar ergens doet het nog pijn dat dit de jongen was die altijd zo lief voor me was en me altijd gelukkig maakte en nu ineens mij haat en me geen geluk toe wenst. Achja.
Ja, dat maak ik er maar van. Niemand zal het weten, alleen hijquote:Op maandag 13 februari 2012 21:39 schreef Skv het volgende:
[..]
Waarschijnlijk weet hij zich ook geen raad met zijn gevoelens en zet hij het daarom maar om in woede. Klinkt als pure frustratie..
I hope soquote:
Altijd feest hè, slapen met liefdesverdriet. Heb zelf vannacht ook geen oog dichtgedaan tot ik 3 valeriaan capsules innam. Misschien een idee?quote:Op maandag 13 februari 2012 22:56 schreef Nies het volgende:
Tvp-tje!
Eens kijken hoe het slapen me vanacht afgaat
Hoezo woede? En het lijkt me dat je er nog ergens mee bezig bent.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:20 schreef Sapstengel het volgende:
Ben soms nog best wel boos eigenlijk. Verder al wel helemaal over haar heen, behalve af en toe nog die woede wanneer ik weer eens besef wat voor kutstreek zij me heeft geflikt.
Het leven als vrijgezel bevalt me wel prima nu, hoef voorlopig ook niks anders. Het is alleen af en toe die woede nog.
Zij gaat naar school. Ik heb zelf al wat langere relaties achter de rug en weet inmiddels wel te anticiperen. Het is een veel voorkomend patroon, los van de gedachte die er achter schuil gaat en welke twijfels er spelen.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:20 schreef Mickeys het volgende:
[..]
[..]
Dus jullie gaan nog naar school en dan genoeg ervaring in de liefde, waarom heb je dan geen vaste relatie die werkt?
(sorry voor de valsheid, maar kan het als "oudere" niet laten)
Gaat nu wel goed toch?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:12 schreef heloef het volgende:
Wel grappig dat die OP qua fases waar ik doorheen ging toen ik liefdesverdriet had wel klopt. Alleen ik had geen one night stands.
Ja nouja ergens zit ik er nog wel mee inderdaad.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:24 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Hoezo woede? En het lijkt me dat je er nog ergens mee bezig bent.
Dus ben je nog niet helemaal over haar heen.. Ja dat lijkt me ook erg vervelend en een kutactie, maar het is niet anders. Vroeg of laat vind je iemand die wel moeite steekt in jullie relatiequote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja nouja ergens zit ik er nog wel mee inderdaad.
Maarja woede gewoon om wat ze heeft gedaan. De laatste paar maanden stak ze geen energie meer in onze relatie, maar ging ze alleen met iemand anders om. En met hem heeft ze nu iets. Dus het overlapte elkaar mooi zeg maar. Dat vind ik gewoon nog steeds een kutactie.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:50 schreef Bittere_Bal het volgende:
valentijn=singles bewustzijn dag
mijn "ex" mag vandaag samen met haar lieftallige en o zo perfecte vriendje voor mijn part een voedselvergiftiging oplopen na hun romantische valentijns-diner.
Zo, dat was weer genoeg frustratie voor vandaag. Vanaf nu is het weer een normale dinsdag..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |