Aight aightquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:32 schreef MaLo het volgende:
Ik vind Beyonces kont op die foto een beetje té, maar kan ook aan de foto liggen.
Zullen we nu weer teruggaan naar de mannenlichamen?
Daar zou ik het ook wel mee kunnen denk ikquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:39 schreef Sinosappel het volgende:
Weet je wie ik dus ook niet verkeerd vind?
[ afbeelding ]
Lekkere stevige gespierde billen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:38 schreef Piye het volgende:
[..]
Oke wat voor billen zie je graag bij een man?
Ik ben niet zo'n billenmensquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:38 schreef Piye het volgende:
[..]
Oke wat voor billen zie je graag bij een man?
woah die gast heeft tietenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:43 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Aight aight
Hij is niet eens oud, maar ik vind hem cute![]()
[ afbeelding ]
Zijn lijf is goddelijk voor mij![]()
[ afbeelding ]
Maar zal de foto posts maar wat gaan minderen, anders worden het er misschien teveel van hetzelfde type
Hij heeft een leuk koppie maar zijn lijf vind ik veel te overdonequote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:43 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Aight aight
Hij is niet eens oud, maar ik vind hem cute![]()
[ afbeelding ]
Zijn lijf is goddelijk voor mij![]()
[ afbeelding ]
Maar zal de foto posts maar wat gaan minderen, anders worden het er misschien teveel van hetzelfde type
Hij kan het inderdaad hebben, net alsquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:39 schreef Sinosappel het volgende:
[ afbeelding ]
dat is dan ook veruit de leukste man everquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hij kan het inderdaad hebben, net als
[ afbeelding ]
Heerlijke brede schouders
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:39 schreef Sinosappel het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm kweetniet, hij doet me weinig. Heeft alles te maken met uitstraling want hij ziet er lekker uit verder.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hij kan het inderdaad hebben, net als
[ afbeelding ]
Heerlijke brede schouders
Dus jij houdt ook wel van een bolle ass?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:55 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hmm kweetniet, hij doet me weinig. Heeft alles te maken met uitstraling want hij ziet er lekker uit verder.
Oja en deze kont graag
[ afbeelding ]
Die buik ziet er anders ook wel goed uit, alleen de kont vind ik dan weer iets téquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:55 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hmm kweetniet, hij doet me weinig. Heeft alles te maken met uitstraling want hij ziet er lekker uit verder.
Oja en deze kont graag
[ afbeelding ]
Jai sjoow sarcastish frauwquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:51 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
[..]
Was sarcastish bedoeld mannen![]()
woeps gekwoot ipv gewijzigdquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:28 schreef -Nora- het volgende:
Oh nee geen ronde kont bij mannen! Dat vind ik zo nix (sorry ethanol)
Een kont als een set kadetjes (de langwerpige dus) is kont genoeg
Zo'n ingevallen reet bedoel je?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:28 schreef -Nora- het volgende:
Een kont als een set kadetjes is kont genoeg
quote:
Krijg je van het squatten he.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:28 schreef -Nora- het volgende:
Stiekem ben jij gewoon een neger ethasnolicquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
[..]
Krijg je van het squatten he.
Oke, had hem al van nature.
Zou je dan wél op me vallen?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Stiekem ben jij gewoon een neger ethasnolic
Mag van mij wel wat steviger.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:35 schreef -Nora- het volgende:
Ingevallen? Weet niet wat voor kadetjes jij eet maar ik heb het niet over bagels eh.
[ afbeelding ]
Ben niet zo'n kontentyp maar that'll do
Nee want ik val niet op negersquote:
Jaquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:56 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dus jij houdt ook wel van een bolle ass?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
Nee een bolle kont zo 1tje die er dik uitziet in een broek weet je hoe lekkerquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:28 schreef -Nora- het volgende:
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:46 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
En alles aan hem vind ik sexyVooral met baard
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En offtopic spoiler want kleren;
oooooh deze kerel is echt te lekker voor woorden, niet perse om zijn lichaam maar ALLES maakt hem lekker, zijn stem zijn gezicht, zijn mimiek, zijn houding...met hem ga ik trouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seconded.quote:
pedoquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:20 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Damn
misschien hou ik dan toch meer van die iets jongere jongetjes
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:25 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ]
Hij.. met bijna geen kleren...
ahw ahwwww
maar mag wel iets breder / gespierder
dit is beetje grappig
Doe dat even in een spoiler wil jequote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:25 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ]
Hij.. met bijna geen kleren...
ahw ahwwww
maar mag wel iets breder / gespierder
dit is beetje grappig
Photoshop, zonder die ogen zoals op de 2de foto vind ik er niks aan..quote:
Smaken verschillen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:08 schreef MarbleFall het volgende:
Talking about perfect:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dude, ik heb gewoon van mezelf zo'n assquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Seconded.
Maar meeste Nederlandse vrouwen (incluis vriendinlief) vinden dat niets.Meestal zijn het de exotischere vrouwen die dat aantrekkelijk vinden.
Op zich wel opmerkelijk, want een gespierde set glutes maakt een man echt sterk.Je zou denken dat het juist universeel aantrekkelijk zou zijn. Maarja, in de meeste broeken lijkt het ook gewoon alsof je een fatass hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |