Toen ik dat plaatje zag dacht ik dat je sarcastisch was! Brr dat vind ik echt lelek, van die hammen. Doe mij maar slanke benen, geen stokjes en niet alsof ze een meloen op hun bovenbenen hebben.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:35 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Een goed stel benen zijn toch wel belangrijk.
Komt ook leuk uit in dit soort broekjes:
[ afbeelding ]
Bovendien train je met de benen vaak ook de billen. En een goede kont vind ik voor zowel man als vrouw wel erg aantrekkelijk.
Grote rondingen maken een vrouw toch ook niet per definitie mooier? Een 'rubensvrouw' wordt niet door iedereen aantrekkelijk gevonden. Een man hoeft ook geen grote spieren te hebben, een beetje vorm in het lichaam (de al eerder aangehaalde V vorm) maakt een man in mijn ogen wel aantrekkelijk, maar zijn lichaam hoeft echt niet uit joekels van spieren te bestaan om een dergelijke vorm te bereiken.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:44 schreef Moofasah het volgende:
[..]
A man without muscles is like a woman without curves... not interesting!
Ik snap niet wat het lichaam van een man anders mooi zou moeten maken dan grote spieren. Als een man geen spieren heeft blijft er verder toch ook niets anders over dan een recht silhouet met een piemel tussen de benen
en dan komen meestal de mensen die het geweten gaan uithangenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:02 schreef saaw het volgende:
Waarom krijgen mensen in zulke topics altijd de neiging om elkaar over te moeten halen. De TT vraagt heel duidelijk naar een mening, en die verschillen nu eenmaal, deal with it.
Krijg je van al die hormonen inspuiten.quote:
Doe mij maar een gelijkbenig trapezium.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:56 schreef -Nora- het volgende:
[..]
Toen ik dat plaatje zag dacht ik dat je sarcastisch was! Brr dat vind ik echt lelek, van die hammen. Doe mij maar slanke benen, geen stokjes en niet alsof ze een meloen op hun bovenbenen hebben.
Ik vind dat driehoekige figuur juist niet mooi, ik hou meer van rechthoekig. Driehoek is zo uit verhouding
Tot op zekere hoogte ja.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:53 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
Dus jij denkt "hoe groter de spieren des te mooier"?
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:03 schreef Waaghals het volgende:
[..]
en dan komen meestal de mensen die het geweten gaan uithangen
Is not. Zo heeft de natuur het bedoeld. Je schouders horen niet gelijk te zijn aan de rest van het lijf.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:56 schreef -Nora- het volgende:
Ik vind dat driehoekige figuur juist niet mooi, ik hou meer van rechthoekig. Driehoek is zo uit verhouding
Helder.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:07 schreef SeLang het volgende:
Heel veel spieren hebben doen mannen om elkaar te imponeren. Vrouwen vinden dat niet mooi.
Heel mager zijn doen vrouwen om elkaar te imponeren. Mannen vinden dat niet mooi.
Ik heb even gegoogled, maar dat vind ik dus ook helemaal niets nee. Rubensvrouwen eten gewoon te veelquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:00 schreef MaLo het volgende:
[..]
Grote rondingen maken een vrouw toch ook niet per definitie mooier? Een 'rubensvrouw' wordt niet door iedereen aantrekkelijk gevonden. Een man hoeft ook geen grote spieren te hebben, een beetje vorm in het lichaam (de al eerder aangehaalde V vorm) maakt een man in mijn ogen wel aantrekkelijk, maar zijn lichaam hoeft echt niet uit joekels van spieren te bestaan om een dergelijke vorm te bereiken.
Ik heb even teruggezocht naar je plaatje.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:05 schreef saaw het volgende:
[..]true
Ik heb zelf een heel duidelijke voorkeur overigens, zie eerder gepost plaatje, en kan om eerlijk te zijn niet begrijpen dat mensen van die extreme spierbundels echt mooi vinden. Maar hey, whatever floats your boat.
er zijn nou eenmaal vaste verhoudingen aan een lichaam. bepaalde delen zijn even lang en breedquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:05 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Is not. Zo heeft de natuur het bedoeld. Je schouders horen niet gelijk te zijn aan de rest van het lijf.
Dit zegt helemaal niets. Een volledig ontwikkeld mannelijk lichaam lijkt daar niet op.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
er zijn nou eenmaal vaste verhoudingen aan een lichaam. bepaalde delen zijn even lang en breedzo is het lichaam bijvoorbeeld in vier delen op te delen die ongeveer even lang zijn ( tot de knieeen, tot de heup, tot de oksel en het hoofd)
tekeningen als deze zijn bewijs van studies hiernaar
[ afbeelding ]
ik zie weinig verschil tussen de heupen en de schouders, dus om te zeggen dat de natuur het zo bedoeld heeft vind ik wat ver gezocht.
Noem je B nou een rubensvrouw of begrijp ik dat verkeerd?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:09 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik heb even gegoogled, maar dat vind ik dus ook helemaal niets nee. Rubensvrouwen eten gewoon te veel
[ afbeelding ]
That's what I'm talking about!
das meer dan genoeg spier iddquote:
Dat begrijp je heel verkeerdquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:23 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Noem je B nou een rubensvrouw of begrijp ik dat verkeerd?
Oke dan zitten we op 1 lijnquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:26 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dat begrijp je heel verkeerd
Ik noem B een vrouw met curves, het soort vrouw dat ik benoem tot een schoonheid.
[ afbeelding ]
Hier komt haar kont ook mooi in uit vind ik
Oke wat voor billen zie je graag bij een man?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:32 schreef MaLo het volgende:
Ik vind Beyonces kont op die foto een beetje té, maar kan ook aan de foto liggen.
Zullen we nu weer teruggaan naar de mannenlichamen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |