Ik vind dat builtfat er juist niet uitzien!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:53 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat komt omdat er geen normaal persoon in de OP staat. De meeste vrouwen houden van een beetje fors, met wat zichtbare spieren, maar verder normaal. Op zich de bouw van swimmer, kan ik me best voorstellen, maar allemachtig, die gast heeft drie jaar lang alleen maar komkommers gegeten. De enige die een beetje normaal overkomt en gemiddeld aantrekkelijk is, is builtfat, alleen dat klinkt... fat.
Hangt ook een beetje van de bouw die je van jezelf hebt af natuurlijk. Ik zou echt een bulkdieet moeten volgen om dat ooit te bereiken.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:57 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ah die bouw dus. Das de mijnes.
Beetje trainen en op je eten letten en dit lukt prima.
Waarom denk je dat die smiley er achter stond?quote:
Jep helemaal!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:53 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat komt omdat er geen normaal persoon in de OP staat. De meeste vrouwen houden van een beetje fors, met wat zichtbare spieren, maar verder normaal. Op zich de bouw van swimmer, kan ik me best voorstellen, maar allemachtig, die gast heeft drie jaar lang alleen maar komkommers gegeten. De enige die een beetje normaal overkomt en gemiddeld aantrekkelijk is, is builtfat, alleen dat klinkt... fat.
Jij zegt dat je er van baalt dat vrouwen voor de types kiezen met wat meer vet, terwijl jij juist zo aan het sporten bent.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarom denk je dat die smiley er achter stond?
Ja dat heb ik gelezen ja. De sarcastische smiley erachter was omdat ik natuurlijk niet helemaal de waarheid sprak. Denk sowieso niet dat je het volhoudt als je om die reden sport.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:09 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Jij zegt dat je er van baalt dat vrouwen voor de types kiezen met wat meer vet, terwijl jij juist zo aan het sporten bent.
Ik zeg dan dat ik hoop dat je dit voor jezelf doet en niet voor hen.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:28 schreef Waaghals het volgende:
[..]
heh wat?
wat voor vlees eet jij dan, slurp je vet ofzo?
Was sarcastish bedoeld mannenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 07:06 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Wat denk je dat een drumstick is?
Of vele andere vleesproducten?
Ja, je bent de enige. Ik bel even met het Guinnesskantoor.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:46 schreef -Nora- het volgende:
Benen is echt zo'n beetje het laatste waar ik naar kijk bij mannen. Is dat uitzonderlijk?
Begrijpelijk. Meestal hebben ze ook van die onderontwikkelde en vettige prutsbeentjes. Zonde.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:46 schreef -Nora- het volgende:
Benen is echt zo'n beetje het laatste waar ik naar kijk bij mannen. Is dat uitzonderlijk?
Daaromquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Meestal hebben ze ook van die onderontwikkelde en vettige prutsbeentjes. Zonde.
Een goed stel benen zijn toch wel belangrijk.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:46 schreef -Nora- het volgende:
zulke spierbundels vind ik echt overdreveb hoorquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:35 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Een goed stel benen zijn toch wel belangrijk.
Komt ook leuk uit in dit soort broekjes:
[ afbeelding ]
Bovendien train je met de benen vaak ook de billen. En een goede kont vind ik voor zowel man als vrouw wel erg aantrekkelijk.
A man without muscles is like a woman without curves... not interesting!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:40 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
zulke spierbundels vind ik echt overdreveb hoor
Als een man geen spieren heeft, dan dondert zijn skelet in elkaar!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:44 schreef Moofasah het volgende:
[..]
A man without muscles is like a woman without curves... not interesting!
Ik snap niet wat het lichaam van een man anders mooi zou moeten maken dan grote spieren. Als een man geen spieren heeft blijft er verder toch ook niets anders over dan een recht silhouet met een piemel tussen de benen
Gaan we weer muggenziftenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als een man geen spieren heeft, dan dondert zijn skelet in elkaar!
Dus jij denkt "hoe groter de spieren des te mooier"?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:44 schreef Moofasah het volgende:
[..]
A man without muscles is like a woman without curves... not interesting!
Ik snap niet wat het lichaam van een man anders mooi zou moeten maken dan grote spieren. Als een man geen spieren heeft blijft er verder toch ook niets anders over dan een recht silhouet met een piemel tussen de benen
Hij heeft geen piemolquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:35 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Een goed stel benen zijn toch wel belangrijk.
Komt ook leuk uit in dit soort broekjes:
[ afbeelding ]
Bovendien train je met de benen vaak ook de billen. En een goede kont vind ik voor zowel man als vrouw wel erg aantrekkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |