Mwah ik zie een vrouw graag met wat meer vet dan mezelf, maar die chubby in dat andere topic is net iets te.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:23 schreef NanaVonB het volgende:
[..]
Ik kan me dus ook neit voorstellen dat je er als vrouw-zijnde voor kiest om een chubby gast te doen...maar op het vrouwenlichaamtopic zijn er blijkbaar ook kerels die voor de chubby vrouw gaan. Misschien is het wel soort zoekt soort ofzo...dikke chicks gaan voor dikke kerels en slanke vrouwen voor slanke mannen ofzo?
Iedereen die een beetje droog is heeft die heupen.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:46 schreef -Nora- het volgende:
Jup, hier ook de Swimmer (maar niet Pietertje, geen uitstekende ribben aub), maar die op blz. 4 is perfect. Niet van die bonkige spieren, maar nog wel gespierd. Alleen jammer van die Ken-heupen, dat vind ik altijd lelek.
die strepen?quote:Op maandag 13 februari 2012 18:46 schreef -Nora- het volgende:
Jup, hier ook de Swimmer (maar niet Pietertje, geen uitstekende ribben aub), maar die op blz. 4 is perfect. Niet van die bonkige spieren, maar nog wel gespierd. Alleen jammer van die Ken-heupen, dat vind ik altijd lelek.
quote:Op maandag 13 februari 2012 19:11 schreef Burger_Queen het volgende:
Chubbyfat!
Gespierd vind ik zoooo lelijk. Brrr.
Dat is nou een mooi mannenlichaam. Niet te dun of te dik en ook niet te gespierd.quote:
ja met zo'n accountnaam hadden wij niet anders verwacht hoorquote:Op maandag 13 februari 2012 19:11 schreef Burger_Queen het volgende:
Chubbyfat!
Gespierd vind ik zoooo lelijk. Brrr.
Niet TE gespierd? Nee... dat mag ik hopen. Hij hoeft niet dood...quote:Op maandag 13 februari 2012 19:25 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dat is nou een mooi mannenlichaam. Niet te dun of te dik en ook niet te gespierd.
quote:Op maandag 13 februari 2012 18:20 schreef BeamofLight het volgende:
Wijven die voor chubby oid kiezen. Flikker toch op. Jullie zijn most probably fatty's die met links cocosmoscronen vreten en met rechts liggen te vingeren op de ripped-one
Jij snapt het helemaal.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:26 schreef BeamofLight het volgende:
ja met zo'n accountnaam hadden wij niet anders verwacht hoor
Eensquote:Op maandag 13 februari 2012 17:39 schreef Ethanolic het volgende:
Die lichamen tho, en dan zeggen dat ze van chubby houden maar ondertussen als ze Bradje zien zitten ze te kwijlen op de bank.
[ afbeelding ]
Hij heeft hier trouwens wel echt een mooi fysiek (nohomo)
Haha wat is die eerste foto?quote:Op maandag 13 februari 2012 18:55 schreef Feeeeble het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heerlijk lichaam!![]()
Hoofd is ook lekker maar daar ben ik inmiddels wel een beetje op uitgekeken...
Alhoewel...die tweede foto...
Wtf die adersssssssquote:Op maandag 13 februari 2012 22:17 schreef Chuck_Norris het volgende:
[ afbeelding ]
Doe mij dit maarnohomo
Strong.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:17 schreef Chuck_Norris het volgende:
[ afbeelding ]
Doe mij dit maarnohomo
Give me dat bicycle.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:17 schreef Chuck_Norris het volgende:
[ afbeelding ]
Doe mij dit maarnohomo
Ielll ecto'squote:
Hij kan waarschijnlijk niet eens 1plate squattenquote:
Oeh wiesdat?quote:
Hoopt 'iequote:Op maandag 13 februari 2012 21:51 schreef Seam het volgende:
Gelukkig zijn fok vrouwen niet representatief voor de gemiddelde vrouw
Oehh lekker lekker lekker!quote:
leen me diequote:Op maandag 13 februari 2012 23:25 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Oehh lekker lekker lekker!
Ik heb gewoon af en toe een fuckbuddy die serieus zo'n lichaam heeft![]()
![]()
Ik vind het echt geweldig!
ho-tjequote:Op maandag 13 februari 2012 23:25 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Oehh lekker lekker lekker!
Ik heb gewoon af en toe een fuckbuddy die serieus zo'n lichaam heeft![]()
![]()
Ik vind het echt geweldig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |