da's de mooiste tot nu toe!quote:
Wat ben jij een achterlijk typ, zegquote:Op maandag 13 februari 2012 17:54 schreef NanaVonB het volgende:
eigenlijk is de sportschool ook achterlijk, van die vadsige moten die daat heen gaan met de auto om vervolgens een uurtje te spinnen hahaha...
Agreequote:Op maandag 13 februari 2012 17:50 schreef saaw het volgende:
Vind een beetje brede schouders en een platte maar niet getrainde buik veel mooier
U voelt zich aangesproken.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat ben jij een achterlijk typ, zeg
En dat zijn meestal, zie bovenstaande, vrouwen..quote:Op maandag 13 februari 2012 17:54 schreef NanaVonB het volgende:
eigenlijk is de sportschool ook achterlijk, van die vadsige moten die daat heen gaan met de auto om vervolgens een uurtje te spinnen hahaha...
ah kom op zeg, naar de sportschool met de auto...kan je toch net zo goed een eindje gaan fietsen en niet naar de sportschool...of je inschrijven bij iets waar je echt wat leert...quote:Op maandag 13 februari 2012 17:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat ben jij een achterlijk typ, zeg
Ja, want iedereen gaat naar de sportschool om te spinnen.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:56 schreef NanaVonB het volgende:
[..]
ah kom op zeg, naar de sportschool met de auto...kan je toch net zo goed een eindje gaan fietsen en niet naar de sportschool...of je inschrijven bij iets waar je echt wat leert...
Want iedereen doet cardio in de sportschool.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:56 schreef NanaVonB het volgende:
[..]
ah kom op zeg, naar de sportschool met de auto...kan je toch net zo goed een eindje gaan fietsen en niet naar de sportschool...of je inschrijven bij iets waar je echt wat leert...
Ik heb meestal geen zin om in de sneeuw/kou/regen te fietsen, dus ik pak lekker de auto in de winter.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:56 schreef NanaVonB het volgende:
[..]
van een eindje fietsen val je niet af. zie wielrenclubs waar oudjes die dagelijks 50km fietsen en toch allemaal een buikie hebben.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:56 schreef NanaVonB het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 februari 2012 17:58 schreef NanaVonB het volgende:
gewichtheffen kan je ook thuis en van die oma sporten zoals spinnen en steps is echt te achterlijk voor woorden...gewoon een blokje om elke ochtend voordat je gaat werken...of je gaat gewoon fietsen...of minder vet eten
Haha, ben je echt zo dom of troll je?quote:Op maandag 13 februari 2012 17:58 schreef NanaVonB het volgende:
gewichtheffen kan je ook thuis en van die oma sporten zoals spinnen en steps is echt te achterlijk voor woorden...gewoon een blokje om elke ochtend voordat je gaat werken...of je gaat gewoon fietsen...of minder vet eten
Ja, vertel het maar even heel duidelijk, dan weten we precies hoe het moet om de goedkeuring te krijgen van NanaVonB.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:56 schreef NanaVonB het volgende:
[..]
Oh mijn vader doet het al jaren(wielrennen, en dan kanoën erbij)...ik moet eerlijk zeggen dat hij met zijn 56 jaar er beter uitziet dan de meeste bovengenoemde voorbeelden...en om heel eerlijk te zijn heeft hij ook een beter figuur dan menig exvriendje...van wielrennen krijg je echt wel een mooi lichaam, mits je het een beetje intensief doet...quote:Op maandag 13 februari 2012 17:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
van een eindje fietsen val je niet af. zie wielrenclubs waar oudjes die dagelijks 50km fietsen en toch allemaal een buikie hebben.
quote:Op maandag 13 februari 2012 18:01 schreef NanaVonB het volgende:
[..]
Oh mijn vader doet het al jaren(wielrennen, en dan kanoën erbij)...ik moet eerlijk zeggen dat hij met zijn 56 jaar er beter uitziet dan de meeste bovengenoemde voorbeelden...en om heel eerlijk te zijn heeft hij ook een beter figuur dan menig exvriendje...van wielrennen krijg je echt wel een mooi lichaam, mits je het een beetje intensief doet...
Foto's van je vader?quote:Op maandag 13 februari 2012 18:01 schreef NanaVonB het volgende:
[..]
Oh mijn vader doet het al jaren(wielrennen, en dan kanoën erbij)...ik moet eerlijk zeggen dat hij met zijn 56 jaar er beter uitziet dan de meeste bovengenoemde voorbeelden...en om heel eerlijk te zijn heeft hij ook een beter figuur dan menig exvriendje...van wielrennen krijg je echt wel een mooi lichaam, mits je het een beetje intensief doet...
Ja, wat kweek je een spieren met duursport. Sarcoplasmische en myofibrilaire hypertrofie treedt vooral op bij oneindig veel reps en is natuurlijk alles behalve enorm katabool.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:01 schreef NanaVonB het volgende:
[..]
Kom met me vechten dan, dan bewijs ik je het tegendeel.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
die swimmer ziet eruit als een mietje, sorry. in een gevecht verliest die altijd.
Ah leuk, waar/wanneer? Meneer de internetheld trekt het toneel op.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:04 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Kom met me vechten dan, dan bewijs ik je het tegendeel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |