Als je lens 58mm is met schroefdraad; grote kans van wel.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:39 schreef summer2bird het volgende:
Ik denk dat ik toch voor deze ga:
http://global.ebay.com/58(...)mm/180755941969/item![]()
Ik hoop dat mijn Olympus E450 ermee overweg kan
Masturbeereieren vraag monkeybrain om ervaringenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:02 schreef Syphixx het volgende:
na een pauze van enkele maanden vrees ik dat ik terug volle bak chinezen zal sponseren
welke items zijn er tegenwoordig hot? en ja ik ga dadelijk de laatste 2 topics snel ff door lezen
en deze keer ben ik voorbereid op de pandawill paaseieren zoetocht ( als die er komt volgende maand)
Da's een serieus koplampje!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:19 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik heb net mijn remmen gevuld met olie en moet ze nog afstellenIk heb even een kiekje geschoten om te laten zien wat ik heb gedaan. Later meer.
[ afbeelding ]
2x xml-t6 dinodirect = 18 euro
2x flashlight mount Ebay = 3 euro
2x Sanyo xtar accu 18650 = 10 euro
1x lader BIC = 4 euro
Dus voor zo'n 35 euro heb ik een hele set dat ongeveer 1 uur full power werkt zonder diep te ontladen. Het enigste nadeel vergeleken met een Magicshine is de beperkte accuduur, maar deze kun je onderweg verwisselen met een 2e set. Een magicshine zit ook met een zielig rubbertje vast en lijkt mij ook vrij jat gevoelig. Als je deze mount schroeven vastzet met loctite krijg je ze nooit los zonder gereedschap.
Ik kan natuurlijk niet ruiken hoe fel Magicshine zijn leds aanjaagt maar dit zal dicht in de buurt zitten. Zoals je ziet kun je er ook makkelijk 4 op je stuur kwijt![]()
Die heb ik hier liggenquote:Op woensdag 22 februari 2012 09:30 schreef rene90 het volgende:
Een lul om op je fietsketting te zetten om de ketting te reinigen
[ afbeelding ]
Houd DHgate dat in? als service kosten/bank kosten?! Dan zou ik bij een andere het zelfde bestellen (soort shopcredit).quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:36 schreef revpolen het volgende:
Had via ideal car dvd spelet bestels bij DHgate,
kan die loempia hem niet leveren... :/
krijg ik mail terug dat ze 70USD achter houden als ze het terug moeten storten..
laatste x dat ik iets met ideal heb betaald.. volgende keer weer paypal..
Alsof ik een nieuwe order ga plaatsen.. Ik wil mijn 1 cent deal!quote:Very sorry for the troubles.
Maybe the package has lost ,do you want to buy something eles now ? if yes , we will send you a new one to you [i]with your new order[/i] , how do you think about that ?
Hope you can understand that, thank you.
Je krijgt bijna medelijden.quote:Dear,Good buyer
really sorry for the great inconvenience. Just now I called the shipping comany and was told that item has arrived your country. can you wait another 6 or 7 days? if you donot get it on 28 FEB .I will give you full refund. Is that ok? please do not worry i 100% will not let you suffer any loss.
To be honest, I really feel sorry to all my customers who cannot get the items within their expected time. Really sorry. Can you give me a little more time?
Weather is cold. please take care.
May God bless you and your family
Is niet helemaal koosjerquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:16 schreef pedobeer het volgende:
Ik mis iOffer? Of is die site niet chinees?!
Welke heb je gekocht?quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:04 schreef DrNick het volgende:
Hoe lang doet Focalprice er over om te leveren? Ik heb zo'n torch-pen gekocht.
Deze: http://www.focalprice.com(...)d_Lighter_Black.htmlquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:12 schreef Miniem het volgende:
[..]
Welke heb je gekocht?
Had daar zon pen flame torch vandaan.
Levensgevaarlijk! had de gasknop open gezet en er kwam een steekvlam uit van hier tot China![]()
Ding stond zelf in de fik daardoorgelijk weggemieterd.
Dat is hemquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:23 schreef DrNick het volgende:
[..]
Deze: http://www.focalprice.com(...)d_Lighter_Black.html
Haha, ik zal voorzichtig doenquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:24 schreef Miniem het volgende:
[..]
Dat is hem![]()
Niet aan beginnen, levensgevaarlijk
Had hem vorig jaar nog besteld voor het vuurwerk.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:25 schreef DrNick het volgende:
[..]
Haha, ik zal voorzichtig doen
Hoe lang duurde levering bij jou?
Duurt een dag of 3/4 voordat het werktquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:45 schreef Wootism het volgende:
Over HongKong Post gesproken, ik heb een TrackingNummer gekregen van mijn bestelling bij Focalprice... alleen werkt hij niet.
Werkt dat überhaupt nooit?
Ah Thxquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:50 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Duurt een dag of 3/4 voordat het werkt
Is het nog gelukt om je neppe controller te verkopen?quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:57 schreef Bigboss1993 het volgende:
ik heb 2 bestellingen geplaatst op 18 october bij focalprice.
Het is echter nooit binnen gekomen en het zal ook niet gebeuren denk ik.
Heeft er nog iemand hier meegemaakt dat er dingen verdwijnen?
Wat heb je besteld dan?quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:05 schreef Bigboss1993 het volgende:
ik heb 2 bestellingen geplaatst op 18 october bij focalprice.
Het is echter nooit binnen gekomen en het zal ook niet gebeuren denk ik.
Heeft er nog iemand hier meegemaakt dat er dingen verdwijnen ?
Verkeerde adres opgegeven?quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:10 schreef Bigboss1993 het volgende:
ik had 1 webcam en 1 toetsenbord besteld maar helaas
heb ik het nooit mogen ontvangen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |