Is niet helemaal koosjerquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:16 schreef pedobeer het volgende:
Ik mis iOffer? Of is die site niet chinees?!
Welke heb je gekocht?quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:04 schreef DrNick het volgende:
Hoe lang doet Focalprice er over om te leveren? Ik heb zo'n torch-pen gekocht.
Deze: http://www.focalprice.com(...)d_Lighter_Black.htmlquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:12 schreef Miniem het volgende:
[..]
Welke heb je gekocht?
Had daar zon pen flame torch vandaan.
Levensgevaarlijk! had de gasknop open gezet en er kwam een steekvlam uit van hier tot China![]()
Ding stond zelf in de fik daardoorgelijk weggemieterd.
Dat is hemquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:23 schreef DrNick het volgende:
[..]
Deze: http://www.focalprice.com(...)d_Lighter_Black.html
Haha, ik zal voorzichtig doenquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:24 schreef Miniem het volgende:
[..]
Dat is hem![]()
Niet aan beginnen, levensgevaarlijk
Had hem vorig jaar nog besteld voor het vuurwerk.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:25 schreef DrNick het volgende:
[..]
Haha, ik zal voorzichtig doen
Hoe lang duurde levering bij jou?
Duurt een dag of 3/4 voordat het werktquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:45 schreef Wootism het volgende:
Over HongKong Post gesproken, ik heb een TrackingNummer gekregen van mijn bestelling bij Focalprice... alleen werkt hij niet.
Werkt dat überhaupt nooit?
Ah Thxquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:50 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Duurt een dag of 3/4 voordat het werkt
Is het nog gelukt om je neppe controller te verkopen?quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:57 schreef Bigboss1993 het volgende:
ik heb 2 bestellingen geplaatst op 18 october bij focalprice.
Het is echter nooit binnen gekomen en het zal ook niet gebeuren denk ik.
Heeft er nog iemand hier meegemaakt dat er dingen verdwijnen?
Wat heb je besteld dan?quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:05 schreef Bigboss1993 het volgende:
Heeft er nog iemand hier meegemaakt dat er dingen verdwijnen ?
Verkeerde adres opgegeven?quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:10 schreef Bigboss1993 het volgende:
ik had 1 webcam en 1 toetsenbord besteld maar helaas
heb ik het nooit mogen ontvangen?
hoeveel volt en wat voorn aansluiting? Heb nog wel iets liggen geloof ik. En laad hij ook niet op via mini usb? Dan is het voor 10 euro en binnen een dag op te lossen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:18 schreef Syphixx het volgende:
adapter kwijt voor m'n dropad.
reply om een nieuwe te kopen: ' ship cost is too high, my friend '
nooit eerder contact gezocht met fp? Rond dag 30 altijd even contacten. En welke datum is het verzonden? (Afgelopen week nog weer 'iets' binnen wat 3 maand bij de.post heeft gelegen, stempel van begin december)quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:05 schreef Bigboss1993 het volgende:
Heeft er nog iemand hier meegemaakt dat er dingen verdwijnen ?
usb heeft nog nooit gewerkt op dat dingquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:30 schreef RobertNL het volgende:
[..]
hoeveel volt en wat voorn aansluiting? Heb nog wel iets liggen geloof ik. En laad hij ook niet op via mini usb? Dan is het voor 10 euro en binnen een dag op te lossen.
Wat voor aansluiting?quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:16 schreef Syphixx het volgende:
[..]
usb heeft nog nooit gewerkt op dat ding![]()
batterij is 3000mAh
en de jack is 9V/2A power adapter (100~240v input)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |