Link van het product?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 01:26 schreef Wootism het volgende:
Iemand hier ervaring met het ontvangen van een fout product bij BIC?
Had een zwart horlogebandje besteld en kreeg vervolgens een rode
Terugsturen is natuurlijk best duur...
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:11 schreef Miniem het volgende:
[..]
Link van het product?
Soms staat er bij color random oid.
Het gaat om dit bandjequote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:19 schreef neo2000 het volgende:
Communicatie hae. Aangeven dat terugsturen geen optie is, aangezien dat duurder is dan het bandje zelf waarsch. En aangeven dat je daar dus NIET aan gaat beginnen. Als dat het geval is dan. Wat we niet weten zonder linkje idd.
Ik heb dit niet bij dx.com, waar kun je die precies vinden, want ik heb het shipping nummer er niet bij staan helaas.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:48 schreef monkeybrain het volgende:
Bekend geval, de douane/TNT denkt dat je 1 pakje per jaar ontvangt![]()
Wel een goed excuus om een foute rekening te sturen om het zo btw vrij te krijgen
In je account kun je tracking vinden bij invoice en rechts staat een blauwe link.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:58 schreef Hoppahoppa het volgende:
Iemand ervaringen met:
[ afbeelding ]
http://dx.com/solar-powered-brushless-water-pump-black-81822
Ding spuit nog best aardig. Thanks.quote:
That's what she said!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:10 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ding spuit nog best aardig. Thanks.
Heb er één van bic, werkt perfect. Zal hem even opzoekenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:57 schreef jopiede het volgende:
Weet iemand hoe zo'n apparaatje heet waarmee je draadloos je powerpoint mee kan navigeren. Je plugt dan zo'n *plug&play* usb ontvangertje in en dan kan je met de afstandsbediening de powerpoint doorsturen?
EDIT: Chinaprices geeft genoeg, eerst zoeken dan vragen *stom*
Zijn van die schroefjes die je nergens kunt kopenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 04:02 schreef Iemand91 het volgende:
Zoals gezegd zaten er bij mijn 2.5" HDD case geen schroefjes en dat begint wel irritant te worden (HDD pleurt eruit). Heeft iemand een idee welk soort schroeven daar in gaan? (de schroeven van mijn laptop HDD-case zijn te groot). Of even een mailtje aan verkoper dat ze die kunnen sturen of benoemen o.i.d.? (ze zouden er namelijk wel bij moeten zitten en zonder schroeven is het wel irritant)
Mailcontact gehad met BIC....quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:52 schreef Wootism het volgende:
[..]
[..]
Het gaat om dit bandje
Toen ik het bandje bestelde had ik op het zwarte vierkantje geklikt voor de kleur, en later bij het betalen nog aangegeven dat ik er zeker van wilde zijn dat ik de goede kleur kreeg. (Chinese webshops en specifieke productkleuren gaat nooit zo goed samen)
En toch hebben ze het voor elkaar gekregen mij de verkeerde kleur te sturen
Heb ze een mail gestuurd en ze boden me een refund aan van $ 2,50...
Ik dacht het dus niet
Je precies beschrijving staat er gewoon bij: http://services.dealextre(...)der.aspx?type=Cancelquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:54 schreef MineraalWater het volgende:
http://services.dealextreme.com/
Welke moet ik hier van pakken om 1 product te cancellen van de 4 producten die ik heb besteld?
Allemaal nog Waiting for Supplier.
Het geld zou me een worst wezen hoor, is meer een principekwestie.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:44 schreef UncleSam het volgende:
Nee meestal zeg PayPal iets ontvangen? Dan is er dus geen probleem.
Maar pleur dat ding gewoon op MP joh, ben je zo kwijt, koop je van dat geld weer een nieuwe. Zo denk ik er altijd over
Ah thanks gedaanquote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:01 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Je precies beschrijving staat er gewoon bij: http://services.dealextre(...)der.aspx?type=Cancel
Waarom begin je er dan over, het is dus NIET toegestaan om hier over de praten, niet zo moeilijk toch?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:04 schreef shhulp het volgende:
hoe heette die webshopforum ookalweer met de nietovermogenpratende artikelen?
Ga eens langs bij de opticien. Kleine schroefjes zal die zeker hebben, misschien ook wel iets dat past,quote:Op zaterdag 18 februari 2012 04:02 schreef Iemand91 het volgende:
Zoals gezegd zaten er bij mijn 2.5" HDD case geen schroefjes en dat begint wel irritant te worden (HDD pleurt eruit). Heeft iemand een idee welk soort schroeven daar in gaan? (de schroeven van mijn laptop HDD-case zijn te groot). Of even een mailtje aan verkoper dat ze die kunnen sturen of benoemen o.i.d.? (ze zouden er namelijk wel bij moeten zitten en zonder schroeven is het wel irritant)
idd hier is het verboden.. daarom vraag ik naar het forum waar het wel magquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:18 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Waarom begin je er dan over, het is dus NIET toegestaan om hier over de praten, niet zo moeilijk toch?
rotopuitdittopic.comquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:04 schreef shhulp het volgende:
hoe heette die webshopforum ookalweer met de nietovermogenpratende artikelen?
Lijkt me niet, die zaten er niet bij. (Nu ook te laat; want verpakking ligt al in de prullenbak.)quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:40 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Ga eens langs bij de opticien. Kleine schroefjes zal die zeker hebben, misschien ook wel iets dat past,
Zo dacht ik ook dat 'ie het bedoelde in eerste instantie. Maar het was geloof ik geen sarcasme, maar bedoelde letterlijk dat je eens bij de opticien langs moet gaan, misschien dat zij kleine schroefjes hebben (monturen hebben ook schroefjes).quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:20 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Lijkt me niet, die zaten er niet bij. (Nu ook te laat; want verpakking ligt al in de prullenbak.)
Of de horlogemakerquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:19 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Zo dacht ik ook dat 'ie het bedoelde in eerste instantie. Maar het was geloof ik geen sarcasme, maar bedoelde letterlijk dat je eens bij de opticien langs moet gaan, misschien dat zij kleine schroefjes hebben (monturen hebben ook schroefjes).![]()
Ohquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:19 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Zo dacht ik ook dat 'ie het bedoelde in eerste instantie. Maar het was geloof ik geen sarcasme, maar bedoelde letterlijk dat je eens bij de opticien langs moet gaan, misschien dat zij kleine schroefjes hebben (monturen hebben ook schroefjes).![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EDIT: ook handig op de eBay listing:quote:Ultra slim and screwless caddies
(...)
Package included:
◦ Screws
[ Bericht 5% gewijzigd door Iemand91 op 19-02-2012 01:48:47 ]
quote:Op zondag 19 februari 2012 00:57 schreef Goddelijker het volgende:1x besteld voor $3,52/¤2,77
:http://www.buyincoins.com(...)ase-product-345.html Heb nog een 320GB HD liggen met een paar bad sectors aan 't einde van de HD, dus die kan ik mooi gebruiken om onnodige dingen op te zetten, nadat ik de bad sectors heb uitgeschakeld.
goede shop is BIC hè!!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:54 schreef Goddelijker het volgende:Red Beam Wireless Usb Laser Pointer Presenter PP-1000 bestelt.
http://www.buyincoins.com(...)00-product-6484.html Ideaal voor school.
Het was inderdaad helemaal niet sarcastisch bedoeld!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:19 schreef shiznuts het volgende:
[..]
okquote:Op zondag 19 februari 2012 12:40 schreef CraHeX het volgende:
Heb laatst een muis besteld bij TinyDeal voor 5¤.
Makkelijke heli en goedkoop: Syma S107quote:Op zondag 19 februari 2012 17:02 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
hoe zit het ook alweer met de helicoptertjes in china? beste prijs/kwaliteit? heb het een paar maanden geleden effe gevolgd, maar ben inmiddles vergeten welke producten het om ging
Bedankt die zocht ik.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:04 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Makkelijke heli en goedkoop: Syma S107
Wat lastigere en duurdere: Great Wall 9958 2.4GHz
Tja, je had dit ook wel echt makkelijk zelf kunnen vinden.. mja omdat ik zo lief benquote:Op zondag 19 februari 2012 17:11 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
[..]
Bedankt die zocht ik.![]()
(was al bang voor zeurende "zoek het zelf uit" posters)
Zoek het zelf uit.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:11 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
[..]
Bedankt die zocht ik.![]()
(was al bang voor zeurende "zoek het zelf uit" posters)
Weet je dat zeker:quote:Op maandag 20 februari 2012 00:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
Gister nog even een accu voor de laptop besteld bij DX, hoop maar dat het een beetje kwaliteit is. Mijne die ik nu heb houdt het nog geen seconde vol dus alles is eigenlijk ¡eter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |