Natuurlijk.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:50 schreef remlof het volgende:
Heb je ooit een meisje aangeraakt Robin?
Van binnen?quote:
Je hebt in de VS. ook een mannenversie van de tupperwareparty, de Man Cave, waarbij ze bier drinken en vleesch eten en de organisator superoverpriced BBQ-ellende probeert te verkopen na eerst zelf voor veel dollar aan zut te moeten kopen, al het vlees en bier zelf ook nog moet bekosten.quote:
The neukquote:Op maandag 13 februari 2012 18:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je hebt in de VS. ook een mannenversie van de tupperwareparty, de Man Cave, waarbij ze bier drinken en vleesch eten den organisator superoverpriced BBQ-ellende probeert te verkopen na eerst zelf voor veel dollar ofzo aan zut te moeten kopen, al het vlees en bier zelf ook nog moet bekosten.
Geen behoefte aan, mijn eigen leven biedt uitdagingen genoeg, daar hoef ik niet nog eens de verantwoordelijkheid en de daarmee samengaande vrijheidsbeperking van een kind bij te hebben.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Naja, geen twijfel, maar dat je je nog niet voortplant.
Wil je een kusje?quote:Op maandag 13 februari 2012 18:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het was een flinke dosis volstrekt achterlijke praat hier in de SC vandaag. Totaal ongewenst ook en dat weten degenen die zich er mee bezig hielden ook donders goed. Achterlijke idioten zitten er tussen.
Het is echt vrouwelijkquote:
Typisch links trekje, verantwoordelijkheid uit de weg gaan.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Geen behoefte aan, mijn eigen leven biedt uitdagingen genoeg, daar hoef ik niet nog eens de verantwoordelijkheid en de daarmee samengaande vrijheidsbeperking van een kind bij te hebben.
Maar als het ooit per ongeluk was gebeurd dan had ik die verantwoordelijkheid wel genomen hoor, ben er alleen nooit op uit geweest om te gaan vaderen.
Je leest echt niet hè? Ik schrijf juist dat ik het niet uit de weg zou gaan, maar het alleen niet opzoek.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Typisch links trekje, verantwoordelijkheid uit de weg gaan.
Ik lees wat ik wil lezen.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Je leest echt niet hè? Ik schrijf juist dat ik het niet uit de weg zou gaan, maar het alleen niet op zoek.
Uiteraard, ik ben de redelijkheid zelve.quote:
Hoho, het nationale instituut der psychologen heeft mijn cognitief vermogen op bovengemiddeld geplaatst ja.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat blijkt inderdaad keer op keer.
Je bent druk geweest zie ik. Ik zag wel het een en ander voorbij komen, maar had geen tijd of zin om er iets mee te doen.quote:
Dat vraagt om foto's van tietenquote:Op maandag 13 februari 2012 18:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee. Ik ben nooit verder gegaan dan een tiet mogen aanraken.
Dan is het maar goed dat ze hier niet meelezen.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hoho, het nationale instituut der psychologen heeft mijn cognitief vermogen op bovengemiddeld geplaatst ja.
Dat geldt voor iedereen die enigszins impact kan hebben op mijn levensloop.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat ze hier niet meelezen.
Op een gegeven moment gaat je moeder dat niet meer leuk vinden hoor.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee. Ik ben nooit verder gegaan dan een tiet mogen aanraken.
Say no more.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat geldt voor iedereen die enigszins impact kan hebben op mijn levensloop.
Dan kan hij altijd nog naar die van Koos.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Op een gegeven moment gaat je moeder dat niet meer leuk vinden hoor.
Stiekem hou je wel van me.quote:
En met die gedachte ging rechts POL weer voldaan slapen op maandag 13 februari anno 2012.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:02 schreef waht het volgende:
Ja dit was een mooie dag om te posten in de SC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |