abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Games dinsdag 14 februari 2012 @ 14:09:03 #226
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_107967303
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 14:06 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Doet het beter dan Sulejmani, die kan de laatste tijd werkelijk helemaal niks.
In welk opzicht doet hij het beter :')?
.....Kennedy
pi_107967338
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 14:09 schreef Wessiej het volgende:

[..]

In de wedstrijden tegen Roda, dit seizoen beker en Eredivisie, ging hij vaker langs zijn man dan Sulejmani normaal doet.
pi_107967358
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 14:05 schreef Saekerhett het volgende:
Het is en blijft een kansloze missie, ook al begin je met de sterkste elf.
Is het eigenlijk uitverkocht?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_107967386
quote:

[..]

Ook al zijn die voorzetten nog niet zo goed, hij probeert tenminste altijd zijn man voorbij te gaan. Sulejmani heeft 2 opties in zijn hersenen, hij tikt hem terug of hij gaat in een rechte lijn door het midden rennen om vervolgens de bal kwijt te raken.
pi_107967885
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 14:05 schreef Saekerhett het volgende:
Het is en blijft een kansloze missie, ook al begin je met de sterkste elf.
Ik ben eerlijk gezegd een beetje aan het twijfelen geslagen wat betreft dit duel in Amsterdam, ik weet niet in hoeverre ManU dit echt serieus gaat nemen, misschien dat ze een vrije dag nemen en Ajax is sowieso al meer gemotiveerd dan ManU.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_107967936
Alderweireld en Vertonghen gaan sowieso goed spelen, doen ze altijd Europees tegen veel betere tegenstanders.
  dinsdag 14 februari 2012 @ 14:35:57 #232
344378 J2T
Niet kijken is niet voetballen
pi_107968274
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 14:11 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Ook al zijn die voorzetten nog niet zo goed, hij probeert tenminste altijd zijn man voorbij te gaan. Sulejmani heeft 2 opties in zijn hersenen, hij tikt hem terug of hij gaat in een rechte lijn door het midden rennen om vervolgens de bal kwijt te raken.
Dit.
pi_107968515
Heb zin in de wedstrijd van donderdag. :D
pi_107968574
Op welke zender kan ik deze wedstrijd eigenlijk zien? Ik snap het soms niet meer. ;( :@
pi_107968592
De toekomstzender

Ninja gespot :P

rtl7
pi_107968609
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 14:42 schreef HenkieVdV het volgende:
Heb zin in de wedstrijd van donderdag. :D
De kans voor Ajax zit in onderschatting door ManU.
Of zoals in de periode midden jaren '90, een hele snelle eerste goal maken...
BFF met GGMM
  dinsdag 14 februari 2012 @ 14:47:17 #237
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_107968674
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 14:45 schreef DonRaja het volgende:

[..]

De kans voor Ajax zit in onderschatting door ManU.
Of zoals in de periode midden jaren '90, een hele snelle eerste goal maken...
Man U onderschat Ajax niet, zeker niet na het Basel debacle.

Zeker omdat Man U met zoveel eerbied over Ajax praat
So confused when you're lost in the groove
pi_107968762
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 13:54 schreef J2T het volgende:

[..]

De Boer zei maandag in een interview dat ze iig niet met Bulykin gaan beginnen.
Kansloos. Hij is zaterdag al op het feit gedrukt dat Bulykin de beste optie is en toch doet hij het niet...Wat een stugge vent
pi_107968765
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 14:47 schreef The_Groove het volgende:

[..]

Onderschatting is al begonnen op het moment dat ze stelden dat de EL een 'straf' was.
Dat blijft toch meespelen, eigenlijk zouden alle Ajax-supporters moeten wegblijven om een zo troosteloos mogelijke sfeer te creeren. :Y
BFF met GGMM
pi_107968891
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 14:11 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

of een kansloos schot van 20 meter met buitenkant voet
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
pi_107968907
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 14:45 schreef Afhaalchinees het volgende:
De toekomstzender

Ninja gespot :P

rtl7
Ik zeg toch ook al in die post dat ik het soms niet meer snap. :P
pi_107968993
Zondag Ruud Bossen als scheidsrechter,
pi_107969053
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 14:47 schreef The_Groove het volgende:

[..]

Dat doen ze tegen elke club, is gewoon standard protocol.
Ferguson is op en top professional en het laatste wat hij zou doen is zich neerbuigend uitlaten over de tegenstander zodat die nog eens extra gemotiveerd raakt.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_107969127
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 15:00 schreef eight het volgende:

[..]

Dat doen ze tegen elke club, is gewoon standard protocol.
Ferguson is op en top professional en het laatste wat hij zou doen is zich neerbuigend uitlaten over de tegenstander zodat die nog eens extra gemotiveerd raakt.
Inderdaad, dat is gewoon een standaard media-riedeltje
BFF met GGMM
pi_107969350
We blijven doorgaan met moddergooien

quote:
Niet voor het eerst heeft Martin Sturkenboom ongenadig hard uitgehaald naar Johan Cruijff. In NRC Handelsblad en bij RTV Utrecht kreeg de voormalige nummer 14 van Ajax er van langs van de voormalige interim-directeur.

'Ik vind Cruijf een fantastische kerel, zeker als ik hem hoor praten. Maar laat hem alsjeblieft bestuurlijk heel ver weg blijven bij Ajax en bij heel veel andere bestuurlijke organisaties, want hij maakt er gewoon echt een bende van', zo zei Sturkenboom bij RTV Utrecht. 'Cruijff verwijt als pot continu de ketel dat hij zwart ziet. Als je ziet hoe dat voortraject gelopen is, waarover ik geïnformeerd ben met stukken en alles erbij, dan zie je gewoon dat Cruijff niet coöperatief was, niet mee wil werken, nooit op vergaderingen aanwezig was.'

Gisteren trok Sturkenboom fel van leer in NRC Handelsblad, zoals hij eerder had gedaan in het AD. 'Als je Johan (Cruijff) tegen je hebt, heb je De Telegraaf en Voetbal International tegen je. Die mennen het publiek. Binnen Ajax heerst het onfatsoen. Soms is Cruijff inderdaad onfatsoenlijk. Dan zegt hij: 'Hoe heet die man ook alweer? Schurkenboom?' Allemaal van die flauwekul.'

Spijt van zijn korte periode bij Ajx heeft Sturkenboom niet. 'Je wordt ergens voor gevraagd en dat streelt je ego. Zeker als je gevraagd wordt door Louis van Gaal. Samen met Danny Blind zag ik die driehoek, met de verschillende kwaliteiten bij elkaar gebracht, wel zitten. Misschien wel stom. Als je het over voetballen hebt, is Johan een grotere voetballer dan Van Gaal. Maar of hij een grotere trainer en coach is geweest waag ik te betwijfelen.'

Ook over Wim Jonk was Sturkenbom keihard in NRC Handelsblad. 'Met overmoedig, intimiderend en onfatsoenlijk gedrag en leugens probeerde hij de aandacht van zijn eigen organisatorische onkunde te verbloemen. Als Jonk het voor het zeggen houdt, dan voorspel ik veel slechts bij de jeugdopleiding van Ajax.'
pi_107969613
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 14:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Kansloos. Hij is zaterdag al op het feit gedrukt dat Bulykin de beste optie is en toch doet hij het niet...Wat een stugge vent
Wat is dit dan weer voor een volledig onzin. Bulykin is tegen Man U nou echt de volledig verkeerde optie :{w
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
pi_107969778
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 15:16 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Wat is dit dan weer voor een volledig onzin. Bulykin is tegen Man U nou echt de volledig verkeerde optie :{w
Ja want zijn enige scorende spits is de verkeerde keus ;(
pi_107969928
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 15:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Ja.
pi_107970128
quote:

[..]

Dit. Sulejmani is toch gewoon clubtopscorer? :')
pi_107970313
quote:
Janssen sluit aan bij groepstraining Ajax

Theo Janssen is mogelijk op tijd fit voor de thuiswedstrijd van Ajax in de Europa League tegen Manchester United, donderdag.

De middenvelder werkte dinsdag een groot deel van de groepstraining van zijn club af. Hij miste zaterdag de uitwedstrijd tegen NAC Breda wegens een liesblessure. Ajax traint woensdag voor het laatst in de aanloop van het duel met de kampioen van Engeland.

Voor Gregory van der Wiel, Eyong Enoh, Kolbeinn Sigthorsson, Derk Boerrigter en André Ooijer komt de ontmoeting met Manchester United nog te vroeg.
Neem alle tijd Janssen, doe maar rustig aan jongen.
pi_107970471
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 15:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Wat denk je dat hij kan uitrichten tegen die beulen bij Man U achterin? Als je iets van een kans wil hebben zal er een bewegelijk iemand moeten staan. Komende zondag kan Bulykin dan weer spelen.
pi_107970780
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 15:34 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Neem alle tijd Janssen, doe maar rustig aan jongen.
Idd. Het zou een hel zijn mocht de grootste non-voetballer bij Ajax-1 zijn rentree maken tegen Manchester United. Laat het niet waar zijn De Boer.
pi_107970881
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 15:44 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Idd. Het zou een hel zijn mocht de grootste non-voetballer bij Ajax-1 zijn rentree maken tegen Manchester United. Laat het niet waar zijn De Boer.
De vooruitgang met de Jong was niet al te groot, ach ja. Alles beter dan Janssen op dit moment. Te dik, kan totaal niet mee in het spel, loopt nooit vrij enz.
pi_107970971
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 15:47 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

De vooruitgang met de Jong was niet al te groot, ach ja. Alles beter dan Janssen op dit moment. Te dik, kan totaal niet mee in het spel, loopt nooit vrij enz.
Dat is waar, maar Janssen blijft de slechtste voetballer. Nada van gezien dit jaar. Afscheid van nemen na dit seizoen. Wat ik me afvraag is of De Boer verder met hem wil.
Janssen loopt idd nooit vrij, een verbazingwekkend lage handelingssnelheid, mensen op dit forum zouden het nog sneller doen.

Trouwens, écht ongelofelijk:

http://www.afca.nl/nieuws(...)rol-moeiteloos-over/

[ Bericht 10% gewijzigd door Contador_The_Best op 14-02-2012 15:57:38 ]
pi_107972969
Ajacied4lf, insider, waar zit je? De transfer van Narsingh naar Ajax was toch rond? Hij zegt nu dat hij misschien wel bij Heerenveen blijft. Hoe kan dat? Jij hebt vast je inside bronnen. Gaat Heerenveen Ajax nu een vergoeding betalen? Laat het ons ff snel weten. Ik ben erg benieuwd!!!
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_107973053
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 15:37 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Wat denk je dat hij kan uitrichten tegen die beulen bij Man U achterin? Als je iets van een kans wil hebben zal er een bewegelijk iemand moeten staan. Komende zondag kan Bulykin dan weer spelen.
Siem de Jong, de man die tegen VVV Venlo nog moeilijk heeft, moet het verschil tegen Manchester United uitmaken? *facepalm*
pi_107973082
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 16:38 schreef Guidetti het volgende:
Ajacied4lf, insider, waar zit je? De transfer van Narsingh naar Ajax was toch rond? Hij zegt nu dat hij misschien wel bij Heerenveen blijft. Hoe kan dat? Jij hebt vast je inside bronnen. Gaat Heerenveen Ajax nu een vergoeding betalen? Laat het ons ff snel weten. Ik ben erg benieuwd!!!
Je bent wel actief in ons topic he moet je niet naar je eigen topic?
pi_107973424
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 16:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Siem de Jong, de man die tegen VVV Venlo nog moeilijk heeft, moet het verschil tegen Manchester United uitmaken? *facepalm*
Waar zie je staan dat ik de Jong er wil neerzetten :?
Ik zeg alleen dat dit nou juist NIET de wedstrijd is voor Bulykin.
pi_107973477
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 16:41 schreef bjanaan het volgende:

[..]

Je bent wel actief in ons topic he moet je niet naar je eigen topic?
Ben jij niet benieuwd dan hoe het opeens kan dat er blijkbaar helemaal niets rond was? Of hoe het kan dat het wel rond was en wat Heerenveen Ajax nu voor een transfersom moet betalen voor Narsingh? Hij was volgens ajacied4lf namelijk rond! Hij had inside informatie!
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_107973565
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 16:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Ach kom, dat was vorig jaar 1 van de beteren, zou hij er nu dan ineens niets meer van kunnen?
BFF met GGMM
  dinsdag 14 februari 2012 @ 17:55:30 #261
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_107975802
quote:
Ajax-target Narsingh twijfelt na komst Van Basten
http://www.voetbalprimeur(...)omst_Van_Basten.html

In navolging van Bas Dost geeft ook Luciano Narsingh aan dat de komst van Marco van Basten voor hem een reden kan zijn om langer bij sc Heerenveen te blijven. De rechtsbuiten wordt begeerd door Ajax.
Van Basten tekende maandag een tweejarig contract bij de Friese eredivisionist. "Ik geloofde het eerst niet toen ik het eerst van mijn moeder hoorde", vertelt Narsingh in de Leeuwarder Courant.

"Nu Marco van Basten trainer wordt, twijfel ik echt of ik deze zomer wel naar een andere club moet vertrekken", vervolgt de door Ajax begeerde Amsterdammer. "Ik denk dat Van Basten me beter kan maken en ben benieuwd naar de plannen die hij met me heeft."

Topschutter Dost gaf eerder al aan dat de komst van San Marco een reden kan zijn langer te blijven, terwijl ook Jeffrey Gouweleeuw en Geert-Arend Roorda zich al positief uitlieten over de aanstelling van de nieuwe hoofdcoach.

"En ik heb nog contact gehad met Oussama Assaidi", vertelt Narsingh. "Hij was ook blij. Misschien dat we nu toch samen bij de club blijven."
Van Basten naait Ajax "met een verlengsnoer"..? ;)
Look behind you! It's your ass!
pi_107976037
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 17:55 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Van Basten naait Ajax "met een verlengsnoer"..? ;)
Of hij zorgt ervoor dat anderen hem niet pakken en achuift hem na een half jaar richting Ajax
pi_107976078
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 16:49 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Waar zie je staan dat ik de Jong er wil neerzetten :?
Ik zeg alleen dat dit nou juist NIET de wedstrijd is voor Bulykin.
Wie wil je er dan in zetten? :') Lodeiro?
  dinsdag 14 februari 2012 @ 18:11:19 #264
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_107976297
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 18:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Of hij zorgt ervoor dat anderen hem niet pakken en achuift hem na een half jaar richting Ajax
Ja, want van Basten koestert nog altijd zeer warme gevoelens voor Ajax. :Y
Look behind you! It's your ass!
pi_107977902
Zal Heerenveen blij mee zijn, gaan ze het seizoen erna gratis weg.
pi_107990937
Boilesen: Ik wil graag verlengen maar weet niet wie verantwoordleijk is.

De tering, heel ajax is aardig naar de klote nu hoor.
Of niet?
pi_107991413
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 23:06 schreef Self-Catering het volgende:

Ik heb het ook gelezen. Ongelofelijk idd.
  dinsdag 14 februari 2012 @ 23:20:04 #268
321891 Kaasknabbeltje
TOETERTJESTOETERTJES!
pi_107991640
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 23:06 schreef Self-Catering het volgende:

Je bron?
Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef Geo3kant het volgende:
Nee vriendelijke mensen zoals jou.. alles wat andere zeggen afkraken en mongool noemen en noem het maar op.. jij bent een prachtuser ^O^ :')
  dinsdag 14 februari 2012 @ 23:26:07 #269
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_107991884
Haha wat een paniek-bericht zeg.
Blind is net een dag of 3 weg en dan lijkt het me logisch dat je als speler niet weet wie nu deze taken overgenomen heeft, als dit überhaupt van toepassing (al) is.
Heeft toch ook nog een contract dat doorloopt tot de zomer van 2013 toch? Niets om je druk over te maken, die jongen wil blijkbaar bijtekenen en dus komt dat wel goed.

Geeft natuurlijk wel mooi in een zin weer hoe Ajax er nu voorstaat, heerlijke chaos.
pi_107992103
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')