Wat denk je dat hij kan uitrichten tegen die beulen bij Man U achterin? Als je iets van een kans wil hebben zal er een bewegelijk iemand moeten staan. Komende zondag kan Bulykin dan weer spelen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja want zijn enige scorende spits is de verkeerde keus
Idd. Het zou een hel zijn mocht de grootste non-voetballer bij Ajax-1 zijn rentree maken tegen Manchester United. Laat het niet waar zijn De Boer.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Neem alle tijd Janssen, doe maar rustig aan jongen.
De vooruitgang met de Jong was niet al te groot, ach ja. Alles beter dan Janssen op dit moment. Te dik, kan totaal niet mee in het spel, loopt nooit vrij enz.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:44 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Idd. Het zou een hel zijn mocht de grootste non-voetballer bij Ajax-1 zijn rentree maken tegen Manchester United. Laat het niet waar zijn De Boer.
Dat is waar, maar Janssen blijft de slechtste voetballer. Nada van gezien dit jaar. Afscheid van nemen na dit seizoen. Wat ik me afvraag is of De Boer verder met hem wil.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
De vooruitgang met de Jong was niet al te groot, ach ja. Alles beter dan Janssen op dit moment. Te dik, kan totaal niet mee in het spel, loopt nooit vrij enz.
Siem de Jong, de man die tegen VVV Venlo nog moeilijk heeft, moet het verschil tegen Manchester United uitmaken? *facepalm*quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat denk je dat hij kan uitrichten tegen die beulen bij Man U achterin? Als je iets van een kans wil hebben zal er een bewegelijk iemand moeten staan. Komende zondag kan Bulykin dan weer spelen.
Je bent wel actief in ons topic he moet je niet naar je eigen topic?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:38 schreef Guidetti het volgende:
Ajacied4lf, insider, waar zit je? De transfer van Narsingh naar Ajax was toch rond? Hij zegt nu dat hij misschien wel bij Heerenveen blijft. Hoe kan dat? Jij hebt vast je inside bronnen. Gaat Heerenveen Ajax nu een vergoeding betalen? Laat het ons ff snel weten. Ik ben erg benieuwd!!!
Waar zie je staan dat ik de Jong er wil neerzettenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Siem de Jong, de man die tegen VVV Venlo nog moeilijk heeft, moet het verschil tegen Manchester United uitmaken? *facepalm*
Ben jij niet benieuwd dan hoe het opeens kan dat er blijkbaar helemaal niets rond was? Of hoe het kan dat het wel rond was en wat Heerenveen Ajax nu voor een transfersom moet betalen voor Narsingh? Hij was volgens ajacied4lf namelijk rond! Hij had inside informatie!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:41 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Je bent wel actief in ons topic he moet je niet naar je eigen topic?
Ach kom, dat was vorig jaar 1 van de beteren, zou hij er nu dan ineens niets meer van kunnen?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Siem de Jong, de man die tegen VVV Venlo nog moeilijk heeft, moet het verschil tegen Manchester United uitmaken? *facepalm*
Van Basten naait Ajax "met een verlengsnoer"..?quote:Ajax-target Narsingh twijfelt na komst Van Basten
http://www.voetbalprimeur(...)omst_Van_Basten.html
In navolging van Bas Dost geeft ook Luciano Narsingh aan dat de komst van Marco van Basten voor hem een reden kan zijn om langer bij sc Heerenveen te blijven. De rechtsbuiten wordt begeerd door Ajax.
Van Basten tekende maandag een tweejarig contract bij de Friese eredivisionist. "Ik geloofde het eerst niet toen ik het eerst van mijn moeder hoorde", vertelt Narsingh in de Leeuwarder Courant.
"Nu Marco van Basten trainer wordt, twijfel ik echt of ik deze zomer wel naar een andere club moet vertrekken", vervolgt de door Ajax begeerde Amsterdammer. "Ik denk dat Van Basten me beter kan maken en ben benieuwd naar de plannen die hij met me heeft."
Topschutter Dost gaf eerder al aan dat de komst van San Marco een reden kan zijn langer te blijven, terwijl ook Jeffrey Gouweleeuw en Geert-Arend Roorda zich al positief uitlieten over de aanstelling van de nieuwe hoofdcoach.
"En ik heb nog contact gehad met Oussama Assaidi", vertelt Narsingh. "Hij was ook blij. Misschien dat we nu toch samen bij de club blijven."
Of hij zorgt ervoor dat anderen hem niet pakken en achuift hem na een half jaar richting Ajaxquote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:55 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Van Basten naait Ajax "met een verlengsnoer"..?
Wie wil je er dan in zetten?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waar zie je staan dat ik de Jong er wil neerzetten
Ik zeg alleen dat dit nou juist NIET de wedstrijd is voor Bulykin.
Ja, want van Basten koestert nog altijd zeer warme gevoelens voor Ajax.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Of hij zorgt ervoor dat anderen hem niet pakken en achuift hem na een half jaar richting Ajax
Ik heb het ook gelezen. Ongelofelijk idd.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:06 schreef Self-Catering het volgende:
Boilesen: Ik wil graag verlengen maar weet niet wie verantwoordleijk is.
De tering, heel ajax is aardig naar de klote nu hoor.
Je bron?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:06 schreef Self-Catering het volgende:
Boilesen: Ik wil graag verlengen maar weet niet wie verantwoordleijk is.
De tering, heel ajax is aardig naar de klote nu hoor.
http://www.voetbalprimeur(...)_wie_regelt_dat.htmlquote:
quote:Boilesen in Ajax-selectie
Frank de Boer neemt Nicolai Boilesen op in zijn wedstrijdselectie voor het Europa Leagueduel van morgen met Manchester United. „Nicolai is fit, heeft maandag zijn minuten gemaakt in Jong Ajax en gisteren meegetraind. Dit is een meevaller”, aldus de trainer, die in het midden liet of de jonge Deen ook in de basis start.
De Boer heeft goede hoop dat Theo Janssen ook kan aantreden tegen de Mancunians. De middenvelder viel anderhalve week geleden tegen FC Utrecht uit met een liesblessure, maar lijkt snel hersteld. „Theo heeft een groot deel van de training meegedaan”, aldus de ex-international. „Het is vandaag even afwachten hoe de reactie is.” Gregory van der Wiel, Eyong Enoh, Derk Boerrigter, André Ooijer en Kolbeinn Sigthorsson zijn nog niet fit genoeg. Voor het duel met de Engelsen zijn nog circa 2500 kaarten beschikbaar.
Even wat middenvelders verkopen dan.quote:Vitesse: Theo Janssen is geen optie
Theo Janssen haalt bij Ajax niet zijn niveau van bij FC Twente. Al maandenlang zingt zijn naam bij Vitesse rond. Arnhemmer Janssen begon zijn carrière in het geel-zwart en zou kunnen helpen de torenhoge ambities van Merab Jordania te realiseren.
Maar zover lijkt het niet te komen. 'Hij is geen optie. Puur door de simpele reden dat we al tien spelers hebben voor de drie posities op het middenveld. Het houdt een keer op', zegt technisch directeur Ted van Leeuwen tegen VI.
'Ik zeg niet dat hij een slechte speler is, er is niets mis met Theo's kwaliteiten', stelt Van Leeuwen. 'Maar nog een middenvelder erbij is overbodig en ik ga dus niet mee in dat speculeren. We trekken toch ook geen zes keepers aan? Net als de reden dat hij een Arnhemmer is, zoiets moet ook niet de doorslag geven. We zijn Vitesse, geen FC Arnhem.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |