Ontvoering!quote:Op maandag 13 februari 2012 20:11 schreef S0nic het volgende:
Zal je zien dat Eriksen opeens een geweldige wedstrijd speelt en Ferguson hem gelijk meeneemt naar Manchester
Ja. De Sa wilde de bal erin tikken, maar Ado-verdediger deed het uiteindelijk.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:19 schreef dimmak het volgende:
De makers niet vergeten boys. De 0-6 was een eigen goal toch?
Beetje overdreven. Die jongen heeft zoveel nog niet laten zien en het zal vooralsnog gissen blijven of hij het niveau wat Ajax nastreeft aankan.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:09 schreef Olep het volgende:
[..]
Wat een verademing gaat dat zijn, Boilesen terug op LB.
Ok dan, Boilesen of Blind? pick your choice...quote:Op maandag 13 februari 2012 20:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Beetje overdreven. Die jongen heeft zoveel nog niet laten zien en het zal vooralsnog gissen blijven of hij het niveau wat Ajax nastreeft aankan.
Deze groeibriljant heeft genoeg laten zien om als eerste linksback van Ajax te worden gezien. Boven Blind, Koppers en al dat soort zooi.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Beetje overdreven. Die jongen heeft zoveel nog niet laten zien en het zal vooralsnog gissen blijven of hij het niveau wat Ajax nastreeft aankan.
Mwa, maakte vorig seizoen zoveel indruk dat hij gelijk een basisplaats kreeg van Frank. Zegt al genoeg. Tel daar bij op dat de concurrentie blind of anita is...quote:Op maandag 13 februari 2012 20:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eens, maar voorlopig linksback.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:22 schreef S0nic het volgende:
Overigens zie ik in Boilesen de opvolger van Vertonghen
ow 5-0 zie ik nu.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:20 schreef denial86 het volgende:
Wat heeft jong ajax eigenlijk thuis tegen jong ADO gespeeld?
Alles op zwart! O, nee, rood...quote:Op maandag 13 februari 2012 20:22 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Deze groeibriljant heeft genoeg laten zien om als eerste linksback van Ajax te worden gezien. Boven Blind, Koppers en al dat soort zooi.
Dat zeg ik toch niet? Boilesen overduidelijk de betere van de 2, maar hoeveel wedstrijden heeft die jongen nu in de basis gestaan dan dat jullie zo overtuigd zijn?quote:Op maandag 13 februari 2012 20:21 schreef denial86 het volgende:
[..]
Ok dan, Boilesen of Blind? pick your choice...
Dat was in een kampioensteam waarin hij alle vrijheid had om op te komen (zijn sterke punt als ik het me goed herinner?). Dat zal dit jaar toch wel iets anders zijn.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:22 schreef S0nic het volgende:
[..]
Mwa, maakte vorig seizoen zoveel indruk dat hij gelijk een basisplaats kreeg van Frank. Zegt al genoeg. Tel daar bij op dat de concurrentie blind of anita is...
Lijkt mij een duidelijke zaak.
Overigens zie ik in Boilesen de opvolger van Vertonghen
Ik en vele anderen met mij, hebben weinig nodig om talent te zien.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:26 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Alles op zwart! O, nee, rood...![]()
Boilesen heeft nog heel veel te leren. Beoordeel hem na een half seizoen in de basis.
ik denk niet dat Boilesen klaar is om in z,on wedstrijd vanaf het begin mee te doenquote:Op maandag 13 februari 2012 20:26 schreef davihaa het volgende:
Nou, nou en dat zonder hamlap. Echt leuk voor Boilesen om na een blessure zo sterk te debuteren, lijkt me moeilijk voor zo'n jonge speler als je zo vroeg in je carrière een zware blessure krijgt. Had Heitinga ook last van maar dat was nóg erger.
Hopelijke opstelling donderdag:
------------------------Vermeer------------------------
--Anita-----Toby----------------Jan---------Nicolai
-----------------------Aisatti----------------------------
--------------Eriksen---------------------------------
----------------------------------Siem------------------
---Aras---------------Bulikyn----------------Sulejmani
Naja goed, ook jij ziet schijnbaar nu al dat Boilesen duidelijk beter is al Blind, dus je ziet ook zelf wel in dat er potentie inzit. Lekker laten spelen die gast, helemaal nu het seizoen toch al verloren is.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet? Boilesen overduidelijk de betere van de 2, maar hoeveel wedstrijden heeft die jongen nu in de basis gestaan dan dat jullie zo overtuigd zijn?
Jij was toch diegene die Vertonghen op linksback wou zetten?quote:Op maandag 13 februari 2012 20:28 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ik en vele anderen met mij, hebben weinig nodig om talent te zien.
Ik wil Lodeiro...en geen stuntelende aap, vermeer.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:26 schreef davihaa het volgende:
Nou, nou en dat zonder hamlap. Echt leuk voor Boilesen om na een blessure zo sterk te debuteren, lijkt me moeilijk voor zo'n jonge speler als je zo vroeg in je carrière een zware blessure krijgt. Had Heitinga ook last van maar dat was nóg erger.
Hopelijke opstelling donderdag:
------------------------Vermeer------------------------
--Anita-----Toby----------------Jan---------Nicolai
-----------------------Aisatti----------------------------
--------------Eriksen---------------------------------
----------------------------------Siem------------------
---Aras---------------Bulikyn----------------Sulejmani
Klopt. Bij het nationale elftal van België heeft hij dat vaak genoeg gedaan en wel aardig, dus zodoende opperde ik het om het bij Ajax ook eens te proberen. Maar denk niet dat De Boer dat doet.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij was toch diegene die Vertonghen op linksback wou zetten?
Ga nou niet irritant doen.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij was toch diegene die Vertonghen op linksback wou zetten?
Eens. Kan geen enkele discussie over bestaan. Dijks een goede tweede, maar Boilesen is completer.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:31 schreef ajacied4lf het volgende:
Hij heeft ongeveer 10 wedstrijden gespeeld, met de ene keer geweldig, en de andere keer iets minder. Maar hij is sowieso #1.
Dat was dan ook niet de discussie.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ga nou niet irritant doen.
Boi heeft veel talent, meer dan Anita en Blind bij elkaar. Hij heeft ongeveer 10 wedstrijden gespeeld, met de ene keer geweldig, en de andere keer iets minder. Maar hij is sowieso #1.
Hehe, wel aardig om met jou te discuteren. Verschillen van mening kan natuurlijk. Wie zou jij linksback en lcv bij Ajax opstellen?quote:Op maandag 13 februari 2012 20:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat was dan ook niet de discussie.
Wat was het wel?quote:Op maandag 13 februari 2012 20:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat was dan ook niet de discussie.
Doh!quote:Op maandag 13 februari 2012 20:38 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Hehe, wel aardig om met jou te discuteren. Verschillen van mening kan natuurlijk. Wie zou jij linksback en lcv bij Ajax opstellen?
Voor zover er een discussie was, is iedereen nu de draad wel kwijt. Laten we maar VI gaan kijken.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:41 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Niet altijd vanzelfsprekend. Wel met hem en vele andere hier.
Ebecilioquote:Op maandag 13 februari 2012 20:45 schreef Catch22- het volgende:
Jong Ajax heeft met 0-7 gewonnen van Jong ADO Den Haag. Ebecilio (2x), De Sa (2x), Van Rhijn, Lukoki en Boilesen waren trefzeker. Later meer
ebiclio gescoord
Boilesen deed weer mee én scoorde!
Geblesseerd.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:46 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Deed Ooijer ook mee of speelt hij nooit met Jong Ajax mee?
Discussies hoeven niet altijd groot te zijn of lang. Iig, hoe het ook is, Boilesen zal jou ook wel overtuigen. Wees niet bevreesd.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:42 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Voor zover er een discussie was, is iedereen nu de draad wel kwijt. Laten we maar VI gaan kijken.![]()
(Als Boilesen straks de sterren van de hemel speelt, zal ik devoot mijn hoofd buigen.)
Onmiddellijk erin pleuren! Blind en Anita kunnen nog niet 10% van wat De Boi kan.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:55 schreef Ranja_Ranja het volgende:
zal boilesen as donderdag al ingezet worden of is de boer er nog voorzichtig mee??
Hij zal, verwacht ik, niet in de basis staan, maar wel zo'n 20 minuten mee mogen doen.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:55 schreef Ranja_Ranja het volgende:
zal boilesen as donderdag al ingezet worden of is de boer er nog voorzichtig mee??
Ik denk dat als Boilesen en de medische staf zeggen dat het kan dat het gewoon gebeurd.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:55 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Vorig seizoen..Cruijf komt in beeld bij Ajax.. en Ajax word kampioen!quote:
Haha. Ja, ik ben zoooo superblij dat Cruijff is teruggekeerd en Ajax weer Ajax gaat maken.quote:
Heldenquote:Op maandag 13 februari 2012 22:09 schreef ajacied4lf het volgende:
http://2012editie4.ajax-imag.nl/#/1/Cover
Dat filmpje op pagina 2. Wereldgevoel.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:09 schreef ajacied4lf het volgende:
Dat dus!quote:Op maandag 13 februari 2012 22:24 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dat filmpje op pagina 2. Wereldgevoel.
Zekersquote:Op maandag 13 februari 2012 22:24 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dat filmpje op pagina 2. Wereldgevoel.
Ga door, ga doorquote:Op maandag 13 februari 2012 22:30 schreef vincerusso het volgende:
[..]
fatty , spoiled brat , not good enough ?
Misselijk misselijk ventjequote:Op maandag 13 februari 2012 22:41 schreef Paul het volgende:
Interview met Sturkeboom:
http://www.rtvutrecht.nl/(...)120213-1730/11310670
Nee. Goddelijke interventie natuurlijk.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:22 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Cruijf 'wint': Ajax A1 wint van Barca, Ajax wint van NAC & Jong Ajax wint van Ado... toeval?
GE-WEL-DIG.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:09 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat zou hij van Cruijff vinden?quote:Op maandag 13 februari 2012 23:01 schreef Olep het volgende:
Wim Schoevaart maakte alle dertig kampioenschappen mee.
Idd een HELD.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:01 schreef Olep het volgende:
quote:Op maandag 13 februari 2012 23:10 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ja ok, maar een gezegende man iig dat hij alles heeft meegemaakt.
quote:Op maandag 13 februari 2012 23:01 schreef Olep het volgende:
wtfquote:Op maandag 13 februari 2012 23:12 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar zou idd kunnen. Maar blijft vaststaan dat hij gezegend is.
Idd.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:14 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Damm, dat I- Magazine is toch wel een stap in de goede richting m.b.t. supporters entertainment via social media.
Hieronder een top interview met clubicoon Dennis Bergkamp over clubliefde, zegt wat dingen die wij te lang niet gehoord hebben op de toekomst,
http://2012editie4.ajax-i(...)er-&-Dennis-Bergkamp
Mag trouwens ook een grote pluim naar Jonk en Bergkamp die ook in het afgelopen halfjaar compleet zijn afgemaakt maar toch bij Ajax bleven
Btw, over dat interview met Sturkenboom, we wisten allemaal dat hij voor FCU was en anti-Ajax een paar dromers hier geloofden het niet, maar we weten allemaal wat het zegt als een Utrechter naar Amsterdam Ajax met '' Abcoude-Noord'' refereert.
Ik zou het niet weten, wel heel vet jaquote:Op maandag 13 februari 2012 23:16 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor bazenshirts ?
Hij zou wel een succesupporter kunnen zijn. Wat?quote:Op maandag 13 februari 2012 23:15 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Idd, gezegend dat hij dit allemaal heeft meegemaakt. Wat snap je daar niet aan?
Misschien is hij pas fan geworden tijdens het 1ste kampioenschap :pquote:Op maandag 13 februari 2012 23:18 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hij zou wel een succesupporter kunnen zijn. Wat?
Hij heeft het wel volgehouden, ook toen het slecht ging.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:19 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Misschien is hij pas fan geworden tijdens het 1ste kampioenschap :p
Hehe, was ook maar een grapje van mij.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:19 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Misschien is hij pas fan geworden tijdens het 1ste kampioenschap :p
Is grapje z'n vader speelde ook al voor Ajax.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij heeft het wel volgehouden, ook toen het slecht ging.
Als hij een successupporter isdan is iedereen het.
Het was een beetje koud, zondag om 12:30...quote:Op maandag 13 februari 2012 23:16 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor bazenshirts ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |