Ontvoering!quote:Op maandag 13 februari 2012 20:11 schreef S0nic het volgende:
Zal je zien dat Eriksen opeens een geweldige wedstrijd speelt en Ferguson hem gelijk meeneemt naar Manchester
Ja. De Sa wilde de bal erin tikken, maar Ado-verdediger deed het uiteindelijk.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:19 schreef dimmak het volgende:
De makers niet vergeten boys. De 0-6 was een eigen goal toch?
Beetje overdreven. Die jongen heeft zoveel nog niet laten zien en het zal vooralsnog gissen blijven of hij het niveau wat Ajax nastreeft aankan.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:09 schreef Olep het volgende:
[..]
Wat een verademing gaat dat zijn, Boilesen terug op LB.
Ok dan, Boilesen of Blind? pick your choice...quote:Op maandag 13 februari 2012 20:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Beetje overdreven. Die jongen heeft zoveel nog niet laten zien en het zal vooralsnog gissen blijven of hij het niveau wat Ajax nastreeft aankan.
Deze groeibriljant heeft genoeg laten zien om als eerste linksback van Ajax te worden gezien. Boven Blind, Koppers en al dat soort zooi.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Beetje overdreven. Die jongen heeft zoveel nog niet laten zien en het zal vooralsnog gissen blijven of hij het niveau wat Ajax nastreeft aankan.
Mwa, maakte vorig seizoen zoveel indruk dat hij gelijk een basisplaats kreeg van Frank. Zegt al genoeg. Tel daar bij op dat de concurrentie blind of anita is...quote:Op maandag 13 februari 2012 20:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eens, maar voorlopig linksback.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:22 schreef S0nic het volgende:
Overigens zie ik in Boilesen de opvolger van Vertonghen
ow 5-0 zie ik nu.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:20 schreef denial86 het volgende:
Wat heeft jong ajax eigenlijk thuis tegen jong ADO gespeeld?
Alles op zwart! O, nee, rood...quote:Op maandag 13 februari 2012 20:22 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Deze groeibriljant heeft genoeg laten zien om als eerste linksback van Ajax te worden gezien. Boven Blind, Koppers en al dat soort zooi.
Dat zeg ik toch niet? Boilesen overduidelijk de betere van de 2, maar hoeveel wedstrijden heeft die jongen nu in de basis gestaan dan dat jullie zo overtuigd zijn?quote:Op maandag 13 februari 2012 20:21 schreef denial86 het volgende:
[..]
Ok dan, Boilesen of Blind? pick your choice...
Dat was in een kampioensteam waarin hij alle vrijheid had om op te komen (zijn sterke punt als ik het me goed herinner?). Dat zal dit jaar toch wel iets anders zijn.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:22 schreef S0nic het volgende:
[..]
Mwa, maakte vorig seizoen zoveel indruk dat hij gelijk een basisplaats kreeg van Frank. Zegt al genoeg. Tel daar bij op dat de concurrentie blind of anita is...
Lijkt mij een duidelijke zaak.
Overigens zie ik in Boilesen de opvolger van Vertonghen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |