Discussies hoeven niet altijd groot te zijn of lang. Iig, hoe het ook is, Boilesen zal jou ook wel overtuigen. Wees niet bevreesd.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:42 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Voor zover er een discussie was, is iedereen nu de draad wel kwijt. Laten we maar VI gaan kijken.![]()
(Als Boilesen straks de sterren van de hemel speelt, zal ik devoot mijn hoofd buigen.)
Onmiddellijk erin pleuren! Blind en Anita kunnen nog niet 10% van wat De Boi kan.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:55 schreef Ranja_Ranja het volgende:
zal boilesen as donderdag al ingezet worden of is de boer er nog voorzichtig mee??
Hij zal, verwacht ik, niet in de basis staan, maar wel zo'n 20 minuten mee mogen doen.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:55 schreef Ranja_Ranja het volgende:
zal boilesen as donderdag al ingezet worden of is de boer er nog voorzichtig mee??
Ik denk dat als Boilesen en de medische staf zeggen dat het kan dat het gewoon gebeurd.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:55 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Vorig seizoen..Cruijf komt in beeld bij Ajax.. en Ajax word kampioen!quote:
Haha. Ja, ik ben zoooo superblij dat Cruijff is teruggekeerd en Ajax weer Ajax gaat maken.quote:
Heldenquote:Op maandag 13 februari 2012 22:09 schreef ajacied4lf het volgende:
http://2012editie4.ajax-imag.nl/#/1/Cover
Dat filmpje op pagina 2. Wereldgevoel.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:09 schreef ajacied4lf het volgende:
http://2012editie4.ajax-imag.nl/#/1/Cover
Dat dus!quote:Op maandag 13 februari 2012 22:24 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dat filmpje op pagina 2. Wereldgevoel.
Zekersquote:Op maandag 13 februari 2012 22:24 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dat filmpje op pagina 2. Wereldgevoel.
Ga door, ga doorquote:Op maandag 13 februari 2012 22:30 schreef vincerusso het volgende:
[..]
fatty , spoiled brat , not good enough ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |