quote:'Ik kon blijven, maar koos ervoor om naar Ajax te gaan'
Nicolai Boilesen lijkt klaar te zijn voor zijn rentree in het eerste elftal van Ajax. De linksback maakte maandagavond zijn rentree bij de beloften en is weer helemaal hersteld van de hamstringblessure die hem maandenlang aan de kant hield. Boilesen kan weer spelen tegen Manchester United en dat belooft een speciale wedstrijd te worden voor de Deen.
De verdediger liep in het verleden nog stage bij de Engelse grootmacht. “Samen met Ajax is United mijn lievelingsclub, dus ik vind dit heel mooi”, zegt Boilesen in gesprek met Voetbal.nl, de website van de KNVB. “Ik weet niet hoe dat zo gekomen is, maar het is altijd zo geweest. Toen ik zestien was liep ik daar ook stage en ik vond het gewoon een heel mooie club. Ik mocht ook blijven, maar ik heb ervoor gekozen om hier naartoe te komen. Ik houd me er aan vast dat dit de juiste beslissing was voor mij.”
United hoeft aankomend weekend niet te spelen en zal dan ook op volle oorlogssterkte aantreden in de Amsterdam ArenA. “Je hebt altijd kansen in het voetbal, dat is het mooie eraan”, zegt Boilesen, wetende dat Ajax de underdog is voor de clash met de Engelsen. “Je weet dat United een heel sterk team heeft, maar wij gaan zeker voor onze kans. We zijn er positief over en het is gewoon een heel mooie wedstrijd.”
Daar is gelukkig nog niet genoeg over gezegd.quote:Op woensdag 15 februari 2012 08:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanmiddag weer een stuk van Simon in de VI over het gebeuren rondom RvC.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 08:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanmiddag weer een stuk van Simon in de VI over het gebeuren rondom RvC.
Daarom plaatsen we dat in het AJAX-topic, we kunnen het ook allemaal in jouw topic plaatsen, maar omdat het JOU niet boeit doen we het hier...quote:
NIet zo huilen HeatWave. Iedereen is die onzin hier beu...ook Ajax-fans. Fuck, zelfs de hele supportersvereniging kotst ervan. (Zie ook recente VI-uitzendingen met een afgevaardigde) Ik doelde dan ook niet op de post zelf, maar op de hele situatie bij Ajax die maar niet lijkt op te houden.quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom plaatsen we dat in het AJAX-topic, we kunnen het ook allemaal in jouw topic plaatsen, maar omdat het JOU niet boeit doen we het hier...
Snap je de hint?.
Blind of Koppers want de Boer ziet niet wat wel of niet kwaliteit heeftquote:Op woensdag 15 februari 2012 12:20 schreef Contador_The_Best het volgende:
Ik ben ontzettend benieuwd wie er morgen linksback zal staan.
Koppers gaat De Boer denk ik niet durven. Blind zou uitgesloten moeten zijn. Anita geloof ik ook niet in. Boilesen denk ik nog te vroeg voor een invalbeurt, ook al is hij helemaal fit.
Tsja, zeg het maar wie dan wel.
Lees dit zinnetje zelf ook eens.quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet heel de wereld heeft een menig die parallel loopt aan jouw opvarttingen hoor. Misschien iets om mee te nemen voor de toekomst.
quote:Ferguson laat paar sterren thuis
Manchester United komt niet met al zijn sterren naar Amsterdam voor de Europese confrontatie met Ajax. Manager Alex Ferguson laat Ryan Giggs, Dimitar Berbatov en Patrice Evra achter in Engeland. Dat maakte de gelouterde Schot woensdag bekend.
Voor Giggs betekent dit dat hij nog even moet wachten op zijn jubileumduel. De 38-jarige aanvaller uit Wales heeft 899 wedstrijden voor de 'Mancunians' gespeeld en staat op de rand van een mijlpaal.
Nani, Chris Smalling en Phil Jones keren na blessures terug in de selectie van ManUnited, dat met 20 spelers naar Amsterdam komt.
Kwaliteitspost! En ik ben het er ook 100% mee eensquote:Op woensdag 15 februari 2012 11:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
NIet zo huilen HeatWave. Iedereen is die onzin hier beu...ook Ajax-fans. Fuck, zelfs de hele supportersvereniging kotst ervan. (Zie ook recente VI-uitzendingen met een afgevaardigde) Ik doelde dan ook niet op de post zelf, maar op de hele situatie bij Ajax die maar niet lijkt op te houden.
Derhalve is het een opmerking die prima in een Ajax-topic past.
Die spierballentaal van jou elke keer als een post je niet aanstaat. Niet heel de wereld heeft een menig die parallel loopt aan jouw opvarttingen hoor. Misschien iets om mee te nemen voor de toekomst.
Ik zie geen Ebecilio?quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:06 schreef Contador_The_Best het volgende:
De selectie van Ajax voor het duel met Manchester United is als volgt:
Kenneth Vermeer
Jasper Cillessen
Toby Alderweireld
Jan Vertonghen
Vurnon Anita
Miralem Sulejmani
Christian Eriksen
Siem de Jong
Nicolai Boilesen
Daley Blind
Nicolas Lodeiro
Dmitry Bulykin
Aras Özbiliz
Ismaïl Aissati
Thulani Serero
Ricardo van Rhijn
Dico Koppers
Jody Lukoki
Geen Janssen. Sneu voor hem, maar eerlijk gezegd ben ik daarmee énorm blij.![]()
![]()
![]()
Als je het zeker wilt weten:quote:
Ik gebruik ctrl+f, ctrl+g al meer dan 10 jaar of zo, maar bedankt hoorquote:Op woensdag 15 februari 2012 14:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je het zeker wilt weten:
CTRL+F en tik dan Ebecilio in en je weet genoeg
FUCK YEAH GEEN EBE
Lekker dan, jammer voor Enoh maar goed voor Ajax.quote:Ook Aissati is nog niet zeker van een basisplaats na zijn goede invalbeurt tegen NAC. Als vervanger van de geblesseerde Eyong Enoh (drie tot vier weken uitgeschakeld)
Me neither maar het is gewoon jammer dat het in deze wedstrijd moet gebeuren. het maakt niet uit wie je er neer zet. Verliezen doe je toch. Had Frank dit maar in de competitie gedaanquote:
quote:Johan Cruijff komt met bekende namen
Johan Cruijff wil nog steeds Tscheu La Ling en Maarten Fontein in de directie van Ajax. Theo van Duivenbode is kandidaat voor de RvC.
Cruijff meldt ook nog in de VI van deze week dat Steven ten Have zich heeft vergist in de vastberadenheid van het Cruijff-kamp binnen de vereniging. Hoe meer fratsen ze uithaalden, hoe hechter onze groep werd. Cruijff hoopt op termijn de leiding in handen te kunnen geven aan de generatie voetballers uit de tachtiger en negentiger jaren.
Hennie Henrichs weet in hetzelfde blad te melden dat er veel verzoening nodig is binnen de club Ajax. De ontaarde ‘fluwelen revolutie’ heeft een hoop stof doen opwaaien. Nog lang niet alle kruiddampen zijn opgetrokken.
quote:'Op de langer termijn hoopt Cruijff de leiding in handen te kunnen geven aan de generatie oud-spelers uit de jaren tachtig en negentig', schrijft Simon Zwartkruis in het artikel over Ajax.
quote:Officieel: Ajax deelnemer van Copa Amsterdam
Langzamerhand komt editie 2012 van de Gestion Copa Amsterdam dichterbij. Met trots mogen wij deze week melden dat AFC Ajax haar deelname aan het toernooi heeft bevestigd. “Wij zijn ontzettend blij dat Ajax ook dit jaar te bewonderen is op de Gestion Copa Amsterdam”, aldus Sander Mallie namens de organisatie van het toernooi.
Net als in de voorgaande edities is AFC Ajax ook in de achtste editie van de partij. De Amsterdammers wonnen twee keer het toernooi, in 2007 wonnen ze de finale van Werder Bremen en in 2011 van Botafogo.
Iedere week maken we een deelnemer van het toernooi bekend. Heeft u de data al genoteerd in uw agenda? De Gestion Copa Amsterdam wordt op 1, 2 en 3 juni georganiseerd in het Olympisch Stadion! Blijf ook op de hoogte via het account @copaamsterdam op Twitter en via de hashtag #copa12.
quote:'Vertrek Bouy schuld van Ajax'
Bouy kwam er 2 jaar geleden achter dat hij 4x zo weinig verdiende als zijn ploeggenoten. Toen had AC Milan al interesse en dreigde hij met een vertrek.
Vervolgens werd hem een plek bij de Beloften aangeboden en besloot Bouy te blijven. Toen Milan weg was, bleek Ajax zich deze belofte niet te herinneren en vorig seizoen werd Bouy teruggezet naar de A-junioren.
Zijn geduld leek beloond te worden toen Bouy mee ging naar Brazilië, maar het contractvoorstel leidde tot grote teleurstelling. Bouy voelde te weinig vertrouwen en Chelsea, Inter Milan en AC Milan hadden net als Juventus miljoenenaanbiedingen klaarliggen.
'Er worden nu krokodillentranen in Amsterdam gehuild, maar Ajax mag zich het vertrek van het toptalent vooral zelf aanrekenen', concludeert Van der Velde in het weekblad.
http://www.sporten.dk/fodbold/fischer-vil-have-lucas-til-ajaxquote:Fischer wil Lucas naar Ajax
Shooting Star Viktor Fischer zich verheugen bij het vooruitzicht van het krijgen zelfs een Deense groot talent, Lucas Andersen, Nederland Ajax Amsterdam
De Deense club Ajax Amsterdam zijn altijd gelukkig geweest Denen. In de jaren '70 en '80 waren de grote namen als Soren Lerby, Frank Arnesen, Henning Jensen, Jesper Olsen, die de Dannebrog in de Nederlandse hoofdstad, in de jaren '90 deed Dan Petersen, Jesper Gronkjaer en Laudrup broers onmiddellijk, terwijl Denen in Ajax in de laatste tien jaar bestond uit namen als Kenneth Perez, Ole Tobiasen en Dennis Rommedahl.
Vandaag is een nieuwe generatie van mensen die vreugde te krijgen om los te breken in de Amsterdam ArenA. Reeds eerste Christian Eriksen het team van speler en profiel, en hetzelfde is Nicolai Boilesen op het punt om te worden. Ondertussen, 17-jarige Viktor Fischer de koers voor het eerste team - via twee doelpunten tegen niemand minder dan antwoord FC Barcelona jeugdvoetbal aan de Champions League, NextGen-serie.
Deze zomer, de Deense trio in Ajax zeer goed uitgegroeid tot een kwartet. De Nederlandse club moet jagen voorop voor AABS groot talent Lucas Andersen, die wil ook een wijziging van de wereldberoemde Talent Factory. Heeft een handel door middel van, in het bijzonder een van de huidige Denen van Ajax erg blij.
Reactie Fischer:
Het zou perfect zijn als Lucas komt. Zowel voor mij persoonlijk en van een voetbal standpunt. Lucas is een hele goede vriend en een uitstekende voetballer, zegt Viktor Fischer aan tipsbladet.dk.
De twee collega's aanvallende spelers kennen elk detail van de Deense U/17-landshold waar ze twee van de profielen waren tijdens het EK en WK wedstrijden deze zomer. Een jaar later, ze weer bij elkaar in de meest beruchte Dane club van Europa, Ajax Amsterdam.
Dat denk ik dus ookquote:Cruijff meldt ook nog in de VI van deze week dat Steven ten Have zich heeft vergist in de vastberadenheid van het Cruijff-kamp binnen de vereniging. Hoe meer fratsen ze uithaalden, hoe hechter onze groep werd.
Om de 3 maanden is er weer een geweldig groot nieuw talent in Denemarken? Ze hebben allemaal dezelfde leeftijd en grotendeels allemaal dezelfde positie, wordt moeilijk om ze allemaal te laten groeien. Ondertussen kosten ze wel een miljoen per stuk + opleidingsgeld.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
http://www.sporten.dk/fodbold/fischer-vil-have-lucas-til-ajax
Komt uit de Google translate dit, gaat over Lucas Andersen. Zou mooi zijn als Fischer er even voor zorgt dat hij naar Ajax komt. Moet ie Patrick Olsen ook even fixen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |