Er zijn vaak trainingen bij de brandweer bij dat grote nepvliegtuig. Die zitten ook pal aan het platform. Dan zetten ze dat ding ook echt in lichterlaaien. Vet om te zien.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:30 schreef RacerDKB het volgende:
Bus 176 naar Amsterdam op de a9 en ik zag net fik, middelgroot. Niks op t nieuws daar over?
176, de Zware Jongens hadden toch altijd dat nummer? De bommelding was dus gewoon een afleidingsmanoeuvrequote:Op maandag 13 februari 2012 13:30 schreef RacerDKB het volgende:
Bus 176 naar Amsterdam op de a9 en ik zag net fik, middelgroot. Niks op t nieuws daar over?
NOSquote:De marechaussee heeft op Schiphol een verdachte aangehouden na de bommelding. Zijn identiteit is nog niet bekend. Het is niet duidelijk of er een bom is gevonden.
De vertrekhallen 1 en 2 zijn nog niet vrijgegeven omdat de marechaussee nog onderzoek doet.
Ooggetuigen vertellen aan verslaggever Edwin van den Berg dat het zou gaan om een man die wat had gegeten op het panoramaterras. De man weigerde te betalen en zou zichzelf daarna hebben opgesloten in de wc.
Passagiers kunnen Schiphol bereiken via terminal 3. Reizigers die tijdens de bommelding in terminal 1 of 2 waren, worden ook in de derde terminal opgevangen. Veel vluchten zijn vertraagd.
Zie het vorige topicquote:Op maandag 13 februari 2012 13:35 schreef sonnyspek het volgende:
is er nou iets met dat vuur dan? :S
Ja er is een grote brand. Racer had gelijk. Dacht eerst dat hij aan het trollen was. Maar het wordt nu bevestigd.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:35 schreef sonnyspek het volgende:
is er nou iets met dat vuur dan? :S
En tercht ook.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:36 schreef Frutsel het volgende:
Volgens mij wordt dat een hele dure rekening van het etentje op het panoramaterras
hangt dat samen met die man op de toilet?quote:Op maandag 13 februari 2012 13:36 schreef Staal het volgende:
[..]
Ja er is een grote brand. Racer had gelijk. Dacht eerst dat hij aan het trollen was. Maar het wordt nu bevestigd.
nu de brandweer er toch is.........quote:Op maandag 13 februari 2012 13:40 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
hangt dat samen met die man op de toilet?
Of is dit weer een geval apart?
Schiphol heeft zijn geluks dag.
http://www.alarmcheck.nl/plaats/Schiphol/provincie/Noord-Holland#quote:Op maandag 13 februari 2012 13:39 schreef RacerDKB het volgende:
Ja ik dacht al dat niemand het zou geloven maar het fikte aardig, weet niet precies waar dus ga nu ff google mapsen
Als je niet loopt te trollen heb jij de primeur.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:46 schreef RacerDKB het volgende:
Mja ik ga er van uit dat die brand toevallig nu ook is en er niks mee te maken heeft maar ik was wel in verbazing toen ik het zag.
Nergens nog bericht wat er fikt? Kan iemand niet ff op twitter zoeken of. Er foto's van de fik staan.
Nogmaalsquote:Op maandag 13 februari 2012 13:38 schreef SaxoPower het volgende:
Brandweer Hoofddorp heeft geassisteerd met het afhandelen van een automatisch brandalarm in terminal 1. Alarm bleek loos te zijn
112schiphol twitter
Ik kan het niet bewijzen nee, heb geen foto. En ik verwachtte al dat niemand het zou geloven maar het zal vast wel meevallen met de brand.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:46 schreef schommelstoel het volgende:
Kan RacerKDB dit beter bevestigen, of is hij onzin aan het verkondigen in NSW?
Er zijn namelijk FOK!ers die denken dat ze over alles kunnen zeggen.
Ja maar wtf fikt er danquote:Op maandag 13 februari 2012 13:47 schreef SaxoPower het volgende:
[..]
Nogmaals
Schiphol zelf meld loos alarm
quote:Op maandag 13 februari 2012 13:43 schreef Drebbelman het volgende:
Het is inmiddels duidelijk dat de verdachte van de pot gerukt is
twitter:Huustmans twitterde op maandag 13-02-2012 om 13:26:29Brand op airside Schiphol zwarte rook bij schipholtunnel reageer retweet
Dat is een schoorsteen...quote:Op maandag 13 februari 2012 13:53 schreef Staal het volgende:
Racer heeft gelijk.
http://www.brandweerschip(...)webcam-schiphol.html
Ja, echt te dozig. Ik zag rook dus snel posten.quote:
Is gewoon dat oefen brand vliegtuigquote:
Nee, zie mijn linkje. De hele loods is weg.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:02 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Is gewoon dat oefen brand vliegtuig
Dat was gisteravond.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:03 schreef Staal het volgende:
[..]
Nee, zie mijn linkje. De hele loods is weg.
Ja, maar dat is nog aan het nabranden of heeft weer vlam gevat.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:04 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Dat was gisteravond.
Lees je linkje
Ik was je al voor alleen lezen die sensatiezoekende faalhazen dat nietquote:Op maandag 13 februari 2012 14:02 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Is gewoon dat oefen brand vliegtuig
quote:Op maandag 13 februari 2012 13:31 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Er zijn vaak trainingen bij de brandweer bij dat grote nepvliegtuig. Die zitten ook pal aan het platform. Dan zetten ze dat ding ook echt in lichterlaaien. Vet om te zien.
En dit is van vorige week maandag of dinsdag toen tussen de 2 landingsbanen (paralel aan de a5) een loods in de hens was gevlogen.quote:
Kneuzen mag je wel weg laten, zichzelf verheven betweter.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En dit is van vorige week maandag of dinsdag toen tussen de 2 landingsbanen (paralel aan de a5) een loods in de hens was gevlogen.
Stelletje sensatiekneuzen.
Dat is een foto van 15 september 2011. Ik wilde even zien hoe Fok zou reagerenquote:Op maandag 13 februari 2012 13:58 schreef theNull het volgende:
Dat lijkt me een schoorsteen die wel erg veel staat te smoken.
Als een stel sensatiekneuzen dusquote:Op maandag 13 februari 2012 14:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat is een foto van 15 september 2011. Ik wilde even zien hoe Fok zou reageren
Al?quote:Op maandag 13 februari 2012 14:14 schreef WhiteTiger1 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)g_op_Schiphol__.html
hij is al opgepakt
quote:Op maandag 13 februari 2012 14:17 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Al?
Je bent een uur te laat![]()
ja weet ik da zet dat dan in de titelquote:Op maandag 13 februari 2012 14:17 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Al?
Je bent een uur te laat![]()
Is er een blauwe in de buurt?quote:Op maandag 13 februari 2012 14:20 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
ja weet ik da zet dat dan in de titel
geen ideequote:Op maandag 13 februari 2012 14:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Is er een blauwe in de buurt?
En de FOK! Award voor debielste post van 2012 is zojuist vergeven.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:20 schreef Kikkeren het volgende:
Ik krijg zojuist bevestiging dat het dak van schiphol eraf is gevlogen, het ligt nu op de polderbaan.
ik stem voor!quote:Op maandag 13 februari 2012 14:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En de FOK! Award voor debielste post van 2012 is zojuist vergeven.
het schijnt dat er ook nog een poema gesignaleerd isquote:Op maandag 13 februari 2012 15:23 schreef SaxoPower het volgende:
Maar is dr nog nieuws over brand en een bom verder dan?
en bigfootquote:Op maandag 13 februari 2012 15:35 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
het schijnt dat er ook nog een poema gesignaleerd is
er zijn ook al beelden van hem ff linkje http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenlandquote:Op maandag 13 februari 2012 14:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het kan haast niet droeviger.. dus
Ha, lurkertquote:Op maandag 13 februari 2012 15:50 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Dus. Hoe staat het ermee? Al gewonden, doden, bommen ontploft?
Ja, van de week waren er in Amsterdam een paar aan het barbecueën in de woonkamerquote:Op maandag 13 februari 2012 16:02 schreef WhiteTiger1 het volgende:
zijn meer verwarde mannen in nlhttp://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
quote:
De man die gisteren op Schiphol werd opgepakt nadat hij had geroepen dat hij een bom bij zich had, is een 40-jarige Rus. Dat meldde een woordvoerder van de marechaussee vanavond. De verdachte zit nog vast.
De man gaf zich over na onderhandelingen. Hij had geen explosieven bij zich, bleek na onderzoek van de Explosieven Opruimingsdienst Defensie (EOD). Vanwege de bommelding rond 11.00 uur werden de vertrekhallen 1 en 2 ontruimd. Na twee uur werd de man overmeesterd, omstreeks 15.30 uur bleek dat er geen sprake was van een bom.
Motief onbekend
Het motief van de Rus is nog onbekend. Berichten dat de man verward zou zijn, kon de woordvoerder niet bevestigen. Het vliegverkeer heeft veel last gehad van de bommelding. Een woordvoerder van de luchthaven sprak omstreeks 16.00 uur van tientallen vertragingen en annuleringen. (AP/Redactie)
http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)-40-jarige-Rus.dhtml
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |