Ok interessant. Ik ken niet echt veel oudere mannen dus niet zoveel ervaring mee.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:54 schreef Garisson72 het volgende:
Kan ook een leeftijd-ding zijn. Veel begin-twintigers zitten nog een beetje in die modus. Vaak verandert dat wel, als ze de Step up my Game-openbaring hebben gehad.
Misschien zit daar je doelgroep wel dan.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:01 schreef Sinosappel het volgende:
Ok interessant. Ik ken niet echt veel oudere mannen dus niet zoveel ervaring mee.
Goeie aanloopquote:Op maandag 13 februari 2012 15:04 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Misschien zit daar je doelgroep wel dan.
Of bij het bejaardentehuis.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:59 schreef Timooon het volgende:
Het is maar goed ook dat TS nu asexueel isAnders staat hij nog bij een school om zijn daddy-fantasie uit te voeren.
Sommige mensen hebben nogal de neiging om te overdrijven op dit forum. Ik val niet op bejaarden want die hebben geen spiermassa, en aangezien ik op hele gespierde mannen val moet hij dus wel nog jong genoeg zijn om te kunnen sporten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 februari 2012 15:23 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben nogal de neiging om te overdrijven op dit forum. Ik val niet op bejaarden want die hebben geen spiermassa, en aangezien ik op hele gespierde mannen val moet hij dus wel nog jong genoeg zijn om te kunnen sporten.What the fuck?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
quote:Op maandag 13 februari 2012 15:23 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben nogal de neiging om te overdrijven op dit forum. Ik val niet op bejaarden want die hebben geen spiermassa, en aangezien ik op hele gespierde mannen val moet hij dus wel nog jong genoeg zijn om te kunnen sporten.Mensen, TS is geen troll dus graag inhoudelijk reagerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens met wat hierboven staat
The fuck, die ken ik nog van die incidentele WCW Wrestling matches uit de late 90s.quote:
De term uit elkaar trekken is aan hem wel toevertrouwd.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
The fuck, die ken ik nog van die incidentele WCW Wrestling matches uit de late 90s.
Dat zeker. Hij was toen nog zesvoudig kampioen of zo.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
De term uit elkaar trekken is aan hem wel toevertrouwd.
quote:Op maandag 13 februari 2012 15:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
De term uit elkaar trekken is aan hem wel toevertrouwd.
Beticht jij mij nou van homofiele neigingen?quote:
Dat hij zo'n gezicht trekt wanneer jouw broek op je enkels ligt:quote:
Ja tochquote:Op maandag 13 februari 2012 15:38 schreef Sinosappel het volgende:
Die met dat poesje zou ik me nog wel door laten domineren eigenlijk.
Alleen omdat poezen en omdat ie er schattig opstaat.
Dit was altijd zijn gameface:quote:Op maandag 13 februari 2012 15:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat hij zo'n gezicht trekt wanneer jouw broek op je enkels ligt:
[ afbeelding ]
En hij je vervolgens met deze blik vernedert:
[ afbeelding ]
Godverdomme, het loopt me dun door de broek.
Die zet ie op als ie je baftquote:Op maandag 13 februari 2012 15:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dit was altijd zijn gameface:
[ afbeelding ]
Ook bij die blik kan ik mij situaties voor de geest halen waarvan ik hoop ze nooit mee te hoeven maken.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dit was altijd zijn gameface:
[ afbeelding ]
Nee slechts van ouderdom.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Beticht jij mij nou van homofiele neigingen?
En hoezo? Omdat ik hem leuk vind maakt hem dat ineens andersquote:Op maandag 13 februari 2012 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
ik zal nu heel anders naar goldberg en worstelen kijken
Als ik dat deed.
Jij hebt nooit eerder iets gehad van eigenlijk is dat professioneel worstelen best wel gay?quote:Op maandag 13 februari 2012 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
ik zal nu heel anders naar goldberg en worstelen kijken
Als ik dat deed.
I see what you did there/quote:Op maandag 13 februari 2012 11:47 schreef LudoSanders het volgende:
Ik zie nog steeds niet in wat je hiermee bereikt. Het antwoord: "Een beter leven" vind ik niet bevredigend. Waarom zou je een beter leven leiden, wat is je doel dan waarbij seks dusdanig in de weg staat?
Dat dacht ik ook, tot ik over kayfabe las.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:56 schreef Piye het volgende:
[..]
Jij hebt nooit eerder iets gehad van eigenlijk is dat professioneel worstelen best wel gay?
Vertel?quote:Op maandag 13 februari 2012 15:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, tot ik over kayfabe las.
Je bedoeld Lou Ferrigno?quote:Op maandag 13 februari 2012 15:57 schreef rosepetals het volgende:
Wauw wat heb jij een gave en unieke mannen smaak![]()
En de hulk dan?
Nee die niet, ik bedoelde die kekke blonde met snor en zo'n hoofddoekje opquote:
Als je als professioneel worstelaar bijvoorbeeld een ongeluk maakt en je been breekt of zo is het uit den boze om uit je karakter te vallen. Je moet dan doorgaan, wat er ook gebeurt.quote:
O, dat is dan wel weer stoer.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als je als professioneel worstelaar bijvoorbeeld een ongeluk maakt en je been breekt of zo is het uit den boze om uit je karakter te vallen. Je moet dan doorgaan, wat er ook gebeurt.
Ow, Hulk Hoganquote:Op maandag 13 februari 2012 16:00 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nee die niet, ik bedoelde die kekke blonde met snor en zo'n hoofddoekje op
Ok, hard.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als je als professioneel worstelaar bijvoorbeeld een ongeluk maakt en je been breekt of zo is het uit den boze om uit je karakter te vallen. Je moet dan doorgaan, wat er ook gebeurt.
En ja; dat komt regelmatig voor.
WWF en zo wel volgens mij.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:02 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ok, hard.
Maar al die shit is toch nep?
Half echt half nep, want het is allemaal ingestudeerd, maar ze raken wel echt gewond soms.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:02 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ok, hard.
Ja, het worstelen an sich wel. Maar als je verkeerd neerkomt of je krijgt te maken met een 'botched' move komt het vaak voor dat worstelaars zwaargewond raken.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:02 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ok, hard.
Er bestaat voor mij maar 1 hulk en dat is Eric Banaquote:Op maandag 13 februari 2012 15:57 schreef rosepetals het volgende:
Wauw wat heb jij een gave en unieke mannen smaak![]()
En de hulk dan?
Damn moet je nagaan hoe dat met boksers is. Die wel echt klappen opvangen.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, het worstelen an sich wel. Maar als je verkeerd neerkomt of je krijgt te maken met een 'botched' move komt het vaak voor dat worstelaars zwaargewond raken.
Een worstelaar die een paar jaar geleden overleden is, Chris Benoit, was iets van 42 maar na medisch onderzoek concludeerden artsen dat zijn hersenen en lichaam zo vertieft waren dat het leek alsof hij 80+ was.
Chris Benoit is dood?quote:Op maandag 13 februari 2012 16:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, het worstelen an sich wel. Maar als je verkeerd neerkomt of je krijgt te maken met een 'botched' move komt het vaak voor dat worstelaars zwaargewond raken.
Een worstelaar die een paar jaar geleden overleden is, Chris Benoit, was iets van 42 maar na medisch onderzoek concludeerden artsen dat zijn hersenen en lichaam zo vertieft waren dat het leek alsof hij 80+ was.
Zo die is inderdaad wel leukquote:Op maandag 13 februari 2012 16:05 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Er bestaat voor mij maar 1 hulk en dat is Eric Bana![]()
![]()
Hij was vroeger altijd mijn idoolquote:Op maandag 13 februari 2012 16:07 schreef Piye het volgende:
TS wat vind je van The Rock?
[ afbeelding ]
Kijk hem smooth zijn dan.
Dat doen worstelaars ook, maar dan heeft het meer met vallen te maken dan slaan/klappen opvangen. En ja, boksers en UFC-vechters hebben na jaren beoefening van de sport ook lichamelijke mankementen.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:06 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Damn moet je nagaan hoe dat met boksers is. Die wel echt klappen opvangen.
Ja, sinds 2007 al. Altijd erover praten op school als we dag daarvoor een uur van die shit op RTL 5 hadden gezien.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Chris Benoit is dood?wist ik niet. Vroeger op school dealen in WWF videobandjes
Wat is dit?quote:Op maandag 13 februari 2012 16:12 schreef SuperJuiceh het volgende:
Ja maar worstelaars voelen minder pijn, die wrijven lekker met elkaars geöliede lichamen tegen elkaar aan. Tijdens seks gaat de pijngrens omhoog toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |