I see what you did there/quote:Op maandag 13 februari 2012 11:47 schreef LudoSanders het volgende:
Ik zie nog steeds niet in wat je hiermee bereikt. Het antwoord: "Een beter leven" vind ik niet bevredigend. Waarom zou je een beter leven leiden, wat is je doel dan waarbij seks dusdanig in de weg staat?
Dat dacht ik ook, tot ik over kayfabe las.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:56 schreef Piye het volgende:
[..]
Jij hebt nooit eerder iets gehad van eigenlijk is dat professioneel worstelen best wel gay?
Vertel?quote:Op maandag 13 februari 2012 15:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, tot ik over kayfabe las.
Je bedoeld Lou Ferrigno?quote:Op maandag 13 februari 2012 15:57 schreef rosepetals het volgende:
Wauw wat heb jij een gave en unieke mannen smaak![]()
En de hulk dan?
Nee die niet, ik bedoelde die kekke blonde met snor en zo'n hoofddoekje opquote:
Als je als professioneel worstelaar bijvoorbeeld een ongeluk maakt en je been breekt of zo is het uit den boze om uit je karakter te vallen. Je moet dan doorgaan, wat er ook gebeurt.quote:
O, dat is dan wel weer stoer.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als je als professioneel worstelaar bijvoorbeeld een ongeluk maakt en je been breekt of zo is het uit den boze om uit je karakter te vallen. Je moet dan doorgaan, wat er ook gebeurt.
Ow, Hulk Hoganquote:Op maandag 13 februari 2012 16:00 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nee die niet, ik bedoelde die kekke blonde met snor en zo'n hoofddoekje op
Ok, hard.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als je als professioneel worstelaar bijvoorbeeld een ongeluk maakt en je been breekt of zo is het uit den boze om uit je karakter te vallen. Je moet dan doorgaan, wat er ook gebeurt.
En ja; dat komt regelmatig voor.
WWF en zo wel volgens mij.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:02 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ok, hard.
Maar al die shit is toch nep?
Half echt half nep, want het is allemaal ingestudeerd, maar ze raken wel echt gewond soms.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:02 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ok, hard.
Ja, het worstelen an sich wel. Maar als je verkeerd neerkomt of je krijgt te maken met een 'botched' move komt het vaak voor dat worstelaars zwaargewond raken.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:02 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ok, hard.
Er bestaat voor mij maar 1 hulk en dat is Eric Banaquote:Op maandag 13 februari 2012 15:57 schreef rosepetals het volgende:
Wauw wat heb jij een gave en unieke mannen smaak![]()
En de hulk dan?
Damn moet je nagaan hoe dat met boksers is. Die wel echt klappen opvangen.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, het worstelen an sich wel. Maar als je verkeerd neerkomt of je krijgt te maken met een 'botched' move komt het vaak voor dat worstelaars zwaargewond raken.
Een worstelaar die een paar jaar geleden overleden is, Chris Benoit, was iets van 42 maar na medisch onderzoek concludeerden artsen dat zijn hersenen en lichaam zo vertieft waren dat het leek alsof hij 80+ was.
Chris Benoit is dood?quote:Op maandag 13 februari 2012 16:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, het worstelen an sich wel. Maar als je verkeerd neerkomt of je krijgt te maken met een 'botched' move komt het vaak voor dat worstelaars zwaargewond raken.
Een worstelaar die een paar jaar geleden overleden is, Chris Benoit, was iets van 42 maar na medisch onderzoek concludeerden artsen dat zijn hersenen en lichaam zo vertieft waren dat het leek alsof hij 80+ was.
Zo die is inderdaad wel leukquote:Op maandag 13 februari 2012 16:05 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Er bestaat voor mij maar 1 hulk en dat is Eric Bana![]()
![]()
Hij was vroeger altijd mijn idoolquote:Op maandag 13 februari 2012 16:07 schreef Piye het volgende:
TS wat vind je van The Rock?
[ afbeelding ]
Kijk hem smooth zijn dan.
Dat doen worstelaars ook, maar dan heeft het meer met vallen te maken dan slaan/klappen opvangen. En ja, boksers en UFC-vechters hebben na jaren beoefening van de sport ook lichamelijke mankementen.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:06 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Damn moet je nagaan hoe dat met boksers is. Die wel echt klappen opvangen.
Ja, sinds 2007 al. Altijd erover praten op school als we dag daarvoor een uur van die shit op RTL 5 hadden gezien.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Chris Benoit is dood?wist ik niet. Vroeger op school dealen in WWF videobandjes
Wat is dit?quote:Op maandag 13 februari 2012 16:12 schreef SuperJuiceh het volgende:
Ja maar worstelaars voelen minder pijn, die wrijven lekker met elkaars geöliede lichamen tegen elkaar aan. Tijdens seks gaat de pijngrens omhoog toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |