quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 17:52 schreef kingtoppie het volgende:Pedofilie is een geaardheid, net als homofilie en heterofilie
Ik dacht dat mensen het daar wel over eens waren toch? Dat komt niet voort uit een of andere fetisj veroorzaakt door iets uit je verleden oid...
Ik heb wel eens een pedofiel op tv / youtube oid horen zeggen: ''Ik wil gewoon het kind liefhebben''
En ja, wij vinden dat sick, die pedofiel die denkt serieus dat hij niks verkeerd doet.
En er zullen echt wel pedofielen zijn die wel van mening zijn dat ze iets verkeerd doen, wat de kans op fantasiën zonder uitvoeren van de fantasie wel aanzienlijk maakt..
Zeggen dat dat niet bestaat vind ik niet erg plausibel.
Ik heb daar zo mijn twijfels over.
Als je hetero of homo bent word je verliefd op iemand van volwassen leeftijd (tenzij je zelf nog niet volwassen bent) en kun je daar dus ook ouder mee worden. Als je een pedo bent zou de liefde dus ophouden rond de tijd dat het kind de 12 heeft gepasseerd. Dat heeft met liefde ook allemaal niets te maken, volgens mij is het toch echt een geestesziekte.
Vroeger toen ik 6 was werd ik ook verliefd op andere kinderen van die leeftijd, maar uiteindelijk groei je op en zou je zo'n gevoel nooit meer kunnen hebben voor iemand van die leeftijd.
Wat ik dus ook raar vind is dat je pedofiel dus pas kunt zijn vanaf een bepaalde leeftijd. Homo kun je al zijn van kinds af aan, pedo niet. Als kind was die pedo namelijk nog geen pedo. Het is net alsof die mensen in iets blijven hangen ofzo.