Ik denk dat ik je niet verwar en weet welke het is jaquote:Op maandag 13 februari 2012 13:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je verwart mij met iemand anders. Al was het wel een vorm van connecting people..
Een haat geprojecteerd op alles dat man is omdat de eerste man in je leven, je vader, je in de steek heeft gelaten?quote:Op maandag 13 februari 2012 13:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee ik behandel ze niet slecht en ik weet dat het belachelijk is maar in m'n hoofd heb ik gewoon minachtende gedachtes en heb ik er moeit mee om ze als even waardevol te zien. En dat maakt eigenlijk een gezonde gelijkwaardige relatie gewoon lastig.
Ja gewoon geen ervaring met mannen waar ik respect voor kon hebben.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:55 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Hoezo heb je er moeite mee om ze als even waardevol te zien? Is er iets gebeurd in het verleden dat je nu zo denkt?
Mwah, dat klinkt een beetje heftig, "haat" en "in de steek gelaten". Ik neem mn pa niks kwalijk ofzo en ik voel geen diepe haat voor mannen oid.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:57 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Een haat geprojecteerd op alles dat man is omdat de eerste man in je leven, je vader, je in de steek heeft gelaten?
Dus wat ik zei was niet helemaal onzin?quote:Op maandag 13 februari 2012 14:00 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja gewoon geen ervaring met mannen waar ik respect voor kon hebben.
[..]
Mwah, dat klinkt een beetje heftig, "haat" en "in de steek gelaten". Ik neem mn pa niks kwalijk ofzo en ik voel geen diepe haat voor mannen oid.
Denk eerder gewoon door afwezigheid van goed mannelijk rolmodel dat ik niet goed de waarde van mannen kan inzien. Ofzoiets.
Daar heb je het al. Geen goede ervaring(en) met mannen die nu jou zo laten denken. Heb je wel een relatie gehad of niet?quote:Op maandag 13 februari 2012 14:00 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja gewoon geen ervaring met mannen waar ik respect voor kon hebben.
[..]
Mwah, dat klinkt een beetje heftig, "haat" en "in de steek gelaten". Ik neem mn pa niks kwalijk ofzo en ik voel geen diepe haat voor mannen oid.
Denk eerder gewoon door afwezigheid van goed mannelijk rolmodel dat ik niet goed de waarde van mannen kan inzien. Ofzoiets.
Tja, dat is omdat iedereen de diepere gedachten van mijn anti-seks houding wilde ontdekken. Jullie hadden me natuurlijk ook heel simpel kunnen backfirenquote:
FOK!kers zijn toch soms best liefquote:Op maandag 13 februari 2012 14:06 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Tja, dat is omdat iedereen de diepere gedachten van mijn anti-seks houding wilde ontdekken. Jullie hadden me natuurlijk ook heel simpel kunnen backfiren![]()
Dus daar was je stiekem op uit. Dus tóch een trolltopic!quote:Op maandag 13 februari 2012 14:06 schreef Moofasah het volgende:
Tja, dat is omdat iedereen de diepere gedachten van mijn anti-seks houding wilde ontdekken. Jullie hadden me natuurlijk ook heel simpel kunnen backfiren![]()
Nee, heel zeker niet. Wilde gewoon even mijn ergernis kwijt.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:08 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dus daar was je stiekem op uit. Dus tóch een trolltopic!
Het komt door mijn ervaringen maar ik heb hetzelfde gevoel bij mannen die ik nog maar net, of niet ken. Die hebben het er niet zelf naar gemaakt.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dus wat ik zei was niet helemaal onzin?
Jawel.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:01 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Daar heb je het al. Geen goede ervaring(en) met mannen die nu jou zo laten denken. Heb je wel een relatie gehad of niet?
Het was gewoon onbegrijpelijk.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:06 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ben je niet gewoon aseksueel ofzo? Sorry als het eerder werd gevraagd.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:09 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Nee, heel zeker niet. Wilde gewoon even mijn ergernis kwijt.
Dat bedoelde ik ook niet, ik bedoelde dat het gevoel waarschijnlijk door een man of meerdere mannen is gekomen wat je over alle mannen bent gaan denken. Zoiets.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:10 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Het komt door mijn ervaringen maar ik heb hetzelfde gevoel bij mannen die ik nog maar net, of niet ken. Die hebben het er niet zelf naar gemaakt.
Dus je hebt jezelf geconditioneerd door je (kennelijk niet al te beste) ervaringen?quote:Op maandag 13 februari 2012 14:10 schreef Sinosappel het volgende:
Het komt door mijn ervaringen maar ik heb hetzelfde gevoel bij mannen die ik nog maar net, of niet ken. Die hebben het er niet zelf naar gemaakt.
O ik dacht dat je het anders bedoelde. Maar dan is het geen onzin nee.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook niet, ik bedoelde dat het gevoel waarschijnlijk door een man of meerdere mannen is gekomen wat je over alle mannen bent gaan denken. Zoiets.
Soms denk ik van wel, soms denk ik van niet en dat het ligt aan de mannen om me heen ofzo.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:13 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dus je hebt jezelf geconditioneerd door je (kennelijk niet al te beste) ervaringen?
Fijn dat we dat even duidelijk hebben gemaakt.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
O ik dacht dat je het anders bedoelde. Maar dan is het geen onzin nee.
Heb je een voorbeeld van die 'vrouwelijke' dingen?quote:Op maandag 13 februari 2012 14:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
O ik dacht dat je het anders bedoelde. Maar dan is het geen onzin nee.
[..]
Soms denk ik van wel, soms denk ik van niet en dat het ligt aan de mannen om me heen ofzo.
Of soms denk ik dat dingen die mijn respect afdwingen meer de "vrouwelijke" dingen zijn ofzo.
Ik weet het niet man.
Ja!quote:Op maandag 13 februari 2012 14:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Fijn dat we dat even duidelijk hebben gemaakt.![]()
Hm lastig. Ik ken veel vrouwen waar ik veel respect voor heb, en als ik er over nadenk denk ik dat het vooral ligt aan dat ze veel drive hebben en hoe ze met mensen omgaan. Bezig met allerlei toffe projeten, veel van zichzelf erin stoppen, kunnen hun vrienden goed handelen en voelen dingen aan.quote:[..]
Heb je een voorbeeld van die 'vrouwelijke' dingen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
quote:Op maandag 13 februari 2012 14:43 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja!
[..]
Hm lastig. Ik ken veel vrouwen waar ik veel respect voor heb, en als ik er over nadenk denk ik dat het vooral ligt aan dat ze veel drive hebben en hoe ze met mensen omgaan. Bezig met allerlei toffe projeten, veel van zichzelf erin stoppen, kunnen hun vrienden goed handelen en voelen dingen aan.
En de mannen die ik ken zijn allemaal wat meer zo van...ik zie wel wat er gebeurd, beetje gamen, beetje lapzwansen, ik zie wel of m'n vrienden me bellen, etc. Wat ook relaxt is en waar ik goed mee om kan gaan en ik kan dat heel erg waarderen. Maar respect, mwahhh niet echt.Ok, dat herken ik ook wel. Mannen zijn denk ik vaker wel van "mwoh ik zie wel bla bla". Als ik kijk naar de vrouwen om me heen herken ik wat jij in mannen ziet ook heel erg, die onverschilligheid, als je het zo kan noemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had ook ooit een vriend die zo'n lamzak was, altijd onverschillig en zo, op een gegeven moment was ik er ook klaar mee dat hij zijn afspraken nooit nakwam en altijd zo sloom als een walrus was.![]()
With my pack on my back, down the road I will stray.
Zou ik wel graag willen, maar echt aseksueel ben ik helaas dus niet.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:11 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ben je niet gewoon aseksueel ofzo? Sorry als het eerder werd gevraagd.
Gister was je dat nog wel.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:54 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Zou ik wel graag willen, maar echt aseksueel ben ik helaas dus niet.
Nope, handjes netjes boven de dekens gehoudenquote:Op maandag 13 februari 2012 14:55 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Gister was je dat nog wel.
Heb je stiekem gerukt in de tussentijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |