Hall of Fame:quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Tim86
Toefjes
GurBuh
Detennismaster
StijnDa
DutchSL
Laucas
Tobiwan
Dudeweiser
Fuszy
Rijst
Lindgren
Vandermar
Psychedelicate
Doublepain
Harregarre
Darksonic2
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Succesquote:Op maandag 13 februari 2012 00:49 schreef Kamikazie het volgende:
Super! Zo maar is slapen ... morgen AK examen
Wat wou je dan precies??quote:Op maandag 13 februari 2012 00:51 schreef Toefjes het volgende:
Ik heb de muntjes geteld en kom er toch iets van 150K te kort om alles naar wens te maken.Maandje doorsparen dan maar. Een elftal met Messi en CR7 wilde ik vanaf het begin en wat ik wil gebeurt meestal ook wel
Nog even geduld hebben dus
Ik ook nietquote:Op maandag 13 februari 2012 00:51 schreef zerokil het volgende:
Hey!! Ik sta niet in de Hall of Fame !!111
Als je wil kan ik je de coins lenen. Ik heb op het moment nog zo'n 640k en ik ben allerlei <120k silver teams aan het maken, dus die 150k heb ik nu niet echt nodig.quote:Op maandag 13 februari 2012 00:51 schreef Toefjes het volgende:
Ik heb de muntjes geteld en kom er toch iets van 150K te kort om alles naar wens te maken.Maandje doorsparen dan maar. Een elftal met Messi en CR7 wilde ik vanaf het begin en wat ik wil gebeurt meestal ook wel
Nog even geduld hebben dus
4-2-3-1quote:
Tof aangeboden, maar vind het stoer als je net die ene goede deal binnen kan slepen waardoor je de laatste speler binnen kunt halenquote:Op maandag 13 februari 2012 00:52 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Als je wil kan ik je de coins lenen. Ik heb op het moment nog zo'n 640k en ik ben allerlei <120k silver teams aan het maken, dus die 150k heb ik nu niet echt nodig.
Je kan ook besparen op Marcelo, de IF heeft vooral een beter schot (quote:Op maandag 13 februari 2012 00:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
4-2-3-1
GK: IF Lopez
RB: IF Iraola
CB: IF Ramos
CB: Pepe
LB: IF Marcelo
CDM: Alonso
CDM: Mascherano
CAM: CR7
CAM: Messi
CF: (S)IF Higuain
ST: Aguero
Ik zou mascherano wisselen voor IF Busquets, ik vind mascherano echt dramatisch.quote:Op maandag 13 februari 2012 00:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
4-2-3-1
GK: IF Lopez
RB: IF Iraola
CB: IF Ramos
CB: Pepe
LB: IF Marcelo
CDM: Alonso
CDM: Mascherano
CAM: CR7
CAM: Messi
CF: (S)IF Higuain
ST: Aguero
Jij hoort in de hall of shame.quote:Op maandag 13 februari 2012 00:51 schreef zerokil het volgende:
Hey!! Ik sta niet in de Hall of Fame !!111
Edit: toejes je had in een weekend toch 150k/200k winst? Als je dat weer doet kan je jouw dreamteam deze week al hebben
Was niet echt serieus, lig er niet echt wakker van haha !quote:Op maandag 13 februari 2012 01:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ewa niet haten ik hb em niet gemaakt
Maar ik vraag het me ook af op wat het gebasseerd is? Aantal posts, hoelang je al post of wat anders?quote:Op maandag 13 februari 2012 01:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Was niet echt serieus, lig er niet echt wakker van haha !
Gaat kut met iphone, ik was zo waanhopig dat ik CR7 overweegde. Wees blij met mijn keuzequote:Op maandag 13 februari 2012 01:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]![]()
Een OP chick hoort met moeite uitgezocht te zijn omdat ze lekker is.
Oh. Nou oké, volgende keer compensatie dan?quote:Op maandag 13 februari 2012 01:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gaat kut met iphone, ik was zo waanhopig dat ik CR7 overweegde. Wees blij met mijn keuze
Dan mou je maar niet lapohuntenquote:Op maandag 13 februari 2012 01:11 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oh. Nou oké, volgende keer compensatie dan?
Komt goed, ik zal toch geen lapos meer halenquote:Op maandag 13 februari 2012 01:11 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oh. Nou oké, volgende keer compensatie dan?
Ja inderdaadquote:Op maandag 13 februari 2012 01:12 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Dan mou je maar niet lapohunten![]()
waarom quote ik jou ..
Waarom is de vraagquote:Op maandag 13 februari 2012 01:12 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Dan mou je maar niet lapohunten![]()
waarom quote ik jou ..
Als je de moeite neemt om te lapohunten kan je ook een OP Chick zoekenquote:
Zal ik de volgende keer wel doen, maar het kutte is als een plaatje het niet doet. Dat ik zo'n pokke end naar beneden moet scrollen/ingedrukt houden. Dat is het kuttequote:Op maandag 13 februari 2012 01:14 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als je de moeite neemt om te lapohunten kan je ook een OP Chick zoekenDe moraal van het verhaal volgens mij
In de kroeg wel. Op de wallen zou ik de blonde met het poppige gezichtje het raampje er naast nemenquote:Op maandag 13 februari 2012 01:17 schreef Doublepain het volgende:
Maar jullie zouden die chick niet doen?
Mmmkaaay
Dat zegt niemand hier..quote:Op maandag 13 februari 2012 01:17 schreef Doublepain het volgende:
Mmmkaaay
Lolquote:Op maandag 13 februari 2012 01:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In de kroeg wel. Op de wallen zou ik de blonde met het poppige gezichtje het raampje er naast nemen
quote:Op maandag 13 februari 2012 01:17 schreef Doublepain het volgende:
Mmmkaaay
Of op de Tim86 manier, met een zak over d'r hoofd.quote:Op maandag 13 februari 2012 01:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In de kroeg wel. Op de wallen zou ik de blonde met het poppige gezichtje het raampje er naast nemen
Verrassing?quote:Op maandag 13 februari 2012 01:19 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Dat zegt niemand hier..
Over chicks gesproken.. zo goed als elke chick die ik gister zag waren allemaal zeer goed te doen
Ja eigenlijk wel ;P Er waren sowieso meer dames dan ik had verwacht.quote:
Trusten! Ik rook de sigaret op en ga ook maffen. bijna half 2 alweerquote:Op maandag 13 februari 2012 01:22 schreef Doublepain het volgende:
Ik ga denk ik ook maar over cr7 dromen en ricky
Doei
Het is sowieso anders dan mensen verwachtenquote:Op maandag 13 februari 2012 01:23 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel ;P Er waren sowieso meer dames dan ik had verwacht.
(Ja 't zou ook dat kunnen zijn geweest hoor haha)
En ik als 2e. De ouderen aan de machtquote:Op maandag 13 februari 2012 01:23 schreef Rijst het volgende:
Waarom staat Tim bovenaan?Alsof hij de baas is ofzo.
Wel toevallig inderdaadquote:Op maandag 13 februari 2012 01:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En ik als 2e. De ouderen aan de macht
Ik sta er niet eens tussenquote:Op maandag 13 februari 2012 01:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En ik als 2e. De ouderen aan de macht
Zo slecht is die chick nou ook weer niet... en ja ik kon niet slapen en zit nu op me mobiel op FOK!quote:Op maandag 13 februari 2012 01:27 schreef Lindgren. het volgende:
6:30 de wekker. Trusten mannen.
Even fappen nog op de ingame stats van IF Ronaldo.
Ik duik er ook in. Morgen weer een fut dagquote:Op maandag 13 februari 2012 01:27 schreef Lindgren. het volgende:
6:30 de wekker. Trusten mannen.
Even fappen nog op de ingame stats van IF Ronaldo.
Je moet wel je tentamen halen jaquote:Op maandag 13 februari 2012 01:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zo slecht is die chick nou ook weer niet... en ja ik kon niet slapen en zit nu op me mobiel op FOK!
SPL hybrid. Bazenverdedigingquote:Op maandag 13 februari 2012 01:37 schreef psychedelicate het volgende:
Pussies. Iemand nog ideeën voor leuke silver teams? Geen Brasilvers of Serie A. Ligue 1, Mexicaanse League, Tippeligaen (+ Huseklepp) en Nederlanders heb ik onderhand al.
quote:Op maandag 13 februari 2012 01:36 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je moet wel je tentamen halen ja![]()
Ik ga ook naar bed![]()
Tot morgen boys en Toefjes.
TOTW Messi?quote:Op maandag 13 februari 2012 07:29 schreef Doublepain het volgende:
Ik ga denk ik een cheap bbva team maken met messi, met bronzen op de bank![]()
Maar dan moet ik nog een klein beetje sparen
Als ik hem kon betalen, had ik cr7 gehaald.quote:
Het financiele gat tussen 94 en 95 Messi is 1,2 miljoen. Voor geloof ik niemand (Op Confetti na) hier te behappenquote:
*heeft net koffie op*quote:
Wat dacht je ervan om gewoon weer in je bed te gaan liggen zoals iedereen zou doen?quote:Op maandag 13 februari 2012 08:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
*heeft net koffie op*![]()
Moest eigenlijk 8 uur weg, kwam ik erachter dat ik eerste twee uur vrij hebdan maar wat potjes fifa
Ik ben vandaag vrij, maar volgens mij is het echt zwaar onverantwoordelijk om de weg op te gaan, het schijnt spekglad te zijn. Kijk goed uit dus straks!quote:Op maandag 13 februari 2012 08:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
*heeft net koffie op*![]()
Moest eigenlijk 8 uur weg, kwam ik erachter dat ik eerste twee uur vrij hebdan maar wat potjes fifa
bedankt voor je bezorgdheid meneer Toefjesquote:Op maandag 13 februari 2012 08:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben vandaag vrij, maar volgens mij is het echt zwaar onverantwoordelijk om de weg op te gaan, het schijnt spekglad te zijn. Kijk goed uit dus straks!
Ja, verantwoordelijkheid als 2e baas hequote:Op maandag 13 februari 2012 08:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
bedankt voor je bezorgdheid meneer Toefjes
En ik kan nu toch niet meer slapen dus dat doe ik wel tijdens Engels
Hoe die sport1 commentator El Sharaawy uitspreekt"el sjaraawij"
dat dacht ik ook, maar de commentator niet blijkbaarquote:Op maandag 13 februari 2012 08:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, verantwoordelijkheid als 2e baas heDenk trouwens Sjaraawie?
ps3? 1 vs 1 if so?quote:Op maandag 13 februari 2012 09:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ow, ik geef Nigel de Jong weg,ben dat 11 nationaliteiten toernooi zat
Ahh jammer dan, maak er maar een andere PS3 gebruiker blij mee. Jullie hebben het al moeilijk genoeg daaro.quote:Op maandag 13 februari 2012 09:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ow, ik geef Nigel de Jong weg,ben dat 11 nationaliteiten toernooi zat
Moet jij niet op school zitten?quote:Op maandag 13 februari 2012 09:10 schreef Dudeweiser het volgende:
Pacehoeren, wat haat ik die mensen. Net tegen zo'n mannetje die een complete pacesquad had met Martins en Agbon en Tshimanga-Ogbonna-Wynne-Russell achterinen natuurlijk alles hoog steken op de spitsen en maar rennen
eerste twee uur vrij allesquote:Op maandag 13 februari 2012 09:16 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Moet jij niet op school zitten?
Ik ook godverdomme, alleen kwam ik daar pas achter toen ik er al was.quote:
Ja, ps 3. als je m wilt hebben, gooi dan even een bronzen kaart op de markt voor een ton ofzo. Dan stuur ik hem als trade offerquote:
ah nee man thx, kzou 'm dan toch verkopen. kan je net zo goed zelf doenquote:Op maandag 13 februari 2012 09:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, ps 3. als je m wilt hebben, gooi dan even een bronzen kaart op de markt voor een ton ofzo. Dan stuur ik hem als trade offer
Verkoop m dan maar en ga ervan naar de hoerenquote:Op maandag 13 februari 2012 09:25 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ah nee man thx, kzou 'm dan toch verkopen. kan je net zo goed zelf doen
Misschien kun je wel een stap overslaan? Zouden ze het kunnen waarderen als je probeert te betalen met een FUT Nigel de Jong kaartje?quote:Op maandag 13 februari 2012 09:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Verkoop m dan maar en ga ervan naar de hoeren
gisteravond is hij weggejaagd ja. maar hij zou vandaag weer terugkomen.quote:
quote:Op maandag 13 februari 2012 09:42 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Misschien kun je wel een stap overslaan? Zouden ze het kunnen waarderen als je probeert te betalen met een FUT Nigel de Jong kaartje?
haha check dan helemaal dat interview na de wedstrijd met 'mquote:Op maandag 13 februari 2012 09:58 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik zie net die schwalbe van Mertens, prachtig
hahaha zie hem liegen, prachtig. "hij raakt me aan met zijn hand"quote:Op maandag 13 februari 2012 10:00 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
haha check dan helemaal dat interview na de wedstrijd met 'm
Hij liegt helemaal niet, in mid-air haakt die gozer met zijn hand Mertens voet.quote:Op maandag 13 februari 2012 10:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hahaha zie hem liegen, prachtig. "hij raakt me aan met zijn hand"
De voet was inderdaad ten hoogte van de hand, moeilijk te zien of de hand de voet raakte. Ach, het is gebeurd, en komend weekend naaien ze elkaar weer een oor aan. Die gasten verdienen tienduizenden euro's per week, en spelers van Ajax en Feyenoord zijn matties en whatsappen met elkaar. Dus eigenlijk mongool dat wij ons er druk om makenquote:Op maandag 13 februari 2012 10:03 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij liegt helemaal niet, in mid-air haakt die gozer met zijn hand Mertens voet.
Zelfs bij Studio Ajax zagen ze het
Of het een penalty is is een andere vraag, maar dat je niet overeind blijft als je voet in mid air gehaakt wordt kan ik wel begrijpen
Mediatrainingquote:Op maandag 13 februari 2012 10:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hahaha zie hem liegen, prachtig. "hij raakt me aan met zijn hand"
Typisch PSV inderdaadquote:Op maandag 13 februari 2012 10:06 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
MediatrainingTypische PSV actie weer trouwens
Ach ja, Feyenoord kreeg ook genoeg hulp.
Wisselen.quote:Op maandag 13 februari 2012 10:17 schreef Rijst het volgende:
Ik wil meedoen aan dat toernooi maarzit nog te strugglen met mijn team. Guidetti of Elm moet weg. Wil ze egielijk allebei houden. Tips?
Sigthorsson / altidore in de punt van de aanval. Loopt het niet: Guidetti als Pinchitter.quote:Op maandag 13 februari 2012 10:21 schreef Rijst het volgende:
was vergeten link te posten![]()
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#djCAI5kebcQTW
Oj hurxhinson heb je ook nog jaquote:Op maandag 13 februari 2012 10:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Sigthorsson / altidore in de punt van de aanval. Loopt het niet: Guidetti als Pinchitter.
Of El Hamdioui in de spits, Tommy Oar op links.
Of Hutchinson in plaats van Elm
quote:Op maandag 13 februari 2012 10:29 schreef Rijst het volgende:
[..]
Oj hurxhinson heb je ook nog jaOf ik verkoop dit team weer met winst. Het lijkt me ook kut spelen. Bespaart me alvast een hoop frustratie/
Haha, dat doe ik met gervinho ook hoorquote:Op maandag 13 februari 2012 11:27 schreef Toefjes het volgende:
MessiGewoon bij een corner de bal op de achterlijn krijgen en keihard naar de andere kant van het veld rennen, niemand die hem bij kon houden. Bal sweaty afleggen op Ba en een goal
Maar bij Messi ziet het er zo grappig uitquote:Op maandag 13 februari 2012 11:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Haha, dat doe ik met gervinho ook hoorOf ashley young
Goed puntquote:Op maandag 13 februari 2012 11:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar bij Messi ziet het er zo grappig uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same here. Gister Özil gekocht voor 19k en nu hopen dat het wat opleverdquote:Op maandag 13 februari 2012 11:46 schreef Thorb het volgende:
Maar eens begonnen met handelen, eerst even in Luiz. Aantal gekocht voor 1500-2200 en dan weg voor 3000 is wel mooi begin denk ik. Ook nog even Pepe van Real. Toch toetsweek dus dan zoek ik altijd iets om niet te gaan leren
Ik had je gisteren nog een berichtje gestuurd, maar precies toen ik hem verzendde ging je weg.. wil wel een keer tegen jouw dream team spelen.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:28 schreef Toefjes het volgende:
Met mn MLS bronzes een budget gouden BPL ploeg les gegeven: 4-0 gewonnen.
Met mn dream team stond ik binnen een mum van tijd met 0-3 achter tegen een budget BPL team. Heb de tv uitgegooid en ben wat anders gaan doen. Kijk ik, heeft ie er 0-9 van gemaakt.
10 kostbare minuten!quote:Op maandag 13 februari 2012 12:29 schreef StijnDa het volgende:
Pff. College van 11 tot 1 uur. Ik door mijn wekker heen geslapen, dat overkomt me nooit. Dacht ik nog even goed bezig te zijn door dan in ieder geval op te schieten om 12 uur nog te halen voor het laatste uurtje, is het gewoon om 12;10 afgelopen! Bijna voor niks gegaan.
Ben je nu online? Kunnen vanmiddag wel een potje. Al kun je niet vriendschappelijk als je 2 rode kaarten hebt geloof ik?quote:Op maandag 13 februari 2012 12:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik had je gisteren nog een berichtje gestuurd, maar precies toen ik hem verzendde ging je weg.. wil wel een keer tegen jouw dream team spelen.
Nee, ik ben op kantoor. Vanavond (voor of na Voetbal International) ?quote:Op maandag 13 februari 2012 12:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ben je nu online? Kunnen vanmiddag wel een potje. Al kun je niet vriendschappelijk als je 2 rode kaarten hebt geloof ik?
Dan kan het nog wel, maar vooral die mensen die geboren en getogen zijn in de buurt van harkema etc. zijn strontvervelend en zwaagwesteindequote:Op zondag 12 februari 2012 23:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, ik ben in Dokkum geboren maar ik heb niet zoveel met Fries. Ik praat liever Nederlands
De 85 of 87?quote:Op maandag 13 februari 2012 12:59 schreef Kamikazie het volgende:
Nani gehaald nadat ik de coins bij elkaar had getrade, meteen 3x gescoordtopspelertje.
Waar voetbal jij bij dan? Ik ben het overigens geheel met je eens hoor, heb alleen één keer het been van de keeper van harkema gebroken (niet met opzet) en de spelers waren mij dankbaar omdat hun 2e keeper toch beter was...quote:Op maandag 13 februari 2012 12:57 schreef vandermar het volgende:
De tering, al weer zover door het topic heen.
[..]
Dan kan het nog wel, maar vooral die mensen die geboren en getogen zijn in de buurt van harkema etc. zijn strontvervelend en zwaagwesteindealtijd knokkerij mee met voetbal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zit ook niet mee zo op de vroege ochtendquote:Op maandag 13 februari 2012 13:14 schreef Doublepain het volgende:
Gvd kk xbox, krijg elke keer die open tray shit kk ding. Moet ik die klote cd 100x opnieuw erin doen of open maken en laser naar voren zetten gvd!
quote:Op maandag 13 februari 2012 13:14 schreef Doublepain het volgende:
Gvd kk xbox, krijg elke keer die open tray shit kk ding. Moet ik die klote cd 100x opnieuw erin doen of open maken en laser naar voren zetten gvd!
Als dat zo was zou hij rond de 350K zijnquote:Op maandag 13 februari 2012 13:16 schreef Apekoek het volgende:
Iemand die kan bevestigen of IF Vela Messi 2 is?
Dude, je verspilt ook je eigen tijd hèquote:Op maandag 13 februari 2012 13:14 schreef Toefjes het volgende:
Haha, met mn MLS bronsjes tegen een BPL brons team, had ie Balotelli, Johnson en Wright Philips up front. Kwam hij 2-0 voor, alle replays kijken, ik kwam tot 2-2 terug, uiteraard ook alle replays kijkend. Toen bracht ik IF Silva, Luiz en IF Johnson in8-3 gewonnen. Hij mocht van mij elke replay kijken, tot de buitenspel replays aan toe
ik heb dit probleem al 1 jaar, maar nu zit het echt tegen!quote:Op maandag 13 februari 2012 13:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Het zit ook niet mee zo op de vroege ochtend
dat is het tegen sommige tegenstanders meer dan waardquote:Op maandag 13 februari 2012 13:17 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dude, je verspilt ook je eigen tijd hè
Ik kreeg een woedend berichtje, dus ik heb het goed gedaanquote:Op maandag 13 februari 2012 13:17 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dude, je verspilt ook je eigen tijd hè
Naja laat ik het zo zeggen, de moeite waard? Beter dan rossi of nilmar?quote:Op maandag 13 februari 2012 13:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als dat zo was zou hij rond de 350K zijn
Ik heb hem een paar potjes gehad, een cijfer van 1 tot 10 zou ik hem met een 7 beoordelen. Maar anderen zitten weer met een trekdoekje als ze met hem spelenquote:Op maandag 13 februari 2012 13:22 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Naja laat ik het zo zeggen, de moeite waard? Beter dan rossi of nilmar?
Ik voetbal bij SC Stiens in het 3e, ik ben nu hard in training omdat ik volgend seizoen bij het 1e wilquote:Op maandag 13 februari 2012 13:03 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
Waar voetbal jij bij dan? Ik ben het overigens geheel met je eens hoor, heb alleen één keer het been van de keeper van harkema gebroken (niet met opzet) en de spelers waren mij dankbaar omdat hun 2e keeper toch beter was...
Ik zonet ook tegen een klerelijer met zijn brazilie skill team. Sweaty goals maken, meer kon hij nietquote:Op maandag 13 februari 2012 13:32 schreef Doublepain het volgende:
Wat een pussy met sif falcao 1-1 naar links passen
SC Stiens heb ik volgens mij nog maar 1x in mijn hele leven tegen gevoetbald en dat was in de D1.. Inmiddels zit ik in het 7e van Drachtster Boys, maar dat is vooral een vriendenteam. Niet echt serieus meer. En aangezien ik nu in Groningen woon ga ik daar denk ik maar een club zoeken met een aantal vrienden, blijft iets te leuk om te stoppen vind ik.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik voetbal bij SC Stiens in het 3e, ik ben nu hard in training omdat ik volgend seizoen bij het 1e wilmaar ik stop denk ik weer met voetbal, heb er niet zo heel veel plezier in en in mijn team is wat vriendjespolitiek
ik ben momenteel aan het hardlopen en vind dat wel leuk en ik ga denk ik weer fitnessen.
Waar voetbal jij dan?
Mijn tegenstander ook, maar ik niet, er was al geen aanleiding voor een rage quit vond ik alquote:Op maandag 13 februari 2012 13:34 schreef Toefjes het volgende:
Eyyy ben van PSN afgegooid. Storinkje?
Hoe oud ben je als ik vragen mag? Ik heb wel een aantal maal tegen drachtster boys gespeeld of drachtenquote:Op maandag 13 februari 2012 13:35 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
SC Stiens heb ik volgens mij nog maar 1x in mijn hele leven tegen gevoetbald en dat was in de D1.. Inmiddels zit ik in het 7e van Drachtster Boys, maar dat is vooral een vriendenteam. Niet echt serieus meer. En aangezien ik nu in Groningen woon ga ik daar denk ik maar een club zoeken met een aantal vrienden, blijft iets te leuk om te stoppen vind ik.
Kut PSN ookquote:Op maandag 13 februari 2012 13:36 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
Mijn tegenstander ook, maar ik niet, er was al geen aanleiding voor een rage quit vond ik al
20 jaar, maar ik heb de laatste jaren alleen maar tegen dorpen in de buurt van Drachten gespeeld zoals Harkema bijvoorbeeld. En zit nu in een competitie met allemaal clubs tussen Drachten en Groningen in.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hoe oud ben je als ik vragen mag? Ik heb wel een aantal maal tegen drachtster boys gespeeld of drachtenHet heet nog maar voor kort SC Stiens dus kan best zijn dat je tegen VV Stiens moest, ik zat bij CSL de andere club maar alles is nu samen omdat ze hoger niveau willen
Niet gelukt want standaard teams waren voorheen bij CSL altijd hoofdklasse in de jeugd en nu wordt het steeds lager lol.
PS3 kopenquote:Op maandag 13 februari 2012 13:14 schreef Doublepain het volgende:
Misschien heeft ie een kat. Stond de kat perongeluk op pauze.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:54 schreef MaartenFM het volgende:
Sta in de Bronze Cup finale met 3-0 voor na 15 minuten en blijkbaar moest de tegenstander nog even boodschappen doen want hij is er al een tijdje niet meer, wel vreemd dat hij nog een paar keer op pauze kon drukken.
Okquote:Op maandag 13 februari 2012 13:40 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
20 jaar, maar ik heb de laatste jaren alleen maar tegen dorpen in de buurt van Drachten gespeeld zoals Harkema bijvoorbeeld. En zit nu in een competitie met allemaal clubs tussen Drachten en Groningen in.
Beste comeback na een tackle. Gewoon opstaan en die bal erin rammenquote:Op maandag 13 februari 2012 13:53 schreef laucas het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/113970793
Dont floor Ben Arfa
Hehe jaquote:Op maandag 13 februari 2012 13:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Misschien heeft ie een kat. Stond de kat perongeluk op pauze.
Gewoon je speler bij zijn cornervlag neerzettenquote:Op maandag 13 februari 2012 13:59 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
Hehe jaWel jammer dat die kat het verder niet even over kan nemen.
Heb er maar 5-0 van gemaakt en ga nu wel de bal in bezit houden en zelf ook de controller wegleggen.
Ik zei tochquote:Op maandag 13 februari 2012 13:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
OkIk ben ook 20 maar heb in de D nooit tegen drachtsterboys gespeeld
Vorm IF is kutsnel Stekelenburg maar op goal.
Hij duikt echt onder veel ballen door, Lamprou vind ik nog beterquote:
Ik kan hem niet vinden, heb je misschien ook een opstelling?quote:Op maandag 13 februari 2012 14:13 schreef koenie95 het volgende:
Die webapp werkt niet helemaal lekker bij mij... Zou iemand een tradeoffer naar een pepe van mij op de tradepile (PS3) sturen? heb perongeluk de starting price op 150 gezet... Staat er op met een bin van 9000 en startprice van 150.
Alvast bedankt in ieder geval
Stuur wel even een bronze n00bquote:Op maandag 13 februari 2012 14:13 schreef koenie95 het volgende:
Die webapp werkt niet helemaal lekker bij mij... Zou iemand een tradeoffer naar een pepe van mij op de tradepile (PS3) sturen? heb perongeluk de starting price op 150 gezet... Staat er op met een bin van 9000 en startprice van 150.
Alvast bedankt in ieder geval
Welke speler?quote:Op maandag 13 februari 2012 14:28 schreef Mata het volgende:
Anders vergeet je ff 1 nulletje te plaatsen waardoor je 54k misloopt![]()
![]()
![]()
Kut autobuyers..
Als er magische spelers waren waar je altijd winst op kon maken, dan zou iedereen die speler kopen om te handelen waardoor die automatisch duurder zou worden en niet meer winstgevend zou zijn.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:26 schreef koenie95 het volgende:
Ach maakt niet uit hoor,
Iemand nog tips qua spelers om in te handelen? Heb nu 20k en wil dat bedrag graag wat hoger maken.
Volgens "bronnen" binnen de club hebben ze hem gezien rond het stadion. Zegt dus eigenlijk niks en is puur om de headlines wat op te leuken. Nu denkt iedereen meteen dat hij het is geworden, wat dus helemaal niet zeker is.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:43 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
Van Basten zie ik op nu.nl, best verrassend
Koster zou wel logischer zijn inderdaad, we zullen het zien. Er zijn nu wel al meer journalisten die melden dat van Basten het wordt, al schijnt het dat Koster gister ook met een aantal Heerenveen spelers heeft gepraat dusja...quote:Op maandag 13 februari 2012 14:45 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Volgens "bronnen" binnen de club hebben ze hem gezien rond het stadion. Zegt dus eigenlijk niks en is puur om de headlines wat op te leuken. Nu denkt iedereen meteen dat hij het is geworden, wat dus helemaal niet zeker is.
Ik hoop het toch ook zeker niet, heeft zich totaal niet bewezen als clubcoach. Ik hoop zelf uit dat rijtje namen op Koster.
Ach ja, die nemen dat allemaal van elkaar over. Ben echter wel bang dat het inderdaad van Basten word. Middenmoot here we comequote:Op maandag 13 februari 2012 14:51 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
Koster zou wel logischer zijn inderdaad, we zullen het zien. Er zijn nu wel al meer journalisten die melden dat van Basten het wordt, al schijnt het dat Koster gister ook met een aantal Heerenveen spelers heeft gepraat dusja...
VI lult ook de helft van de tijd uit zn nek. Grote koppen dit dat, en als het dan achteraf niet klopt halen ze het sneaky weg. En de rest van de voetbal(primeur/zone/news).nl's lult weer VI na.quote:
Je wilt van Basten wel of niet? Hij is best wel een slechte trainer vergeleken met Jans.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:01 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
VI lult ook de helft van de tijd uit zn nek. Grote koppen dit dat, en als het dan achteraf niet klopt halen ze het sneaky weg. En de rest van de voetbal(primeur/zone/news).nl's lult weer VI na.
Niet! Wat een enorme blaaskaak, en nooit iets gepresteerd op clubniveau.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je wilt van Basten wel of niet? Hij is best wel een slechte trainer vergeleken met Jans.
Ik snap dit niet, met het EK speelde Nederland het beste voetbal sinds het EK 88, Frankrijk en Italië werden als chem 42 ploegen opgerold. De impact van het kind van Bouhla zorgde ervoor dat Nederland uitgeschakeld werd.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je wilt van Basten wel of niet? Hij is best wel een slechte trainer vergeleken met Jans.
Had je je PS3 gewoon uitgezet?quote:Op maandag 13 februari 2012 15:39 schreef Toefjes het volgende:
godver, had ik een freeze, log ik in op de web-app, krijg ik de melding dat het niet voltooien van wedstrijden mn DNF aantast. Stelletje prutsers bij EA
Die melding krijg ik elke keer als hij een freeze had, maar m'n DNF blijft gewoon 1.25!quote:Op maandag 13 februari 2012 15:39 schreef Toefjes het volgende:
godver, had ik een freeze, log ik in op de web-app, krijg ik de melding dat het niet voltooien van wedstrijden mn DNF aantast. Stelletje prutsers bij EA
Ik heb de internet kabel uit de modem gedaan, en daarna de modem weer gewoon aangesloten op de router..quote:Op maandag 13 februari 2012 15:47 schreef Reemi het volgende:
[..]
Had je je PS3 gewoon uitgezet?Toen ik laatst de CD eruit haalde, was m'n DNF niet aangetast...
Oh, dan zie je het vanzelf wel bij je volgende wedstrijd Toefquote:Op maandag 13 februari 2012 15:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Die melding krijg ik elke keer als hij een freeze had, maar m'n DNF blijft gewoon 1.25!
Hufters zijn het. Deze arme fifa speler straffen voor hun bugsquote:Op maandag 13 februari 2012 15:52 schreef Reemi het volgende:
[..]
Oh, dan zie je het vanzelf wel bij je volgende wedstrijd ToefBlijft wel een erg vervelende bug.
Het is geen UP, het is zn broertjequote:Op maandag 13 februari 2012 15:53 schreef Toefjes het volgende:
Trouwens belachelijk dat Nyassi een UP heeft gehad en nu trager is en een mindere dribbel heeft
Je hebt er twee ja, maar de Bronze vind ik persoonlijk beter.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:57 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Het is geen UP, het is zn broertje
quote:Op maandag 13 februari 2012 15:57 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Het is geen UP, het is zn broertje
Volgens mij niet.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:06 schreef Rubenunited het volgende:
is er een Amerikaanse manager in UT? Zoja , wie ?
De wedstrijd ging inderdaad niet echt lekker soepel haha, maar nogmaals, niet jouw schuld man.quote:Op maandag 13 februari 2012 03:18 schreef Tim86 het volgende:
pff, ik lag ineens als een malle tijdens de finale..tegen een Nederlander nog wel
Hij reageerde mega sportief though, maar hij was daardoor wel kansloos. Heb hem nu mijn toernooibonus maar aangeboden, zie wel of hij hem wil hebben.
Pauperziggo.
edit: heb hem uitgenodigd om hier eens langs te komen
Leuk dat het ook zo kan! Welkom hierquote:Op maandag 13 februari 2012 16:08 schreef Maxos het volgende:
[..]
De wedstrijd ging inderdaad niet echt lekker soepel haha, maar nogmaals, niet jouw schuld man.
nopequote:Op maandag 13 februari 2012 16:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Goeiemiddag allemaal, nog wat van stoereboii gehoord?
Dat is de janmaat van nuquote:Op maandag 13 februari 2012 16:18 schreef laucas het volgende:
Een Janmaat gekocht met 22 morale en 38 fitness
Ps3? Heb ook een psn disconnect gehadquote:Op maandag 13 februari 2012 16:23 schreef MaartenFM het volgende:
Wat is er met de EA servers aan de hand? Al de zoveelste disconnect, krijg wel gewoon punten maartoch. Nu al 2x bij een gelijkspel dus geen reden om te leaven lijkt me.
PS3 idd...quote:Op maandag 13 februari 2012 16:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ps3? Heb ook een psn disconnect gehad
zelfde. ding zei dat er iets met m'n internetkabel was, maar nu doet hij het weerquote:Op maandag 13 februari 2012 16:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ps3? Heb ook een psn disconnect gehad
Krijg je met zo'n dingquote:Op maandag 13 februari 2012 16:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
PSN deed massa disconnect, flikkers
Xboxquote:
Wij zouden ook nog een potje doen, heb je zin om nu ingemaakt te worden?quote:Op maandag 13 februari 2012 16:31 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Xbox
Sorry moest even.
Tevens welkom maxos!
Nee, ga zo naar Rotterdam naar het ABN Amro tennis toernooi.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wij zouden ook nog een potje doen, heb je zin om nu ingemaakt te worden?
Is goed, speel je zelf of kijk je alleen?quote:Op maandag 13 februari 2012 16:34 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee, ga zo naar Rotterdam naar het ABN Amro tennis toernooi.Andere keer.
Ik speel zelf ziek veel.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is goed, speel je zelf of kijk je alleen?
Naast fifakoning ook nog Nadal?quote:Op maandag 13 februari 2012 16:47 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik speel zelf ziek veel.Train op dit moment 4 keer in de week.
quote:Op maandag 13 februari 2012 17:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Naast fifakoning ook nog Federer?
Nadal was toch beter dan Federer ofzo?quote:
Dus.. Ik vind Federer chiller!quote:Op maandag 13 februari 2012 17:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nadal was toch beter dan Federer ofzo?
Kanquote:Op maandag 13 februari 2012 17:06 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dus.. Ik vind Federer chiller!
Haha, echt onbegrijpelijk dat Heerenveen hem nemen. Misschien hopen ze op een Koeman-scenario?quote:
Geloof dat dat GMT is, wij zitten GMT +1 dus ik gok om 7 uur onze tijdquote:Op maandag 13 februari 2012 17:19 schreef stoereboii het volgende:
hey mensen. heb gelezen dat het om 18 uur happy hour is, klopt dit of is dat een andere tijdzone?
ok thanks, als je dan een pakje opendoet heb je dan sowieso iets goed of kan het ook rommel zijn? dan spaar ik gwn verderquote:Op maandag 13 februari 2012 17:19 schreef Maxos het volgende:
Zal denk ik voor UK zijn dus dan is het 19.00 voor ons
Bij happyhour kosten pakjes minder dacht ik, geen invloed op inhoudquote:Op maandag 13 februari 2012 17:20 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ok thanks, als je dan een pakje opendoet heb je dan sowieso iets goed of kan het ook rommel zijn? dan spaar ik gwn verder
dacht gewone prijs met meer kans op ifsquote:Op maandag 13 februari 2012 17:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Bij happyhour kosten pakjes minder dacht ik, geen invloed op inhoud
npquote:Op maandag 13 februari 2012 17:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Sorry voor foutieve informatie dan, dacht dat ze goedkoper waren
IF Dost heeft echt een bizar dodelijk schot en is ijzersterk in de lucht, maar verder is hij niet echt ideaal. Ik breng hem af en toe in als breekijzer, maar die 70K ofzo is hij niet echt waard. Hij is ook alleen nuttig in de punt als targetman..met een 2e spits werkt het niet echt.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:11 schreef Maxos het volgende:
Dankjewel! Weet iemand hoe IF Dost en IF Guidetti spelen?
edit: SIF Guidetti bedoelde ik
dit dus. Als je coins wil vergooien kan je ze beter aan mij geven.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:25 schreef Maxos het volgende:
De kans op een IF blijft echt gigantisch klein dus zou je niet aanraden om pakjes te kopen
geloof die van 25kquote:Op maandag 13 februari 2012 17:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Misschien koop ik wel gewoon één pakje, wat is de beste om kans te maken op IFs? 7.5k?
Als EA ergens geld mee kan verdienen dan doen ze hetquote:Op maandag 13 februari 2012 17:26 schreef stoereboii het volgende:
waarom kosten die bid tokens eig geld? heb er nog wel 169 door give-aways bij de release maar op de ps3 heb je toch ook geen tokens nodig
Persoonlijk heb ik meer geluk met 7,5K pakjes, FIFA geeft echter speciale Happy Hour pakjes uit tijdens Happy Hour en claimen dat je daar meer kans op een goede speler mee hebt. Heb daar zelf nooit iets uit gekregen.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Misschien koop ik wel gewoon één pakje, wat is de beste om kans te maken op IFs? 7.5k?
ja maar kan je toch enkel met coins kopen?quote:Op maandag 13 februari 2012 17:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als EA ergens geld mee kan verdienen dan doen ze het
Die 5% tax slaat ook nergens op. Ze zeggen dat ze die gebruiken om geld uit de markt te trekken om hem stabiel te houden, maar omdat de prijzen vanzelf dalen en de waarde van coins dus sowieso minder wordt gaat dat al automatisch.
En intussen zorgen ze zelf voor instabiliteit met hun TOTY's en upgrades
Hoeveel kost zo een happy hour pakje?quote:Op maandag 13 februari 2012 17:29 schreef Maxos het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik meer geluk met 7,5K pakjes, FIFA geeft echter speciale Happy Hour pakjes uit tijdens Happy Hour en claimen dat je daar meer kans op een goede speler mee hebt. Heb daar zelf nooit iets uit gekregen.
dacht 15k of 25kquote:Op maandag 13 februari 2012 17:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hoeveel kost zo een happy hour pakje?
Je bent trouwens een goeie aanwinst voor het topic, kwaliteitsuser
Wie kan ik dan beter naast Guidetti zetten? Altidore, Sigerson of zo?quote:Op maandag 13 februari 2012 17:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
IF Dost heeft echt een bizar dodelijk schot en is ijzersterk in de lucht, maar verder is hij niet echt ideaal. Ik breng hem af en toe in als breekijzer, maar die 70K ofzo is hij niet echt waard. Hij is ook alleen nuttig in de punt als targetman..met een 2e spits werkt het niet echt.
SIF Guidetti moet ik nog steeds testen..heb hem al een tijdje, maar speel weinig met mijn eredivisieteam. Zijn IF vond ik niet echt goed, maar volgens mij is de SIF wel echt veeeel beter.
Ja, maar aan coins zit ook een bepaalde geldwaarde vast. Omdat er geld aan bidtokens op gaat kopen sommigen weer meer packs voor echt geld etc.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:29 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ja maar kan je toch enkel met coins kopen?
Ik denk dat Sigthorsson wel een goede spits is in een koppel. Vond hem in 4-3-2-1 niet echt fijn, maar hij is gewoon niet zo handig in die formatie. Welke formatie ga je spelen?quote:Op maandag 13 februari 2012 17:31 schreef Maxos het volgende:
[..]
Wie kan ik dan beter naast Guidetti zetten? Altidore, Sigerson of zo?
misschien zou het beter zijn dat ik mijn naam veranderquote:Op maandag 13 februari 2012 17:31 schreef el-blanchito het volgende:
Ik vind Maxos een aanwinst voor het forum
Stoereboii lijkt zijn gedrag ook verbeterd te hebben, ondanks de (te) stevige reprimande van gisteravond.
4-1-2-1-2 denk ik. Normaal speel ik altijd 3-5-2 maar ik vind de CB's in de Eredivisie te traag om zo te spelen. Denk dat ik inderdaad Sigthorsson ga kopen want die is wat sneller.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik denk dat Sigthorsson wel een goede spits is in een koppel. Vond hem in 4-3-2-1 niet echt fijn, maar hij is gewoon niet zo handig in die formatie. Welke formatie ga je spelen?
gewoon om te trollen dusquote:Op maandag 13 februari 2012 17:32 schreef stoereboii het volgende:
[..]
misschien zou het beter zijn dat ik mijn naam veranderhad dat gemaakt om met een vriend hier wat leuk te komen doen enz je weet wel maar ja
Pakjes zijn nu niet meer rendabel, de kans dat je een speler uit een pakje van 7,5k/15k en 25k krijgt die meer waard is veel minder dan vroeger toen de markt nog niet gecrasht was.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
nee maar hij bleef hier slapen en we dachten kom we gaan ff daarp[ en jaquote:Op maandag 13 februari 2012 17:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gewoon om te trollen dusen als ik ergens een hekel aan heb, dat zijn het wel trollen
ik vind Sigi echt zo'n baas he, niet normaalquote:Op maandag 13 februari 2012 17:34 schreef Maxos het volgende:
[..]
4-1-2-1-2 denk ik. Normaal speel ik altijd 3-5-2 maar ik vind de CB's in de Eredivisie te traag om zo te spelen. Denk dat ik inderdaad Sigthorsson ga kopen want die is wat sneller.
Weet nog dat ik Cissé had, die was waardevol, want 88 pace. Nu is hij amper zn discard value waard. Toen 8Kquote:Op maandag 13 februari 2012 17:35 schreef BDIL het volgende:
[..]
Pakjes zijn nu niet meer rendabel, de kans dat je een speler uit een pakje van 7,5k/15k en 25k krijgt die meer waard is veel minder dan vroeger toen de markt nog niet gecrasht was.
Ik koop zelf nog maar pakjes voor de fun en consumabels, meeste if's die voor aardig wat k gaan krijg ik niet in 1 pakje
had op de eerste dag van de ups een cisse van qpr, toen weggegaan voor 13750quote:Op maandag 13 februari 2012 17:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Weet nog dat ik Cissé had, die was waardevol, want 88 pace. Nu is hij amper zn discard value waard. Toen 8K
Cool, had vorig jaar een seizoenskaart van Excelsiorquote:Op maandag 13 februari 2012 17:36 schreef Maxos het volgende:
Ik koop alleen nog maar bronze pakjes af en toe. Gewoon voor de lol en je maakt zelden verlies.
Ik kon zeker nu 2 miljoen aan coins hebben als ik niet zoveel pakjes kochtquote:Op maandag 13 februari 2012 17:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Weet nog dat ik Cissé had, die was waardevol, want 88 pace. Nu is hij amper zn discard value waard. Toen 8K
Als je een NL/Eredivisie hybrid maakt is het wel te doen. Donk/IF Donk is echt te briljant voor woorden..en dan kan je Drenthe nog op LM knallen.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:34 schreef Maxos het volgende:
[..]
4-1-2-1-2 denk ik. Normaal speel ik altijd 3-5-2 maar ik vind de CB's in de Eredivisie te traag om zo te spelen. Denk dat ik inderdaad Sigthorsson ga kopen want die is wat sneller.
Hahahah ik kan Excelsior wedstrijden vanuit Erasmus H gebouw zienquote:Op maandag 13 februari 2012 17:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Cool, had vorig jaar een seizoenskaart van Excelsior
Haha, nice. Ik heb al een paar jaar een seizoenskaart. Woon zelf op loop afstand van Woudestein dus dan kan ik wanneer ik wil met een paar vrienden een wedstrijdje kijken.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Cool, had vorig jaar een seizoenskaart van Excelsior
ken ik, heb ook altijd het gevoel dat als ik een pakje steeds meer moet kopen omdat ik wel eens een messi zou kunnen krijgen. is meestal in een opwelling en achteraf heb ik er altijd spijt vanquote:Op maandag 13 februari 2012 17:38 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik kon zeker nu 2 miljoen aan coins hebben als ik niet zoveel pakjes kochtheb zeker 1 miljoen verpest
en aardig wat MSP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |