Hall of Fame:quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Tim86
Toefjes
GurBuh
Detennismaster
StijnDa
DutchSL
Laucas
Tobiwan
Dudeweiser
Fuszy
Rijst
Lindgren
Vandermar
Psychedelicate
Doublepain
Harregarre
Darksonic2
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Succesquote:Op maandag 13 februari 2012 00:49 schreef Kamikazie het volgende:
Super! Zo maar is slapen ... morgen AK examen
Wat wou je dan precies??quote:Op maandag 13 februari 2012 00:51 schreef Toefjes het volgende:
Ik heb de muntjes geteld en kom er toch iets van 150K te kort om alles naar wens te maken.Maandje doorsparen dan maar. Een elftal met Messi en CR7 wilde ik vanaf het begin en wat ik wil gebeurt meestal ook wel
Nog even geduld hebben dus
Ik ook nietquote:Op maandag 13 februari 2012 00:51 schreef zerokil het volgende:
Hey!! Ik sta niet in de Hall of Fame !!111
Als je wil kan ik je de coins lenen. Ik heb op het moment nog zo'n 640k en ik ben allerlei <120k silver teams aan het maken, dus die 150k heb ik nu niet echt nodig.quote:Op maandag 13 februari 2012 00:51 schreef Toefjes het volgende:
Ik heb de muntjes geteld en kom er toch iets van 150K te kort om alles naar wens te maken.Maandje doorsparen dan maar. Een elftal met Messi en CR7 wilde ik vanaf het begin en wat ik wil gebeurt meestal ook wel
Nog even geduld hebben dus
4-2-3-1quote:
Tof aangeboden, maar vind het stoer als je net die ene goede deal binnen kan slepen waardoor je de laatste speler binnen kunt halenquote:Op maandag 13 februari 2012 00:52 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Als je wil kan ik je de coins lenen. Ik heb op het moment nog zo'n 640k en ik ben allerlei <120k silver teams aan het maken, dus die 150k heb ik nu niet echt nodig.
Je kan ook besparen op Marcelo, de IF heeft vooral een beter schot (quote:Op maandag 13 februari 2012 00:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
4-2-3-1
GK: IF Lopez
RB: IF Iraola
CB: IF Ramos
CB: Pepe
LB: IF Marcelo
CDM: Alonso
CDM: Mascherano
CAM: CR7
CAM: Messi
CF: (S)IF Higuain
ST: Aguero
Ik zou mascherano wisselen voor IF Busquets, ik vind mascherano echt dramatisch.quote:Op maandag 13 februari 2012 00:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
4-2-3-1
GK: IF Lopez
RB: IF Iraola
CB: IF Ramos
CB: Pepe
LB: IF Marcelo
CDM: Alonso
CDM: Mascherano
CAM: CR7
CAM: Messi
CF: (S)IF Higuain
ST: Aguero
Jij hoort in de hall of shame.quote:Op maandag 13 februari 2012 00:51 schreef zerokil het volgende:
Hey!! Ik sta niet in de Hall of Fame !!111
Edit: toejes je had in een weekend toch 150k/200k winst? Als je dat weer doet kan je jouw dreamteam deze week al hebben
Was niet echt serieus, lig er niet echt wakker van haha !quote:Op maandag 13 februari 2012 01:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ewa niet haten ik hb em niet gemaakt
Maar ik vraag het me ook af op wat het gebasseerd is? Aantal posts, hoelang je al post of wat anders?quote:Op maandag 13 februari 2012 01:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Was niet echt serieus, lig er niet echt wakker van haha !
Gaat kut met iphone, ik was zo waanhopig dat ik CR7 overweegde. Wees blij met mijn keuzequote:Op maandag 13 februari 2012 01:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]![]()
Een OP chick hoort met moeite uitgezocht te zijn omdat ze lekker is.
Oh. Nou oké, volgende keer compensatie dan?quote:Op maandag 13 februari 2012 01:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gaat kut met iphone, ik was zo waanhopig dat ik CR7 overweegde. Wees blij met mijn keuze
Dan mou je maar niet lapohuntenquote:Op maandag 13 februari 2012 01:11 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oh. Nou oké, volgende keer compensatie dan?
Komt goed, ik zal toch geen lapos meer halenquote:Op maandag 13 februari 2012 01:11 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oh. Nou oké, volgende keer compensatie dan?
Ja inderdaadquote:Op maandag 13 februari 2012 01:12 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Dan mou je maar niet lapohunten![]()
waarom quote ik jou ..
Waarom is de vraagquote:Op maandag 13 februari 2012 01:12 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Dan mou je maar niet lapohunten![]()
waarom quote ik jou ..
Als je de moeite neemt om te lapohunten kan je ook een OP Chick zoekenquote:
Zal ik de volgende keer wel doen, maar het kutte is als een plaatje het niet doet. Dat ik zo'n pokke end naar beneden moet scrollen/ingedrukt houden. Dat is het kuttequote:Op maandag 13 februari 2012 01:14 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als je de moeite neemt om te lapohunten kan je ook een OP Chick zoekenDe moraal van het verhaal volgens mij
In de kroeg wel. Op de wallen zou ik de blonde met het poppige gezichtje het raampje er naast nemenquote:Op maandag 13 februari 2012 01:17 schreef Doublepain het volgende:
Maar jullie zouden die chick niet doen?
Mmmkaaay
Dat zegt niemand hier..quote:Op maandag 13 februari 2012 01:17 schreef Doublepain het volgende:
Mmmkaaay
Lolquote:Op maandag 13 februari 2012 01:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In de kroeg wel. Op de wallen zou ik de blonde met het poppige gezichtje het raampje er naast nemen
quote:Op maandag 13 februari 2012 01:17 schreef Doublepain het volgende:
Mmmkaaay
Of op de Tim86 manier, met een zak over d'r hoofd.quote:Op maandag 13 februari 2012 01:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In de kroeg wel. Op de wallen zou ik de blonde met het poppige gezichtje het raampje er naast nemen
Verrassing?quote:Op maandag 13 februari 2012 01:19 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Dat zegt niemand hier..
Over chicks gesproken.. zo goed als elke chick die ik gister zag waren allemaal zeer goed te doen
Ja eigenlijk wel ;P Er waren sowieso meer dames dan ik had verwacht.quote:
Trusten! Ik rook de sigaret op en ga ook maffen. bijna half 2 alweerquote:Op maandag 13 februari 2012 01:22 schreef Doublepain het volgende:
Ik ga denk ik ook maar over cr7 dromen en ricky
Doei
Het is sowieso anders dan mensen verwachtenquote:Op maandag 13 februari 2012 01:23 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel ;P Er waren sowieso meer dames dan ik had verwacht.
(Ja 't zou ook dat kunnen zijn geweest hoor haha)
En ik als 2e. De ouderen aan de machtquote:Op maandag 13 februari 2012 01:23 schreef Rijst het volgende:
Waarom staat Tim bovenaan?Alsof hij de baas is ofzo.
Wel toevallig inderdaadquote:Op maandag 13 februari 2012 01:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En ik als 2e. De ouderen aan de macht
Ik sta er niet eens tussenquote:Op maandag 13 februari 2012 01:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En ik als 2e. De ouderen aan de macht
Zo slecht is die chick nou ook weer niet... en ja ik kon niet slapen en zit nu op me mobiel op FOK!quote:Op maandag 13 februari 2012 01:27 schreef Lindgren. het volgende:
6:30 de wekker. Trusten mannen.
Even fappen nog op de ingame stats van IF Ronaldo.
Ik duik er ook in. Morgen weer een fut dagquote:Op maandag 13 februari 2012 01:27 schreef Lindgren. het volgende:
6:30 de wekker. Trusten mannen.
Even fappen nog op de ingame stats van IF Ronaldo.
Je moet wel je tentamen halen jaquote:Op maandag 13 februari 2012 01:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zo slecht is die chick nou ook weer niet... en ja ik kon niet slapen en zit nu op me mobiel op FOK!
SPL hybrid. Bazenverdedigingquote:Op maandag 13 februari 2012 01:37 schreef psychedelicate het volgende:
Pussies. Iemand nog ideeën voor leuke silver teams? Geen Brasilvers of Serie A. Ligue 1, Mexicaanse League, Tippeligaen (+ Huseklepp) en Nederlanders heb ik onderhand al.
quote:Op maandag 13 februari 2012 01:36 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je moet wel je tentamen halen ja![]()
Ik ga ook naar bed![]()
Tot morgen boys en Toefjes.
TOTW Messi?quote:Op maandag 13 februari 2012 07:29 schreef Doublepain het volgende:
Ik ga denk ik een cheap bbva team maken met messi, met bronzen op de bank![]()
Maar dan moet ik nog een klein beetje sparen
Als ik hem kon betalen, had ik cr7 gehaald.quote:
Het financiele gat tussen 94 en 95 Messi is 1,2 miljoen. Voor geloof ik niemand (Op Confetti na) hier te behappenquote:
*heeft net koffie op*quote:
Wat dacht je ervan om gewoon weer in je bed te gaan liggen zoals iedereen zou doen?quote:Op maandag 13 februari 2012 08:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
*heeft net koffie op*![]()
Moest eigenlijk 8 uur weg, kwam ik erachter dat ik eerste twee uur vrij hebdan maar wat potjes fifa
Ik ben vandaag vrij, maar volgens mij is het echt zwaar onverantwoordelijk om de weg op te gaan, het schijnt spekglad te zijn. Kijk goed uit dus straks!quote:Op maandag 13 februari 2012 08:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
*heeft net koffie op*![]()
Moest eigenlijk 8 uur weg, kwam ik erachter dat ik eerste twee uur vrij hebdan maar wat potjes fifa
bedankt voor je bezorgdheid meneer Toefjesquote:Op maandag 13 februari 2012 08:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben vandaag vrij, maar volgens mij is het echt zwaar onverantwoordelijk om de weg op te gaan, het schijnt spekglad te zijn. Kijk goed uit dus straks!
Ja, verantwoordelijkheid als 2e baas hequote:Op maandag 13 februari 2012 08:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
bedankt voor je bezorgdheid meneer Toefjes
En ik kan nu toch niet meer slapen dus dat doe ik wel tijdens Engels
Hoe die sport1 commentator El Sharaawy uitspreekt"el sjaraawij"
dat dacht ik ook, maar de commentator niet blijkbaarquote:Op maandag 13 februari 2012 08:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, verantwoordelijkheid als 2e baas heDenk trouwens Sjaraawie?
ps3? 1 vs 1 if so?quote:Op maandag 13 februari 2012 09:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ow, ik geef Nigel de Jong weg,ben dat 11 nationaliteiten toernooi zat
Ahh jammer dan, maak er maar een andere PS3 gebruiker blij mee. Jullie hebben het al moeilijk genoeg daaro.quote:Op maandag 13 februari 2012 09:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ow, ik geef Nigel de Jong weg,ben dat 11 nationaliteiten toernooi zat
Moet jij niet op school zitten?quote:Op maandag 13 februari 2012 09:10 schreef Dudeweiser het volgende:
Pacehoeren, wat haat ik die mensen. Net tegen zo'n mannetje die een complete pacesquad had met Martins en Agbon en Tshimanga-Ogbonna-Wynne-Russell achterinen natuurlijk alles hoog steken op de spitsen en maar rennen
eerste twee uur vrij allesquote:Op maandag 13 februari 2012 09:16 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Moet jij niet op school zitten?
Ik ook godverdomme, alleen kwam ik daar pas achter toen ik er al was.quote:
Ja, ps 3. als je m wilt hebben, gooi dan even een bronzen kaart op de markt voor een ton ofzo. Dan stuur ik hem als trade offerquote:
ah nee man thx, kzou 'm dan toch verkopen. kan je net zo goed zelf doenquote:Op maandag 13 februari 2012 09:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, ps 3. als je m wilt hebben, gooi dan even een bronzen kaart op de markt voor een ton ofzo. Dan stuur ik hem als trade offer
Verkoop m dan maar en ga ervan naar de hoerenquote:Op maandag 13 februari 2012 09:25 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ah nee man thx, kzou 'm dan toch verkopen. kan je net zo goed zelf doen
Misschien kun je wel een stap overslaan? Zouden ze het kunnen waarderen als je probeert te betalen met een FUT Nigel de Jong kaartje?quote:Op maandag 13 februari 2012 09:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Verkoop m dan maar en ga ervan naar de hoeren
gisteravond is hij weggejaagd ja. maar hij zou vandaag weer terugkomen.quote:
quote:Op maandag 13 februari 2012 09:42 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Misschien kun je wel een stap overslaan? Zouden ze het kunnen waarderen als je probeert te betalen met een FUT Nigel de Jong kaartje?
haha check dan helemaal dat interview na de wedstrijd met 'mquote:Op maandag 13 februari 2012 09:58 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik zie net die schwalbe van Mertens, prachtig
hahaha zie hem liegen, prachtig. "hij raakt me aan met zijn hand"quote:Op maandag 13 februari 2012 10:00 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
haha check dan helemaal dat interview na de wedstrijd met 'm
Hij liegt helemaal niet, in mid-air haakt die gozer met zijn hand Mertens voet.quote:Op maandag 13 februari 2012 10:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hahaha zie hem liegen, prachtig. "hij raakt me aan met zijn hand"
De voet was inderdaad ten hoogte van de hand, moeilijk te zien of de hand de voet raakte. Ach, het is gebeurd, en komend weekend naaien ze elkaar weer een oor aan. Die gasten verdienen tienduizenden euro's per week, en spelers van Ajax en Feyenoord zijn matties en whatsappen met elkaar. Dus eigenlijk mongool dat wij ons er druk om makenquote:Op maandag 13 februari 2012 10:03 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij liegt helemaal niet, in mid-air haakt die gozer met zijn hand Mertens voet.
Zelfs bij Studio Ajax zagen ze het
Of het een penalty is is een andere vraag, maar dat je niet overeind blijft als je voet in mid air gehaakt wordt kan ik wel begrijpen
Mediatrainingquote:Op maandag 13 februari 2012 10:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hahaha zie hem liegen, prachtig. "hij raakt me aan met zijn hand"
Typisch PSV inderdaadquote:Op maandag 13 februari 2012 10:06 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
MediatrainingTypische PSV actie weer trouwens
Ach ja, Feyenoord kreeg ook genoeg hulp.
Wisselen.quote:Op maandag 13 februari 2012 10:17 schreef Rijst het volgende:
Ik wil meedoen aan dat toernooi maarzit nog te strugglen met mijn team. Guidetti of Elm moet weg. Wil ze egielijk allebei houden. Tips?
Sigthorsson / altidore in de punt van de aanval. Loopt het niet: Guidetti als Pinchitter.quote:Op maandag 13 februari 2012 10:21 schreef Rijst het volgende:
was vergeten link te posten![]()
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#djCAI5kebcQTW
Oj hurxhinson heb je ook nog jaquote:Op maandag 13 februari 2012 10:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Sigthorsson / altidore in de punt van de aanval. Loopt het niet: Guidetti als Pinchitter.
Of El Hamdioui in de spits, Tommy Oar op links.
Of Hutchinson in plaats van Elm
quote:Op maandag 13 februari 2012 10:29 schreef Rijst het volgende:
[..]
Oj hurxhinson heb je ook nog jaOf ik verkoop dit team weer met winst. Het lijkt me ook kut spelen. Bespaart me alvast een hoop frustratie/
Haha, dat doe ik met gervinho ook hoorquote:Op maandag 13 februari 2012 11:27 schreef Toefjes het volgende:
MessiGewoon bij een corner de bal op de achterlijn krijgen en keihard naar de andere kant van het veld rennen, niemand die hem bij kon houden. Bal sweaty afleggen op Ba en een goal
Maar bij Messi ziet het er zo grappig uitquote:Op maandag 13 februari 2012 11:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Haha, dat doe ik met gervinho ook hoorOf ashley young
Goed puntquote:Op maandag 13 februari 2012 11:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar bij Messi ziet het er zo grappig uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same here. Gister Özil gekocht voor 19k en nu hopen dat het wat opleverdquote:Op maandag 13 februari 2012 11:46 schreef Thorb het volgende:
Maar eens begonnen met handelen, eerst even in Luiz. Aantal gekocht voor 1500-2200 en dan weg voor 3000 is wel mooi begin denk ik. Ook nog even Pepe van Real. Toch toetsweek dus dan zoek ik altijd iets om niet te gaan leren
Ik had je gisteren nog een berichtje gestuurd, maar precies toen ik hem verzendde ging je weg.. wil wel een keer tegen jouw dream team spelen.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:28 schreef Toefjes het volgende:
Met mn MLS bronzes een budget gouden BPL ploeg les gegeven: 4-0 gewonnen.
Met mn dream team stond ik binnen een mum van tijd met 0-3 achter tegen een budget BPL team. Heb de tv uitgegooid en ben wat anders gaan doen. Kijk ik, heeft ie er 0-9 van gemaakt.
10 kostbare minuten!quote:Op maandag 13 februari 2012 12:29 schreef StijnDa het volgende:
Pff. College van 11 tot 1 uur. Ik door mijn wekker heen geslapen, dat overkomt me nooit. Dacht ik nog even goed bezig te zijn door dan in ieder geval op te schieten om 12 uur nog te halen voor het laatste uurtje, is het gewoon om 12;10 afgelopen! Bijna voor niks gegaan.
Ben je nu online? Kunnen vanmiddag wel een potje. Al kun je niet vriendschappelijk als je 2 rode kaarten hebt geloof ik?quote:Op maandag 13 februari 2012 12:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik had je gisteren nog een berichtje gestuurd, maar precies toen ik hem verzendde ging je weg.. wil wel een keer tegen jouw dream team spelen.
Nee, ik ben op kantoor. Vanavond (voor of na Voetbal International) ?quote:Op maandag 13 februari 2012 12:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ben je nu online? Kunnen vanmiddag wel een potje. Al kun je niet vriendschappelijk als je 2 rode kaarten hebt geloof ik?
Dan kan het nog wel, maar vooral die mensen die geboren en getogen zijn in de buurt van harkema etc. zijn strontvervelend en zwaagwesteindequote:Op zondag 12 februari 2012 23:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, ik ben in Dokkum geboren maar ik heb niet zoveel met Fries. Ik praat liever Nederlands
De 85 of 87?quote:Op maandag 13 februari 2012 12:59 schreef Kamikazie het volgende:
Nani gehaald nadat ik de coins bij elkaar had getrade, meteen 3x gescoordtopspelertje.
Waar voetbal jij bij dan? Ik ben het overigens geheel met je eens hoor, heb alleen één keer het been van de keeper van harkema gebroken (niet met opzet) en de spelers waren mij dankbaar omdat hun 2e keeper toch beter was...quote:Op maandag 13 februari 2012 12:57 schreef vandermar het volgende:
De tering, al weer zover door het topic heen.
[..]
Dan kan het nog wel, maar vooral die mensen die geboren en getogen zijn in de buurt van harkema etc. zijn strontvervelend en zwaagwesteindealtijd knokkerij mee met voetbal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |