Hall of Fame:quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Tim86
Toefjes
GurBuh
Detennismaster
StijnDa
DutchSL
Laucas
Tobiwan
Dudeweiser
Fuszy
Rijst
Lindgren
Vandermar
Psychedelicate
Doublepain
Harregarre
Darksonic2
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Succesquote:Op maandag 13 februari 2012 00:49 schreef Kamikazie het volgende:
Super! Zo maar is slapen ... morgen AK examen
Wat wou je dan precies??quote:Op maandag 13 februari 2012 00:51 schreef Toefjes het volgende:
Ik heb de muntjes geteld en kom er toch iets van 150K te kort om alles naar wens te maken.Maandje doorsparen dan maar. Een elftal met Messi en CR7 wilde ik vanaf het begin en wat ik wil gebeurt meestal ook wel
Nog even geduld hebben dus
Ik ook nietquote:Op maandag 13 februari 2012 00:51 schreef zerokil het volgende:
Hey!! Ik sta niet in de Hall of Fame !!111
Als je wil kan ik je de coins lenen. Ik heb op het moment nog zo'n 640k en ik ben allerlei <120k silver teams aan het maken, dus die 150k heb ik nu niet echt nodig.quote:Op maandag 13 februari 2012 00:51 schreef Toefjes het volgende:
Ik heb de muntjes geteld en kom er toch iets van 150K te kort om alles naar wens te maken.Maandje doorsparen dan maar. Een elftal met Messi en CR7 wilde ik vanaf het begin en wat ik wil gebeurt meestal ook wel
Nog even geduld hebben dus
4-2-3-1quote:
Tof aangeboden, maar vind het stoer als je net die ene goede deal binnen kan slepen waardoor je de laatste speler binnen kunt halenquote:Op maandag 13 februari 2012 00:52 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Als je wil kan ik je de coins lenen. Ik heb op het moment nog zo'n 640k en ik ben allerlei <120k silver teams aan het maken, dus die 150k heb ik nu niet echt nodig.
Je kan ook besparen op Marcelo, de IF heeft vooral een beter schot (quote:Op maandag 13 februari 2012 00:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
4-2-3-1
GK: IF Lopez
RB: IF Iraola
CB: IF Ramos
CB: Pepe
LB: IF Marcelo
CDM: Alonso
CDM: Mascherano
CAM: CR7
CAM: Messi
CF: (S)IF Higuain
ST: Aguero
Ik zou mascherano wisselen voor IF Busquets, ik vind mascherano echt dramatisch.quote:Op maandag 13 februari 2012 00:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
4-2-3-1
GK: IF Lopez
RB: IF Iraola
CB: IF Ramos
CB: Pepe
LB: IF Marcelo
CDM: Alonso
CDM: Mascherano
CAM: CR7
CAM: Messi
CF: (S)IF Higuain
ST: Aguero
Jij hoort in de hall of shame.quote:Op maandag 13 februari 2012 00:51 schreef zerokil het volgende:
Hey!! Ik sta niet in de Hall of Fame !!111
Edit: toejes je had in een weekend toch 150k/200k winst? Als je dat weer doet kan je jouw dreamteam deze week al hebben
Was niet echt serieus, lig er niet echt wakker van haha !quote:Op maandag 13 februari 2012 01:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ewa niet haten ik hb em niet gemaakt
Maar ik vraag het me ook af op wat het gebasseerd is? Aantal posts, hoelang je al post of wat anders?quote:Op maandag 13 februari 2012 01:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Was niet echt serieus, lig er niet echt wakker van haha !
Gaat kut met iphone, ik was zo waanhopig dat ik CR7 overweegde. Wees blij met mijn keuzequote:Op maandag 13 februari 2012 01:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]![]()
Een OP chick hoort met moeite uitgezocht te zijn omdat ze lekker is.
Oh. Nou oké, volgende keer compensatie dan?quote:Op maandag 13 februari 2012 01:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gaat kut met iphone, ik was zo waanhopig dat ik CR7 overweegde. Wees blij met mijn keuze
Dan mou je maar niet lapohuntenquote:Op maandag 13 februari 2012 01:11 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oh. Nou oké, volgende keer compensatie dan?
Komt goed, ik zal toch geen lapos meer halenquote:Op maandag 13 februari 2012 01:11 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oh. Nou oké, volgende keer compensatie dan?
Ja inderdaadquote:Op maandag 13 februari 2012 01:12 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Dan mou je maar niet lapohunten![]()
waarom quote ik jou ..
Waarom is de vraagquote:Op maandag 13 februari 2012 01:12 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Dan mou je maar niet lapohunten![]()
waarom quote ik jou ..
Als je de moeite neemt om te lapohunten kan je ook een OP Chick zoekenquote:
Zal ik de volgende keer wel doen, maar het kutte is als een plaatje het niet doet. Dat ik zo'n pokke end naar beneden moet scrollen/ingedrukt houden. Dat is het kuttequote:Op maandag 13 februari 2012 01:14 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als je de moeite neemt om te lapohunten kan je ook een OP Chick zoekenDe moraal van het verhaal volgens mij
In de kroeg wel. Op de wallen zou ik de blonde met het poppige gezichtje het raampje er naast nemenquote:Op maandag 13 februari 2012 01:17 schreef Doublepain het volgende:
Maar jullie zouden die chick niet doen?
Mmmkaaay
Dat zegt niemand hier..quote:Op maandag 13 februari 2012 01:17 schreef Doublepain het volgende:
Mmmkaaay
Lolquote:Op maandag 13 februari 2012 01:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In de kroeg wel. Op de wallen zou ik de blonde met het poppige gezichtje het raampje er naast nemen
quote:Op maandag 13 februari 2012 01:17 schreef Doublepain het volgende:
Mmmkaaay
Of op de Tim86 manier, met een zak over d'r hoofd.quote:Op maandag 13 februari 2012 01:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In de kroeg wel. Op de wallen zou ik de blonde met het poppige gezichtje het raampje er naast nemen
Verrassing?quote:Op maandag 13 februari 2012 01:19 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Dat zegt niemand hier..
Over chicks gesproken.. zo goed als elke chick die ik gister zag waren allemaal zeer goed te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |