dacht ik!quote:
quote:Op maandag 13 februari 2012 09:30 schreef ShiningStar het volgende:
Gelukkig wel in het UMCG, lekker dichtbij huis, in plaats van op dat grafzernike
Je gaat de grens naar het beloofde land overquote:Op maandag 13 februari 2012 09:27 schreef Renesite het volgende:
Straks even retourtje Leeuwarden. Zin an!
Het mogelijke werk is in groningenquote:Op maandag 13 februari 2012 10:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je gaat de grens naar het beloofde land over
Inderdaad. Het is een retourtje.quote:Op maandag 13 februari 2012 10:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je gaat de grens naar het beloofde land over
Kun je niet met iets beters komen?quote:Op maandag 13 februari 2012 12:49 schreef Catch22- het volgende:
opsokkebolje als je liever fryslan hebt!
Dorquote:Op maandag 13 februari 2012 14:18 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Wat kan je uitzicht van supermooi met veel sneeuw en mooi ijs naar intens droevig en lelijk gaan door een beetje dooi
Vrydemalaan?quote:Op maandag 13 februari 2012 14:18 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Wat kan je uitzicht van supermooi met veel sneeuw en mooi ijs naar intens droevig en lelijk gaan door een beetje dooi
En dat moeten wij burgers dan zeker betalen? Ging volgens mij om 1,9 miljoen.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:56 schreef Peterselieman het volgende:
Het rommelt in het bestuur van het museum. De gemeente wil in gaan grijpen, omdat de tekorten te hoog oplopen en er kansen gemist worden.
jup, maar projecten als Meerstad en de Tram hakken er potentieel nog veel meer in.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:57 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
En dat moeten wij burgers dan zeker betalen? Ging volgens mij om 1,9 miljoen.
het rekensommetje is heel makkelijk. Hoeveel kost en hoeveel levert het op (dagjesmensen die voor het museum komen en de stad in gaan? Vraag me af hoeveel dat zijn)quote:Op maandag 13 februari 2012 14:57 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
En dat moeten wij burgers dan zeker betalen? Ging volgens mij om 1,9 miljoen.
oh, ik vergeet het Forumquote:Op maandag 13 februari 2012 15:03 schreef Mr.Jorn. het volgende:
De tram is een goede stap, meerstad is inderdaad een mooie strop aan het worden. Maar wij burgers betalen altijd voor de falers op hoger niveau
Op 1:00 komt de foto zelf ook in beeld...quote:Van die razzia's zijn foto's
Jonas Daniël Meijerplein
waar de Duitse militairen
joden aan het treiteren zijn
Een bange man met keurige
schoenen
lange jas en vlinderdas
wordt over het plein gedreven
of het daar een veemarkt was
Kijk, daar staan drie Duitse
soldaten
met een spottend lachje bij
en daar kijkt een vierde Duitser
misschien toch beschaamd, opzij
Stel je voor je zag die foto
van de man met vlinderdas
en je zou opeens ontdekken
dat het je eigen vader was
Soms moet ik er ook aan denken
hoe het die andere zoon vergaat
die ontdekte, kijk mijn vader
is die lachende soldaat
Is die alweer begonnen?quote:Op maandag 13 februari 2012 15:50 schreef Luco het volgende:
In de categorie bazenseries: The Walking Dead
WHUT?!quote:Op maandag 13 februari 2012 15:21 schreef Renesite het volgende:
HE MAXMARK MRJOLYN ZEGT MALLOOT EN OOGTV IN EEN ZIN!!!
Vast terecht.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:21 schreef Renesite het volgende:
HE MAXMARK MRJOLYN ZEGT MALLOOT EN OOGTV IN EEN ZIN!!!
Ik ben er heen geweest voor tv beelden, de dader is heel snugger via een steegje bij de achteringang ontsnapt. Dus er is enige planning aan vooraf gegaan. Ze hebben sowieso duidelijke beelden van de bewakingscamera, dus er is goede hoop dat hij herkent wordt.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:54 schreef Luco het volgende:
De Jumper (dierenwinkel) aan de Hereweg is net overvallen:
Dader man 20 jr, 1.70 a 1.75m slank, grijze jas met witte streep horizontaal, sportsch. ibv vuurwapen. Alleen signaleren. Bel Burgernet of 112
Om half 4, vlak ernaquote:Op maandag 13 februari 2012 16:12 schreef cerror het volgende:
Ben d'r om kwart voor 3 nog doorheen gefietst.
Hoe laat is't gebeurd? Echt net?
Bijnaquote:Op maandag 13 februari 2012 21:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij was toch altijd zo pro-RTVNoord?
gewoon wel doen hoorquote:Op maandag 13 februari 2012 21:56 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Bijna
OOG TV. Ik mag graag linken naar nieuwsberichten van onze website. Maar dat doe ik op vriendelijk verzoek van Nietz. niet meer. Zo ben ik dan ook wel weer
Optie uitzetten. Done.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:54 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Om half 4, vlak erna![]()
Multiquoten is echt een bitch nu.
Gewoon er van uitgaan dat als er iets gebeurt in de stad, dat het op de website staat. Zoals nu ook dat mooie sticky bericht bovenaanquote:
quote:
Vandaar dat ze daar asn het filmen waren vanmiddagquote:Op maandag 13 februari 2012 15:54 schreef Luco het volgende:
De Jumper (dierenwinkel) aan de Hereweg is net overvallen:
Dader man 20 jr, 1.70 a 1.75m slank, grijze jas met witte streep horizontaal, sportsch. ibv vuurwapen. Alleen signaleren. Bel Burgernet of 112
Dan heb je mij misschien ook gezien.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:19 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Vandaar dat ze daar asn het filmen waren vanmiddag
Ik fiets altijd redelijk snel maar er stonden 2 mannen eentje bij de camera en 1 was aan het bellenquote:Op maandag 13 februari 2012 22:21 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dan heb je mij misschien ook gezien.
Dat was 112groningen.nl dan. Wij waren 5 minuten laterquote:Op maandag 13 februari 2012 22:23 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik fiets altijd redelijk snel maar er stonden 2 mannen eentje bij de camera en 1 was aan het bellen
Ik denk zo rond kwart over vier
Die Renesite altijd hè..quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:10 schreef Luco het volgende:
Probeer ik niveau in het topic te brengen, gaat het over OogTV en Mrjolyn lastig vallen
Ik vandaag nog ja.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:56 schreef Catch22- het volgende:
kijkt iemand van onder de zestig en zonder bijstandsuitkering naar lokale omroepen?
Mwah, hangt af van de programma's..quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:56 schreef Catch22- het volgende:
kijkt iemand van onder de zestig en zonder bijstandsuitkering naar lokale omroepen?
Alleen als ik bij het erlangszappen muziek die me aanspreekt zie.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:56 schreef Catch22- het volgende:
Ook. Als ik simpelweg even snel wat tv wil kijken doe ik dat nog wel 's analoog.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:44 schreef Catch22- het volgende:
het zit toch rond kanaal 60 tegenwoordig? Daar zap je toch niet helemaal naartoe?
Of heb je "nog analoog"?
OOG TV zit op kanaal 40 bij Ziggo. Verder op de kabel waar je 'em wilt hebben, bij mij is het 20 ofzo. Ik denk ook meer dat ze het moeten hebben van mensen die bewust er naar op zoek gaan, niet zo zeer de zappers.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:44 schreef Catch22- het volgende:
het zit toch rond kanaal 60 tegenwoordig? Daar zap je toch niet helemaal naartoe?
Of heb je "nog analoog"?
Oke oke... Je moet het zelf weten hoor, maar ik dacht dat niemand het meer keek.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:46 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ook. Als ik simpelweg even snel wat tv wil kijken doe ik dat nog wel 's analoog.
Noemt mij ouderwetsch, jongelui.
Ja dat lijkt mij ook. Mijn "schoonzusje" heeft een tijdje bij OOG gewerkt/stage gelopen (presentatie) en toen heb ik wel eens via internet gekeken, woonde nog niet in Groningen dus kon niet "live" kijken. Maar lokaal nieuws boeit me nooit zoveel.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:46 schreef MaxMark het volgende:
[..]
OOG TV zit op kanaal 40 bij Ziggo. Verder op de kabel waar je 'em wilt hebben, bij mij is het 20 ofzo. Ik denk ook meer dat ze het moeten hebben van mensen die bewust er naar op zoek gaan, niet zo zeer de zappers.
Ik weet het nog, ze was vooral verslaggever, maar nog even presentatrice in de tijd dat die 'functie' nog bestond. Verder boeit het lokale nieuws mij ook nooit echtquote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:49 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ja dat lijkt mij ook. Mijn "schoonzusje" heeft een tijdje bij OOG gewerkt/stage gelopen (presentatie) en toen heb ik wel eens via internet gekeken, woonde nog niet in Groningen dus kon niet "live" kijken. Maar lokaal nieuws boeit me nooit zoveel.
Beno? Da's toch die liefdesbaby van Martin Gaus en Ron Perlman?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:51 schreef nietzman het volgende:
Sinds Beno's stad er niet meer is kunnen ze die zender wel opdoeken.
Ik ken zelfs nog mensen zonder decoder!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:49 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Oke oke... Je moet het zelf weten hoor, maar ik dacht dat niemand het meer keek.
Maar nog wel lokaalschokkend.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:54 schreef Catch22- het volgende:
Ach, een crackjunk die met een neppistool een dierenwinkel overvalt is nu ook weer niet wereldschokken.
Meeh. Alleen als je toevallig daar woont. In de Korrewegwijk merk ik er weinig van.quote:
Hallo Marjolijn van KPNquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:12 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Hallo! Met Marjolijn van KPN! Mensen zijn echt dom.
Ik heb echt te lang met een vrouw in de lijn gezeten zodat ik in haar outlook ook haar ww kon veranderen. Zegt ze de hele tijd: als ik klik gebeurd er niets.. Zat ze op de afbeeldingen te klikken van de handleiding die online stond..quote:
Hoeveel jaar heeft dat nou uiteindelijk geduurd?quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:06 schreef MaxMark het volgende:
Yay! Baanverlenging Eelde eindelijk goedgekeurd
Zo te lezen 35 jaarquote:Op woensdag 15 februari 2012 11:07 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Hoeveel jaar heeft dat nou uiteindelijk geduurd?
Een mijn mond van de vloer rapen. Momentje.quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:06 schreef MaxMark het volgende:
Hallo collega,quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:06 schreef MaxMark het volgende:
Er vliegt praktisch niks vanaf daar op wat privévluchten en een paar lijnvluchten naar Griekenland en Portugal naquote:Op woensdag 15 februari 2012 11:29 schreef Catch22- het volgende:
Achterlijk dat er nu niets naar het noorden vliegt. Vanaf eelde naar stockholm zou wel chill zijn.
quote:
In de zomer veel charters (vooral Transavia) naar dat soort warme bestemmingen, ook Spanje. In de winter voornamelijk lijnvluchten met kleine vliegtuigjes richting Schotland ivm de boorplatforms. De grootste klant op Eelde op dit moment is de KLM Luchtvaartschoolquote:Op woensdag 15 februari 2012 11:30 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Er vliegt praktisch niks vanaf daar op wat privévluchten en een paar lijnvluchten naar Griekenland en Portugal na
En spanje/ frankrijkquote:Op woensdag 15 februari 2012 11:30 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Er vliegt praktisch niks vanaf daar op wat privévluchten en een paar lijnvluchten naar Griekenland en Portugal na
Srsly?quote:Op donderdag 16 februari 2012 09:29 schreef Catch22- het volgende:
Dat was ik gisteren. Fifa wou niet lukken, dus controller kapot gegooid
Jepquote:
Haiquote:
Uhuquote:
Moneyyyyyyy.quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:24 schreef Luco het volgende:
Kunnen de mensen die dit produceren niet preventief geruimd worden? Dacht dat die onzin eindeiljk voorbij was, komen de Belgen nog even met hun versie.
Heb je het nu over de producenten of de deelnemers? Als producent, ja, want ik ben niet de kansloze figuur die gefilmd wordt. Als deelnemer: Nee, want ik ben te intelligent om uberhaupt gecast te worden hiervoor.quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:37 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Moneyyyyyyy.
Zou jij je principes niet aan de kant schuiven als je hier bakken mee kon verdienen?
Prodecent bedoelde ik, inderdaadquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:51 schreef Luco het volgende:
[..]
Heb je het nu over de producenten of de deelnemers? Als producent, ja, want ik ben niet de kansloze figuur die gefilmd wordt. Als deelnemer: Nee, want ik ben te intelligent om uberhaupt gecast te worden hiervoor.
3:12, die Turkquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:24 schreef Luco het volgende:
Kunnen de mensen die dit produceren niet preventief geruimd worden? Dacht dat die onzin eindeiljk voorbij was, komen de Belgen nog even met hun versie.
De doelgroep is gevonden.quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:32 schreef esperanza93 het volgende:
Die jongen met blauwe ogen is wel hot.En die blonde meid ook. En die getinte meid ook.
Commentaar hebben als je zelf geen foto's hebtquote:Op donderdag 16 februari 2012 16:43 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
heb net even je fobo bekeken maar jij past er beter tussen zo te zien
Ik laat mijn goddelijke hoofd niet zien hier, dan krijg ik fans. Je bent in pak ja maar ik beoordeel enkel gezichten.quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:46 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Commentaar hebben als je zelf geen foto's hebt
Waarom doe je zo raar?quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:51 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ik laat mijn goddelijke hoofd niet zien hier, dan krijg ik fans. Je bent in pak ja maar ik beoordeel enkel gezichten.
Oeh! Oordeel van Esperanza! *Meldt!quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:51 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ik laat mijn goddelijke hoofd niet zien hier, dan krijg ik fans. Je bent in pak ja maar ik beoordeel enkel gezichten.
Tja, wil je iets positiefs of negatiefs horen?quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:06 schreef Luco het volgende:
[..]
Oeh! Oordeel van Esperanza! *Meldt!
Leef je uit.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:16 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Tja, wil je iets positiefs of negatiefs horen?
60e verdieping van een wolkenkrabber in Sydneyquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:16 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ik vind de gebouwen mooi. De foto is vanaf een mooie locatie gemaakt.
Pft. Dan heb ik eentje vanaf de 86e in New Yorkquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:17 schreef Luco het volgende:
[..]
60e verdieping van een wolkenkrabber in Sydney
Wel mooi. Ik ga daar ook eens een keer heen wanneer ik oud(er) ben.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:17 schreef Luco het volgende:
[..]
60e verdieping van een wolkenkrabber in Sydney
Had je er ook een feestje achteraan en was je er puur om even in te drinkenquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:18 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Pft. Dan heb ik eentje vanaf de 86e in New York![]()
Nee joh, gaan nu je nog jong bent! Reizen, mensen leren kennen (en jezelf) en machtig mooie feestjes meemaken!quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:22 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Wel mooi. Ik ga daar ook eens een keer heen wanneer ik oud(er) ben.
Of je combineert het met je studie! Ik heb een CV waar ik mooi University of Sydney op kan zetten voor een uitwisseling. Daarnaast is werkervaring bij farmacie niet relevant, omdat het een vrij gerichte opleiding is. Veel bedrijven willen je juist als rookie binnen halen zodat ze je kunnen kneden naar hun onderzoek of apotheken. Uiteraard is een PhD ook gewoon een realistische optie.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:25 schreef Catch22- het volgende:
En dan op je 30e aan de bak moeten en geen werkervaring hebben.
Ik ben 18. Ik mag niet weg van mijn oudersquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:24 schreef Luco het volgende:
[..]
Nee joh, gaan nu je nog jong bent! Reizen, mensen leren kennen (en jezelf) en machtig mooie feestjes meemaken!
waar de fuck ben jequote:Op donderdag 16 februari 2012 17:27 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ik ben 18. Ik mag niet weg van mijn oudersmaar ik wil wel heel graag reizen nu. Maar goed, eerst mijn bachelor halen en daarna reizen dus dat wordt zo over ongeveer 3 jaar wanneer ik 21/22 ben. Ook goede leeftijd dacht ik.
Ah ok. Ik ben dus op m'n 22e naar Australië vertrokken.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:27 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ik ben 18. Ik mag niet weg van mijn oudersmaar ik wil wel heel graag reizen nu. Maar goed, eerst mijn bachelor halen en daarna reizen dus dat wordt zo over ongeveer 3 jaar wanneer ik 21/22 ben. Ook goede leeftijd dacht ik.
Canberra heeft het wel het slechtste voor elkaar. Troosteloze stad. Ze zal wel iets internationaals studeren (internationaal recht of betrekkingen ofzoiets?)quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:47 schreef ShiningStar het volgende:
3 vriendinnen van mij hebben vandaag te horen gekregen dat ze in juli voor een half jaar naar het buitenland mogen, de een naar Sydney, de ander Canberra en de derde gaat naar Seoul
En ikke blijf in Groningen
Nee, bedrijfskunde. Ze wilde ook naar Sydney maar daar was ze niet voor ingeloot, en toen kreeg ze de aanbieding om naar Canberra te gaan. Nouja, dat sla je dan natuurlijk niet afquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:51 schreef Luco het volgende:
[..]
Canberra heeft het wel het slechtste voor elkaar. Troosteloze stad. Ze zal wel iets internationaals studeren (internationaal recht of betrekkingen ofzoiets?)
Kan ook. Het enige wat Canberra heeft is de overheid. Als ze daarna maar gaat reizen!quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:06 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Nee, bedrijfskunde. Ze wilde ook naar Sydney maar daar was ze niet voor ingeloot, en toen kreeg ze de aanbieding om naar Canberra te gaan. Nouja, dat sla je dan natuurlijk niet af
Haar kennende zal ze dat zeker gaan doen!quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:10 schreef Luco het volgende:
[..]
Kan ook. Het enige wat Canberra heeft is de overheid. Als ze daarna maar gaat reizen!
GEEN Mayo. Wat een verschrikking.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:56 schreef RickoKun het volgende:
Ik dacht dat mrjolyn een kerel was: Mr. Jolijn.
Maarja, welke homo heet er nu Jolijn? (geen disrespect hoor Mayo, mag ik je zo noemen? Mayo?)
Veel mee gepest vroeger?quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:33 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
GEEN Mayo. Wat een verschrikking.
Niet gepest, maar iedereen noemde mij wel zo.quote:
Ok moirtje danquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:33 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
GEEN Mayo. Wat een verschrikking.
Woon je in hoogkerk?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:30 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Hoogkerk - UMCG is nog best een stukje fietsen.
Wijf. Hoelang ben je nou daadwerkelijk buiten.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:17 schreef RickoKun het volgende:
Ga ik weer eens voor t eerst sinds the beginning of mankind eem 'normaal' (kroegen langs ipv feesten) stappen, gaat het voor het eerst dit jaar de hele avond regenenStory of my life.
Nee, ik woon bij het UMCG en korfbal in Hoogkerk.quote:
Ow? Aantal basisschoolgenoten korfballen daar ook.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:59 schreef Mr.Jorn. het volgende:
[..]
Nee, ik woon bij het UMCG en korfbal in Hoogkerk.
Hoe heten ze?quote:Op zondag 19 februari 2012 00:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow? Aantal basisschoolgenoten korfballen daar ook.
Ik ben straatsoldaatquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:54 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wijf. Hoelang ben je nou daadwerkelijk buiten.
Guerilla sport! We zijn er wel, alleen niemand weet het!quote:Op zondag 19 februari 2012 12:41 schreef MaxMark het volgende:
Gewoon twee korfballers in dit topic hè. What are the odds.
Alle korfballers uit Hoogkerk vanaf de Vensterschool in de leeftijdscategorie 20 - 23 . Ongeveer. Doorgaans zijn het broertjes/zusjes van klasgenoten van mij.quote:
representquote:
Jatogquote:
Ach ja. Ze schamen zich een beetje natuurlijk.quote:Op zondag 19 februari 2012 12:52 schreef Luco het volgende:
[..]
Guerilla sport! We zijn er wel, alleen niemand weet het!
Platformtheater is buiten het centrum en Vera is te alternatief om even binnen te stappen voor een biertje, ook omdat ze een poppodium zijn. Ik ken Vera dus ook niet anders dan harde muziek en oordoppen mee.quote:Op maandag 20 februari 2012 09:46 schreef Catch22- het volgende:
de Spieghel, Vera, Platformtheater en Simplon hebben toch vaan genoeg muziek?
en een club is óf geen publiek voor, óf de politiek is tegen.
Iets als Trouw, Air, Home of Escape zoals je in Amsterdam hebt. Iets groters dan wat er nu is waar regelmatig grote(re) namen draaien. Escape heeft bijvoorbeeld Marc Benjamin als huis-DJ elke donderdag. Dat soort dingen mis ik hier.quote:Op maandag 20 februari 2012 10:15 schreef Catch22- het volgende:
Platformtheater ligt 30 meter van de gracht man, kom op.
De markt in Groningen ligt wel redelijk open, als er echt markt was voor een club zou die er wel zijn. Wat versta je onder een club trouwens?
Maar goed, Groningen zal daar wel te klein voor zijnquote:Op maandag 20 februari 2012 10:27 schreef Luco het volgende:
[..]
Iets als Trouw, Air, Home of Escape zoals je in Amsterdam hebt. Iets groters dan wat er nu is waar regelmatig grote(re) namen draaien. Escape heeft bijvoorbeeld Marc Benjamin als huis-DJ elke donderdag. Dat soort dingen mis ik hier.
Escape in Amsterdam heeft elke donderdag studentenavond. Daar draait dan een naam als Marc Benjamin. Schijnt elke keer vol te zijn. Vriend van m'n broertje mag de laatste tijd warm draaien op dat feest. Ventje is net 18quote:Op maandag 20 februari 2012 10:33 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Mwah zou best tof zijn zo'n club, maar denk dat het grootste deel van de student hier niet echt behoefte aan heeft?
Hoewel, zo'n club alleen op de vrijdag en zaterdag zou nog wel kunnen, zodat je de wat oudere groep hebt en mensen van buitenaf.
quote:Op maandag 20 februari 2012 10:07 schreef Luco het volgende:
rustig een biertje doen bij de bovenbar onder het genot van een drankje.
Ja dat is die inderdaad! Ziet er van buiten in elk geval vrolijk uit. Ik zal wel oppassen voor vliegende koffiequote:Op maandag 20 februari 2012 10:59 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Is dat die gekleurde in de oosterstraat? Die is namelijk wel erg lekker!
Hoewel de service niet echt top is. Meisje die er werkte gooide per ongeluk koffie over een vriendin van me heen. Ze zat er helemaal onder en haar jas. Het enige wat ze kreeg was een sorry en een huilende bediende.
Geen koffie van het huis, of een vergoeding voor het laten stomen van haar jas. Beetje jammer dus :p
Gezien de hogeschool van popcultuur Leeuwarden en de hoeveelheid studenten die dan ook in Groningen wonen zie ik heus potentie.quote:Op maandag 20 februari 2012 10:08 schreef Luco het volgende:
En zou er nou echt geen publiek zijn voor een fatsoenlijke club in de stad? Wat nog het meeste in de buurt komt is de &zo maar dat vind ik net niks...
mijn vriendin was daar ook geweest vorige week vrijdag en vond t erg lekkerquote:Op maandag 20 februari 2012 11:06 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Ja dat is die inderdaad! Ziet er van buiten in elk geval vrolijk uit. Ik zal wel oppassen voor vliegende koffie
quote:
Nounounou.quote:Op maandag 20 februari 2012 11:26 schreef Luco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat valt eerder onder de noemer gay.
quote:Op maandag 20 februari 2012 11:35 schreef Catch22- het volgende:
dude, mijn eten komt omhoog. doe es niet.
Ow, jeetje...quote:Op maandag 20 februari 2012 11:51 schreef Catch22- het volgende:
Ieder zijn meug hoor, maar ik word daar niet bepaald vrolijk van.
DOE DAN JONGEH!quote:Op maandag 20 februari 2012 12:32 schreef RickoKun het volgende:
GADVERDAMME DOE FF NORMAAL ZEG MOET IK HIER SOMS PLAATJES POSTEN VAN NECROFIELEN DIE HET DOEN MET LIJKEN BAH BAH SEG:R :RR:r R:RRRRere
Maatschappelijk werker -waardig.quote:Op maandag 20 februari 2012 12:32 schreef RickoKun het volgende:
GADVERDAMME DOE FF NORMAAL ZEG MOET IK HIER SOMS PLAATJES POSTEN VAN NECROFIELEN DIE HET DOEN MET LIJKEN BAH BAH SEG:R :RR:r R:RRRRere
Ik ben niet geschokt. Eerder verrastquote:Op maandag 20 februari 2012 14:29 schreef Inkomen het volgende:
Jongens, wat zijn jullie geschokt, het ging toch al over korfbal in dit topic.
als het gevisualiseerd wordt komt het wel heel dichtbijquote:Op maandag 20 februari 2012 14:29 schreef Inkomen het volgende:
Jongens, wat zijn jullie geschokt, het ging toch al over korfbal in dit topic.
Trok het maar, dan had je er nog iets aanquote:
Nee, dat zijn chicks.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:40 schreef Luco het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is net zo gay. Twee mensen van hetzelfde geslacht die speeksel uitwisselen. Gaan jullie daar ook over flippen?
Ik moet overgevenquote:Op maandag 20 februari 2012 14:40 schreef Luco het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is net zo gay. Twee mensen van hetzelfde geslacht die speeksel uitwisselen. Gaan jullie daar ook over flippen?
neuh. Bij chicks is het geen probleemquote:Op maandag 20 februari 2012 14:40 schreef Luco het volgende:
[ afbeelding ]
dus toch hequote:Op maandag 20 februari 2012 14:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben nie zo van de vrouwen!!!
Naaah, het is net zoiets als Spruitjes tegenover sperziebonen.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:57 schreef Catch22- het volgende:
dat weet ik lieverd, maar ik heb nooit het idee gehad dat homosuelen zoenende vrouwen net zo, uhm, weinig waarderen als heteromannen dat doen met zoenende mannen.
Een van de vele dingen die ik niet van mannen begrijp.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
neuh. Bij chicks is het geen probleem
Dan moet jij dit wel apprecieren:quote:Op maandag 20 februari 2012 14:59 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Een van de vele dingen die ik niet van mannen begrijp.
En wij begrijpen niet dat vrouwen het niet begrijpenquote:Op maandag 20 februari 2012 14:59 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Een van de vele dingen die ik niet van mannen begrijp.
Ik begrijp niet waarom vrouwen dan niet soppen als mannen zoenen.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En wij begrijpen niet dat vrouwen het niet begrijpen
Hahahahahaquote:Op maandag 20 februari 2012 15:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom vrouwen dan niet soppen als mannen zoenen.
hihi je weet niet wie ik benquote:
WIS..quote:Op maandag 20 februari 2012 15:01 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
hihi je weet niet wie ik ben
dat soort mannen zijn gewoon mietjesquote:Op maandag 20 februari 2012 15:00 schreef ShiningStar het volgende:
Twee vrouwen zien zoenen is geil, twee mannen zien zoenen dan rennen de meeste hetero mannen gillend weg.Doe toch normaal.
dohquote:
Nee. Ik vind vrouwen leuk. Ik vind zoenen met vrouwen ook leuk. En dus vind ik vrouwen die met elkaar zoenen ook leuk. Mannen vind ik níet op zo'n manier leuk, zoenen dus ook niet en mannen die dat met elkaar doen dus ook niet.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:02 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
dat soort mannen zijn gewoon mietjes
Profiel.quote:
Heel goed.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:03 schreef ShiningStar het volgende:
Mannen zijn mietjes.
Om mijn feministische standpunt nog maar even vast te houden hè Renesite
Leuk vinden is een groot woordquote:Op maandag 20 februari 2012 15:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Profiel.
[..]
Heel goed.
Maar zoenende mannen, Shine, vertel?
Gezien bovenstaande moet je dat wel leuk vinden.
maar mannen die keihard beweren nooit een andere man knap/mooi of lekker te vinden en meteen uit hun vel springen als ze een homo zien ofzo zijn gewoon bang voor hun eigen seksualiteit, wat is er nou mis mee om beide geslachten wel te waarderen?quote:Op maandag 20 februari 2012 15:04 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nee. Ik vind vrouwen leuk. Ik vind zoenen met vrouwen ook leuk. En dus vind ik vrouwen die met elkaar zoenen ook leuk. Mannen vind ik níet op zo'n manier leuk, zoenen dus ook niet en mannen die dat met elkaar doen dus ook niet.
wie de fuck heeft dat gedaan?quote:Op maandag 20 februari 2012 15:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Profiel.
[..]
Heel goed.
Maar zoenende mannen, Shine, vertel?
Gezien bovenstaande moet je dat wel leuk vinden.
Ik heb niks tegen homo's, wel homo's die zich er naar gedragen alsof ze een wijf zijn, maar goed daar heb ik al een aantal keer wat van gezegd en dan gaan ze wijverig doen alsof ik ze zwaar beledig.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:07 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
maar mannen die keihard beweren nooit een andere man knap/mooi of lekker te vinden en meteen uit hun vel springen als ze een homo zien ofzo zijn gewoon bang voor hun eigen seksualiteit, wat is er nou mis mee om beide geslachten wel te waarderen?
Ik heb er ook een hekel aan, aan die wijf-homo's. Sorry, ik kan ze niet handlen.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:09 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen homo's, wel homo's die zich er naar gedragen alsof ze een wijf zijn, maar goed daar heb ik al een aantal keer wat van gezegd en dan gaan ze wijverig doen alsof ik ze zwaar beledig.
ik vind dat best welquote:Op maandag 20 februari 2012 15:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb er ook een hekel aan, aan die wijf-homo's. Sorry, ik kan ze niet handlen.
Dat. Die mandjeskassa's werken ook wel aardig, ondanks dat het soms een beetje chaotisch wordt.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:27 schreef Peterselieman het volgende:
Het is wat je druk noemt. Sta er eigenlijk nooit lang in de rij bij de kassa.
In mijn vrije tijd ben ik een rechts conservatieve extremist die alleen apathie bezitquote:Op maandag 20 februari 2012 14:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maatschappelijk werker -waardig.
Een plaaaatje!
VERBRAND ZE, DAT VERDIENEN ZE VOORDAT ZE NAAR HEL GAANquote:Op maandag 20 februari 2012 14:40 schreef Luco het volgende:
[ afbeelding ]
ja, die zit bij mij dus ook om de hoek en pas toen die tent er meer dan een jaar zat werd het personeel beetje vriendelijk.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:34 schreef Catch22- het volgende:
Die is wel heeeel kut idd. Is wel de supermarkt die het dichtstbij is, dus als ik écht even 1 ding moet hebben ga ik daar heen, maar het is echt een veredelde campingwinkel (die in de OPW iig)
ik ben bevriend met die kleine blonde, dat is een hele chile gast.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:37 schreef loecje het volgende:
en die eerste beveiliger die je ongeveer de boodschappen uit het mandje keek was ook geen succes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |