dacht ik!quote:
quote:Op maandag 13 februari 2012 09:30 schreef ShiningStar het volgende:
Gelukkig wel in het UMCG, lekker dichtbij huis, in plaats van op dat grafzernike
Je gaat de grens naar het beloofde land overquote:Op maandag 13 februari 2012 09:27 schreef Renesite het volgende:
Straks even retourtje Leeuwarden. Zin an!
Het mogelijke werk is in groningenquote:Op maandag 13 februari 2012 10:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je gaat de grens naar het beloofde land over
Inderdaad. Het is een retourtje.quote:Op maandag 13 februari 2012 10:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je gaat de grens naar het beloofde land over
Kun je niet met iets beters komen?quote:Op maandag 13 februari 2012 12:49 schreef Catch22- het volgende:
opsokkebolje als je liever fryslan hebt!
Dorquote:Op maandag 13 februari 2012 14:18 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Wat kan je uitzicht van supermooi met veel sneeuw en mooi ijs naar intens droevig en lelijk gaan door een beetje dooi
Vrydemalaan?quote:Op maandag 13 februari 2012 14:18 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Wat kan je uitzicht van supermooi met veel sneeuw en mooi ijs naar intens droevig en lelijk gaan door een beetje dooi
En dat moeten wij burgers dan zeker betalen? Ging volgens mij om 1,9 miljoen.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:56 schreef Peterselieman het volgende:
Het rommelt in het bestuur van het museum. De gemeente wil in gaan grijpen, omdat de tekorten te hoog oplopen en er kansen gemist worden.
jup, maar projecten als Meerstad en de Tram hakken er potentieel nog veel meer in.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:57 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
En dat moeten wij burgers dan zeker betalen? Ging volgens mij om 1,9 miljoen.
het rekensommetje is heel makkelijk. Hoeveel kost en hoeveel levert het op (dagjesmensen die voor het museum komen en de stad in gaan? Vraag me af hoeveel dat zijn)quote:Op maandag 13 februari 2012 14:57 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
En dat moeten wij burgers dan zeker betalen? Ging volgens mij om 1,9 miljoen.
oh, ik vergeet het Forumquote:Op maandag 13 februari 2012 15:03 schreef Mr.Jorn. het volgende:
De tram is een goede stap, meerstad is inderdaad een mooie strop aan het worden. Maar wij burgers betalen altijd voor de falers op hoger niveau
Op 1:00 komt de foto zelf ook in beeld...quote:Van die razzia's zijn foto's
Jonas Daniël Meijerplein
waar de Duitse militairen
joden aan het treiteren zijn
Een bange man met keurige
schoenen
lange jas en vlinderdas
wordt over het plein gedreven
of het daar een veemarkt was
Kijk, daar staan drie Duitse
soldaten
met een spottend lachje bij
en daar kijkt een vierde Duitser
misschien toch beschaamd, opzij
Stel je voor je zag die foto
van de man met vlinderdas
en je zou opeens ontdekken
dat het je eigen vader was
Soms moet ik er ook aan denken
hoe het die andere zoon vergaat
die ontdekte, kijk mijn vader
is die lachende soldaat
Is die alweer begonnen?quote:Op maandag 13 februari 2012 15:50 schreef Luco het volgende:
In de categorie bazenseries: The Walking Dead
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |