dacht ik!quote:
quote:Op maandag 13 februari 2012 09:30 schreef ShiningStar het volgende:
Gelukkig wel in het UMCG, lekker dichtbij huis, in plaats van op dat grafzernike
Je gaat de grens naar het beloofde land overquote:Op maandag 13 februari 2012 09:27 schreef Renesite het volgende:
Straks even retourtje Leeuwarden. Zin an!
Het mogelijke werk is in groningenquote:Op maandag 13 februari 2012 10:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je gaat de grens naar het beloofde land over
Inderdaad. Het is een retourtje.quote:Op maandag 13 februari 2012 10:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je gaat de grens naar het beloofde land over
Kun je niet met iets beters komen?quote:Op maandag 13 februari 2012 12:49 schreef Catch22- het volgende:
opsokkebolje als je liever fryslan hebt!
Dorquote:Op maandag 13 februari 2012 14:18 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Wat kan je uitzicht van supermooi met veel sneeuw en mooi ijs naar intens droevig en lelijk gaan door een beetje dooi
Vrydemalaan?quote:Op maandag 13 februari 2012 14:18 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Wat kan je uitzicht van supermooi met veel sneeuw en mooi ijs naar intens droevig en lelijk gaan door een beetje dooi
En dat moeten wij burgers dan zeker betalen? Ging volgens mij om 1,9 miljoen.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:56 schreef Peterselieman het volgende:
Het rommelt in het bestuur van het museum. De gemeente wil in gaan grijpen, omdat de tekorten te hoog oplopen en er kansen gemist worden.
jup, maar projecten als Meerstad en de Tram hakken er potentieel nog veel meer in.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:57 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
En dat moeten wij burgers dan zeker betalen? Ging volgens mij om 1,9 miljoen.
het rekensommetje is heel makkelijk. Hoeveel kost en hoeveel levert het op (dagjesmensen die voor het museum komen en de stad in gaan? Vraag me af hoeveel dat zijn)quote:Op maandag 13 februari 2012 14:57 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
En dat moeten wij burgers dan zeker betalen? Ging volgens mij om 1,9 miljoen.
oh, ik vergeet het Forumquote:Op maandag 13 februari 2012 15:03 schreef Mr.Jorn. het volgende:
De tram is een goede stap, meerstad is inderdaad een mooie strop aan het worden. Maar wij burgers betalen altijd voor de falers op hoger niveau
Op 1:00 komt de foto zelf ook in beeld...quote:Van die razzia's zijn foto's
Jonas Daniël Meijerplein
waar de Duitse militairen
joden aan het treiteren zijn
Een bange man met keurige
schoenen
lange jas en vlinderdas
wordt over het plein gedreven
of het daar een veemarkt was
Kijk, daar staan drie Duitse
soldaten
met een spottend lachje bij
en daar kijkt een vierde Duitser
misschien toch beschaamd, opzij
Stel je voor je zag die foto
van de man met vlinderdas
en je zou opeens ontdekken
dat het je eigen vader was
Soms moet ik er ook aan denken
hoe het die andere zoon vergaat
die ontdekte, kijk mijn vader
is die lachende soldaat
Is die alweer begonnen?quote:Op maandag 13 februari 2012 15:50 schreef Luco het volgende:
In de categorie bazenseries: The Walking Dead
WHUT?!quote:Op maandag 13 februari 2012 15:21 schreef Renesite het volgende:
HE MAXMARK MRJOLYN ZEGT MALLOOT EN OOGTV IN EEN ZIN!!!
Vast terecht.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:21 schreef Renesite het volgende:
HE MAXMARK MRJOLYN ZEGT MALLOOT EN OOGTV IN EEN ZIN!!!
Ik ben er heen geweest voor tv beelden, de dader is heel snugger via een steegje bij de achteringang ontsnapt. Dus er is enige planning aan vooraf gegaan. Ze hebben sowieso duidelijke beelden van de bewakingscamera, dus er is goede hoop dat hij herkent wordt.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:54 schreef Luco het volgende:
De Jumper (dierenwinkel) aan de Hereweg is net overvallen:
Dader man 20 jr, 1.70 a 1.75m slank, grijze jas met witte streep horizontaal, sportsch. ibv vuurwapen. Alleen signaleren. Bel Burgernet of 112
Om half 4, vlak ernaquote:Op maandag 13 februari 2012 16:12 schreef cerror het volgende:
Ben d'r om kwart voor 3 nog doorheen gefietst.
Hoe laat is't gebeurd? Echt net?
Bijnaquote:Op maandag 13 februari 2012 21:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij was toch altijd zo pro-RTVNoord?
gewoon wel doen hoorquote:Op maandag 13 februari 2012 21:56 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Bijna
OOG TV. Ik mag graag linken naar nieuwsberichten van onze website. Maar dat doe ik op vriendelijk verzoek van Nietz. niet meer. Zo ben ik dan ook wel weer
Optie uitzetten. Done.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:54 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Om half 4, vlak erna![]()
Multiquoten is echt een bitch nu.
Gewoon er van uitgaan dat als er iets gebeurt in de stad, dat het op de website staat. Zoals nu ook dat mooie sticky bericht bovenaanquote:
quote:
Vandaar dat ze daar asn het filmen waren vanmiddagquote:Op maandag 13 februari 2012 15:54 schreef Luco het volgende:
De Jumper (dierenwinkel) aan de Hereweg is net overvallen:
Dader man 20 jr, 1.70 a 1.75m slank, grijze jas met witte streep horizontaal, sportsch. ibv vuurwapen. Alleen signaleren. Bel Burgernet of 112
Dan heb je mij misschien ook gezien.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:19 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Vandaar dat ze daar asn het filmen waren vanmiddag
Ik fiets altijd redelijk snel maar er stonden 2 mannen eentje bij de camera en 1 was aan het bellenquote:Op maandag 13 februari 2012 22:21 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dan heb je mij misschien ook gezien.
Dat was 112groningen.nl dan. Wij waren 5 minuten laterquote:Op maandag 13 februari 2012 22:23 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik fiets altijd redelijk snel maar er stonden 2 mannen eentje bij de camera en 1 was aan het bellen
Ik denk zo rond kwart over vier
Die Renesite altijd hè..quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:10 schreef Luco het volgende:
Probeer ik niveau in het topic te brengen, gaat het over OogTV en Mrjolyn lastig vallen
Ik vandaag nog ja.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:56 schreef Catch22- het volgende:
kijkt iemand van onder de zestig en zonder bijstandsuitkering naar lokale omroepen?
Mwah, hangt af van de programma's..quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:56 schreef Catch22- het volgende:
kijkt iemand van onder de zestig en zonder bijstandsuitkering naar lokale omroepen?
Alleen als ik bij het erlangszappen muziek die me aanspreekt zie.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:56 schreef Catch22- het volgende:
Ook. Als ik simpelweg even snel wat tv wil kijken doe ik dat nog wel 's analoog.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:44 schreef Catch22- het volgende:
het zit toch rond kanaal 60 tegenwoordig? Daar zap je toch niet helemaal naartoe?
Of heb je "nog analoog"?
OOG TV zit op kanaal 40 bij Ziggo. Verder op de kabel waar je 'em wilt hebben, bij mij is het 20 ofzo. Ik denk ook meer dat ze het moeten hebben van mensen die bewust er naar op zoek gaan, niet zo zeer de zappers.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:44 schreef Catch22- het volgende:
het zit toch rond kanaal 60 tegenwoordig? Daar zap je toch niet helemaal naartoe?
Of heb je "nog analoog"?
Oke oke... Je moet het zelf weten hoor, maar ik dacht dat niemand het meer keek.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:46 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ook. Als ik simpelweg even snel wat tv wil kijken doe ik dat nog wel 's analoog.
Noemt mij ouderwetsch, jongelui.
Ja dat lijkt mij ook. Mijn "schoonzusje" heeft een tijdje bij OOG gewerkt/stage gelopen (presentatie) en toen heb ik wel eens via internet gekeken, woonde nog niet in Groningen dus kon niet "live" kijken. Maar lokaal nieuws boeit me nooit zoveel.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:46 schreef MaxMark het volgende:
[..]
OOG TV zit op kanaal 40 bij Ziggo. Verder op de kabel waar je 'em wilt hebben, bij mij is het 20 ofzo. Ik denk ook meer dat ze het moeten hebben van mensen die bewust er naar op zoek gaan, niet zo zeer de zappers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |