Helaas bedoel je...quote:Op zondag 12 februari 2012 17:33 schreef Adelante het volgende:
Arnhem is gelukkig niets gevallen, wel hele dag grijs
Zolang het morgen om 5 uur smorgens maar droog isquote:Op zondag 12 februari 2012 18:04 schreef xFriendx het volgende:
Op Buienradar morgen idd een flinke bui rond 6 uur.
Het is hier in N-O Twente helemaal niet boven 0 geweest.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:29 schreef aloa het volgende:
De verwachte 5/6 graden is nergens gehaald vandaag. Behoorlijk mistig hier bij zee (Harlingen) en de temperatuur zakt alweer naar het vriespunt.
Vrees het ergste.. geen grote hoeveelheid, maar genoeg om narigheid te krijgen op de Nederlandse wegen..quote:Op zondag 12 februari 2012 18:34 schreef MaLo het volgende:
[..]
Het is hier in N-O Twente helemaal niet boven 0 geweest.
Ik hoop écht niet op neerslag vannacht / morgenochtend, dan wordt het niet grappig op de weg naar mijn werk.
Ja die vat ik echt nie eigenlijk, woon er om de hoek en het was echt wel heel koud en vriezend???quote:Op zondag 12 februari 2012 19:19 schreef INViCTuS het volgende:
Jammer dat het donderdag in de Bilt net iets boven nul was
Het was heel even +0.4 volgens mij, waardoor officieel de koudegolf onderbroken werdquote:Op zondag 12 februari 2012 19:26 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja die vat ik echt nie eigenlijk, woon er om de hoek en het was echt wel heel koud en vriezend???
Opletten dus!quote:HAARLEM - De veiligheidsregio Kennemerland waarschuwt dat de snelwegen A9 en A22 in Noord-Holland zondagavond aan het veranderen zijn in ijsbanen.
Morgen is het feest voorbijquote:Op zondag 12 februari 2012 20:53 schreef Fredo55 het volgende:
Weer een ijsdag erbij, de 12e op rij.
Vanmiddag 2x een sneeuwbui gehad, alles weer mooi wit.
Komt pas morgenavond. Op tijd naar huis dus.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:34 schreef MaLo het volgende:
[..]
Het is hier in N-O Twente helemaal niet boven 0 geweest.
Ik hoop écht niet op neerslag vannacht / morgenochtend, dan wordt het niet grappig op de weg naar mijn werk.
Dat is er nog maar eentje, P2000 stroomt echt vol.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:00 schreef Fredo55 het volgende:
@molyvon Yvonne
@ANWBverkeer Ongeval letsel ongeveer 6 auto' betrokken A1 R 14,1 MUIDEN
1 minuut geleden
Ze blijven binnenstromen inderdaadquote:Op zondag 12 februari 2012 22:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat is er nog maar eentje, P2000 stroomt echt vol.
twitter:Stefanuzz twitterde op zondag 12-02-2012 om 22:07:25Kleine greep uit de snelweg ongevallen sinds 20.00u: A9 Heemskerk, A22 Beverwijk, A22 Santpoort (2x), A32 Heereveen, A1 Muiden reageer retweet
Oppassen dus overal Fokkerstwitter:Stefanuzz twitterde op zondag 12-02-2012 om 22:07:29A6 Lelystad, A9 Diemen, A200 Halfweg, A1 Diemen, A10 Duivendrecht, A205 Vijfhuizen, A4 Amsterdam reageer retweet
Gelukkig. Ben de kou helemaal beu.quote:
zijn er ook al een paar afgesloten.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:13 schreef Pino112 het volgende:
twitter:Stefanuzz twitterde op zondag 12-02-2012 om 22:07:25Kleine greep uit de snelweg ongevallen sinds 20.00u: A9 Heemskerk, A22 Beverwijk, A22 Santpoort (2x), A32 Heereveen, A1 Muiden reageer retweet
Oppassen dus overal Fokkerstwitter:Stefanuzz twitterde op zondag 12-02-2012 om 22:07:29A6 Lelystad, A9 Diemen, A200 Halfweg, A1 Diemen, A10 Duivendrecht, A205 Vijfhuizen, A4 Amsterdam reageer retweet
Ik wilde al door de wasstraat, maar wacht nog wel een week of 2quote:Op zondag 12 februari 2012 22:29 schreef Norrage het volgende:
Wat een kutweer gaat het zijn de komende week
Niet erg op zich, maar wel met al het smelt dat op straat komtallemaal modder, ranzigheid, en pekelbende...
Idem hier... Ik haalde vanmiddag met m'n domme kop ook nog eens een zoutstrooier in, auto ziet er nu helemaal niet meer uitquote:Op zondag 12 februari 2012 23:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik wilde al door de wasstraat, maar wacht nog wel een week of 2
De elfstedentocht kan nu verreden worden, het asfalt is sterk en glad genoeg.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:53 schreef Pino112 het volgende:
Het is knetterglad op de snelwegen, het regent ongevalsmeldingen op de P2000.
ja verrek, net keek ik nog en toen was dat nietquote:Op zondag 12 februari 2012 23:45 schreef Arcee het volgende:
http://teletekst.nos.nl/?101-01
ALL CAPS op TT.
Dat dus.quote:Op maandag 13 februari 2012 06:39 schreef byah het volgende:
Ik denk dat ik lekker thuis ga werken vandaag.
Ik vind vooral het dikgedrukte opvallend, het KNMI en VID zijn elk op hun gebied de baas zullen we maar zeggen maar geven verschillende informatie voor een gebied.quote:Een gebied met ijzel trekt langzaam over Nederland met in het kielzog daarvan warmere lucht. Dit gebied zorgde gisteravond en vannacht voor veel problemen voor het wegverkeer. In Noord-Holland is de situatie al weer wat verbeterd. In de komende uren zal ook in Zuid-Holland en Utrecht de situatie verbeteren, met name op de doorgaande wegen. Desondanks blijft het erg oppassen.
Vooral in de Oostelijke helft van het land levert de neerslag in de ochtendspits overlast op, zo is de verwachting. De neerlag valt daar op een bevoren wegdek, waarvan de temperatuur iets onder het vriespunt ligt, waardoor de wegen spiegelglad worden. Dat betekent dan grote problemen in de ochtendspits.
In het Noorden, Westen en Midden van het land is de situatie beter, al kan het ook daar glad zijn. In Limburg is nauwelijks kan op ijzel.
De VerkeersInformatieDienst adviseert weggebruikers dringend zich te laten informeren voor ze de weg op gaan.
ik ben zojuist op het werk aangekomen. rit van 120 kmquote:Op maandag 13 februari 2012 07:01 schreef Klonk het volgende:
van de VID site
[..]
Ik vind vooral het dikgedrukte opvallend, het KNMI en VID zijn elk op hun gebied de baas zullen we maar zeggen maar geven verschillende informatie voor een gebied.
KNMI zegt code rood, VID zegt mwoah, denk het niet...
ik hoorde die verhalen op de radio en echt zoiets van: lolquote:Op maandag 13 februari 2012 07:15 schreef Klonk het volgende:
Dan mag het VID voortaan het weer doen
wel fijn om te horen, moet dadelijk de weg op voor een rit van 150 km door Limburg, wel prettig dat ik daar geen twee dagen over ga doen
quote:Op maandag 13 februari 2012 09:38 schreef Weatherman het volgende:
Zo de eerste verwachting voor de lente is er al. Je kan me nu opvegen, wat een partij quatsch staat daarin zeg.
[ afbeelding ]
Vraag me af wat La Nina met onweer te maken heeft etc etc.quote:Op maandag 13 februari 2012 09:38 schreef Weatherman het volgende:
Zo de eerste verwachting voor de lente is er al. Je kan me nu opvegen, wat een partij quatsch staat daarin zeg.
[ afbeelding ]
Heb maar een topic geopend voor de lenteverwachtingen. Past het denk ik beter bijquote:Op maandag 13 februari 2012 10:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Vraag me af wat La Nina met onweer te maken heeft etc etc.
GFS geeft sneeuw voor zondag en maandag.quote:Op maandag 13 februari 2012 10:13 schreef Weatherman het volgende:
[..]
Heb maar een topic geopend voor de lenteverwachtingen. Past het denk ik beter bijAankomend weekend lijkt interessant te gaan worden met sneeuw(buien)
Gisteravond bijvoorbeeld.quote:Op maandag 13 februari 2012 10:00 schreef aloa het volgende:
Weeralarm was terecht...maar had wel eerder gemogen.
Het regent hierquote:Op maandag 13 februari 2012 10:58 schreef Bosbeetle het volgende:
bah, dit is nou bij uitstek het kutste weer dat je kunt hebben, 2°C wie heeft die tempratuur uberhaubt bedacht.
Och de dooi is al volop bezig. Straks is de sneeuw echt weg en kan het lente wordenquote:Op maandag 13 februari 2012 10:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het regent hier![]()
(NO van Zwolle)
En dan lopen er mensen te zeiken dat ze de sneeuw zat zijn, alsof ze hier wel blij mee zijn.
Ligt eraan hoe warm het wordt, zon etc etc.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:30 schreef mazaru het volgende:
Hoe lang zou het nou duren voordat het ijs van de plassen is?
Ik wil met de hond naar een natuurgebied, maar die dombo heeft ontdekt dat je op ijs kan lopen. Dus die wil dan waarschijnlijk het ijs oprennen en gaat er gegarandeerd doorheen zakken.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:46 schreef aloa het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe warm het wordt, zon etc etc.
je hond gewoon aanlijnen in een natuurgebied lijkt me een nog beter idee, of daar nu ijs ligt of niet...quote:Op maandag 13 februari 2012 11:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik wil met de hond naar een natuurgebied, maar die dombo heeft ontdekt dat je op ijs kan lopen. Dus die wil dan waarschijnlijk het ijs oprennen en gaat er gegarandeerd doorheen zakken.
Nog maar even in de bossen blijven denk ik?
Het is daar open voor honden.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
je hond gewoon aanlijnen in een natuurgebied lijkt me een nog beter idee, of daar nu ijs ligt of niet...
Ik neem aan dat je hond geen 80 kilo weegt. Zo snel zakt die er nu niet doorheen. Het gevaar is dat ze het water weer laten stromen, waardoor het water zakt en het ijs gaat zweven en vervolgens zal breken.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik wil met de hond naar een natuurgebied, maar die dombo heeft ontdekt dat je op ijs kan lopen. Dus die wil dan waarschijnlijk het ijs oprennen en gaat er gegarandeerd doorheen zakken.
Nog maar even in de bossen blijven denk ik?
Ja, het is dus lastig in te schatten. Dan ga ik de bossen in, daar zijn wel slootjes, maar als ze daar doorheen zakt, dan wordt ze hooguit nat tot de borst.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:18 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je hond geen 80 kilo weegt. Zo snel zakt die er nu niet doorheen. Het gevaar is dat ze het water weer laten stromen, waardoor het water zakt en het ijs gaat zweven en vervolgens zal breken.
Op vijvers e.d. kan je vandaag nog wel lopen, het was overal dik genoeg en dat is niet zomaar verdwenen.
Regen en natte sneeuwquote:Op maandag 13 februari 2012 12:31 schreef Pielemuisje het volgende:
Er is weer flink wat aan het ontwikkelen op de Noordzee...
Niks mis mee, ben lekker op de motorquote:Op maandag 13 februari 2012 10:58 schreef Bosbeetle het volgende:
bah, dit is nou bij uitstek het kutste weer dat je kunt hebben, 2°C wie heeft die tempratuur uberhaubt bedacht.
Als er van het weekend nog op geschaatst is... zal je hond er niet doorheen zakken vandaagquote:Op maandag 13 februari 2012 12:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, het is dus lastig in te schatten. Dan ga ik de bossen in, daar zijn wel slootjes, maar als ze daar doorheen zakt, dan wordt ze hooguit nat tot de borst.
In dat natuurgebied is het echt heel diep water, ik ben bang dat als ze daar op een zwakke plek staat en erdoor zakt, dat ze dan onder het ijs schiet.
Ja, je hebt waarschijnlijk wel gelijk, ik kijk teveel tvquote:Op maandag 13 februari 2012 12:43 schreef djayzz het volgende:
[..]
Als er van het weekend nog op geschaatst is... zal je hond er niet doorheen zakken vandaag
Vergeleken met die -20 was het zelfs in de koelkast warmquote:
Dat bedoel ik! Vieze zooi!quote:
Goed voor de carnavalsoptochtenquote:Op maandag 13 februari 2012 13:31 schreef Weatherman het volgende:
Vreemd, twittercode werkt niet. Dan maar plaatje gepikt van @Jantje_. Aanstaand weekend weer feest met sneeuw?
[ afbeelding ]
Liever sneeuw dan zeikende regen met carnaval.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:31 schreef Weatherman het volgende:
Vreemd, twittercode werkt niet. Dan maar plaatje gepikt van @Jantje_. Aanstaand weekend weer feest met sneeuw?
[ afbeelding ]
Dat is pas het beginquote:Op maandag 13 februari 2012 15:46 schreef mazaru het volgende:
Ik ben net op tijd binnen. Het begint in Vlaardingen vies te miezeren.
quote:Op maandag 13 februari 2012 16:28 schreef Dagoduck het volgende:
LOL, net toen ik het vorige typte begon het harder te regenen
Van mij mag er wel even zo'n stortbui voorbij trekkenquote:
Vanavond/nacht krijg je nog genoeg (natte) sneeuwquote:Op maandag 13 februari 2012 18:03 schreef Narasan het volgende:
Vanmorgen sneeuwde het een aantal keren goed door in Zuid-Limburg en werd alles weer helemaal wit. Tot een uur of 2, toen veranderde de neerslag in regen en de actuele situatie van nu is triest te noemen!
quote:Op maandag 13 februari 2012 19:03 schreef Dagoduck het volgende:
Het was hier trouwens helemaal niet glad vanochtend...
Jawel, tijd voor stormenquote:Op maandag 13 februari 2012 20:28 schreef Wessell het volgende:
deze reeks zal nu ook niet meer zo snel; gaan
Moet je eens kijken als er een flink (onweers)front aankomt drijven in de zomer.. pfoe.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:28 schreef Wessell het volgende:
deze reeks zal nu ook niet meer zo snel; gaan
Heerlijk, dat het de hele dag knetter benauwd is en steeds erger wordt en dat het dan ineens los barstquote:Op maandag 13 februari 2012 20:30 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Moet je eens kijken als er een flink (onweers)front aankomt drijven in de zomer.. pfoe.
ja lekkaah!quote:Op maandag 13 februari 2012 20:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Heerlijk, dat het de hele dag knetter benauwd is en steeds erger wordt en dat het dan ineens los barst
Waarom ook niet? De herfst gaat weer verder dus al dat water van dat geplens moet wel worden afgevoerd. Schaatsen komt er nu toch niet meer van....doe mij of nog een keer mad veel sneeuw of gewoon lente want deze grijze, suffe, saaie en vochtige bedoeling is ook een miljoen keer niksquote:Op maandag 13 februari 2012 20:15 schreef ACT-F het volgende:
"Het dooit weer, we kunnen de gemalen volop aanzetten", zullen ze gedacht hebben...![]()
http://waldnet.nl/wn/foto(...)s_in_De_Trisken.html
quote:Op maandag 13 februari 2012 20:15 schreef ACT-F het volgende:
"Het dooit weer, we kunnen de gemalen volop aanzetten", zullen ze gedacht hebben...![]()
Zoals elk jaar....quote:
ONWEER????quote:Op maandag 13 februari 2012 20:30 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Moet je eens kijken als er een flink (onweers)front aankomt drijven in de zomer.. pfoe.
Geweldig is dat, liefst dmv een korte enorm heftige storm met maar een korte regenperiode erna.. wel 's avonds na een uurtje of 12 graag..quote:Op maandag 13 februari 2012 20:30 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
zo, da's bijna een waterstand van een meter lager, als het mijn planten.bomen steigers warens geweest had ik daar toch een schadeformuliertje bij het waterschap voor ingediend.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:15 schreef ACT-F het volgende:
en gister nog op tv dat ze die gemalen niet te snel open gingen zetten, juist om dit te voorkomen. Klein foutje?quote:Op maandag 13 februari 2012 20:15 schreef ACT-F het volgende:
paar jaar geleden (3 of 4 jaar) liepen we in onze t-shirts buiten, was toen gemiddeld zo rond de 20 gradenquote:
Het is pas 14 februari hoor. Het kan nog alle kanten op.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 06:11 schreef Ryker het volgende:
Das wars...Volgend jaar weer...Hopelijk zet de trend voort...
Voor nu de lente niet te lang........ Zonnetje mag nu wel los...
![]()
Enige voordeel na al die teringkou; 5 graden voelt meteen best wel lekker aangenaamquote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:27 schreef Jor_Dii het volgende:
Zonder handschoenen op de fiets, het is echt heerlijk nu buiten
Scheelt ook bijna 25 graden met die hele koude dagen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:34 schreef AllesWatWas het volgende:
[..]
Enige voordeel na al die teringkou; 5 graden voelt meteen best wel lekker aangenaam
Wat te denken van Almere, als het later in de week een keer 10 graden ofzo boven nul wordt dan hebben die binnen een week of drie een temperatuursverschil van 40 gradenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:19 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Scheelt ook bijna 25 graden met die hele koude dagen.
Kan nog best kouder weer komen in februari. Kan nog alle kanten op.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:25 schreef pinine het volgende:
ziet er naar uit dat er geen kou meer in februari komt dus laat het maar snel lente worden![]()
http://www.weer.nl/wereld(...)rstatic_pi4%5Bp%5D=1
Lelystad was het koudst met -22,9, voor een verschil van 40 graden moet het 17,1 C worden.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:22 schreef Klonk het volgende:
[..]
Wat te denken van Almere, als het later in de week een keer 10 graden ofzo boven nul wordt dan hebben die binnen een week of drie een temperatuursverschil van 40 graden
Hadden die gasten niet een keer -27 te pakken of ben ik in de war met de gevoelstempquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:24 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Lelystad was het koudst met -22,9, voor een verschil van 40 graden moet het 17,1 C worden.
Dat was inderdaad gevoelstemp, -27,8 was dat geloof ik.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:29 schreef Klonk het volgende:
[..]
Hadden die gasten niet een keer -27 te pakken of ben ik in de war met de gevoelstemp
Nee, geen 20 graden maar eerst bovenstaande link...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:39 schreef INViCTuS het volgende:
Boh, wat een pakketten
http://forum.wetteronline.de/showthread.php?t=81795
Kans op sneeuw bestaat nog steeds. Denk wel dat dan met name in de oostelijke helft van het land gaat vallen..quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:43 schreef michiel_merk het volgende:
[ afbeelding ]
nieuwe pluim,
guur, en zondag kansje op sneeuw
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:57 schreef Sebas1986 het volgende:
[..]
Kans op sneeuw bestaat nog steeds. Denk wel dat dan met name in de oostelijke helft van het land gaat vallen..
Vooral de eerste dagen na de vorstperiode met veel regen, dat alle restjes strooizout opgerot zijn.quote:
Omdat er wat regen gaat vallen en de temperatuur niet boven de 10 graden komt, is het meteen herfst?quote:
GFS komt ook weer met sneeuw voor zondag. En laat het weer koud worden op LTquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:52 schreef Weatherman het volgende:
Ik zeg sneeuw(buien) voor heel het land! T500 hPa rond de -36 graden. De T850 -8. Theta-E tussen de 8 en 10 graden. 12 graden is sneeuwvalgrens van 0 meter dus die 8 graden zit welk goed
Mooie bak sneeuw voor de carnavalsoptochtquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:12 schreef Sebas1986 het volgende:
[ afbeelding ]
Daar is ie..wel ietwat kouder!
quote:
Ik wil niet door de sneeuw banjeren in mijn carnavalsoutfitquote:Op woensdag 15 februari 2012 09:16 schreef Jor_Dii het volgende:
Sneeuw dit weekend, alsjeblieft niet zeg
Gelukkig vieren we hier geen carnaval, lekker warm van achter glas naar de vallende sneeuw kijkenquote:
Zo koud wordt het volgens mij ook nietquote:Op woensdag 15 februari 2012 09:36 schreef lezzer het volgende:
Ja, ik speel in een muziekkorps, dus ik ben zo'n beetje "verplicht" om in de optocht mee te lopen
Leuk hoor, zeker
Maar liever geen erge kou (afgezien van dat je bij echt flinke vorst ook niet meer kunt spelen).
Jij krijgt regenquote:Op woensdag 15 februari 2012 09:22 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik wil niet door de sneeuw banjeren in mijn carnavalsoutfit
Mijn schmink! Aboehoehoequote:
Helpt het als ik zeg dat het maandag wel zo goed als droog is?quote:Op woensdag 15 februari 2012 10:22 schreef MaLo het volgende:
[..]
Mijn schmink! Aboehoehoe
De optocht kijken kunnen we gelukkig warm en droog, maar ik vind het zo sneu voor de deelnemers. En als we de stad in gaan "dweilen" is neerslag geen pretje.
Hopelijk veranderen de voorspellingen nog; hoewel ik er weinig hoop op heb, omdat er hardnekkig al een aantal dagen neerslag voor zondag wordt voorspeld.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 07:51 schreef aloa het volgende:
[..]
GFS komt ook weer met sneeuw voor zondag. En laat het weer koud worden op LT
Juist! Lentequote:Op woensdag 15 februari 2012 14:09 schreef Toto69 het volgende:
Doe mij de Lente nou maar, lekker 20 graden en zonnig.
nu weten we het wel hoorquote:Op woensdag 15 februari 2012 14:09 schreef Toto69 het volgende:
Doe mij de Lente nou maar, lekker 20 graden en zonnig.
En in de zomer wil men weer sneeuw, let maar opquote:Op woensdag 15 februari 2012 14:13 schreef andreas612 het volgende:
[..]
nu weten we het wel hooriedereen wil het zonnetje en jasje uit
nou, ff geduld hebben maar he..
Nee hoor, maar ik ben die kou gewoon zat, hou er niet vanquote:Op woensdag 15 februari 2012 14:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En in de zomer wil men weer sneeuw, let maar op.
35 graden is veels te warmquote:Op woensdag 15 februari 2012 14:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En in de zomer wil men weer sneeuw, let maar op.
Nee, dank je! Ik vond het afgelopen zomer prima te doen qua temperatuur, mij hoorde je weinig mopperenquote:
Ja nou, wie weet draagt 't bij dat mensen de lente willen, wie weet :p.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:13 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Als er continu gepost word dat het koud(er) gaat worden snap ik dat wel, mensen zijn er nogal klaar mee.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:13 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Als er continu gepost word dat het koud(er) gaat worden snap ik dat wel, een heleboel mensen zijn er nogal klaar mee.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:13 schreef andreas612 het volgende:
[..]
rokjesquote:Op woensdag 15 februari 2012 14:13 schreef andreas612 het volgende:
[..]
quote:Guur carnavalsweekeinde op komst
(Novum) - Carnavalsvierders staat komend weekeinde een koude en gure optocht te wachten. Zondag kan het op enkele plaatsen glad zijn en is er kans op sneeuw, meldt weeronline.nl woensdag.
De komende dagen tot aan carnaval verlopen nog relatief zacht en wisselvallig. Daarna krijgt het land te maken met een korte koude-inval. De kou komt dit keer niet uit het oosten, maar wordt door een krachtige noordwestenwind aangevoerd.
De temperatuur ligt zondag een paar graden boven het vriespunt. In de loop van de dag krijgen carnavalsvierders te maken met winters buien. Door de stevige wind kan het langs de kant van de weg onaangenaam worden. Volgens het weerbureau is het daarom verstandiger om een berenpak aan te trekken dan een verpleegstersjurkje.
Na zondag wordt het warmer en is de kans op neerslag kleiner. Wel kan het maandag en dinsdag glad worden.
LOLquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:06 schreef Weatherman het volgende:
[..]
Nog even wachten Fruts, nu echt nog te koud voor dit soort plaatjes
[ afbeelding ]
Als ik al zeur, dan ben ik wel consequentquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:03 schreef andreas612 het volgende:
altijd het zelfde gezeik:
jaaaa... we hebben nooit meer een echte winter...
en dan 2 weken later..
ah kut, het sneeuwt
Dat heb je bij een paar graden onder nul al hoorquote:Op woensdag 15 februari 2012 09:42 schreef Sebas1986 het volgende:
[..]
Zo koud wordt het volgens mij ook nietEn anders gewoon goed drinken, merk je er niks van
Nee beetje saaie pluim inderdaad!quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:40 schreef michiel_merk het volgende:
[ afbeelding ]
de pluim,
niet veel boeiends, behalve zondag dan wat betreft de sneeuw
maar ja dat is lang nog niet zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |