Helaas bedoel je...quote:Op zondag 12 februari 2012 17:33 schreef Adelante het volgende:
Arnhem is gelukkig niets gevallen, wel hele dag grijs
Zolang het morgen om 5 uur smorgens maar droog isquote:Op zondag 12 februari 2012 18:04 schreef xFriendx het volgende:
Op Buienradar morgen idd een flinke bui rond 6 uur.
Het is hier in N-O Twente helemaal niet boven 0 geweest.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:29 schreef aloa het volgende:
De verwachte 5/6 graden is nergens gehaald vandaag. Behoorlijk mistig hier bij zee (Harlingen) en de temperatuur zakt alweer naar het vriespunt.
Vrees het ergste.. geen grote hoeveelheid, maar genoeg om narigheid te krijgen op de Nederlandse wegen..quote:Op zondag 12 februari 2012 18:34 schreef MaLo het volgende:
[..]
Het is hier in N-O Twente helemaal niet boven 0 geweest.
Ik hoop écht niet op neerslag vannacht / morgenochtend, dan wordt het niet grappig op de weg naar mijn werk.
Ja die vat ik echt nie eigenlijk, woon er om de hoek en het was echt wel heel koud en vriezend???quote:Op zondag 12 februari 2012 19:19 schreef INViCTuS het volgende:
Jammer dat het donderdag in de Bilt net iets boven nul was
Het was heel even +0.4 volgens mij, waardoor officieel de koudegolf onderbroken werdquote:Op zondag 12 februari 2012 19:26 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja die vat ik echt nie eigenlijk, woon er om de hoek en het was echt wel heel koud en vriezend???
Opletten dus!quote:HAARLEM - De veiligheidsregio Kennemerland waarschuwt dat de snelwegen A9 en A22 in Noord-Holland zondagavond aan het veranderen zijn in ijsbanen.
Morgen is het feest voorbijquote:Op zondag 12 februari 2012 20:53 schreef Fredo55 het volgende:
Weer een ijsdag erbij, de 12e op rij.
Vanmiddag 2x een sneeuwbui gehad, alles weer mooi wit.
Komt pas morgenavond. Op tijd naar huis dus.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:34 schreef MaLo het volgende:
[..]
Het is hier in N-O Twente helemaal niet boven 0 geweest.
Ik hoop écht niet op neerslag vannacht / morgenochtend, dan wordt het niet grappig op de weg naar mijn werk.
Dat is er nog maar eentje, P2000 stroomt echt vol.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:00 schreef Fredo55 het volgende:
@molyvon Yvonne
@ANWBverkeer Ongeval letsel ongeveer 6 auto' betrokken A1 R 14,1 MUIDEN
1 minuut geleden
Ze blijven binnenstromen inderdaadquote:Op zondag 12 februari 2012 22:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat is er nog maar eentje, P2000 stroomt echt vol.
twitter:Stefanuzz twitterde op zondag 12-02-2012 om 22:07:25Kleine greep uit de snelweg ongevallen sinds 20.00u: A9 Heemskerk, A22 Beverwijk, A22 Santpoort (2x), A32 Heereveen, A1 Muiden reageer retweet
Oppassen dus overal Fokkerstwitter:Stefanuzz twitterde op zondag 12-02-2012 om 22:07:29A6 Lelystad, A9 Diemen, A200 Halfweg, A1 Diemen, A10 Duivendrecht, A205 Vijfhuizen, A4 Amsterdam reageer retweet
Gelukkig. Ben de kou helemaal beu.quote:
zijn er ook al een paar afgesloten.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:13 schreef Pino112 het volgende:
twitter:Stefanuzz twitterde op zondag 12-02-2012 om 22:07:25Kleine greep uit de snelweg ongevallen sinds 20.00u: A9 Heemskerk, A22 Beverwijk, A22 Santpoort (2x), A32 Heereveen, A1 Muiden reageer retweet
Oppassen dus overal Fokkerstwitter:Stefanuzz twitterde op zondag 12-02-2012 om 22:07:29A6 Lelystad, A9 Diemen, A200 Halfweg, A1 Diemen, A10 Duivendrecht, A205 Vijfhuizen, A4 Amsterdam reageer retweet
Ik wilde al door de wasstraat, maar wacht nog wel een week of 2quote:Op zondag 12 februari 2012 22:29 schreef Norrage het volgende:
Wat een kutweer gaat het zijn de komende week
Niet erg op zich, maar wel met al het smelt dat op straat komtallemaal modder, ranzigheid, en pekelbende...
Idem hier... Ik haalde vanmiddag met m'n domme kop ook nog eens een zoutstrooier in, auto ziet er nu helemaal niet meer uitquote:Op zondag 12 februari 2012 23:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik wilde al door de wasstraat, maar wacht nog wel een week of 2
De elfstedentocht kan nu verreden worden, het asfalt is sterk en glad genoeg.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:53 schreef Pino112 het volgende:
Het is knetterglad op de snelwegen, het regent ongevalsmeldingen op de P2000.
ja verrek, net keek ik nog en toen was dat nietquote:Op zondag 12 februari 2012 23:45 schreef Arcee het volgende:
http://teletekst.nos.nl/?101-01
ALL CAPS op TT.
Dat dus.quote:Op maandag 13 februari 2012 06:39 schreef byah het volgende:
Ik denk dat ik lekker thuis ga werken vandaag.
Ik vind vooral het dikgedrukte opvallend, het KNMI en VID zijn elk op hun gebied de baas zullen we maar zeggen maar geven verschillende informatie voor een gebied.quote:Een gebied met ijzel trekt langzaam over Nederland met in het kielzog daarvan warmere lucht. Dit gebied zorgde gisteravond en vannacht voor veel problemen voor het wegverkeer. In Noord-Holland is de situatie al weer wat verbeterd. In de komende uren zal ook in Zuid-Holland en Utrecht de situatie verbeteren, met name op de doorgaande wegen. Desondanks blijft het erg oppassen.
Vooral in de Oostelijke helft van het land levert de neerslag in de ochtendspits overlast op, zo is de verwachting. De neerlag valt daar op een bevoren wegdek, waarvan de temperatuur iets onder het vriespunt ligt, waardoor de wegen spiegelglad worden. Dat betekent dan grote problemen in de ochtendspits.
In het Noorden, Westen en Midden van het land is de situatie beter, al kan het ook daar glad zijn. In Limburg is nauwelijks kan op ijzel.
De VerkeersInformatieDienst adviseert weggebruikers dringend zich te laten informeren voor ze de weg op gaan.
ik ben zojuist op het werk aangekomen. rit van 120 kmquote:Op maandag 13 februari 2012 07:01 schreef Klonk het volgende:
van de VID site
[..]
Ik vind vooral het dikgedrukte opvallend, het KNMI en VID zijn elk op hun gebied de baas zullen we maar zeggen maar geven verschillende informatie voor een gebied.
KNMI zegt code rood, VID zegt mwoah, denk het niet...
ik hoorde die verhalen op de radio en echt zoiets van: lolquote:Op maandag 13 februari 2012 07:15 schreef Klonk het volgende:
Dan mag het VID voortaan het weer doen
wel fijn om te horen, moet dadelijk de weg op voor een rit van 150 km door Limburg, wel prettig dat ik daar geen twee dagen over ga doen
quote:Op maandag 13 februari 2012 09:38 schreef Weatherman het volgende:
Zo de eerste verwachting voor de lente is er al. Je kan me nu opvegen, wat een partij quatsch staat daarin zeg.
[ afbeelding ]
Vraag me af wat La Nina met onweer te maken heeft etc etc.quote:Op maandag 13 februari 2012 09:38 schreef Weatherman het volgende:
Zo de eerste verwachting voor de lente is er al. Je kan me nu opvegen, wat een partij quatsch staat daarin zeg.
[ afbeelding ]
Heb maar een topic geopend voor de lenteverwachtingen. Past het denk ik beter bijquote:Op maandag 13 februari 2012 10:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Vraag me af wat La Nina met onweer te maken heeft etc etc.
GFS geeft sneeuw voor zondag en maandag.quote:Op maandag 13 februari 2012 10:13 schreef Weatherman het volgende:
[..]
Heb maar een topic geopend voor de lenteverwachtingen. Past het denk ik beter bijAankomend weekend lijkt interessant te gaan worden met sneeuw(buien)
Gisteravond bijvoorbeeld.quote:Op maandag 13 februari 2012 10:00 schreef aloa het volgende:
Weeralarm was terecht...maar had wel eerder gemogen.
Het regent hierquote:Op maandag 13 februari 2012 10:58 schreef Bosbeetle het volgende:
bah, dit is nou bij uitstek het kutste weer dat je kunt hebben, 2°C wie heeft die tempratuur uberhaubt bedacht.
Och de dooi is al volop bezig. Straks is de sneeuw echt weg en kan het lente wordenquote:Op maandag 13 februari 2012 10:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het regent hier![]()
(NO van Zwolle)
En dan lopen er mensen te zeiken dat ze de sneeuw zat zijn, alsof ze hier wel blij mee zijn.
Ligt eraan hoe warm het wordt, zon etc etc.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:30 schreef mazaru het volgende:
Hoe lang zou het nou duren voordat het ijs van de plassen is?
Ik wil met de hond naar een natuurgebied, maar die dombo heeft ontdekt dat je op ijs kan lopen. Dus die wil dan waarschijnlijk het ijs oprennen en gaat er gegarandeerd doorheen zakken.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:46 schreef aloa het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe warm het wordt, zon etc etc.
je hond gewoon aanlijnen in een natuurgebied lijkt me een nog beter idee, of daar nu ijs ligt of niet...quote:Op maandag 13 februari 2012 11:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik wil met de hond naar een natuurgebied, maar die dombo heeft ontdekt dat je op ijs kan lopen. Dus die wil dan waarschijnlijk het ijs oprennen en gaat er gegarandeerd doorheen zakken.
Nog maar even in de bossen blijven denk ik?
Het is daar open voor honden.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
je hond gewoon aanlijnen in een natuurgebied lijkt me een nog beter idee, of daar nu ijs ligt of niet...
Ik neem aan dat je hond geen 80 kilo weegt. Zo snel zakt die er nu niet doorheen. Het gevaar is dat ze het water weer laten stromen, waardoor het water zakt en het ijs gaat zweven en vervolgens zal breken.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik wil met de hond naar een natuurgebied, maar die dombo heeft ontdekt dat je op ijs kan lopen. Dus die wil dan waarschijnlijk het ijs oprennen en gaat er gegarandeerd doorheen zakken.
Nog maar even in de bossen blijven denk ik?
Ja, het is dus lastig in te schatten. Dan ga ik de bossen in, daar zijn wel slootjes, maar als ze daar doorheen zakt, dan wordt ze hooguit nat tot de borst.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:18 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je hond geen 80 kilo weegt. Zo snel zakt die er nu niet doorheen. Het gevaar is dat ze het water weer laten stromen, waardoor het water zakt en het ijs gaat zweven en vervolgens zal breken.
Op vijvers e.d. kan je vandaag nog wel lopen, het was overal dik genoeg en dat is niet zomaar verdwenen.
Regen en natte sneeuwquote:Op maandag 13 februari 2012 12:31 schreef Pielemuisje het volgende:
Er is weer flink wat aan het ontwikkelen op de Noordzee...
Niks mis mee, ben lekker op de motorquote:Op maandag 13 februari 2012 10:58 schreef Bosbeetle het volgende:
bah, dit is nou bij uitstek het kutste weer dat je kunt hebben, 2°C wie heeft die tempratuur uberhaubt bedacht.
Als er van het weekend nog op geschaatst is... zal je hond er niet doorheen zakken vandaagquote:Op maandag 13 februari 2012 12:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, het is dus lastig in te schatten. Dan ga ik de bossen in, daar zijn wel slootjes, maar als ze daar doorheen zakt, dan wordt ze hooguit nat tot de borst.
In dat natuurgebied is het echt heel diep water, ik ben bang dat als ze daar op een zwakke plek staat en erdoor zakt, dat ze dan onder het ijs schiet.
Ja, je hebt waarschijnlijk wel gelijk, ik kijk teveel tvquote:Op maandag 13 februari 2012 12:43 schreef djayzz het volgende:
[..]
Als er van het weekend nog op geschaatst is... zal je hond er niet doorheen zakken vandaag
Vergeleken met die -20 was het zelfs in de koelkast warmquote:
Dat bedoel ik! Vieze zooi!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |