70 kg is netjes voor jou denk ik jaquote:Op zondag 12 februari 2012 15:18 schreef LieLie het volgende:
Mooie Wordfeud-TT
Hier wil ik nog een aantal kilo's kwijt. Ben eerder 20 kg afgevallen en nu een jaar stabiel. Nu wil ik nog 8-10 kg.. Denk ik.. Dan weeg ik 68-70 bij 1.75. En los daarvan merk ik dat ik me met goed eten en bewegen zoveel fitter voel
Ja, mijn figuur is ook het belangrijkste. Maar een beetje een richtgetal is wel handigquote:Op zondag 12 februari 2012 15:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
70 kg is netjes voor jou denk ik janiet veel minder doen hoor! Dan wordt je te dunnetjes
![]()
Zelf zit ik nu 3/4 jaar op 71 kilo bij 174. Prima te doen![]()
Mijn doelen: fit blijven, meer spierontwikkeling op sommige plaatsen, gezond en gevarieerd eten, voorkomen dat ik in oude en ongezonde patronen terug val
Kan snel gaan als je het sporten weer oppaktquote:Op zondag 12 februari 2012 15:40 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, mijn figuur is ook het belangrijkste. Maar een beetje een richtgetal is wel handigde 77 die ik nu weeg is ook niet dezelfde 77 als een half jaar geleden. Te weinig gesport de laatste maanden
Ik heb zo'n hoekje aan de zijkant, dat is een beetje irritant.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Nja ik heb dus echt 1 plek op mijn benen waar ik nog écht vanaf wil. Maar ik vrees een beetje dat dit vergeefse moeite is. Buik kan altijd platter maar ben er wel blij mee verder. Ben ook niet de jongste meer () en vind dat je na je 30e niet meer brood mager moet willen zijn
![]()
Zijkant en bovenaan de dijenquote:Op zondag 12 februari 2012 16:06 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hoekje aan de zijkant, dat is een beetje irritant.
Wel eens gevraagd of er een oefening voor is? Ik niet, maar ze hebben dan vaak nog wel een tip.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zijkant en bovenaan de dijendie plek is ook gewoon niet aan te spreken met oefeningen lijkt het. Heb behoorlijk gespierde bovenbenen maar dat stukje blijft slap
Doperwten-venkelquiche, geslaagd experimentjequote:Op zondag 12 februari 2012 16:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wat voor groentenquiche is dat, Sunny?Quiche + groenten =
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja, en die doe ik vervolgens ook, alleen heb ik niet het gevoel dat ik daadwerkelijk dát stukje er mee aanspreek..quote:Op zondag 12 februari 2012 16:12 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wel eens gevraagd of er een oefening voor is? Ik niet, maar ze hebben dan vaak nog wel een tip.
Mijn Mr haalt de 75 amper met 1.86quote:Op zondag 12 februari 2012 15:58 schreef Jagärtrut het volgende:
wat is t stil hier.
Doestelling: Blij worden met m'n lijf. Ik heb een hangbuikje, en daar wil ik vanaf. Maar goed, ik kom hier al 3 jaar, en schommel nogsteeds zo rondom de 85 kilo. Ik denk dat ik naar 75 wil (met 1.88), minder niet.
Lijstje van vandaag:
O: speltpannenkoeken met frambozen prut (diepgevroren frambozen stukgekookt met klein beetje suiker)
B: 5 km. wandelen in het zonnetje
L: 2 speltboterhammen met gebakken ei met wat bacon
t: nog een pannenkoekje met frambozen prut.
D: quiche met doperwten, pancetta, munt en parmezaanse kaas
T: stukje chocola.
Yes, i know. Carbs. Maar wel lekker!
Dat is bijna niet te trainen blijkt na mijn herhaaldelijk verzoeken.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zijkant en bovenaan de dijendie plek is ook gewoon niet aan te spreken met oefeningen lijkt het. Heb behoorlijk gespierde bovenbenen maar dat stukje blijft slap
Dat is ook wel een goeie!quote:Op zondag 12 februari 2012 16:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat is bijna niet te trainen blijkt na mijn herhaaldelijk verzoeken.
Ik masseer het nu en het wordt steviger
Vries je dat zelf in?, want in de winkel krijg je maar een klein bakje (voor teveel geld)quote:Op zondag 12 februari 2012 16:33 schreef LieLie het volgende:
Voor morgenvroeg maak ik van die overnight oats denk. Yoghurt met havermout en fruit. Heb weer allerlei soorten in de diepvries liggen
Wat zijn dat? Die quiche ziet er jum uit! Zo kom ik v mijn overschot venkel af.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:33 schreef LieLie het volgende:
Voor morgenvroeg maak ik van die overnight oats denk. Yoghurt met havermout en fruit. Heb weer allerlei soorten in de diepvries liggen
Ik ben dol op venkel!quote:Op zondag 12 februari 2012 16:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wat zijn dat? Die quiche ziet er jum uit! Zo kom ik v mijn overschot venkel af.
Volgens mij is het idee dat je de yoghurt met havermoutvlokken en fruit 's avonds al in de koelkast zet en dat de havermout dan wordt geweekt in de yoghurt.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wat zijn dat? Die quiche ziet er jum uit! Zo kom ik v mijn overschot venkel af.
Ik heb het van de winkelquote:Op zondag 12 februari 2012 16:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Vries je dat zelf in?, want in de winkel krijg je maar een klein bakje (voor teveel geld)
Fruit zompig ja? Misschien dat het meevalt als het ook nog moet ontdooien.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:50 schreef Perruche het volgende:
Ik zou het fruit er nog niet bijdoen Lielie, dan wordt het zompig! Ik maak vrij vaak die vlokken maar da gewoon vlokken + melk in de koelkast en dan de volgende ochtend even nuken met bijv, wat pindakaas of honing of fruit!
Nog niet eens geloof ik, bij onze Coop dan, maar zijn dezelfde soort doosjes.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:52 schreef Perruche het volgende:
Ik vind vriesfruit helemaal niet zo duur, bij de AH althans! 2 euro ofzo toch?
Mijn lijstje:
O: 2 worstenbroodjes (ben weer in brabant geweest en dan neem ik er altijd een zakje mee
S: buikspieren + bodycombat
L: pasta met gorgonzolasaus met walnoten
T: bakje yoghurt met warme appel
B: zometeen even naar buiten, wandelen in de kou!
D: broccolisoep met een omeletje
T: wat M&M's
Met een beetje doorzetten lukt het wel, maar wel trouw twee x per week en crosstrainen, dat doet het bij mij!quote:Op zondag 12 februari 2012 16:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat is bijna niet te trainen blijkt na mijn herhaaldelijk verzoeken.
Ik masseer het nu en het wordt steviger
Nja dat soort oefeningen doe ik ook en het heeft absoluut effect. Behalve...quote:Op zondag 12 februari 2012 17:00 schreef An24 het volgende:
[..]
Met een beetje doorzetten lukt het wel, maar wel trouw twee x per week en crosstrainen, dat doet het bij mij!
- planken op je zij, dan laten zakken en weer omhoog. Setjes x drie opbouwen
- op je rug liggen, billen/ bekken helemaal omhoog, vasthouden en dan om en om een been omhoog, ook setjes van drie opbouwen.
- gewicht of kabel pakken, gewoon langs je lijf houden en naar de zijkant buigen met je buikspieren.
Als je daar een mini hitt van maakt, dus alles achter elkaar, dan tien min crosstrainen en dan opnieuw, dan wordt zowel de zijkant van je buik, als van je benen super strak!
Eet je (geraffineerde) suiker? Tijdje bannen! Is het zo weg. Echt waarquote:Op zondag 12 februari 2012 17:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja dat soort oefeningen doe ik ook en het heeft absoluut effect. Behalve...
Nauwelijks.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:03 schreef An24 het volgende:
[..]
Eet je (geraffineerde) suiker? Tijdje bannen! Is het zo weg. Echt waar
vrees ikquote:
Vrouwen en hormonen vs mannen en testosteron en spieren...quote:Op zondag 12 februari 2012 16:31 schreef Ml-etje het volgende:
Mijn Mr haalt de 75 amper met 1.86en dan is hij echt mager!
De X-co training die ik 1x per week doe levert daar ook een goede bijdrage aanquote:Op zondag 12 februari 2012 18:02 schreef ElDinosaur het volgende:
Zijkanten van je buik trainen lijkt me een kwestie van basis core strength.. Zie http://www.bodybuilding.com/fun/beginner-core-training-guide.htm voor wat voorbeelden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |