Ahum...quote:Op zondag 12 februari 2012 18:20 schreef Helpmefok het volgende:
Even serieus, GuidettiIk sta weer echt mijn woonkamer door te stuiteren, WAT EEN KONING.
ALS IK HOMO WAS WIST IK HET WEL
Maarja, ook zo'n seizoen is goed om mee te maken (voor zo'n speler). Hier in de Eredivisie leert hij niet zoveel, dit is te makkelijk voor hem.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:22 schreef nostra het volgende:
En zo zonde, ook voor hem, dat ie er dan volgend jaar 7 inschopt bij een WBA, Fulham oid.
Jongens, gewoon blijven dromen dat deze eindbaas een jaartje blijft.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:22 schreef nostra het volgende:
En zo zonde, ook voor hem, dat ie er dan volgend jaar 7 inschopt bij een WBA, Fulham oid.
Dat schijnt wel de truuk te zijn.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mooi slechte wedstrijden winnen en je wordt kampioen
Niet doen.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jongens, gewoon blijven dromen dat deze eindbaas een jaartje blijft.
Belofte: ALS Guidetti nog een jaar blijft, neem ik een tattooage met zijn naam
Gadverdamme, haal eens weg die griezel!quote:
Ik zweer het je jongen, bij een landskampioenschap heb ik al "Feijenoord Rotterdam" op onderarmen, komt daar dalijk nog "John Guidetti" bijquote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 18:28 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Gadverdamme, haal eens weg die griezel!
Dost en De Jong ook. Voordeel bij een nadeel.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:29 schreef PabloLopez het volgende:
dit is kut, nu weet je zeker dat guidetti volgend seizoen weg is
Hij kan jongleren met drie...quote:Op zondag 12 februari 2012 18:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Guidetti heeft genoeg wedstrijdballen
Een kinderhand is snel gevuldquote:Op zondag 12 februari 2012 18:27 schreef Helpmefok het volgende:
Wiiiiiiiiiij staan boven de jooooooooo-den
Wiiiiiiiiiij staan boven de tuuuuuk-kers
wiiiiiiiiiij staan nu naast de frie-zen![]()
Blinde scheids in slechte wedstrijden en je wordt kampioen.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mooi slechte wedstrijden winnen en je wordt kampioen
quote:Op zondag 12 februari 2012 18:34 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Blinde scheids in slechte wedstrijden en je wordt kampioen.
Een Ajacied die naar de scheids wijstquote:Op zondag 12 februari 2012 18:34 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Verwachting is neem ik aan een weekje.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:34 schreef TC03 het volgende:
We zijn Fer voorbij. Tot zover de sportieve verbetering.
Alleen één ding... Hoe gaat het met Clasie?
Klopt daar hebben jullie vaak mazzel mee gehad.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:34 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Hands en schwalbe, kom opquote:Op zondag 12 februari 2012 18:35 schreef eight het volgende:
[..]
Een Ajacied die naar de scheids wijst
Wat ben je toch heerlijk voorspelbaar
Dit seizoen nog nietquote:Op zondag 12 februari 2012 18:36 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Klopt daar hebben jullie vaak mazzel mee gehad.
Terugkopen? 4,9 miljoen.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:34 schreef TC03 het volgende:
We zijn Fer voorbij. Tot zover de sportieve verbetering.
Alleen één ding... Hoe gaat het met Clasie?
trollquote:Op zondag 12 februari 2012 18:36 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Hands en schwalbe, kom op.
Dan was je voor Ajaxquote:Op zondag 12 februari 2012 18:20 schreef Helpmefok het volgende:
Even serieus, GuidettiIk sta weer echt mijn woonkamer door te stuiteren, WAT EEN KONING.
ALS IK HOMO WAS WIST IK HET WEL
Jullie worden dan ook geen kampioen.quote:
Nu niet over nadenken jongenquote:Op zondag 12 februari 2012 18:37 schreef Guidetti het volgende:
GVD hoe gaan we dit volgend seizoen oplossen?
En dan met 0 punten de CL uitvliegen?quote:Op zondag 12 februari 2012 18:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nu niet over nadenken jongenGewoon genieten.
Hoe we dit oplossen trouwens? Guidetti schiet ons naar een landskampioenschap --> Champions League --> PROFIT!!!!![]()
Ja.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:38 schreef Guidetti het volgende:
[..]
En dan met 0 punten de CL uitvliegen?
Heb je wel 10 miljoen, Guidetti en Bakkal behouden (Ahmadi ook), internationaal weer een stukje naam erbij en EEN SCHAALquote:Op zondag 12 februari 2012 18:38 schreef Guidetti het volgende:
[..]
En dan met 0 punten de CL uitvliegen?
Gewoon... lager gaan staan op de ranglijst?quote:Op zondag 12 februari 2012 18:37 schreef Guidetti het volgende:
GVD hoe gaan we dit volgend seizoen oplossen?
Ach ja, die kans was sowieso al heel grootquote:Op zondag 12 februari 2012 18:29 schreef PabloLopez het volgende:
dit is kut, nu weet je zeker dat guidetti volgend seizoen weg is
quote:Op zondag 12 februari 2012 18:36 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Hands en schwalbe, kom op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |