Daar win je dus nooit de Champions League meequote:Op zondag 12 februari 2012 18:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
"Uit EIGEN kracht voortgebracht"
Met die Arabier ook niet.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:06 schreef Marktplaatsman het volgende:
[..]
Daar win je dus nooit de Champions League mee
Ik hoef geen gekochte cup. Ik wil mijn club behouden.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:06 schreef Marktplaatsman het volgende:
[..]
Daar win je dus nooit de Champions League mee
Hij moest eigenlijk hierquote:Op zondag 12 februari 2012 18:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je vond 'm zo sterk dat je dacht: Ik post 'm gewoon 2 keer.?
Guidetti is zich onbetaalbaar aan het makenquote:
Welk eind? Waarom? Ik snap niet wat je nou neuzelt.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:18 schreef ajacied4lf het volgende:
'Guidetti' zou tot aan het eind jullie TT moeten zijn
Gelukkig val je nauwelijks in herhaling.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:17 schreef Helpmefok het volgende:
Guidetti zou, met zijn goalgemiddelde per wedstrijd, 45 doelpunten maken op seizoensbasis![]()
We moeten er maar niet meer van dromen.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:18 schreef eight het volgende:
[..]
Guidetti is zich onbetaalbaar aan het maken
eind van dit seizoen / omdat het een baas is.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:19 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Welk eind? Waarom? Ik snap niet wat je nou neuzelt.
Levert contract in, meldt zich aan bij Feyenoord.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:18 schreef eight het volgende:
[..]
Guidetti is zich onbetaalbaar aan het maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |