quote:JJ van Gangelen: What happened with the penalty?
Guidetti: "I put it in the top corner. That's what I know happened with the penalty."
Je kan ook gewoon prioriteiten stellenquote:Op zondag 12 februari 2012 14:11 schreef Typisch het volgende:
Wat een kut tijd, kan het niet zien omdat ik moet werken om half 5.
Boeiequote:Op zondag 12 februari 2012 14:38 schreef Helpmefok het volgende:
Waarom staan wij boven Ajax op Teletekst met eenzelfde hoeveelheid punten en een lager doelsaldo???
Wedstrijd minder.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik klaag niet, maar 't klopt niet toch?
Blijkbaar gaat aantal wedstrijden vóór doelsaldo tegenwoordig? Vind het wel duidelijker eigenlijk.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik klaag niet, maar 't klopt niet toch?
Is ook het meest logische.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:41 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Blijkbaar gaat aantal wedstrijden vóór doelsaldo tegenwoordig? Vind het wel duidelijker eigenlijk.
Maar op basis daarvan werden vroeger teams toch niet ingedeeld? VInd dit overigens wel véél beter hoorquote:
Het is een teken dat ze geleerd hebben van hun toenmalige fout. Je kunt zeggen wat je wil HMF, maar er is nu tenminste wèl meer openheid en andere supporters worden er ditmaal wel gewoon bij betrokken. Hierop zeiken is net als wat Derksen en LN vaak doen - zeiken om het zeiken.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:21 schreef Helpmefok het volgende:
Wat ik trouwens ook wel grappig vind: hoop mensen hier die De Feijenoorder een positieve inbreng vinden hebben op De Kuip. Nou, met alle respect, die hele Groene-Haassituatie heeft voor mij definitief afgedaan. Wat een partijtje slappe zakken hooi.
Meer openheid? Please, ze hebben een herdenking van tienduzenden mensen in Rotterdam een jaar later 'geprivatiseerd' en 'voor zichzelf' gehoudenquote:Op zondag 12 februari 2012 14:45 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Het is een teken dat ze geleerd hebben van hun toenmalige fout. Je kunt zeggen wat je wil HMF, maar er is nu tenminste wèl meer openheid en andere supporters worden er ditmaal wel gewoon bij betrokken. Hierop zeiken is net als wat Derksen en LN vaak doen - zeiken om het zeiken.
Ik geef het gewoon een kans. Bevalt het me niks, dan zeg ik m'n lidmaatschap op. Simpel zat.
Je snapt niet wat ik zeg - het initiatief van de Feijenoorder heeft meer openheid dan dat Groene Haas gebeuren. Wat betreft de herdenking van Coen ben ik het met je eens, maar om dan vervolgens elk positief initiatief wat volgt ook te gaan boycotten vind ik dan weer onnodig en kinderachtig.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:49 schreef Helpmefok het volgende:
Meer openheid? Please, ze hebben een herdenking van tienduzenden mensen in Rotterdam een jaar later 'geprivatiseerd' en 'voor zichzelf' gehoudenNou wist ik wel wat er speelde maar ik vind 't ergens gewoon jammer dat we niet met 20.000 man bij De Kuip stonden om een herdenkingsdienstje te doen.
Ja dat ben ik met je eens (dat ze meer openheid bieden) maar ik zie het zo gebeuren dat ze dalijk een kampioenschap op de Coolsingel nog in het geheim proberen te organiserenquote:Op zondag 12 februari 2012 15:01 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Je snapt niet wat ik zeg - het initiatief van de Feijenoorder heeft meer openheid dan dat Groene Haas gebeuren. Wat betreft de herdenking van Coen ben ik het met je eens, maar om dan vervolgens elk positief initiatief wat volgt ook te gaan boycotten vind ik dan weer onnodig en kinderachtig.
Mijn hele aanklacht tegen de Groene Haas toentertijd was dat de geheimzinnigheid het Legioen verdeelde. De Feijenoorder wil iedereen overal bij betrekken, wat ik enkel kan toejuichen. Als ik mezelf zou distantiëren daarvan 'omdat ze eerst iedereen buiten hielden' dan zou ik dezelfde verdeeldheid in stand houden waar ik me eerst over beklaagde.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:02 schreef Helpmefok het volgende:
Ja dat ben ik met je eens (dat ze meer openheid bieden) maar ik zie het zo gebeuren dat ze dalijk een kampioenschap op de Coolsingel nog in het geheim proberen te organiserenom maar in extremen te beredeneren.
Bij mij ben je gelijk je krediet kwijt als je andere mensen ergens buiten probeert te houden.
Dus als iemand een evenement vergalt, om vervolgens een evenement te organiseren, dan zeg jij: 'oh maar ze verdienen een kans?'.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:06 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Mijn hele aanklacht tegen de Groene Haas toentertijd was dat de geheimzinnigheid het Legioen verdeelde. De Feijenoorder wil iedereen overal bij betrekken, wat ik enkel kan toejuichen. Als ik mezelf zou distantiëren daarvan 'omdat ze eerst iedereen buiten hielden' dan zou ik dezelfde verdeeldheid in stand houden waar ik me eerst over beklaagde.
Ze hebben geleerd van hun fouten, dus verdienen ze een kans.
Kan het nog korter door de bochtquote:Op zondag 12 februari 2012 15:10 schreef Helpmefok het volgende:
Dus als iemand een evenement vergalt, om vervolgens een evenement te organiseren, dan zeg jij: 'oh maar ze verdienen een kans?'.
Oh ik respecteer je keuze hoor! Voor mij is het alleen simpel. Wie zich eerst als een lul gedraagd en daarna met leuke ideetjes komt, hoeft niet op mijn steun te rekenen. Zéker als hij/zij zich niet verexcuseert heeft voor het zich gedragen als een lul...quote:Op zondag 12 februari 2012 15:26 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Kan het nog korter door de bochtje snapt toch wel dat als mensen klachten in achting nemen en daarop verbeteren, dat ik vind dat er dingen veranderd zijn en een nieuwe kans gerechtvaardigd is?
Vooral dit.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Oh ik respecteer je keuze hoor! Voor mij is het alleen simpel. Wie zich eerst als een lul gedraagd en daarna met leuke ideetjes komt, hoeft niet op mijn steun te rekenen. Zéker als hij/zij zich niet verexcuseert heeft voor het zich gedragen als een lul...
Ik moet zeggen dat ik het toentertijd ook echt belachelijk vond. Om zo een tweespan te creëren tussen te supporters, waar thé fuck sloeg dat op..quote:Op zondag 12 februari 2012 15:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het zijn dezelfde vervelende azijnzeikers van LN, dezelfde gasten van De Groene Haas die mijn club een maand lang verneukten en scheiding berokkenden: wat mij betreft mogen ze zichzelf nu eerst bewijzen. Voor die tijd krijgen ze geen cent van me, en zelfs dan blijf ik sceptisch.
Ik kijk ze met sceptisme aan, en als het écht kwalitatief goed blijkt te zijn, kan ik altijd nog lid worden. Maar nu heb ik zoiets van 'krijg de pleuris maar lekker, geld zie je niet tot ik zie dat jullie intenties eindelijk écht goed zijn'.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:27 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het toentertijd ook echt belachelijk vond. Om zo een tweespan te creëren tussen te supporters, waar thé fuck sloeg dat op..
Maar dit soort dingen ka nik toejuichen. Schijnbaar hebben ze van hun fouten geleerd en willen ze iets goedmaken. Het is niet dat ik ze mijn geld direct verstuur, maar ze krijgen van mij het voordeel van de twijfel.
Ben ik dan weer met je eens, ja. Maar of die er ooit komt? De mensen in kwestie verschuilden zich toen achter een klein berichtje op FR12 de ochtend ervoor... lijkt me niet dat er een verklaring komt voor die idiote geheimhouding van de maanden ervoor.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:27 schreef Helpmefok het volgende:
Ik heb die gasten nog nooit kunnen betrappen op énige vorm van gratificatie voor hun gedrag...
Zal niet meer komen ook. Dat hele clubje klinkt heel gezellig en leuk, maar zolang die gasten hun excuses voor die idiote privé-herdenking niet maken is die vereniging voor mij veel van z'n charme kwijt.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:30 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ben ik dan weer met je eens, ja. Maar of die er ooit komt? De mensen in kwestie verschuilden zich toen achter een klein berichtje op FR12 de ochtend ervoor... lijkt me niet dat er een verklaring komt voor die idiote geheimhouding van de maanden ervoor.
Ik zit eerlijk gezegd meer met de andere clubs dan PSV. Zo'n Ajax had gewoon op z'n bek moeten gaan in Breda. Heerenveen moet ook niet te stabiel blijven presteren. Twente is te pakken en AZ vind ik moeilijk in te schatten. PSV is voor mij een leuke bijkomstigheid, maar dat zien we wel over een paar weken idd.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:36 schreef Helpmefok het volgende:
Week 23:
AZ - Heerenveen
PSV - Feijenoord
Week 24:
PSV - Twente
Week 25:
PSV - Heerenveen
Twente - Feijenoord
Belangrijkste weken voor Feijenoord op weg naar 't kampioenschap? Ik denk dat, míts we winnen tegen Vitesse en RKC, over 5 weken weten of we een kans hebben op 't landskampioenschap. Het worden zéér spannende weken, met een PSV dat een superzwaar programma heeft. AZ kunnen we 'makkelijk' op inlopen (we winnen alle toppers in De Kuip, remember?)
Veel plezier, doe ze de groetenquote:Op zondag 12 februari 2012 15:50 schreef Mixende_match het volgende:
Ti's koud hier in S haha
Hopen dat t spel ons warm houdt
quote:Op zondag 12 februari 2012 16:25 schreef RvLaak het volgende:
Saillant detail... Als Feyenoord zodadelijk met 3 goals verschil wint, staan ze derde
quote:
Vond deze post heel erg de moeite waardquote:
Boeien, Guidetti scoort zelfs met zijn kont als het moetquote:Op zondag 12 februari 2012 16:51 schreef MrDoo het volgende:
Volgens mij hands. Hij heeft zijn arm dan wel naast zijn lichaam, hij gaat wel bewust naar de bal toe. Maar goed, hij telt.
quote:Op zondag 12 februari 2012 16:50 schreef kapiteintje het volgende:
Jawel hoor. Het langzame hand in hand heeft z'n intrede gedaan in de Kuip.
Kan nog zelfstandig lopen dus zal wel meevallen. Lekker Mokotjo erin.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:06 schreef nostra het volgende:
Zag er op zich ook niet al te ernstig uit.
Idd. Zie je wel dat er iets meer aan de hand was!quote:Op zondag 12 februari 2012 17:07 schreef Helpmefok het volgende:
Hij loopt nog gewoon zonder 'raar' te lopen dus met een weekje kneden en masseren loopt hij tegen RKC gewoon de sterren van de hemel er weer af
Vind het ook héél goed dat hij luistert naar zijn lichaam en niet de pijn gaat verbijten. Respect dat je het op zo'n jonge leeftijd al doorhebt
quote:Op zondag 12 februari 2012 17:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Zie je wel dat er iets meer aan de hand was!
De teen mag er na de rust wel zo in.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:15 schreef AryaMehr het volgende:
Wat is Fernandez toch een waardeloze speler.
Idd. Zorgt er bijna in z'n eentje voor dat de rest van 't team niet rendeert.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:15 schreef AryaMehr het volgende:
Wat is Fernandez toch een waardeloze speler.
Zijn snelle rushes werken tegen elftallen die zich vast laten zetten op het middenveld. Nu het middenveld van ons voor 't eerst in lange tijd echter 'ondergewicht' heeft, moet je zo snel mogelijk een balvaster persoon neerzetten óf hopen op een gelukje van Cabral's voet ofzo.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Zorgt er bijna in z'n eentje voor dat de rest van 't team niet rendeert.
Cabral is balvast, alleen het probleem is dat je 'm eenmaal ingeleverd ook niet meer terugkrijgt.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zijn snelle rushes werken tegen elftallen die zich vast laten zetten op het middenveld. Nu het middenveld van ons voor 't eerst in lange tijd echter 'ondergewicht' heeft, moet je zo snel mogelijk een balvaster persoon neerzetten óf hopen op een gelukje van Cabral's voet ofzo.
Eerste 'puntensteel' wedstrijd? Of gaan we deze helft gewoon beter voetballen? Laat Van Gastel maar even flink boos wordenquote:Op zondag 12 februari 2012 17:19 schreef Ritmo het volgende:
Godverdomme, ga eens voetballen
Zonder dat geluk stonden we 2-1, 3-1 achter.
Koeman, doe eens wat.
Dacht dat het wel een nette gozer was, maar het blijkt toch een wat wild en gemeen mannetje te zijn. Kan daarbij opgeteld ook nog eens totaal geen bal aannemen, dus weg ermee. (Voor vandaag in ieder geval. )quote:Op zondag 12 februari 2012 17:21 schreef Ritmo het volgende:
Begin die Fernandez ook echt wel zat te worden trouwens. Die gast is meer bezig met janken bij de scheids, dan met goed voetballen. In de zomer terug naar Excelsior, samen met mede-kneus Swerts![]()
In dit soort wedstrijden heb je meer aan Cabral of Cissé.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dacht dat het wel een nette gozer was, maar het blijkt toch een wat wild en gemeen mannetje te zijn. Kan daarbij opgeteld ook nog eens totaal geen bal aannemen, dus weg ermee. (Voor vandaag in ieder geval. )
Doe maar Cissé nu ik erover nadenk. Die 'zakt nog wel eens terug' en dat kunnen we wel gebruiken nu Clasie eruit gehaald is. Cissé kan dan op het middenveld af en toe nog weleens een balletje pakken.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
In dit soort wedstrijden heb je meer aan Cabral of Cissé.
okquote:Op zondag 12 februari 2012 17:21 schreef Ritmo het volgende:
Begin die Fernandez ook echt wel zat te worden trouwens. Die gast is meer bezig met janken bij de scheids, dan met goed voetballen. In de zomer terug naar Excelsior, samen met mede-kneus Swerts![]()
Idd.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dacht dat het wel een nette gozer was, maar het blijkt toch een wat wild en gemeen mannetje te zijn. Kan daarbij opgeteld ook nog eens totaal geen bal aannemen, dus weg ermee. (Voor vandaag in ieder geval. )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |