Zoals ik al eerder in dit topic aangaf: Nederland is geen graadmeter. In Nederland weten we sowieso geen respect op te brengen voor artiesten met een staat van dienst en hobbelen we liever achter de laatste hype aan.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:10 schreef eriksd het volgende:
Waar zit dan de relevantie in? Met moeite de HMH volkrijgen? PSB zijn echt passé.
Maak je stelling eerst maar eens hard.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:30 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder in dit topic aangaf: Nederland is geen graadmeter. In Nederland weten we sowieso geen respect op te brengen voor artiesten met een staat van dienst en hobbelen we liever achter de laatste hype aan.
Welke stelling? Dat je breder moet kijken dan alleen Nederland? Of dat we graag achter de laatste hype aanhollen? Ik ben trouwens ook wel benieuwd hoe je "relevant" wilt definiėren.quote:
Geen idee of er een internationale notering in gaat zitten. Ik vond hun albums vroeger sowieso beter maar het is wel een goede lifeband.quote:Op zondag 19 februari 2012 01:25 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Er komt een nieuw album aan en aangezien ze in de jaren '80 betrekkelijk populair waren... alleen gaat een internationale notering er niet meer inzitten.
Daar gaan we weer: dat mensen nog optreden wil niet zeggen dat ze nog relevant zijn: over het algemeen is het immers het enige wat ze kunnen.quote:Op zondag 19 februari 2012 01:39 schreef elkravo het volgende:
Mick Jagger (ja hij leeft nog) is nog up and running (met of zonder Rolling Stones)
Bon Jovi (bestaan nog)
U2 (al vaak genoemd)
Lionel Richie (heeft nog een Gelredome-gedaan, brengt nog CD's uit)
Roxette (treden nog op)
Billy Ocean:
als een baas:
Ook in de woestijn groeien plantjes. Dat vond ik een best aardig nummer.quote:
The Wild Swans? Ik heb Bringing home The Ashes uit '88, zie net op Wiki dat ze nog bestaan.quote:
Maar doet dit er eigenlijk toe? Op mijn school luistert ongeveer 15% nog gewoon naar bands als Pink Floyd, Led Zeppelin en dergelijksquote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:21 schreef DrDentz het volgende:
Dat wordt mijn volgende topic.
70s helden die nog relevant zijn.
De jaren 80 verdienen een andere smiley dan jij ze geeft. Zeker de eerste helft.quote:
Recenter is ook al 11 jaar geleden. Al heeft ze misschien wel Lady Gage beinvloed met zo'n clip.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |