Toch knap.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:15 schreef bloodymary1 het volgende:
Misschien dan maar gewoon concluderen dat er maar 1 is: Madonna!
quote:Op zondag 12 februari 2012 17:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Popsterren Tem, niet van die eeuwig ietwat obscure meuk.
Dan zal ik maar niet over The Fall en de Nits beginnen.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Popsterren Tem, niet van die eeuwig ietwat obscure meuk.
Nou, ik vond het eigenlijk wel een goede vraag van je. Ik zie mensen namen als David Bowie noemen, maar die knakker is al tig jaar met pensioen.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:45 schreef DrDentz het volgende:
Wel een beetje namen noemen die de gewone Henken en Ingrids ook kennen
Ja hoor. Hun meest recente studio-album is "Yes", uit 2009, met de bescheiden hit "Love etc." Daarna hebben ze muziek voor een ballet geschreven (The Most Incredible Thing), verschenen in 2011. En op dit moment werken ze aan een nieuw studioalbum, met een Amerikaanse producer. Het album komt komend najaar uit.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:49 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik weet dat ze nog optreden. Maar maken ze ook nog nieuwe muziek?
Prince staat voornamelijk op het podium, en dat vaak heel lang achter elkaar (vorig jaar weer een rit van 21 shows in LA, elke dag één). Of dingen zoals z'n nachtconcerten afgelopen North Sea Jazz.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:29 schreef DrDentz het volgende:
Blijft wel als enige overeind door ijzeren discipline.
Superbowl gezien?quote:Op zondag 12 februari 2012 18:15 schreef bloodymary1 het volgende:
Misschien dan maar gewoon concluderen dat er maar 1 is: Madonna!
Precies. Die mensen hebben soms tientallen jaren zich volledig gegeven en vinden het nu gewoon genoeg. Ze zijn ouder, (soms) wijzer, hebben genoeg op de bank staan en willen en kunnen nu gewoon doen wat ze zélf willen.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:57 schreef Dagonet het volgende:
Maar veel artiesten uit die tijd zijn de dingen gaan doen die ze willen doen, ze zijn allang gearriveerd, ze doen het niet voor de roem of het geld, ze doen het nu voor hun fans en hun eigen plezier. Vandaar dat Sting cd's maakt in diverse stijlen, Prince de muziek die z'n fans graag willen horen elke keer in een nieuw jasje steekt en er zo zelf ook nog eer uithaalt, Mark Knopfler gewoon z'n eigen ding doet, enz enz.
Jep. En dan lees je ineens een bericht dat een van hen overleden is.quote:En omdat ze al 30 jaar rondlopen krijgen ze amper airplay en daarom vallen ze niet zo op. Maar ze zijn er vaak nog wel. Old rockstars never die, they just fade away..
Fixed.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:13 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
Sowieso hobbelen we in Nederland liever achter elke hype aan dan enig respect op te brengen voor artiesten met een lange staat van dienst.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |