Als 't dan echt moet, kies dan een mooi nummer van haarquote:
Nee joh, dat nummer is juistquote:Op zondag 12 februari 2012 19:56 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Als 't dan echt moet, kies dan een mooi nummer van haar
OT:
Final fantasy 13-2 kan er ook wat van vind ikquote:
Komt goed.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:02 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Tip: zoek op youtube naar 'Concert for George'
jezus Bennyquote:
Zeer lekker.quote:
Haten op Sean Paulquote:
Hij doet het bij mij niet..quote:
Nicequote:
Heb je even een DM gestuurd.quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:18 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Uit het topic over T. Mills.... wow. Just wow.
Oh, die is ook nice.quote:
Waar/ wanneer?quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:21 schreef Partingglass het volgende:
toch maar kaartje besteld voor hun optreden. heerlijk
Dank voor de herinnering, zag er al een paar goede opties tussen staanquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:24 schreef Partingglass het volgende:
9 april in eindhoven bij frits phillips. 8 euro dacht ik. . Ik dacht dat ze nog een paar andere gigs doen in nederland.
Tofquote:
Eindelijk iemand die Jesu ook kent of kan waarderenquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:28 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Dank voor de herinnering, zag er al een paar goede opties tussen staan
[..]
Tof
Heb die plaat (EP?) ook nog ergens liggen, wel in geen tijden gehoord. Dan dit maar evenquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:32 schreef IvanTower het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die Jesu ook kent of kan waarderen
Is een EPquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:35 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Heb die plaat (EP?) ook nog ergens liggen, wel in geen tijden gehoord. Dan dit maar even
Met die sfeer zit het bij Jesu vaak wel goed jaquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:39 schreef IvanTower het volgende:
[..]
Is een EPSun rise/ Sun down.
Paar jaar geleden live gezien in Paradiso trouwens, kleinste zaal die er was, weinig publiek.
Heerlijke sfeer
True.quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:45 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Met die sfeer zit het bij Jesu vaak wel goed ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |