ik ben al vaak genoeg onderwerp geweest!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als je het maar laat!Jij wou ook niet in de tt de vorige keer!
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik ben al vaak genoeg onderwerp geweest!
* Rucky is blij dat hij een stukje van zijn scherm zitquote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:33 schreef Rucky het volgende:
[..]
* Rucky is blij dat hij een stukje van zijn scherm zit
Verder dan bier en wijn ga ik niet.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:33 schreef autodief het volgende:
Lekker genieten vanavond mij lijntje ligt al klaar en bij jullie?
Kheb net mijn lijntje volgehangen met wasgoed!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:33 schreef autodief het volgende:
Lekker genieten vanavond mij lijntje ligt al klaar en bij jullie?
ik krijg een nieuw beeldscherm van jequote:
Ditoquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kheb net mijn lijntje volgehangen met wasgoed!
Okquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik krijg een nieuw beeldscherm van je
het is nog nóóit iemand gelukt om me drie keer op een avond mijn beelscherm onder te sproeien omdat ik moest lachen om z'n post..quote:
* DJMO's glas bijvultquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
het is nog nóóit iemand gelukt om me drie keer op een avond mijn beelscherm onder te sproeien omdat ik moest lachen om z'n post..
goed bezig
Ik tel ook altijd tot 3 voordat ik post.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
het is nog nóóit iemand gelukt om me drie keer op een avond mijn beelscherm onder te sproeien omdat ik moest lachen om z'n post..
goed bezig
Knipperlicht.quote:
Dan zit er straks ook nog een rietje tegen haar beeldscherm.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:49 schreef JK1982 het volgende:
* JK1982 overhandigt DJMO een rietje.
Misschien dat dat helpt..
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:55 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dan zit er straks ook nog een rietje tegen haar beeldscherm.
* Rucky geeft er één aanquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:55 schreef Papabear het volgende:
Ik bedenk me net dat ik vandaag nog helemaal niet heb gerookt en krijg spontaan trek
*Sjek pakt*
Ikke niet hoor.. Jakkes!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:13 schreef YskaFredriksson het volgende:
Baaah viespeuken, roken jullie allemaal?!
Ik zit nu in de bios bij Doodslag. Tis nu pauze. Ben benieuwd waar de andere helft van de film over gaat.
Alleen als ik opgewonden ben.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:13 schreef YskaFredriksson het volgende:
Waar de andere helft over gaatquote:Ik zit nu in de bios bij Doodslag. Tis nu pauze. Ben benieuwd waar de andere helft van de film over gaat.
Gelukkig!quote:
Laat ik het zo zeggen, het script kan nog meerdere kanten op.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:20 schreef Papabear het volgende:
[..]
Alleen als ik opgewonden ben.
[..]
Waar de andere helft over gaat![]()
De prullenbak in?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:21 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, het script kan nog meerdere kanten op.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:41 schreef Egberts het volgende:
allemaal kinderen, roken ....
Waar gaat het met deze wereld naar toe
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:13 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik zit nu in de bios bij Doodslag. Tis nu pauze. Ben benieuwd waar de andere helft van de film over gaat.
Waar, op uitzendinggemist.nl ofzo?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:52 schreef Scorpie het volgende:
Adele live @ Royal Albert Hall aan het luisteren, wat een dijk van een stem.
Op mijn PCquote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:57 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Waar, op uitzendinggemist.nl ofzo?
No sleep before the fat lady singsquote:Op zondag 12 februari 2012 00:02 schreef asfalthooligan het volgende:
zo steekt nog een sigaar op en gaat dan slapen
Hele sterke film met Theo Maasen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:30 schreef JK1982 het volgende:
[..]
De prullenbak in?
Of is het wel een aardige film? Ik heb er nog nooit van gehoord iig..
Ah, nu gaat er een lampje branden. Heb over die film gehoord en gelezenquote:Op zondag 12 februari 2012 00:24 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Hele sterke film met Theo Maasen.
De film gaat over een ambulancierik wil er niet teveel over zeggen straks verklap ik het plot :p
Waaromquote:Op zondag 12 februari 2012 00:41 schreef JK1982 het volgende:
* JK1982 moet eigenlijk naar bed, maar heeft nog helemaal geen zin..
quote:Op zondag 12 februari 2012 00:41 schreef JK1982 het volgende:
* JK1982 moet eigenlijk naar bed, maar heeft nog helemaal geen zin..
wap je me postcode eens, dan zoek ik mee met jequote:Op zondag 12 februari 2012 00:44 schreef YskaFredriksson het volgende:
Pfff ik ben op zoek naar een nieuwe scoutinggroep. Het draait me vooral om het leidinggeven en ik ben bij voorkeur op zoek naar een groep die niet op zaterdag draait en in een straal van max 20km van mn huis :p Oja en liefst niet ouder dan scouts. Ik heb ook wel RSA begeleidt en ik heb echt nog nooit zo'n relaxt kamp gehad maarja welpen of misschien scouts lijken me toch leuker...
Lekker verder zoeken dus :p
Mwaaaah zo makkelijk ligt het niet :p elke scoutinggroep (zoals je misschien zelf wel een beetje weetquote:Op zondag 12 februari 2012 00:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
wap je me postcode eens, dan zoek ik mee met je
quote:Op zondag 12 februari 2012 00:54 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Mwaaaah zo makkelijk ligt het niet :p elke scoutinggroep (zoals je misschien zelf wel een beetje weet) heeft zijn eigen houding en gedrag enzo. Dus ik ga niet passen bij elke groep
Voordeel is dat ik al vaak op NPK ben geweest, veel vergaderingen heb meegemaakt met veel groepen hierdoor al contact heb gehad. Sommige groepen zijn wat starrer dan de ander. Sommige groepen zijn erg op zichzelf en stellen zich haast vijandig op tegenover andere groepen. Je hebt hele streberige groepen en je hebt groepen die doen alleen wat zij zelf leuk vinden :p
Ik ken VEEL mensen uit VEEL verschillende groepen :p ik was over het algemeen de sociaalste van het stel. Dat klinkt een beetje raar om over jezelf te zeggen maarja ontkennen kan ik ook niet :p waren we met 10 verschillende groepen een weekend op kamp dan kende ik van elke groep minstens 3 mensen waar ik wel een babbel mee had gemaakt. Maar meestal gewoon de hele groep. Haha :p naja goed ik zoek zelf lekker verder maar bedankt voor je aanbod schat!
Oooohw.. ach, ben al een beetje moe en ik heb het koud.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:51 schreef Papabear het volgende:
[..]
Waarom moet je op zaterdagavond al om 00:50 naar bed?
quote:Op zondag 12 februari 2012 01:25 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
wie ben ik ?
OMG.... * insert niet feestvierende smiley... *quote:Op zondag 12 februari 2012 01:25 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
wie ben ik ?
edit: dit is de foto die ik bedoelde @merlijn
Precies de reden dat ik zelden aan vreemde drank gaquote:
Eens fatsoenlijk ontluchten....En dan bedoel ik niet de buurvrouw....quote:Op zondag 12 februari 2012 01:09 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Oooohw.. ach, ben al een beetje moe en ik heb het koud.
Ik vraag me af of er soms iets met de cv is. Druk op de cv is voldoende, maar radiator in de keuken wordt bijv. niet gelijkmatig warm. Er hangt een rare kou in huis vanavond.
En verder heb ik een bezoekje van mijn leuke, vrijgezelle buurvrouw af moeten slaan, omdat ik al visite had.. Dus mijn zaterdagavond is toch al naar de knoppen
[ afbeelding ]
Ik had je buurvrouw best wel willen opvangen gisteravond.quote:Op zondag 12 februari 2012 01:09 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Oooohw.. ach, ben al een beetje moe en ik heb het koud.
Ik vraag me af of er soms iets met de cv is. Druk op de cv is voldoende, maar radiator in de keuken wordt bijv. niet gelijkmatig warm. Er hangt een rare kou in huis vanavond.
En verder heb ik een bezoekje van mijn leuke, vrijgezelle buurvrouw af moeten slaan, omdat ik al visite had.. Dus mijn zaterdagavond is toch al naar de knoppen
[ afbeelding ]
Hebben we bij dezelfde groep gezeten?quote:Op zondag 12 februari 2012 01:00 schreef YskaFredriksson het volgende:
Jupen bij mijn oude groep ga ik nooit meer terug dankzij onze fantastische groepsbegeleider en het bestuur. Tjonge jonge jonge wat hebben die gefaald en veel stuk gemaakt.
Hmm.. zal vanmiddag eens kijken hoe dat werkt. Volgens mij heb je daar een speciale volgorde voor. Ik ben niet zo technisch..quote:Op zondag 12 februari 2012 02:19 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Eens fatsoenlijk ontluchten....En dan bedoel ik niet de buurvrouw....
zeg .. tegenwoordig valt 't toch wel mee?quote:Op zondag 12 februari 2012 02:11 schreef Merlijn het volgende:
[..]
OMG.... * insert niet feestvierende smiley... *
Heb je nou weer topless op de keukentafel gedanst?quote:
quote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 09:09 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Heb je nou weer topless op de keukentafel gedanst?![]()
Ik bewaar ze altijd voor de zondag ochtend. Der is niets leukers dan rekeningen te betalen.quote:Zo.. wat is er nou leuker op de zondagmorgen dan even ruim ¤ 400,= aan rekeningen te betalen..![]()
Die heb ik al gezien en één keer is genoeg.quote:Op zondag 12 februari 2012 11:48 schreef DJMO het volgende:
als er vandaag ook maar iemand naar mijn borst durft te kijken .. ga ik slaan
geert vond het nodig om tot bloedens toe te bijten
![]()
quote:
Neeh, het ging even over baby voeding maar er zijn helaas geen plaatjes gepost.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:45 schreef Merlijn het volgende:
Ik snap er geen tiet van.... Moet even bijlezen....
hoe smaakt dequote:Op zondag 12 februari 2012 13:45 schreef Merlijn het volgende:
Ik snap er geen tiet van.... Moet even bijlezen....
Speciaal voor jou dan:quote:Op zondag 12 februari 2012 13:49 schreef Rucky het volgende:
[..]
Neeh, het ging even over baby voeding maar er zijn helaas geen plaatjes gepost.
quote:Op zondag 12 februari 2012 13:54 schreef Papabear het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan:
[ afbeelding ]
Whahahahquote:Op zondag 12 februari 2012 13:55 schreef Rucky het volgende:
[..]
Jij weet wel telkens meer mijn dag goed te maken. Heb je nog meer plaatjes?
Je kan het leven zo saai maken als je zelf wiltquote:Op zondag 12 februari 2012 14:04 schreef DJMO het volgende:
nog maar een was in de wasmachine gooit *gaap* wat is het leven van een huisvrouw toch eigenlijk saai
Ik zie je wel op het station.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:09 schreef DJMO het volgende:
*op trein stapt naar Alkmaar en een sneeuwbal in papabears nek frot
Mijn redder vanochtend....quote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 14:52 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Mijn redder vanochtend....![]()
[ afbeelding ]
Rara, wat klopt er niet in dit verhaalquote:Op zondag 12 februari 2012 14:58 schreef Merlijn het volgende:
was ook wel hard nodig ook, vriendin die ik gisteravond op bezoek had, is wat lang gebleven, toen we er uiteindelijka chter kwamen dat er geen treinen meer reden. Ze is maar blijven slapen. Heb me daar een dramatische nachtrust gehad joh..... Tot 5u wakker gelegen....
Er staat een spatie verkeerd. Wat heb ik gewonnen?quote:Op zondag 12 februari 2012 14:59 schreef Papabear het volgende:
[..]
Rara, wat klopt er niet in dit verhaal
Nou?quote:Op zondag 12 februari 2012 14:59 schreef Papabear het volgende:
[..]
Rara, wat klopt er niet in dit verhaal
Nou? Hint je ergens op ?quote:Op zondag 12 februari 2012 14:59 schreef Papabear het volgende:
[..]
Rara, wat klopt er niet in dit verhaalHet ging goed tot "Ze is maar blijven slapen". Daarna ging er iets hopeloos mis
![]()
* DJMO heeft 3 kinderen.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:09 schreef Papabear het volgende:
[..]
* Boek over bloemetjes en bijtjes voor begint te lezen
Nope, niet zo'n vriendin. Daarnaast heb ik vanochtend nog een foto uit mijn urbex portfolio aan haar vriend verkocht.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:09 schreef Papabear het volgende:
[..]
* Boek over bloemetjes en bijtjes voor begint te lezen
Alsof ik met alles wat maar enigszins op een vrouw lijkt het bed in duik...quote:
*grinniktquote:Op zondag 12 februari 2012 15:14 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Alsof ik met alles wat maar enigszins op een vrouw lijkt het bed in duik...
btw, was je ook mijn redder hoor .. ik lust echt géén koffie zonder suikerquote:Op zondag 12 februari 2012 14:52 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Mijn redder vanochtend....![]()
[ afbeelding ]
Ik zat vanochtend ook in een lege suikerpot te kijken.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
btw, was je ook mijn redder hoor .. ik lust echt géén koffie zonder suiker
groepsknuffel!quote:
Aardig doen tegen Merlijn of:quote:
Leuk filmpje.quote:
Het waren ook goede muziek jaren.quote:
Ik was net van plan om m'n auto sneeuwvrij te gaan maken, maar daar zijn de jongens nu mee bezig.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:09 schreef Merlijn het volgende:
Zeaux.... weet wat plaatjes aan elkaar gedraaid. Was in de droger, huis aan kant. Hmmmz.... what to do....
Hier is hij alleen nat en smerig...quote:Op zondag 12 februari 2012 16:11 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik was net van plan om m'n auto sneeuwvrij te gaan maken, maar daar zijn de jongens nu mee bezig.
Soms zijn kinderen ook best handig
quote:Op zondag 12 februari 2012 16:12 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Hier is hij alleen nat en smerig...
Kee, tot over een uurtje!quote:Op zondag 12 februari 2012 16:14 schreef Merlijn het volgende:
![]()
ik haak het volgende topic wel weer aan...
KISSquote:Op zondag 12 februari 2012 16:03 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het waren ook goede muziek jaren.
Nog meer DJMO?
Ja, ik hoorde het vanmiddag op de radio. Da's ook what hoor.. < typo ging niet expresquote:Op zondag 12 februari 2012 16:18 schreef Papabear het volgende:
R.I.P. Whitney![]()
http://www.telegraaf.nl/p(...)48__overleden__.html
Blijft een schitterend nummer..quote:Op zondag 12 februari 2012 16:03 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het waren ook goede muziek jaren.
Nog meer DJMO?
Erna natuurlijkquote:Op zondag 12 februari 2012 16:22 schreef DJMO het volgende:
vraagje: kruidenmix voor patat en frites .. moet je dat voor het bakken er over heen gooien of erna?
Erna inderdaad, anders blijft het toch niet plakken??quote:Op zondag 12 februari 2012 16:22 schreef DJMO het volgende:
vraagje: kruidenmix voor patat en frites .. moet je dat voor het bakken er over heen gooien of erna?
Plus je kunt dan meteen je frituurvet wegflikkerenquote:Op zondag 12 februari 2012 16:26 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Erna inderdaad, anders blijft het toch niet plakken??
Hij had het over een dramatische nachtrust, dus zal wel zoiets zijn geweest:quote:Op zondag 12 februari 2012 16:31 schreef JK1982 het volgende:
* JK1982 vraagt zich nog steeds af wat de link is tussen het gebrek aan nachtrust van Merlijn en de vriendin die bleef slapen..
Jij hebt het vast beter aangepaktquote:Ik had net trouwens gezellig een paar uurtjes m'n vrijgezelle buurvrouw op bezoek
Haha, nee hoor.. Het is echt een schat, alleen ze is iets te oud voor mijquote:Op zondag 12 februari 2012 16:44 schreef Papabear het volgende:
[..]
Jij hebt het vast beter aangepakt
Het nummer heeft ze behoorlijk verkloot.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:18 schreef Papabear het volgende:
R.I.P. Whitney![]()
Wanneer ben jij voor het laatst bij je buurman boven geweest?quote:Op zondag 12 februari 2012 16:58 schreef vannelle het volgende:
[..]
Het is dat ik mijn huis niet herken anders zou ik durven zweren dat ik mijn vrouw hoorde.
quote:Op zondag 12 februari 2012 16:18 schreef Papabear het volgende:
R.I.P. Whitney![]()
Never, zal het eens aan mijn vrouw vragen.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:02 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Wanneer ben jij voor het laatst bij je buurman boven geweest?
quote:Op zondag 12 februari 2012 17:06 schreef vannelle het volgende:
[..]
Never, zal het eens aan mijn vrouw vragen.
Als dat waar is he?quote:Op zondag 12 februari 2012 17:15 schreef JK1982 het volgende:
[..]![]()
Inderdaad, wellicht dat die dekbedovertrek haar bekend voorkomt..
* Rucky stuk kip in de pan mikt.quote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 17:27 schreef DJMO het volgende:
wie heeft er wat mp3's voor me? oa van meat loaf en KISS ?
Dan moet je hierheen komen of aan Merlijn vragen hoe ik regel dat jij op mijn harde schijf komt.quote:
denk dat zelf downloaden gewoon de beste optie is.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:36 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dan moet je hierheen komen of aan Merlijn vragen hoe ik regel dat jij op mijn harde schijf komt.![]()
Ik heb niet van alles verstand.
Of ik zet mijn collectie op een externe hd en pak het ov om hem langs te brengen.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:43 schreef gomi het volgende:
[..]
denk dat zelf downloaden gewoon de beste optie is.
bij zelf downloaden was t allang hoog en droog binnen.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:11 schreef Rucky het volgende:
[..]
Of ik zet mijn collectie op een externe hd en pak het ov om hem langs te brengen.
Doen! Grote roze strik er omheenquote:Op zondag 12 februari 2012 18:11 schreef Rucky het volgende:
[..]
Of ik zet mijn collectie op een externe hd en pak het ov om hem langs te brengen.
Dat heb ik al een keertje geflikt.quote:
Teamviewer o.a., maar is zeer afhankelijk van up & downloadsnelheidquote:Op zondag 12 februari 2012 18:24 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat heb ik al een keertje geflikt.![]()
Maar tegenwoordig zou het toch mogelijk moeten zijn om DJMO toegang tot mijn muziek partitie te kunnen geven?
Zou een directe ftp verbinding niet beter zijn?quote:Op zondag 12 februari 2012 18:47 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Teamviewer o.a., maar is zeer afhankelijk van up & downloadsnelheid
Kan ook, maar dan ben je alsnog afhankelijk van je verbindingssnelheid. Moet ik hem instellen voor met je?quote:Op zondag 12 februari 2012 18:53 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zou een directe ftp verbinding niet beter zijn?
Ik moet me daar toch eens in verdiepen![]()
Kan ook wel eens gezellig zijn, met een kaarsje....quote:Op zondag 12 februari 2012 19:26 schreef DJMO het volgende:
ik zit in 't donker![]()
m'n bureualampje heeft het begeven zonet. morgen maar 'n nieuw lampje halen ...
samen met iemand waar je om geeft wellicht .. in je eentje .. nee. Dan heb ik liever fatsoenlijk licht waar ik bij kan werkenquote:Op zondag 12 februari 2012 19:48 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Kan ook wel eens gezellig zijn, met een kaarsje....
* Merlijn naar kaarsjes naast zich kijkt...quote:Op zondag 12 februari 2012 19:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
samen met iemand waar je om geeft wellicht .. in je eentje .. nee. Dan heb ik liever fatsoenlijk licht waar ik bij kan werken(en ik ben atm aan 't werk, althans, poging doen tot met een pruttelende baby naast me
)
Misschien een aanrader dan om zo'n kleine fitting spaarlamp op voorraad te leggen morgen?quote:Op zondag 12 februari 2012 21:01 schreef DJMO het volgende:
needit burealampje is een erfenisje van m'n opa, en de enige nog met zo'n kleine fitting. De rest is allemaal spaarlamp formaat etc
Koelkastlampjes hebben dat idd. Slim!quote:Op zondag 12 februari 2012 21:16 schreef maffemuts het volgende:
Koelkasten hebben in 99% van de gevallen ook een kleine fitting
Ennnnn goeienavond allen
m'n koelkast staat in een onverlicht bijhokje buiten de keuken. dan zie ik daar weer geen reet meerquote:Op zondag 12 februari 2012 21:16 schreef maffemuts het volgende:
Koelkasten hebben in 99% van de gevallen ook een kleine fitting
Ennnnn goeienavond allen
Je wìl gewoon niet worden geholpenquote:Op zondag 12 februari 2012 21:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
m'n koelkast staat in een onverlicht bijhokje buiten de keuken. dan zie ik daar weer geen reet meer
Tis maar voor vanavond hoor... leek me in iedergeval 'prettiger' dan in t donker zittenquote:Op zondag 12 februari 2012 21:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
m'n koelkast staat in een onverlicht bijhokje buiten de keuken. dan zie ik daar weer geen reet meer
* Merlijn zit in een chillmodus....quote:Op zondag 12 februari 2012 21:51 schreef JK1982 het volgende:
Dag lieve kijkbuiskindertjes.. Hoe is het hier?
ArmadaChill op spotifyquote:Op zondag 12 februari 2012 21:54 schreef JK1982 het volgende:
Lekker, lekker..
Had vanmiddag even een aardige radiozender aanstaan op tv, was ook van die loungemuziek. Leuk..
Spotify heb ik niet, wel van gehoord. Maar ik vind die uit dat filmpje dat je hierboven hebt gepost niet zo..quote:
Ik heb vanmiddag een dubstep mix in elkaar gezet, dus dan is even heel rustig ook wel weer lekker...quote:Op zondag 12 februari 2012 21:58 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Spotify heb ik niet, wel van gehoord. Maar ik vind die uit dat filmpje dat je hierboven hebt gepost niet zo..
Ah, ben je zelf actief met muziek bewerken/maken etc?quote:Op zondag 12 februari 2012 21:59 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag een dubstep mix in elkaar gezet, dus dan is even heel rustig ook wel weer lekker...
*slik* dan ben ik ook oud ... Nothing else mattersquote:Op zondag 12 februari 2012 21:50 schreef maffemuts het volgende:
Ok...
Zomaar 3 van mij persoonlijke favorieten...
Damn... k voel me oud!
Ik draai wel eens inderdaad.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:01 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ah, ben je zelf actief met muziek bewerken/maken etc?
Dubstep is volgens mij vrij hard inderdaad, toch?
Mijn muzieksmaak is heel breed en doorgaans draai ik niet wat ik graag luister.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:19 schreef JK1982 het volgende:
Hahaha, ok.. Ik heb pas een stukje gehoord, maar dat was niet echt mijn ding. Maargoed, er zal ook daarin vast wel weer een hoop verschil zitten..
Stil hier hè?
nou, luisteren naar gesnurk.. wat een genotquote:Op zondag 12 februari 2012 22:21 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Mijn muzieksmaak is heel breed en doorgaans draai ik niet wat ik graag luister.
Ik denk dat iedereen nog van de laatste restjes weekend geniet
quote:Op zondag 12 februari 2012 22:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
nou, luisteren naar gesnurk.. wat een genot
ftd nr?quote:Op zondag 12 februari 2012 23:04 schreef Papabear het volgende:
Zo, film is afgelopen. Seven Pounds
Aanraderhttp://www.moviemeter.nl/film/49100
Wat is nou weer een ftdnr?? Ik probeer het uit te spreken maar kom elke keer in de knoop met mijn tongquote:
looptquote:
fquote:Op zondag 12 februari 2012 23:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wat is nou weer een ftdnr?? Ik probeer het uit te spreken maar kom elke keer in de knoop met mijn tong
Ik heb al bijna 40 jaar ADHD. En als je overal op gaat letten, dan mag je echt helemaal niks meer hebben.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:23 schreef YskaFredriksson het volgende:
hmmm ik kwam net wel iets interessants tegen, een dieet waarmee je geraffineerde suikers uitbant. Ik geloof dat het gezond is maaaarrrrr als je dan even verderop leest dat diezelfde geraffineerde suikers ADHD veroorzaakt dan denk ik wel: ja hoorrrrrr... Klok, klepel en niet alles goed begrepen... Dus heb een reactie achtergelaten en ben benieuwd naar het antwoord.
Ennee ik ken Metallica met Nothing Else Mathers ook dus daar hoeven jullie je niet oud om te voelen..
http://missnatural.nl/cursus-40-dagen-zonder-suiker/quote:
Naast dat ik vegetarier ben denk ik voor de rest ook niet heel veel over mijn eten na. Ik geloof wel dat je daadwerkelijk een suikerverslaving kan hebben. Het hele huis afstruinen op zoek naar zoetigheid e.d. dus ik geloof wel dat als ik mijn suiker inname vermindert dat het goede effecten op mijn lijf zal hebben. Maar dat het ADHD veroorzaakt mwaaaaah....quote:Op zondag 12 februari 2012 23:31 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik heb al bijna 40 jaar ADHD. En als je overal op gaat letten, dan mag je echt helemaal niks meer hebben.
Dus ik eet en drink gewoon wat ik lekker vind. Af en toe een ritalinnetje, of een concerta en klaar.
Life's good
quote:
Oja, dat was ik nog vergeten te vertellen...quote:Op maandag 13 februari 2012 00:26 schreef JK1982 het volgende:
Hmm.. nu je het over vegetariërs hebt Yska..
ik was eerder vanavond nét te laat om een eend te redden die midden op de rijbaan zat in mijn woonplaats. Ik kon hem gelukkig zelf ontwijken, heb de eerstvolgende afslag genomen en ben gekeerd. Want hij zat daar zo raar stil, ik denk: "Daar is iets mis mee.."
Daar aangekomen zag ik net 2 auto's over het arme beest heen rijden. Dag eend..
Dat soort dingen hoor ik dus liever niet, daar kan ik slecht van slapen..quote:Op maandag 13 februari 2012 00:26 schreef JK1982 het volgende:
Hmm.. nu je het over vegetariërs hebt Yska..
ik was eerder vanavond nét te laat om een eend te redden die midden op de rijbaan zat in mijn woonplaats. Ik kon hem gelukkig zelf ontwijken, heb de eerstvolgende afslag genomen en ben gekeerd. Want hij zat daar zo raar stil, ik denk: "Daar is iets mis mee.."
Daar aangekomen zag ik net 2 auto's over het arme beest heen rijden. Dag eend..
quote:Op maandag 13 februari 2012 00:27 schreef Papabear het volgende:
[..]
Oja, dat was ik nog vergeten te vertellen...
Sorry
Nou zeg, denk je alleen maar aan jezelf? En ik dan?quote:Op maandag 13 februari 2012 00:28 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Dat soort dingen hoor ik dus liever niet, daar kan ik slecht van slapen..
En toen kwam ikquote:Op maandag 13 februari 2012 00:31 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik zag hem nog spartelen na de 1e auto..
't zelfde als kip.quote:Op maandag 13 februari 2012 00:33 schreef Papabear het volgende:
[..]
Hoe maak je zo'n eend eigenlijk klaar? (met een veertje, zou m'n vader zeggen)
Altijd en eeuwig zo stoned als een garnaalquote:Op maandag 13 februari 2012 00:37 schreef DJMO het volgende:
armand.. hoe kon ik die vergeten .. *yt opzoekt*
quote:Op maandag 13 februari 2012 00:41 schreef DJMO het volgende:
Van Dik Hout - stil in mij
Clouseau - daar gaat ze
Closeau - laat me nu toch niet alleen
Henk Westbroek - zelfs je naam is mooi
Clouseau - passie
quote:Op maandag 13 februari 2012 00:39 schreef Papabear het volgende:
[..]
Altijd en eeuwig zo stoned als een garnaalGeniale kerel!
Zag hem laatst ook bij 'Op volle toeren' met Ali B
Brenda Steunbeer!quote:Op maandag 13 februari 2012 00:42 schreef Rucky het volgende:
[..]![]()
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=409655
Spaan en Vermegen,quote:
huilt nog wat harder ...quote:
Als je maar wel weet dat dit 1 van de HELE HOGE uitzonderingen is dat ik ook maar iets van die 2 plaatsquote:
zelfde genre, maar iets vrolijkerquote:Op maandag 13 februari 2012 00:51 schreef YskaFredriksson het volgende:
Clouseau - Passie wilde ik ook net noemen
De Poema's - Laat me niet staan
Henk Westbroek - Waar ze loopt te wandelen
Het Goede Doel - Alles geprobeerd
Jenny Arean - Het is over
Van Dik Hout - Meer dan een ander
Van Dik Hout - De stilte valt zo hard
Birgit - Crazy
Birgit - Lover
Als ze er niet is is van De Dijkquote:Op maandag 13 februari 2012 01:01 schreef DJMO het volgende:
update lijstje:
Metallica – nothing else matters
KISS – you were made for loving me
Meat loaf – you took the words right of my mouth
Meat loaf – bat out of hell
Meat loaf – paradise by the dasboardlight
Gloria Gaynor – i will survive
Brian May – too much love will kill you
Brian Adams – everything i do, i do it for you
Meat Loaf – i would do anyting for love
James Blunt – Goodbeye my lover
Dune – hand in hand
Total Touch – Somebody elses lover
Lucifer – house for sale
Cascada – everytime we touch
Total Touch – Touch me there
Queen – Want to break free
Armand – ben ik te min
Van Dik Hout – Stil in mij
Clouseau – daar gaat ze
Clouseau – laat me nu toch niet alleen
Henk Westbroek – zelfs je naam is mooi
Clouseau – passie
Van Dik Hout – Meer dan een ander
Van Dik Hout – Als ze er niet is
Van Dik Hout – De keuzes die je maakt
De Kast – Raak
Nick & Simon – pak nu maar m'n hand
Blof – bijna waar ik zijn moet
Marco Borsato – Droom, durf, doe en deel
Guus Meeuwis – Verliefd zijn is veel leuker
* Rucky houd DJMO even stevig vast.quote:
Slaap ze.quote:
Merlijn weet nog een goed restaurant in de buurt maar ik kan ook even wachten tot de eerste fokster hier binnen kom waaien.quote:Op maandag 13 februari 2012 09:25 schreef JK1982 het volgende:
[..]
En goedemorgen!
Heeft er iemand stiekem nog valentijnsplannen voor morgen?
quote:Op maandag 13 februari 2012 10:37 schreef JK1982 het volgende:
Ik zit toch te twijfelen of ik mijn ex een kaart zal sturen.. Ik hou namelijk nog wel van haar, hoewel de kans dat het ooit nog goed gaat komen wel minimaal is geworden..
dat ..quote:Op maandag 13 februari 2012 09:47 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn wakker schrikt...
Meuning.... Valentijn? Just a regular day like any other.....
Simpelweg omdat er een reden is dat de relatie over is, ongeacht wie er een einde aan heeft gemaakt.quote:
Tsja, er zit inderdaad een voorgeschiedenis aan.quote:Op maandag 13 februari 2012 10:42 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Simpelweg omdat er een reden is dat de relatie over is, ongeacht wie er een einde aan heeft gemaakt.
Hoeft ook niet. Maar daarom dus. Focus je liever op de toekomstquote:Op maandag 13 februari 2012 10:45 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Tsja, er zit inderdaad een voorgeschiedenis aan.
Maargoed, dat is een lang verhaal en dat ga ik hier niet neerzetten..
quote:Op maandag 13 februari 2012 10:47 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Maar daarom dus. Focus je liever op de toekomst
Vertel mij wat. Maar leer dan van mijn fouten, hoef jij ze niet te maken....quote:
quote:Op maandag 13 februari 2012 10:52 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Vertel mij wat. Maar leer dan van mijn fouten, hoef jij ze niet te maken....
Tsja, ik weet niet wat jij allemaal fout hebt gedaan natuurlijkquote:Op maandag 13 februari 2012 10:52 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Vertel mij wat. Maar leer dan van mijn fouten, hoef jij ze niet te maken....
Dat is ook een beetje het idee erachter.. Ik heb nu het gevoel dat er nog allemaal losse eindjes zijn, en ik wil dit graag normaal kunnen afsluiten. En bovendien zit ik nog met een heleboel vragen.quote:Op maandag 13 februari 2012 10:57 schreef Ireth het volgende:
Een valentijnskaart hoeft toch niet perse naar je geliefde? Je kan hem ook naar iemand sturen die een plekje in je hart draagt zonder dat er een relatie is. Een soort van "Ondanks alles ben je me nog dierbaar en wens ik je alle goeds toe" kaartje ofzo??
Die zou ik niet in een valentijnskaart zettenquote:Op maandag 13 februari 2012 10:59 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje het idee erachter.. Ik heb nu het gevoel dat er nog allemaal losse eindjes zijn, en ik wil dit graag normaal kunnen afsluiten. En bovendien zit ik nog met een heleboel vragen.
Maargoed, ik ga hier maar niet te diep op in
* waterstofzuiger aangeeft *quote:Op maandag 13 februari 2012 11:49 schreef Ganzz het volgende:
Ik ga morgen uit eten. Met mijn exDus, ja...
Verder vandaag mega druk hier, leiding in de schuur gesprongen, een groot waterballet
ik wilde iets zeggen, maar die opmerking slik ik maar inquote:Op maandag 13 februari 2012 12:42 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn staart al twee uur naar een document wat hij moet bijwerken....
Dan kan ik het have fhf wel een kaartje sturen. Als je die opmerking gisteren had gemaakt dan had je er nog één gekregen ook.quote:Op maandag 13 februari 2012 10:57 schreef Ireth het volgende:
Een valentijnskaart hoeft toch niet perse naar je geliefde? Je kan hem ook naar iemand sturen die een plekje in je hart draagt zonder dat er een relatie is. Een soort van "Ondanks alles ben je me nog dierbaar en wens ik je alle goeds toe" kaartje ofzo??
* JK1982 momelt iets over 'wie A zegt..'quote:Op maandag 13 februari 2012 12:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik wilde iets zeggen, maar die opmerking slik ik maar in
Toch moet je er ook mee oppassen, voordat je misschien allerlei gevoelens bij iemand op zou wekken. Ik weet niet of je je naam er dan ook onder zou zetten of hem anoniem zou sturen, maar dat laatste lijkt me niet handig..quote:Op maandag 13 februari 2012 12:49 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dan kan ik het have fhf wel een kaartje sturen. Als je die opmerking gisteren had gemaakt dan had je er nog één gekregen ook.![]()
Ik zit ook te denken wie er allemaal een beetje in de buurt wonen en geen relatie oid hebben. Dan blijft geloof ik alleen JaleesaJoia over en die is misselijk van de cocktails.![]()
Ik denk dat ik morgen weer alleen mag doorbrengen.
De mensen die dichtbij me staan weten echt wel wat ze voor me betekenen, daar heb ik geen kaartje voor nodig. En diegene waarvoor het wel zou moeten, breng ik in een lastig parket ...quote:Op maandag 13 februari 2012 12:51 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Toch moet je er ook mee oppassen, voordat je misschien allerlei gevoelens bij iemand op zou wekken. Ik weet niet of je je naam er dan ook onder zou zetten of hem anoniem zou sturen, maar dat laatste lijkt me niet handig..
Dat bedoel ik..quote:Op maandag 13 februari 2012 12:55 schreef Merlijn het volgende:
[..]
De mensen die dichtbij me staan weten echt wel wat ze voor me betekenen, daar heb ik geen kaartje voor nodig. En diegene waarvoor het wel zou moeten, breng ik in een lastig parket ...
Klopt idd wat je zegt, ik zou het ook niet gedaan hebben maar ik moest wel even lachen toen ik eraan dacht.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:51 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Toch moet je er ook mee oppassen, voordat je misschien allerlei gevoelens bij iemand op zou wekken. Ik weet niet of je je naam er dan ook onder zou zetten of hem anoniem zou sturen, maar dat laatste lijkt me niet handig..
Goed gezegd.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:55 schreef Merlijn het volgende:
[..]
De mensen die dichtbij me staan weten echt wel wat ze voor me betekenen, daar heb ik geen kaartje voor nodig. En diegene waarvoor het wel zou moeten, breng ik in een lastig parket ...
wat een skeet!quote:
*bookmarkedquote:
Helaas, was opvouwen is een van mijn verborgen talenten en dat wil ik graag zo houdenquote:Op maandag 13 februari 2012 13:55 schreef DJMO het volgende:
iemand van jullie die zichverveelt .. m'n was moet opgevouwen worden en ik heb geen zin
What? Dat zijn geen beste berichten.. heb je dat nu net doorgekregen, of wist je dat al?quote:Op maandag 13 februari 2012 13:57 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn hoort vanavond of hij ontslagen wordt....
Ik hoop maar dat je niet gebeld wordt met slecht nieuws. Ik ben vorig jaar ontslagen bij een bedrijf waar ik bijna 10 jaar gewerkt heb. Zo op de één op andere dag kreeg ik te horen dat er geen werk meer voor mij was. Veel geluk.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:00 schreef Merlijn het volgende:
Nou, ik wist dat er een ontslagronde zat aan te komen. Alleen zijn blijkbaar nu ook de facturabele mensen zoals ik erbij betrokken, niet alleen de mensen die al langere tijd op de bank zitten. Het erge is dat ik via externe mensen moet horen dat vanavond de belronde is...
* Merlijn heeft de nekharen rechtop staan nu...
Vond ik ook al. Ik krijg meer informatie via het lopende "Werken bij" topic op Tweakers dan via mijn eigen OR (of manager, want die is op vakantie...) ....quote:Op maandag 13 februari 2012 14:10 schreef JK1982 het volgende:
Dat kan ik me voorstellen ja, jemig.. Alles onder het mom van 'de crisis' zeker?
Ik zal voor je duimen.. Leuk ook dat je dat viavia moet horen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |