gielquote:Op zondag 12 februari 2012 00:26 schreef Paul het volgende:
Wie heeft de muzieksamenstelling gedaan zeg, wat een grote fail
2e scherm > Keuze van de kijker: Elbow - One Day Like This (2008)quote:Op zondag 12 februari 2012 00:26 schreef Paul het volgende:
Wie heeft de muzieksamenstelling gedaan zeg, wat een grote fail
Guy Garvey is een subGod.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:27 schreef Sersjee het volgende:
Guy Garvey is een held.
Elbow is fenomenaal.
en ik moest er hard om lachen. dankjewelquote:Op zondag 12 februari 2012 00:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Zag em op FB vandaag, moest er aan denken
Astu, dat breng ik graag teweegquote:Op zondag 12 februari 2012 00:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en ik moest er hard om lachen. dankjewel
Sub, want Neil Finn is God.quote:
Precies, daarom! Wanneer komt die knakker trouwens weer onze kant op? Dat waren m'n beste 35 Euro's ooit besteed.quote:
Truste!quote:
Geen idee, maar ik ben er wel weer aan toe.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Precies, daarom! Wanneer komt die knakker trouwens weer onze kant op? Dat waren m'n beste 35 Euro's ooit besteed.
slaap lekker Toppertjequote:
Zelfde kaliber als 't hobbybandje van z'n zoon? Want dan moet dat snel even de kop ingedrukt worden.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:30 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik ben er wel weer aan toe.
Hij's nu bezig met z'n vrouw in een hobbybandje, maar dat mag je rustig overslaan...
quote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 00:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Zelfde kaliber als 't hobbybandje van z'n zoon? Want dan moet dat snel even de kop ingedrukt worden.
en de geruchten zeggen dat hij gaat trouwen.quote:
met Paul??quote:Op zondag 12 februari 2012 00:32 schreef hole1988 het volgende:
[..]
en de geruchten zeggen dat hij gaat trouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |