quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:10 schreef LudoSanders het volgende:
Ik hoop wel dat we haar straks na drukke werkdag aan het zwembad zien liggen in badkleding.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:10 schreef Deckard het volgende:
Arme Caroline, zit ze het zweet uit haar naad te werken om Peter in de gaten te houden. Doet Peter het ook nog eens fout! Terug naar je plastic troon, tros mango.
Als je visueel ingesteld bent: moet je eens nadenken hoe het er uit ziet als ze sex hebben.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:10 schreef LudoSanders het volgende:
Ik hoop wel dat we haar straks na drukke werkdag aan het zwembad zien liggen in badkleding.
Die veroorzaakt in d'r eentje een eclips.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:10 schreef LudoSanders het volgende:
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:11 schreef OProg het volgende:
[..]
Als je visueel ingesteld bent: moet je eens nadenken hoe het er uit ziet als ze sex hebben.
Ja van die plakjes verpakt in plasticquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:12 schreef megamandy het volgende:
Kaas is niet te vreten in SpanjeSmaakt naar plastic tegenover Nederlandse kaas
Bedankt man, dat ben ik redelijk.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:11 schreef OProg het volgende:
[..]
Als je visueel ingesteld bent: moet je eens nadenken hoe het er uit ziet als ze sex hebben.
Ja net alsof je thuis bentquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:13 schreef Cee het volgende:
Weet je wat, we gaan een Bed & Breakfast runnen waar de gast zelf hun bed opmaakt en het breakfast regelt.
Ik had in Madrid in een van die duizend Jamon-zaken een croissant met ham en kaas, maar de kaas proefde ik bijna niet. Moet ik wel erbij zeggen dat die ham ook echt een heerlijke smaakt.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja van die plakjes verpakt in plastic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |