Daar verbaasde ik me ook al over.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:51 schreef megamandy het volgende:
Die broer spreekt ook nog echt/fatsoenlijk Engels
Dat moet ik ze toegeven.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:51 schreef LXIV het volgende:
Van de ene kant denk ik: het zijn altijd wel van die simpele dodo's die emigreren. Van de andere kant denk ik: zij hebben wel het lef om het gewoon te doen zonder uit angst voor allerlei beren op de weg toch maar veilig in de doorzonwoning in Almere-Oost te blijven.
Vrouw eigenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:53 schreef Cee het volgende:
Dus dit is zo'n type'tje 'zodra het me uitkomt gebruik ik m'n ziektes en kwaaltjes om geen werk te verrichten?'
ik zou echt zelfmoord plegen als ik er zo uitzagquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:53 schreef Little_Acorn het volgende:
Ze is een gehaktbal op 2 stokjes
satweequote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:53 schreef Little_Acorn het volgende:
Ze is een gehaktbal op 2 stokjes
Ik zou in ieder geval geen halve liters bier naar binnen gooien.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:54 schreef alors het volgende:
[..]
ik zou echt zelfmoord plegen als ik er zo uitzag
Nog een paar jaartjesquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:54 schreef alors het volgende:
[..]
ik zou echt zelfmoord plegen als ik er zo uitzag
Da's haar probleem, ze staat er te veel bij stil.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:54 schreef OProg het volgende:
Zou ze er zelf echt geen moment bij stil staan dat ze veel te vet is??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |