quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:59 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Nu is huize Bliss weer helemaal Bliss
Ja, das wel zo. Ik ben enorm trots op hemquote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:59 schreef Memento-Mori het volgende:
ja maar nog, als t echt niet zou gaan, zou ie langer hebben moeten blijven. Hij is toch mooi de trap opgekomen![]()
Woohoooo Van hartequote:Op zondag 12 februari 2012 00:00 schreef Greys het volgende:
TAKAIIIIIIIIIIIIIIIIIKIE TAKKIE TAKKIEEEEEEE
Van harte met je verjaardag![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dankquote:Op zondag 12 februari 2012 00:01 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Takke![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En je staat ook voor met Webfeud
en terechtquote:Op zondag 12 februari 2012 00:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]![]()
[..]
Ja, das wel zo. Ik ben enorm trots op hem
[..]
Woohoooo Van harte![]()
![]()
Takaiki
![]()
![]()
quote:Op zondag 12 februari 2012 00:07 schreef Takaiki het volgende:
Dank jullie allen![]()
Mijn man zit naast me te gamen en heeft nog niets gezegd
Neequote:Op zondag 12 februari 2012 00:09 schreef tombolafan het volgende:
Over mannen gesproken, doen jullie nog iets aan valentijn?
De hele avond samen vergaderenquote:Op zondag 12 februari 2012 00:09 schreef tombolafan het volgende:
Hier zei een vriend van de meneer dat hij a.s. dinsdag niet kon wegens valentijn want dan ging hij uit eten.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:09 schreef tombolafan het volgende:
Feliquote:
Wij slaan het ook overquote:Op zondag 12 februari 2012 00:09 schreef tombolafan het volgende:
quote:Op zondag 12 februari 2012 00:18 schreef tombolafan het volgende:
Ik vind het eigenlijk ook te commercieel enzo, tot ik een keer ooit een kaart kreeg, beetje onverwacht
Sindsdien vind ik het fantastisch![]()
Thanksquote:Op zondag 12 februari 2012 00:21 schreef indaha het volgende:
Takkedingetje nog even vanuit mijn bedsteevan harte gefeliciteerd
Euj...en webfeudquote:
Dank uquote:Op zondag 12 februari 2012 01:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Feli Takkedinges
En een fijne dag met veel cadeautjes en taart!
Hele avond liggen slapen...quote:Op zondag 12 februari 2012 01:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hoihoi mensen.
Iedereen een fijne avond?
Ja dat is het ook zeker. Sta je gek van te kijken wat je met 4 klaptafels paar palen, touw zeil water pomp en vuur kan doen haha.quote:
?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zoutzuur, gooi ook meteen wat over je eigen voeten dan
HOP! OPHOEPELEN!
Oh wat fijn. Ga genieten. Die pijn word minder.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja leuk heMijn 2 mannen
Dat gaat wel lukken!
Meis, wat goed, van jullie beide!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat is geruststellend, dat jij het ook niet gelijk zietMaar echt: knap hoor!
[..]
Ja, we hebben een taxi genomen en ja die trap... Gisteren al geoefend in het zkh, en heel langzaam lukt het wel
Van harte Takaiki! En een goed jaar gewenst.quote:
Geeft niks, nu heb ik tenminste gewonnenquote:Op zondag 12 februari 2012 00:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Hier zei een vriend van de meneer dat hij a.s. dinsdag niet kon wegens valentijn want dan ging hij uit eten.
Je zou denken dat mijn meneer daar wat van opsteekt maar neuh![]()
Takaiki gefeliciteerd![]()
Oognip, ik heb ons potje wordfeud laten verlopen. Sorry![]()
Hier nietquote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 10:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Telefoon is super! Ben er enorm blij mee![]()
Hoe heb ik ooit zonder i'net op de tel gekund
ik ook hoorquote:
verdronken in bad blijft lulligquote:Op zondag 12 februari 2012 11:05 schreef Greys het volgende:
Die Whitney, het is tragisch maar ik kijk er absoluut niet van op
Zat er wel aan te komen.
Eergister nog had Houston a problem: http://www.dailymail.co.u(...)ml?ito=feeds-newsxml
Ja, maar verderop staat dat ze haar dood op de vloer hebben aangetroffen.quote:Op zondag 12 februari 2012 11:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
verdronken in bad blijft lullig
oh ik hoorde op de radio dat ze verdronken wasquote:Op zondag 12 februari 2012 11:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, maar verderop staat dat ze haar dood op de vloer hebben aangetroffen.
Lijkt me best lastig om uit bad te komen als je net verdronken ben
Wel cool, bruiloft waar Oranje Willem is vermoordquote:Op zondag 12 februari 2012 10:56 schreef Loveless85 het volgende:
Was gisteren op een bruiloft.....in een museum![]()
Prinsenhof in Delft, hebben ook een binnenplaats die is dichtgemaakt met glazen plafond, erg gave locatie
Oh nee wacht.....ze werd op de vloer aangetroffen door hulpdiensten, terwijl ze werd gereanimeerd.quote:Op zondag 12 februari 2012 11:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh ik hoorde op de radio dat ze verdronken was
Ik heb de kogelgaten nog gezienquote:Op zondag 12 februari 2012 11:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wel cool, bruiloft waar Oranje Willem is vermoord
Ben er nog nooit geweest, ben uberhaupt nog nooit in Delft geweest geloof ikquote:Op zondag 12 februari 2012 11:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb de kogelgaten nog gezien
WW-meet goes cultureelquote:Op zondag 12 februari 2012 11:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Ben er nog nooit geweest, ben uberhaupt nog nooit in Delft geweest geloof ik, maar het lijkt me wel gaaf om daar eens te kijken.
Leuke stad, zeker in de lente/zomer als de terrasjes buiten staan.quote:Op zondag 12 februari 2012 11:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ben er nog nooit geweest, ben uberhaupt nog nooit in Delft geweest geloof ik, maar het lijkt me wel gaaf om daar eens te kijken.
Ik zag 'm net ookquote:
die man is toch ook hartstikke geschiftquote:Op zondag 12 februari 2012 11:39 schreef Greys het volgende:
Ik vind het trouwens maar raar dat die Bobby Brown een paar uur na haar overlijden (hij wist het) gewoon een concert gafZou je je dan niet naar je dochter moeten haasten?
Dan had het publiek hem uit moeten boe-en, dat ie daar gewoon ging staan.quote:Op zondag 12 februari 2012 11:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
die man is toch ook hartstikke geschift
Hij stortte wel in tijdens dat optreden. Ik vraag me af wanneer ze die dochter dood aantreffen.quote:Op zondag 12 februari 2012 11:39 schreef Greys het volgende:
Ik vind het trouwens maar raar dat die Bobby Brown een paar uur na haar overlijden (hij wist het) gewoon een concert gafZou je je dan niet naar je dochter moeten haasten?
Vaderlandse geschiedenis vind ik eeeeenig.....of dat Bodies-gedoe.quote:
Mjah, mjah... stortte in. Hij barstte in huilen uit.quote:Op zondag 12 februari 2012 11:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hij stortte wel in tijdens dat optreden. Ik vraag me af wanneer ze die dochter dood aantreffen.
Die dochter kreeg waarschijnlijk toch zelf niet veel mee dankzij de drugs.quote:Op zondag 12 februari 2012 11:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Mjah, mjah... stortte in. Hij barstte in huilen uit.
Maar ik snap niet dat men hem niet gewoon naar zijn dochter heeft gejaagd die net haar moeder kwijt is. Maar mss moet ik dat soort dingen ook gewoon niet proberen te begrijpen
There's no business like showbusinessquote:Op zondag 12 februari 2012 11:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Mjah, mjah... stortte in. Hij barstte in huilen uit.
Maar ik snap niet dat men hem niet gewoon naar zijn dochter heeft gejaagd die net haar moeder kwijt is. Maar mss moet ik dat soort dingen ook gewoon niet proberen te begrijpen
ik denk eerlijk gezegd dat ze hun kind als een accessoire zien, een lastige weleenswaarquote:Op zondag 12 februari 2012 11:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
There's no business like showbusiness![]()
Gaat daar toch wel ff anders dan hier bij bijv. Ilse de Lange.
En ik vraag me ook wel es af hoe vaak dat soort mensen hun eigen kind zien en of ze zich uberhaupt wel bemoeien met de opvoeding
Is dat niet Whitney zelf op die foto?quote:Op zondag 12 februari 2012 11:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die dochter kreeg waarschijnlijk toch zelf niet veel mee dankzij de drugs.
Nijmegen SC #641 - Cali eet een hosti met brandnetelkaas
Doet het leuk in de bladen; happy familyfoto'squote:Op zondag 12 februari 2012 11:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik denk eerlijk gezegd dat ze hun kind als een accessoire zien, een lastige weleenswaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |