Topickillers, het zijn altijd dezelfdequote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Totdat Senes kwam, toen was de hele SC meteen deaud
Descendantsquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:25 schreef Oognip het volgende:
Wij zijn net bij the descendents geweest, mooie film
Altijd!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Totdat Senes kwam, toen was de hele SC meteen deaud
Oeh lekker!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:29 schreef senesta het volgende:
Trouwens!
Ik heb van mijn T-mobile punten een smootiemaker besteld![]()
Lekker van de zomer en zo smooties maken met de kids, heb er nu al zin in.
Weet anders toch nooit wat ik moet bestellen
Oh ik heb ook T-mobile puntenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:29 schreef senesta het volgende:
Trouwens!
Ik heb van mijn T-mobile punten een smootiemaker besteld![]()
Lekker van de zomer en zo smooties maken met de kids, heb er nu al zin in.
Weet anders toch nooit wat ik moet bestellen
Nee nietsquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik heb ook T-mobile punten
Geen idee hoeveel, effe kijken zo. Moet je dan nog bijbetalen?
http://www.t-mobile.nl/sparenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:30 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oeh lekker!
Hoe krijg je t-mobile punten eigenlijk? En waar kun je zien hoeveel je er hebt?
quote:
Als ze het niet hadden vertrouwd hadden ze hem vast niet laten gaan.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jaaa, natuurlijk!
Maar zoveel pijn nog, dat is wel een beetje engMaar dat zal vanzelf minder worden natuurlijk
Jaquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:52 schreef MissBliss het volgende:
Jaaa, natuurlijk!
Maar zoveel pijn nog, dat is wel een beetje engMaar dat zal vanzelf minder worden natuurlijk
Ik ben ook een noitoire topickillertquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:27 schreef senesta het volgende:
[..]
Altijd!![]()
En ik had nog niet eens foto's of een filmpje gepost
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als ze het niet hadden vertrouwd hadden ze hem vast niet laten gaan.
En met een beetje liefde en zorg van jouw kant geneest ie vast veul snellerderder![]()
Ja, dat denk ik wel want dat was ook zo in het ziekenhuis. Alleen weer 10 stappen terug toen de epiduraal eruit ging. Maar ja, ik heb sowieso het idee dat hij best snel geneest, dus we komen er wel doorheenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja
Op zich niet zo vreemd als je bedenkt wat ze allemaal hebben gedaan. Maar ik kan me voorstellen dat het een beetje eng is inderdaad. Ik hoop en duim dat je hem per twee dagen echt vooruit ziet gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |